-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #13399 üzenetére
Kinek mi. En a bort, plane a feketet ha nem is utalom, de kifejezetten nem szeretem. Ha már bor, akkor legyen barna. Hogy melyik egzakt arnyalat, az már más kerdes. Vagy akár bézs, még az is jobb.
A szovet karpitozas nekem tokeletesen megfelel, az lehet fekete is. Vagy Alcantara is lehet sotet, de az már mas arkategoria.
A felnimet nem is tudom, h mekkora, sztem nekem is 17-es van alatta, ha jol remlik. En is orulnek a minel ballonosabbnak egy ilyen jarmu ala, de hat ez van.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
-
VaZso
senior tag
No igen, a hibridség kifejezetten jó dolog, de akkor már a normális (plugin) hibrid a mindenféle marketing dumával hirdetett álhibrid helyett - az is hoz a fogyasztáson, de akkor már csináljuk normálisan.
Valahogy rá kellett venni a gyártókat, hogy mozduljanak ebbe az irányba, elvégre a kőolaj fogyóeszköz és nem tartható hosszú távon a pazarlása, mert meglesz a böjtje annak is.
...de a ló másik oldalára sem kell átesni - ha már elkezdenek kitiltani járműveket, inkább a valós légszennyezés alapján tegyék (gyártási besorolás helyett), és lehetőleg a hibrideket sem tiltogassák (később), amíg elektromos üzemmódban közlekedik.
Ezzel együtt a villamos hálózatot is fejleszteni kellene, túl hirtelen megnövekvő elektromos autóállományt nem feltétlen fog elbírni az sem...
-
nagyúr
Ne feledjük a HELYI károsanyag- kibocsátást sem. Lehet bármilyen tiszta egy hagyományos belsőégésű, sosem fogja tudni annyira leszorítani a lokális emissziót...
Gondolom a hőerőműveket nem vetted számításba ezen megállapítás előtt (Bp.-en van három is, csak szólok ).
Ha a hidegfúziós erőművek megvalósulnak, és felépülnek kis hazánkban,. akkor ezen megállapítás jogos lesz. Addig annyira nem...És számomra a gyárak és hajók előtt sokkal fontosabb az, hogy mit szipuzik be a család az ablak alatt.
Ez esetben ne az elektromos autókat támogassuk első körben, hanem a meglévő környezetvédelmi szabályok betartatását. A "szípuzás" terén a probléma pont az, hogy jelenleg büntetlenül kiszerelik, kivágják a régebbi autókból a katalizátorokat,, és simán áttolják a műszakin...
Ha ezt szigorúbban ellenőriznék és szankcionálnák, sokkal hamarabb tisztább levegőt szívhatna a család, mint mielőtt az elektromos autók elterjednének...A környezeti zajterhelésről már nem is beszélve, amikor se este, se nappal, se hétvégén egy jót pihenni nem lehet, a folyamatos kerregés, motor üvöltés és kipufogó durrogás miatt.
Ezt sem az elektromos autózás fogja megoldani...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
Ennél jobbat nem kapsz, sőt, nem is nagyon van más (egyetlen neves gyártó sem gyárt ilyet, nagyon más típusú aftermarket cucc sincs. Konkrétan kb. ez az egyetlen megoldás, legfeljebb más néven adják el). Persze ez is csak kínai androidos kütyü, egyedileg reszelt firmware-el... szóval a stabilitásra nem bíznám rá az életem, ahogy az élettartamot sem merném tippelni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
DragonZ
csendes tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mi a tapasztalatotok/véleményetek a monori Toyota Kovácsról és a Toyota CarNet M5-ről (Budapest, Nagykőrösi út) főleg szervíz szempontból?
Az autónkat a Toyota Kovácsnál vettük nemrég, de a CarNet M5 közelebb lenne hozzánk. A monoriak eddig szimpatikusak, de ugye az értékesítőkkel van tapasztalatunk, nem a szervízzel.
Előre is köszönöm a válaszaitokat! -
Gombinyó
őstag
válasz DragonZ #13419 üzenetére
Igen csak az a baj, hogy itt az ár nem egyenesen arányos a munka minőségével. Én pl Szolnokra járok, az egyik legolcsóbb az országban és üvegfalon keresztül látod végig mit csinálnak. Teljesen korrekt szerviz. Kecskemét közelebb lenne valamivel pl (a kocsi is onnan van), de lényegesen drágább, elképesztő ajánlatokat kaptam onnan kötelezőkre, pedig többször is kértem, nem csak az első munkafelvevő tájékoztatott félre. Amikor mondom, hogy 1.2T rögtön azzal kezdik, hogy óóó abba nagyon drága az olaj, pedig a hibridbe való 0w16 drágább, mint a 0w20 az enyémbe. 60ezres szervizre pl kaptam egy 120+ e ft-os ajánlatot, máshol ez jóval olcsóbb. A lényeg, hogy körbe kell kérdezni, mert tényleg nagy difik lehetnek ugyanannál a szolgáltatásnál.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #13421 üzenetére
"120+e ft..." vicces!
A szolnoki Toyotával jól jártál, ahogy én is a kaposvárival.
6 szervizem volt eddig, 245.000.- Jmf az össz költség.
Átlag 40.000.-
Teljesen rendben van.
Az utolsó olajcsere 2-3 hete volt, az most 40.000.- forint volt.
Azért az áremelkedés itt is tapasztalható, mert mikor vettem az autót, még 28.500.- forint volt az olajcsere.
De...! Ahogy írtam is, az össz költség átlaga teljesen rendben van!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
KTTech
veterán
-
dj79
senior tag
válasz pècsimunkás #13429 üzenetére
2014 vége. A legújabbakba már 0w16 megy.
-
-
KTTech
veterán
válasz vicces #13440 üzenetére
Mo-n nem tudom, mert ott a Yaris is más konfigurációval jön (van például ülés és kormányfűtés, Qi kompatibilis töltőpad), de ami közös, hogy a segédletek mind fejlettebbek benne (nálunk például nem rendelhető Corollába holttérfigyelő, amit az egyik leghasznosabb extrának tartok, a parkolási szenzorok mellett, amik fékeznek is, ha gond van), jobban működnek, illetve van középső légzsák ami nem jön rosszul oldal irányú ütközésnél, ha valaki ül az anyósülésen is.
Két fő részére szerintem több, mint elég egy Yaris, mi lazán megyünk egy seggel 6-800km-t vele, úgy, hogy nem összetörve szállunk ki belőle (de nem ritka a csak tankolásra megállásos 2200km sem, bár azt még az előddel csináltuk, az újjal majd kb. május környékén jön el az ideje).
A fogyasztáselőny kb 1L a Corollával szemben, a spritmonitor szerint. Nálam a napi 2x19km, 4-5 fővel 21000km után 4.22L/100km, igaz ebben benne vannak a hosszabb kirándulások is, 2 fővel, valamint a jóval melegebb időjárás télen (idén télen még talán 4-5 éjjel volt -1 fok alatt a hőmérséklet, most épp bográcsozok 14 fokban 😃).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KubanitoS
veterán
válasz vicces #13440 üzenetére
A Yaris tökéletes választás erre a felhasználásra. Egyáltalán nem szűkös belülről, elöl észre sem veszed, hogy egy kisautóban ülsz, a hátsó utasok érezhetnék inkább, de ennek ugye nincs jelentősége. Ha nem kell a nagyobb méret pakolni vagy valami, akkor teljesen felesleges a Corolla. Az 1.5-ös motor is bőven elegendő a kisebb kasztnihoz.
szerk: Yarisból a Comfort+ Style+Tech a leginkább ár/érték bajnok.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vicces
addikt
válasz bodogzus #13444 üzenetére
hát én újat terveztem, de bizonytalankodok. a cross nagyon hangos,és igénytelen a beltere.. amolyan dáciás a tesztek szerint. ez az ami eltántorít. egyébként látszólag van belőle készleten errefelé, mert ezerrel van hirdetve.
amugy 4-5 évig megtartanám, de ha nincs vele gond akkor akár a benzinkorszar végéig is, azaz kb 10 évig. ezért akarok valami jobb felszereltéget, minnél univerzálisabb használhatóságot stb stb.
golf 8-at nézegetem még 1 évesen max 20k km-el, eTSI, automata csakhát az árak annyira magasak, hogy azért már akár új, "először én belefingós" toyotát is lehet kapni
szerdán szabadnapom lesz. fgom végre magam és elmegyek megnézni egy kereskedőt, hogy egyátalán melyik toyotába férek bele a 187cm magasságommal.
konfigoltam egy yarist, valami tokio red vagy mi a fene volt. 30000 euró körül lett a vége.
jah és város nekem annyira nincs. ingázok de asszem a max megengedett leggyorsabb szakasz az 100 km/h. egy héten 1x megyek 2 km-re bevásárolni. igaz jó meredek a falu ahol lakok. lenne hol visszatölteni az akksit.[ Szerkesztve ]
:)
-
FLx
addikt
válasz vicces #13445 üzenetére
Nagyjabol mindegyik Toyota hangos es finoman szolva egyszeru a belter. En 30k ejrot sose adnek egy Yaris-ert az fix. A legmagasabb felszereltsegek altalaban mar csak a penzszorasrol szolnak, nem lesz tole minosegibb semmi. Egyebkent barmelyikben elfersz szerintem, de mogotted mar garantaltan senki, se Yaris-ban, se Corolla-ban. Amugy melyik orszagban ilyen hiper draga a Yaris Tokio Edition? Mert itthon 20 ezer ejroert mar viheted es meg az is sok erte.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Egyebkent barmelyikben elfersz szerintem, de mogotted mar garantaltan senki, se Yaris-ban, se Corolla-ban.
Yarisról nem tudok nyilatkozni, de Corolla esetén csak a Hatchback (ferdehátú) esetén nem fér el mögötted normálisan senki, ha ilyen magas ember ül elől. Szedánban teljesen megoldható...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen