-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Drizzt #12363 üzenetére
Nekem nem hibrid van ugyan, ès bár alapértelmezetten nem vagyok teljesen elégedett a fűtéssel, de ennyire nem vészes. Viszont a kézikönyvben emlékeim szerint van olyan említve, hogy hibridnél van valami takarékos mód.
Nem lehet, hogy be van kapcsolva nálad?[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Markizmark #12384 üzenetére
1.: Egy alsó hangon 14 éves autónál a gazdi gondosságától függ nagyjából minden. Ezt varázsgömb vagy tarot-kártya szintjén tudja bárki megmondani szvsz a topicban ennyi információ alapján...
2.: Motorkód 1ZZ, rákeresel itt a topicban, vagy a Google-ban, és bölcsebb leszel. Vagy nem. Van itt a topicban is olyan gazdi, aki (tavaly) 250e km után sem volt vele semmi gondja, én ismertem olyat, akinek sokkal kevesebb km-el is sok gondja volt vele. A Toyota visszahívást és garanciális javítást is vállalt fiatalabb korában erre a motortípusra. De hasonló korú, hasonló futásteljesítményű autók között sem nagyon fogsz olyat találni, ami kimegy a világból úgy, hogy költeni sem kell rá.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Csubakkka #12402 üzenetére
5-6 évvel ezelőtt meg tudtad volna jósolni, hogy ma akár 1 évet is várhatsz egy autórendelésnél? Hogy a forgalmazó komplett típusokat törölnek a rendelhető autók közül a chiphiány miatt? Hogy a használt autók ára akár 20%-al is emelkedik emiatt?
Amikor arról olvashatunk, hogy vannak gyártók, akik konkrétan be szeretnék szüntetni az EU-s 2035-ös határidő előtt a belső égésű motorokkal szerelt autók gyártását?
Ilyen háttérrel én nem próbálnék előre látni, hogy melyiket vesztesz kevesebbet. Ha ennnyire fontos tényező, akkor ne új autóban gondolkozz...
Jelenleg 6-8 hónap a várakozás a sima Yaris esetén. A Yaris Cross is hasonló nagyságrendileg. Ezt is vedd bele...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Csubakkka #12408 üzenetére
Vidéken élek, használt autókról eddig csak a rossz tapasztalatokat olvastam. Persze azt ritkán írják meg, hogy nincs semmi gond. Csak a problémás esetekről lehet olvasni.
Üdv a klubban, én 2019-ben jártam ezt az utat végig, több hónapnyi túrás és kb. 10 autó végignézése után feladtam a szélmalomharcot, rájöttem, hogy a használtautók utáni kajtatás nem az én sportágam...Meg hát itt a párom, akit szinte kizárt, hogy rá tudjak beszélni használtra.
Takkra ugyanezt játszottam én is végig, annyi különbséggel, hogy mikor beleült a Yarisba (Comfort Tech), akkor lebiggyedt a szája széle, hogy hát ez neki nem tetszik. Lett belőle Corolla HB...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nos úgy tűnik, hogy Corolla fronton nincs csúszás a megrendelés teljesítése terén. Legyártása került az augusztus végén megrendelt autónk, tehát feltehetően nincs akadálya, hogy december elején át is vezessünk...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Az infotainment terén nem csak a VAG, de az azonos árkategóriás Ford, Kia vagy Hyundai is előrébb jár - ez pedig azért már fájdalmasabb (oké, a Fordnál az gáz, hogy nincs magyar nyelvű menü).
Zörögni nálam (E210 szedán) nem zörög semmi, a kormánykerékben az ezüst dísz viszont nálam is recseg-ropog, ha megnyomorgatom. Eddig mondjuk nem tudtam róla, mert nem szoktam ilyesmit nyomorgatni.
A zajszigetelést már sokszor említettem, szvsz. még az ajtóba se ártana (ahogy Gombinyó csinálta).
Ahol még gyenge szerintem az E210, az a pakolóhelyek, az ajtóba nem fér el egy fél literesnél nagyobb palack, a telefont vagy előre berakod a középkonzol végébe (ahol viszont nem éred el, ha kellene esetleg), vagy kb. sehova. Ha a középkonzolba a két pohártartót használni szeretnéd, akkor máshova kell rakni az olyan hétköznapi dolgokat, mint kapunyitó vagy társai. A könyöklő alá ilyeneket nem fogsz pakolni - az a tárolórekesz amúgy tényleg jó.
Meg hát a fejtér, ha magasabb vagy... de ez a jelek szerint nem sok embert érint
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nekem szedán van, a csomagok elmászását gumi tálca oldja meg nálam, illetve van kosár, amibe lehet pakolni.
Sajnos szatyrok, stb. terén gáz, hogy a két oldali "szatyorfül" elég alacsonyan van, így nem maradnak állva a dolgok a szatyrokban.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12485 üzenetére
Ahogy a Yaris -> Yaris Cross árugrás is megvolt, várható volt, hogy a Corolla -> Corolla Cross terén is meglesz ez az árugrás, tehát eleve bizony a RAV4 árszintre volt várható. Még ha a japán gyártást nem is számoltuk volna bele, plusz a forintromlást se. Az meg külön fejvakarós, hogy 2023-ra jön. Ki tudja mi lesz akkor itt, élek a gyanúval, hogy akár az is lehet, hogy eleve nem, vagy alig fog jönni a Corolla Cross, és a Toyota Europe is inkább a Bz széria felé fog fordulni...
Ezzel együtt én nagyon nem vagyok SUV párti, szomorú, hogy ennyire kifordult a világ...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12523 üzenetére
A LED-es RAV4-eknek rohadt idegesítő a fényszórója, ha mögöttem jön, pompásan elvakítja az embert. Bár ez mondjuk sok SUV-ra igaz (meg egy csomó új autóra, pl. az új Passatoknak is kiolvasztja az előtte haladó szemét a fényszórója)...
Nekem sima halogén fényszórós szedán E210 Corollám van, szerintem teljesen jól bevilágítja az utat, és nem is vakít, ha szembejön (tudom, mert figyelem).
Ez egy ilyen újkori marhaság, hogy azért, mert messzire és erős fénnyel világít, az jó. Aha.
Te látsz, cserébe elvakítasz mindenkit... marha jó, tényleg, mint anno, amikor 80/100W-os H4-es izzót raktak az autóba, mert akkor több lesz a fény...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12528 üzenetére
Cifu engem annyira ezek nem zavarnak, de feleségem szerint elég durva az scross fényszórója (ha konvojban megyünk), vakít... De bent ülve sokkal jobbat, többet, messzebb világít mint az előd i30-as halogénje
Engem zavar, és pont erről írok.
Akkor ha beállok mögéd, és rád tolom a fényszórót, akkor az se fog zavarni?Nem személyeskedést, csak megállapítás, hogy sok esetben ezeket a LED-es fényszórókat bőszen nagy távolságra állítva a T. autósok a többi közlekedőt szivatja, csak hogy elmondhassa, hogy Ő messzebbre lásson...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Gombinyó #12536 üzenetére
Nem csak szembe, de mögötted haladva is. Ezért gáz, hogy a SUV-okon felszerelik a kis túlzással a motorház tetejére a lámpákat általában, mint a RAV4 esetén is. Így meg az előtte haladó normál méretű autónál pont a tükörbe világít bele, onnan meg a sofőr szemébe...
Itt is kellene egy általános szabály, hogy mondjuk 1 méternél magasabbra nem szabadna lámpát szerelni....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Ennél bonyolultabb, az Android 11 + az Android Auto (mittoménmelyik verziójától) képes a wireless Android Auto-ra például. Csakhogy az autón lévő szoftvernek is támogatnia kell ezt az opciót. A Corolla E210-en lévő szoftvercsomagban jelenleg csak az USB-s megoldás működik, tehát egy szoftverfrissítésre lenne szükség. Ha jól tudom, akkor ez esetben nem BT-t hanem Wifi kapcsolatot használ az autó és a telefon, de lehet tévedek.
Amikor beülök az autóba, az Android Auto nekem mondja, hogy csatlakoztatásra kész, tehát érzékeli, hogy van egy párosított autó, amelyhez csatlakozni lehetne, de az autó szoftvere nem támogatja ezt a kapcsolatot. Szóval most megint egy szoftverfrissítést várunk...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Nekem nem macera a kábel dolog, vettem egy 25cm-es kábelt, hogy ne lógjon mindenfelé, és ennyi.
Amikor beülök rádugom, amikor kiszállok, akkor lehúzom.
Eddig is főleg az ingázáskor töltöttem a telefonomat, szóval nekem ez nem para...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Miután az autó beállítás menüjében van WiFi opció, így a kérdés oximoron.
Itt inkább arról lehet szó, hogy a szoftverintegráció csúszik, eleve a Corolla féle AA/CP integráció azt hozta el, amit a többi típus már két éve tudott (és az Android esetén az Android 10-el érkezett).
Ez talán nevetségesnek hangzik kívülről, de ez nem csak annyi, hogy na, átírnak egy kapcsolót a kód adott részét, aztán már mehet is a vásárlóknak. Eleve a kódot alaposan át kell vizslatni, aztán rendesen letesztelni minden létező hardver-variánssal és nyelvi beállítással (és Corollából van egy pár ilyen), és ha ott elbukik valami, akkor a hibát debugolni, javítani, majd újratesztelni. Azért ez igencsak erőforrás és idő igényes dolog...Ugyanez a légnyomás-kiíratás terén, hiszen ott még van még egy nagy buktató, mely szerint vajon mennyire megbízható az adott szenzor értéke. Sok vásárló panaszkodna, hogy az autó kijelzőjén X érték olvasható, ha megnézik a sarki boltban két marék szotyiért vett légnyomás-ellenőrzővel vagy a benzinkúton a mérőórával, ott teljesen más értékeket kapnak. Magyarázkodhatnak folyamatosan, felhomályosítva a T. vásárlókat arról, hogy is működik a hitelesített mérés, és hogy nem lehet elvárás az, hogy a kijelzett értékek tökéletesen megbízhatóak legyenek. A TMPS feladata az, hogy a veszélyesen alacsony nyomásra figyelmeztessen, nem az, hogy Pascal-pontosan megmondja, mekkora a nyomás a gumiban...
Szoftver-hardver integráció és üzemeltetés a jelenlegi munkaköröm, szóval ezeket a köröket rovom nap-mint-nap...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz joe979 #12622 üzenetére
Attól, hogy a világítás megy, még lehet, hogy az aksiban már kevés a szufla ahhoz, hogy az indítómotort megforgassa. Én egy bikázással próbálkoznék első nekifutásnak azért, hogy az aksit kizárjam. Szerintem esélyesebb, mint az önindító motor.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz rbalint88 #12628 üzenetére
Első kérdés: Szedán vagy kombi/ferdehátú? Előbbi van, nem zörög semmi benne. Ültem 2019-es TS-ben, zörgött, meg 2021-es HB-ben, az nem zörgött. Utóbbi jön asszonynak, bővebben utána tudok nyilatkozni.
Automata központi zár alatt mit értünk? Távirányítóról zár minden ajtót, nyit minden ajtót.
A 2019 november előtti gyártási E210-ekben felárért aktiválják az AA/CP támogatást. Utána már alapból benne van.
A középső képernyő menüje és működése egy generációval van a konkurencia mögött, de magyar nyelvű és amúgy használható (főleg, ha AA/CP lesz az elsődleges célja).
Az 1.8 vs. 2.0 HSD esetén a kérdés az, mi az elvárás. Az 1.8 is teljesen élhető, ha szabályszerű közlekedés a cél. Ha dinamikusan szeretsz vezetni, arra inkább a 2.0 HSD javasolt.
Definiáljuk a csingilingeket, a radaros tempomat jó dolog, ha elfogadod azt, hogy folyton besorolnak, bevágnak eléd. De ezzel együtt én jó cuccnak tartom, ahogy a sávtartót is (jól konfigurálható). A HUD-ról nem tudok nyilatkozni viszont...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz makszi #12639 üzenetére
Azt, hogy 3 opció van (ha fejből jól rémlik):
1.: Csak kijelzi a képernyőn, de még csak nem is sípol.
2.: Figyelmeztető hang és felirat van, ha indexelés nélkül átlépsz a felfestett vonalon.
3.: A kormányon is megjelenik egy "ellentartó" erő.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz rbalint88 #12633 üzenetére
A forma mindegy, hasznaltnal (foleg a jelen piaci korulmenyek kozott) a deal josaga tobbet nyom a latban. Preferaltan 5ajtos, de szedan vagy kombi is johet.
Most poénból rákerestem a használt HSD Corolla-kra, és hát túl nagy választék nem lesz, és ráadásul kb. újkori árukon kelnek el. Szóval a deal "jósága" elég viszonylagos innen nézve.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
nagyúr
Márpedig eléggé magától értetődő, nem kell hozzá kézikönyv.
Fogod, a kormány bal oldalán lévő léptető gombokkal rámész a beállítások menüre, ennek a legfelső eleme az LDA, ebbe belemész, itt lehet állítani őket:
Az LDA-t a kormány jobb oldalán lévő gombbal tudod ki- és be kapcsolni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz SoulReaver #12683 üzenetére
Ugyan alaphangon az adott 1ZR motor és a hozzá való váltók kompatibilisek, de erről bővebben azért egy rendes autószerelő tudna nyilatkozni szerintem...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz SoulReaver #12711 üzenetére
Ez mondjuk pozitív abból a szempontból, hogy nagyobb a merítés a bontott alkatrészekből.
Szép munka!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
@Cifu: akartam már kérdezni, miért vállaltál be még egy Corollát? ha jól emlékszem, Te is tisztán látod a konstrukció gyenge (és erős) pontjait. nem számítanak?
Először is az asszonypajtinak lesz.
Én néztem a Hyundai i20, Toyota Yaris, horroble dictu Suzuki Swift körüli autókat. Munkába ingázni, anyóst elvinni olykor ide-oda teljesen megfelel (szerintem).A Swiftet alapból lehúzta ("nem kell olyan autó, aminek S van az elején"). A Hyundai i20-at kicsinek találta. Aztán jött a Toyota szalon, a Yaris szintén szűkös, és a Comfort Tech szinten egyszerűen nem volt elég igényes a beltere. A kályhaezüst kár volt oda szerintem is. Az a Yaris, ami már belül is igényesebb, pedig annyiba kerül, mint egy Corolla Comfort Tech, és az belül egyenrangú minőség (többé-kevésbé), cserébe sokkal tágasabb.
Szóval kipróbált pár féle felszereltségű Yaris-t, megnéztük képeken a Yaris Cross-t (csak úgy lehetett akkor még), majd beült egy Corolla HB HSD Comfort Tech-be, és azt mondta, hogy hazaért, neki egy ilyen kell.
Én osztottam-szoroztam, és azt mondtam, hogy két okból legyen akkor már hibrid, az egyik az, hogy nálam is többet vezet Budapesten, így az automata váltót nagyon hamar meg fogja szeretni. A másik pedig az, hogy úgy nőttek a benzinárak, hogy már reálisnak kezdtem érezni a megtérülés faktorát is a dolognak.Ez a rövid történet.
Magamnak nem biztos, hogy még egyszer E210-et vennék, egyfelől nekem kívülről a Szedán jön be (de az nagyon, továbbra is), a HB és a TS kevésbé. A másik fájdalmas pont pedig a fejtér, egyszerűen a tervező-szanok figyelmen kívül hagyták azt a vásárlócsoportot, amelybe az én 196cm-es magasságom is tartozik. A bajom csak az, hogy a Toyotán belül nem is nagyon van opció számomra...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12730 üzenetére
A megadott ülőlap-tető távolság alapján a panorámatetős esetén kemény 2 cm a különbség, a nem panorámatetősnél mondjuk már cirka 6 cm, ami nem sok, de éppen elég lehet.
Nem mintha valaha is felmerült volna bennem, hogy egyáltalán ránézzek Highlanderre, mert még amikor csak kíváncsiságból nézegettek autókat, akkor sem érdekelt. Árától függetlenül...
Szvsz egyszerűen a Toyota mérnökei nem terveznek nagy fejteret, mert a vásárlók mondjuk 95%-át lefedik azzal a cirka 185-190 cm-es limittel, amivel dolgoznak. Csak mondjuk amikor átül az ember egy VW Golf-ba, és ott nem szembesül ilyenekkel, akkor azért kicsit elszontyolodik...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz KubanitoS #12735 üzenetére
Eközben szeptemberben arról volt szó, hogy japánban több Toyota gyárat is leállítanak.
Élek a gyanúval, hogy inkább arról lehet szó, hogy bizonyos típusokat kivonnak, leállítanak, akár bizonyos piacokról is, hogy a fontosabb piacokat kiszolgálják.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
nagyúr
válasz SPeti1984 #12781 üzenetére
Csak 16-ost és 18-ast találtam:
16x6.5 ET45 5x114.3
18x7 ET50 5x114.3a központi furat 60,1mm átmérőjű
Én felhívnám / e-mailt írnék a kereskedőnek, hogy ugyan adják már meg pontos felni méreteket.
TPMS esetén elég annyit tudni tudomásom szerint, hogy Toyota. Nálam a szedán esetén tökéletesen működik az, amit az Alfa-Radiál-tól rendeltem ( ALCAR Sensor Plug & Drive 4.2 ), ugyanilyet rendeltem most az asszony hatchback-jére, remélem ott is működni fog.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Coccolino_O #12806 üzenetére
Nem vagyok a szakértője a témának, de lehet vákumcső-probléma, vagy Idle Air Control Valve (a fene tudja a pontos magyar megnevezését, alapjárati levegőszabályzó szelep talán?).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz anonymus89 #12807 üzenetére
Ez így kicsit kevés információ.
Egyáltalán milyen autó?
Mi az, hogy nem ad visszajelzést? Megjelent a műszerfalon a sárga TPMS visszajelző piktogram?
Milyen idős az autó / TPMS szenzor? Ezekben egy kis elem van, még az is elképzelhető, hogy lemerült, ha egy 7-8 éves esetről beszélünk.
A pótkerékben nincs TPMS szenzor? Nem lett esetleg az kivéve a pótkerék az autóból?
Megpróbálta újra "tanítani" a TPMS szenzorokat?Felni cserénél, amennyiben mindkét szettben van TPMS szenzor, és az adott autó csak egy szett kereket tud tárolni, akkor újra kell 'tanítani' vagyis párosítani a TPMS szenzorokat az autóval.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz AXisBOLD #12865 üzenetére
Amellett, amit a többiek is írtak, megjegyezném, hogy az 1ZR (1.6) és 2ZR (1.8) motorok sem kinyirhatattlanok. Az elmaradt olajcsere vagy a nem megfelelő olaj a legjobb motornak is ellensége...
Amikor én néztem autót, én is találkoztam olyannal, hogy több, mint 30 000 km óta nem volt benne olajcsere.
A szervízkönyv pedig nem garancia sajnos semmire, a netes vásárhelyeken lehet látni nem csak üres német (osztrák, olasz, stb.) szervízkönyvet, de még szervíz pecsétet is...A feltűnően keveset futott autó is gyanús lehet, márpedig egy 10+ éves autóban 100e km olyasmi...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Most szóltak, hogy várhatóan december közepén át lehet venni majd a Corollát.
Nyilván csak a kötelező kereskedői pozitív visszacsatolás, de megjegyezték, hogy nagyon jó időben rendeltük meg, mert a később jött Corolla megrendeléseket már csak jövő nyárra tudják ütemezni az alkatrészhiány miatt, illetve az áruk is magasabb lett. Ez utóbbi mondjuk csak bazsalikomos megjegyzés lehet, mert az 1.2T listaára mondjuk mindössze 140 000 Ft-vel, a hibridé viszont 340 000 Ft-vel ment feljebb a hivatalos árlistában. Meg mondjuk az adott szín 30 000 Ft-vel drágult, tehát ha nagyon vakaródzunk, akkor 4% körüli az áremelkedés augusztustól novemberre...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Soma01 #12878 üzenetére
Véleményt éppen tudok mondani, de hogy ez mennyiben érdemleges, az egy másik történet.
Az adott motor tudomásom szerint aluöntvény, szóval ha a gyűrűzés segít, az óriási csoda lehet. De egy próbát megér.
Én 0W-20 olajat raknék bele, [Dulinet korábban rakott be egy listát] , az ugyan eggyel nagyobb motorba ajánlott, de jónak kell(ene) lennie a tiédbe is.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz KubanitoS #12885 üzenetére
10 millió Ft alá?
Most 10 millió Ft felett van egy 2.0-ás Hibrid Corolla HB Comfort Tech listaára. Erre talán pár száz ezer forint árkedvezményt vagy egy téli kerék szettet kaphatsz ajándékba. Még ha 0%-os infláció lenne, akkor se fog szvsz 12 millió alatt megállni. De inkább 5% feletti infláció lesz, szóval én azon is csodálkoznék, ha 13 millió alatt lesz...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz KubanitoS #12890 üzenetére
Nézd meg a Yaris, Yaris Cross és a CH-R árát.
Majd tedd hozzá, hogy a sima Corolla HB 2.0 hibrid Comfort Tech már most 10 millió forint feletti listaáron van.
Végül pedig azt hogy jövőre nem fogsz 13 millió forintért RAV4-et kapni Comfort Tech szinten szerintem...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen