Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    félisten

    válasz Veron #12567 üzenetére

    Miután az autó beállítás menüjében van WiFi opció, így a kérdés oximoron. :)
    Itt inkább arról lehet szó, hogy a szoftverintegráció csúszik, eleve a Corolla féle AA/CP integráció azt hozta el, amit a többi típus már két éve tudott (és az Android esetén az Android 10-el érkezett).
    Ez talán nevetségesnek hangzik kívülről, de ez nem csak annyi, hogy na, átírnak egy kapcsolót a kód adott részét, aztán már mehet is a vásárlóknak. Eleve a kódot alaposan át kell vizslatni, aztán rendesen letesztelni minden létező hardver-variánssal és nyelvi beállítással (és Corollából van egy pár ilyen), és ha ott elbukik valami, akkor a hibát debugolni, javítani, majd újratesztelni. Azért ez igencsak erőforrás és idő igényes dolog...

    Ugyanez a légnyomás-kiíratás terén, hiszen ott még van még egy nagy buktató, mely szerint vajon mennyire megbízható az adott szenzor értéke. Sok vásárló panaszkodna, hogy az autó kijelzőjén X érték olvasható, ha megnézik a sarki boltban két marék szotyiért vett légnyomás-ellenőrzővel vagy a benzinkúton a mérőórával, ott teljesen más értékeket kapnak. Magyarázkodhatnak folyamatosan, felhomályosítva a T. vásárlókat arról, hogy is működik a hitelesített mérés, és hogy nem lehet elvárás az, hogy a kijelzett értékek tökéletesen megbízhatóak legyenek. A TMPS feladata az, hogy a veszélyesen alacsony nyomásra figyelmeztessen, nem az, hogy Pascal-pontosan megmondja, mekkora a nyomás a gumiban...

    Szoftver-hardver integráció és üzemeltetés a jelenlegi munkaköröm, szóval ezeket a köröket rovom nap-mint-nap...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák