-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kw3v865
senior tag
válasz Peter668 #13247 üzenetére
Ha nincs különösebb baja a T25-ös Avensisnek, én nem cserélném le nem hibrid Corollára, főleg egy használtra, még akkor sem, ha óra szerint keveset futott. Attól, hogy nem fiatal már, még lehet megbízható. Gazdaságilag így is-úgy is tuti bukás. Kényelmemben se feltétlenül jobb. Ha A-ból B-be közlekedésre használod, és tisztességesen karban van tartva, jó minőségű alkatrészekkel, akkor megéri az idősebb autót megtartani. Persze ha mutogatni akarod, szomszédnak villogni vele stb. akkor jobb az újabb Corolla. Az utóbbi 15 évben a nem hibrid Toyoták motorikusan semmit nem fejlődtek.
-
KTTech
veterán
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #13254 üzenetére
Szia,
az újabb Toyoták, mint például a Tiéd, tényleg már átveszi a közlekedési tábla szerinti sebességkorlátozást és aszerint módosítja a tempomatot? Az tök jó dolog lenne, ugyanakkor szomorú, hogy a Lexus ennyire le van maradva házon belül, talán az UX és ES az, ami tudja. Furi.[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Nem módosítja automatikusan, de figyelmeztet rá, és a SET-et hosszan tartva beállítja azt. A felismerés elég pontos 95-98% körüli, beleértve az ideiglenes táblákat és a dinamikusan változó autópálya korlátozásokat is (ráadásul tudja, hogy a táblák mph-ban vannak megadva - az UK-ban, mert ugyan gyári térkép nincs a Yarison, hiszen nem rendelhető bele, de a GPS működik és az országspecifikus dolgokat ismeri -, de én kmh-ra állítottam a műszeregységet, így amikor 50-es korlátot lát, szépen 80km/h-ra állítja be - viszont a kijelzése a táblának továbbra is mph-ban jelenik meg a kijelzőn, ami kicsit zavaró lehet, de én már megszoktam).
Amit téveszt, a korlátozások feloldása - igaz sokszor én se tudom mikor oldották fel, olyan jól ki tudják táblázni[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz Peter668 #13247 üzenetére
Anyaghasználatnál nincs probléma szerintem (Comfort szinttől felfele), sőt, az E170-es Auris és Corolla mellett jobb és igényesebb a beltér. A zörgés sem jelentkezik mindenkinél, nálunk két E210-es Corollából egyikben sem, például.
Ahol egy T25-höz képest visszalépés lehet, az a külső zajszigetelés például.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz KTTech #13254 üzenetére
Ezen én is felnevettem, mert miközben nemrég arról ment a vita, hogy az új Dynamic Force motorokkal nem meri valaki megvenni az E210 Szedánt, mondván, még nincs vele elég tapasztalat, addig más meg azon morog, hogy semmit sem fejlődik (a szedán) Corolla motorikusan
Nehéz mindenkinek megfelelni, na...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kw3v865
senior tag
Fogyasztásban nincs előrelépés. Nem fogyasztanak kevesebbet az 1.2-es, 1.5-ös, 1.6-os motorral szerelt Aurisok, Corollák, mint az E12 hasonlóan motorizált modelljei. Azt aláírom, hogy a turbós érzetre jobban megy, de ennyi. Cserébe viszont tény, hogy a felépítésük bonyolultabb, ebből adódóan a megbhibásodási lehetőségek száma is több (ez önmagában nem jelenti feltétlenül azt, hogy kevésbé megbízhatóak, de a javítási költség magasabb, ha gond van vele).
El kell ismerni, hogy a nem hibrid benzinmotorok elérték a határaikat. Nem lehet már érdemben fejleszteni rajtuk. -
pècsimunkás
addikt
-
kw3v865
senior tag
válasz pècsimunkás #13262 üzenetére
Átlagfogyasztást érdemes nézni, a Spritmonitoron, mert reális összehasonlításhoz több 100.000 futott km szükséges és valós felhasználás. Nagyjából 5 deci a különbség. Valóban jobb, de a különbség nem annyi, hogy megérje egy régebbi, de amúgy jól karbantartott, megbízható példányt lecserélni (a konkrét esetben egy T25-ös Avensist, ami egyébként felsőbb kategória). Nagyon sokára dolgozná le a vételárat akkor is, ha amúgy jó vétel és nem kell az alap dolgokon túl rákölteni. A rizikó mindig benne van még egy fiatal, keveset futott használtnál is (még akkor is, ha alaposan bevizsgáltatod, a motorba nem lát bele egy átlagos autóvizsgáló). Akkor már, ha kockázatot vállal az ember, legyen nagyobb a várható előny, így a hibrid jobb választás lehet.
Ha mindenképp le kell cserélni a régi autót, akkor egyébként jó lehet a sima benzines is. -
Ck.
addikt
válasz KTTech #13258 üzenetére
Jó kis dolgok ezek na. Ami viszont nekem kezd egyre inkább egy kicsit kesernyés szájízt hagyni, hogy ha a legújabb technológiát akarod, nem tud az ember Lexust venni (vagy csak nagyon későn és 1-2 modellt érintve csak), csak Toyotát. Egy házon belüli prémium márkánál elég fura megoldás.
Egy példa. 2016-ban jött az új Prius és C-HR a 4. generációs hybrid rendszerrel. Erre 2019-ig, az UX és ES megjelenéséig nem is volt egyéb alternatíva Lexus fronton. 3 évig semmi válasz. Időközben csatlakozott még a Toyotánál az új Corolla, Yaris, Camry és most az Yaris Cross és majd hamarosan a Corolla Cross. A Lexusnál pedig majd hamarosan jön az új NX. De előtte nem volt semmi, 3 évig, semmi új modell, meglévő modellekbe az új rendszer beépítése egy facelift formájában, akármi. Furcsa, hogy az anyacég előrébb jár, mint a saját prémium gyermeke.[ Szerkesztve ]
-
gaborn1
tag
válasz pècsimunkás #13262 üzenetére
A normál tempó az 90-et jelent? Nekem az 1.6 úgy eszik tankonként átlagban 6.3 körül, hogy 90%-ban 120-130-cal megyek. 90-nel gurulgatva valszeg nekem is 5 körül enne (4-essel kezdődőt se tartok elképzelhetetlennek).
-
KTTech
veterán
válasz kw3v865 #13261 üzenetére
Igazában fogyaszthatnának kevesebbet, ha nem akarna mindenki óriási méretű autókat... mert a modern autók nehezebbek, mint a régebbiek.
Az sem igaz, hogy a normál motorok elérték határaikat. A mostani motorok termikus hatásfoka eléri a 40-41%-ot (A dinamic force motoroknál, de jön a Mazda az 50% körüli benzinmotorokkal), a korábbi generáció örült a 30-35% körüli eredménynek. Ennek köszönhetően csökkent a fogyasztás is, de az előnyt elviszi a méret és súlynövekedés.
Ráadásul minden hibrid ugyanezekre a benzines motorokra épül, szóval helyből nem igaz az állításod - ha nem jó hatásfokú a benzin motor, nem fejlesztettek rajta, a hibrid rendszer sem lesz hatékony. Lásd: Yaris MK3 hybrid vs. MK4 hibrid. A kettő közt majdnem 1L különbséget kapok, napi használatban, és a cserénél nem változtak meg a szokásaim... sőt, a motor mérete sem változott (mindkettőben 1.5L-es van, a MK3-ban 4 hengeres régi, még a P2 időkből, a MK4-ben 3 hengeres Dinamic Force), csak erősebb lett (nem is kicsivel - 74LE vs. 91LE). Ráadásul - bár a MK4-ben már a legújabb hibrid rendszer van, ami 130-ig tud segíteni, szemben a MK3-ban levővel, ami 60km/h-nál kikapcsolt - minél jobban nyomom neki, annál nagyobb az eltérés, a MK4 javára. Ez egyértelműen a benzines motor érdemi változásának tudható be (a súlya ugyanis kb. azonos maradt a két autónak).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
kw3v865
senior tag
válasz Gombinyó #13265 üzenetére
Nem kizárólag. Ha strapabíróbb, tartósabb az új motor, az még fontosabb. Én fél éve komolyan elgondolkodtam 1.2-es motorral szerelt Aurison, de alaposabb utánajárás alapján aztán végül mégse vállaltam be (használtan). Új koruk óta előforduló mérhető olajfogyasztás és az EGR-szelep aránylag gyakori koszolódása az, ami zavaró lehet. Persze ma már több a tapasztalat velük, és alapvetően nem rossz konstrukció, de sajnos úgy tűnik a Toyota-betegség (számottevő olajfogyasztás) ennél is előfordulhat. Messze nem olyan mértékben, mint pl. az 1.33-asnál, de azért zavaró tud lenni, ha már kevés futott km után is jelentkezik.
-
kw3v865
senior tag
válasz KTTech #13270 üzenetére
Nem vitatom, igaz amit írsz a hatásfokukkal kapcsolatban. Én fogalmaztam rosszul: nem a benzinmotorok nem fejlődtek, hanem összességében az autók a fogyasztás terén (valamennyire persze igen, de nem annyira, hogy megérje a régebbieket emiatt lecserélni).
A gyakorlatban viszont a felhasználót nem érdekli a hatásfok, neki az számít, hogy mennyibe kerül fenntartani (az átlagfelhasználóra gondolok). Az is tény, hogy a méret és a súlynövekedés (telepakolják őket egy csomó szeméttel) miatt nem javul a fogyasztás. -
KubanitoS
veterán
Új Yarisnál ha mosom magasnyomásúval úgy érzékeli, mintha fogdosnám a kilincset és ezért folyamatosan lezárja-kinyitja az ajtókat (kulcs nélküli nyitás + motorindításos autó) . A kocsi közben meg villog, a tükrök hajtódnak ki-be, engem meg hülyének néznek.
Lenne valakinek javaslata, hogyan lehetne kiküszöbölni a dolgot?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
nagyúr
válasz kw3v865 #13261 üzenetére
Fogyasztásban nincs előrelépés. Nem fogyasztanak kevesebbet az 1.2-es, 1.5-ös, 1.6-os motorral szerelt Aurisok, Corollák, mint az E12 hasonlóan motorizált modelljei.
Az 1.2T-vel autópálya-autóút-országút viszonylatban kb. 1 literrel lehet kevesebbet hozni, mint az 1.6-os 1ZR motorokkal. Eleve az 1ZR motorcsalád is modernizálódott, hiszen az 1ZR-FA és az 1ZR-FAE között azért van egy "csöpp" különbség.El kell ismerni, hogy a nem hibrid benzinmotorok elérték a határaikat. Nem lehet már érdemben fejleszteni rajtuk.
Ha el lehet hinni, akkor miért jönnek egyre másra az új és modernebb motorok? 15 éve ha azt mondod, hogy 1 literes turbós motorokkal 140 lóerőt hoznak ki utcai autóba, körberöhög mindenki. Ma meg simán megcsinálják...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz kw3v865 #13272 üzenetére
Pedig rátapintott a lényegre a topictárs...
Amikor ott tartunk, hogy mindenki SUV-ot akar, minél magasabb, minél nagyobb autót, akkor miről beszélünk?A másik történet, hogy egyre több mindent kötelező belerakni az autókba, ami miatt nő a tömegük. A fogyasztáscsökkentés nem csak a motorokból származik, hanem a tömegből, légellenállásból, gumikból, stb. is. Nemrég volt téma, hogy ma már a pótkerék is extra felszerelés. Egyfelől persze pénzügyi vonzata is van, de mivel a szériafelszerelésnek nem része a pótkerék, így a fogyasztási adatoknál a nélkül mehet az autó. Ha a pótkerék, emelő, stb. kimarad az autóból, az olyan 20-25 kg alsó hangon.
Ha már felhozásra került az E120, nos, abból az 5 ajtós legfapadosabb verzió volt 1280 kg az 1.4 D4-D motorral. Az E210 5 ajtós 1.2T pedig 1240kg úgy, hogy 9 cm-el szélesebb (és 5cm-el alacsonyabb), és a fapad is tud jó pár extrát az E120-hoz képest...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kw3v865
senior tag
Értem én, hogy kötelező egy csomó dolgot belerakni, de abszolút értelemben van értelme beszélni a fogyasztásról. Az E12-ben alapból volt teljes értékű pótkerék az alapfelszereltség részét képezte, az emelő, kulcs is. Tehát bizonyos téren visszafejlődés is történt.
Ha már összehasonlítást végzünk, úgy korrekt, ha benzinest a benzinessel hasonlítunk össze: az E12 a 4ZZ-FE motorral: 1120 kg. a dízel 1190 kg, de igazából mindegy is. Sajnos a magasságát tapasztaltam: a sedan vállalhatatlan egy 190 cm feletti embernek. Ezen a téren egyértelmű a visszafejlődés sajnos. Tehát azért nem minden téren lett jobb a Corolla Az egyetlen vitathatatlan dolog: biztonság terén egyértelmű a javulás.
Itt nyilván az egyéni preferenciák a döntőek, de említhetném még, hogy hány Ah-s aksit szerelnek gyárilag a Corollába, amikor megláttam: ezen is spórolnak. Ez viszont keményen objektív szempont és bizony egyértelmű visszalépés (persze cserélhető, de mégis csak egy 6,5 milliós, új autóról volt szó). -
nagyúr
válasz kw3v865 #13282 üzenetére
Az E12-ben alapból volt teljes értékű pótkerék az alapfelszereltség részét képezte, az emelő, kulcs is. Tehát bizonyos téren visszafejlődés is történt.
Volt valaha szükséged rá? Nekem 1996 óta saját autónál nem igazán...
Akkor megéri folyamatosan cipelni és költeni rá?Ha már összehasonlítást végzünk, úgy korrekt, ha benzinest a benzinessel hasonlítunk össze: az E12 a 4ZZ-FE motorral: 1120 kg. a dízel 1190 kg, de igazából mindegy is.
Wikiről néztem, ott csak D4-D volt.
Ezen a téren egyértelmű a visszafejlődés sajnos.
Egy Toyotában sem igazán kényelmes 196 cm-el, én már csak tudom...
Még a Hiluxban sem.
Szerk.: Igaz a ProAce-t még nem próbáltam.Tehát azért nem minden téren lett jobb a Corolla
Én nem is állítottam ilyet. Amit állítottam, hogy fogyasztás, ergonómia, belső és külső esztétika (az E120 és az E110 nem egy szép autó... tudom szubjektív, a húgomnak volt is, és sose értettem... Az E210 nekem irgalmatlanul bejön ), elektronika és persze a biztonság terén ég és föld viszont...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
válasz KubanitoS #13281 üzenetére
Bezárni biztosan nem fogja, ott fog sípolni Ezt már ismerem tőle. Én úgy szoktam itthon mosni magas nyomásúval, akkor szimplán nem viszem ki magammal a kulcsot, így nem is hisztizik . Mondjuk nem sűrűn fordul elő, havonta 1 mosást fizet a biztosító alkusza , az első évben, még van belőle 4 vagy 5 mosás
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Ma voltam a Toyotánál, vissza akarják vásárolni a kocsit. Ajánlottak egy újat, pontosan ugyanolyan specifikációval, úgy, hogy a színt kiválaszthatom (ha nem tetszik a mostani, de pont azért lett ezüst, mert ez adja ki legjobban a hátsó részét a kocsinak, szóval maradna), és átadásig használhatnám a mostanit, értékcsökkenés nélkül.
Még gondolkodom rajta... mert a törlesztő lefele menne (egy kicsit), nem kellene új gumit se venni nemsokára... viszont újra indulna a 42 hónapos törlesztés, ami meggondolandó. Első körben kb. 1250 fontot spórolnék meg a váltással, az addig kb. 28-30000-t futott autóból lenne 0km-es, ismét lenne egy év ingyenes Toyota asszisztencia, de addig belefizetnék összesen 4000 fontot a mostaniba... szóval a matek kb. 28-2900 font mínuszt mutatna. De vajon megérné-e a dolog, na azt még nem döntöttem el...www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
kw3v865
senior tag
Csak egyszer kaptam defektet, de akkor nagyon jó volt, hogy teljes értékű pótkereket tudtam, azonnal felrakni. Azért a magyar utakon hasznos, főleg vidéken.
Az E12 sedanom nekem még pont megfelelő 192 cm-rel, hosszú távon is. Az E210 már épp nem, ez is közrejtászott, hogy elvetettem. Kívülről valóban nem szép az E12-es, a sedan kifjezetten ronda szerintem, belülről viszont teljesen rendben van.
Az E210-ből viszont a sedan is nagyon szép szerintem, különösen szürkéskék színben, na meg a belseje is igényes. Ellentétben az előző generációval. Van egy Auris 2 kombi is a családban, kívülről teljesen okés, de a műszerfala szerintem elég ronda. -
nagyúr
válasz kw3v865 #13287 üzenetére
Hmm... az E120 ennyivel több fejteret adott volna? Nekem úgy rémlik, hogy csak a Verso-knál volt tényleg fejedelmi fejtér.
A Carina E-től az E110-es Corollán és a T25-ös Avensison át a Hiluxig mindegyikben olyan hátra döntött ülésben vagyok kénytelen ülni, hogy B oszlop a fejem mellett van...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
VaZso
senior tag
Én is így vagyok vele T27-tel.
Kényelmes hosszú távon is, de hátra kell döntenem az ülést, hogy ne a plafonon legyen a fejem - szívem szerint a legalacsonyabb álláshoz képest is lejjebb állítanám az egészet....viszont a napellenzőt viszonylag ritkán kell használnom...
Persze előző autómban is feküdni kellett, viszonylag kevés autóban ültem, ahol ez nem okozott problémát...
-
kw3v865
senior tag
Az E12 sedan számomra teljesen okés a 192 centimhez. Nem nagy, de hosszabb távon is vállalható, a fejtér rendben van, minimálisan döntve van a háttámla, úgy van minden beálíltva, ami a biztonságos vezetéshez kell, és számomra kényelmes is. Az Auris persze kényelemsebb, egyébként abban a fejtér is nagyobb némileg. Annál az zavar kicsit, hogy kényelmetlen a bal könyökömet megtámasztani az ajtón, túl lent van.
-
bszg@
tag
válasz pècsimunkás #13238 üzenetére
Ugyanez, csak decemberben, illetve én más következtetést vontam le. Szerintem a teljes választékból a RAV4 ár-érték aránya a legkevésbé rossz.
Ugyanekkor 57e-nél hátsó(!) féktárcsát kellett cserélni. 1982. óta van autóm, eddig teljesen azt hittem, hogy egy tárcsa egynél több fékbetétet bír ki. Igaz, olyat sem tapasztaltam eddig, hogy mosás után, mire elrakom az eszközöket már rozsdás a féktárcsa.
-
-
vicces
addikt
szerintem egyszerűen alul volt a tárcsa tervezve gyárilag.
nekem az ibizámon az első gyári fékszettel kellett a hátsó dobot és betéteket is cserélni.
feleségem nagypapája ezután mesélte, hogy neki anno a kadetten asszem 2 első fékszett ment el amig hátul is kellett a dobokat cserélni. de lehet hogy 4-et mondott nem tudom már, de valami ilyesmi arányt mondott. az én autómon pedig mindent lehet egyszerre szinte mindig.
ha nedves az idő másnap reggelre összerohadnak fékek. olyan mintha már vason lenne mikor fékezek. aztán elmúlik ha lekopott. azt szoktam csinálni, hogy nem húzok rögzitőféket és igy másnap ilyen latyakos időben másnap már nem "reszel" a fék.
az asszony corsája is ilyen. 3 éves és másnap rozsdásak a tárcsák rajta:)
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #13285 üzenetére
Kiváncsi vagyok hogyan döntesz. Esetleg másik modellt nincs kedved kipróbálni, ha már ilyen egyszeri lehetőség adódott a bukta nélküli visszaadására?
Én is most bukta nélkül ki tudnék szállni az IS 300h-ból, annyi a különbség, hogy 3 évesen vettem tavaly nyáron, de még így is többet ajánlottak érte, mint megvételkor, annak ellenére, hogy eltelt majdnem 8 hónap és cirka 5-7 ezer mérföld.
Lenne most nekik egy NX 300h Luxury felszereltség, 64 reg, tehát cirka 3,5 évvel minimum idősebb, mérföld is 20 ezerrel több van benne és még így is rá kellene fizetnem durván 2-3 ezer fontot, bár lehet megúsznám kevesebből. Felszereltségben pedig le kellene mondanom az ülés szellőztetésről, a nagy kijelzőről és az LFA digitális óra csoportról is. Memória funkció sem biztos. Cserébe viszont SUV és fehér…passz.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz gaborn1 #13296 üzenetére
Teljesen igazad van, de a Zasszonyka nem nagyon tudott összebarátkozni a mostanival, már előtte is suvot szeretett volna (NX/RX), csak nagyon elszaladtak az árak, így már nem fért bele a büdzsébe sem rövid, sem hosszú távon. De azóta mégjobban eldurvult a helyzet, ugyanaz az autó, azonos évjárattal és km-rel akár 3-4-5+ ezer fonttal is drágább. Normál esetben így már az NX-et sem tudnánk megengedni magunknak, ez most kivételesen egy alkalmi vétel, vállalható árkülönbözettel. Asszony is lenyugodna, neki konkrétan nagyon tetszik, meg igazándiból nekem is piszkálja a fantáziám.
[ Szerkesztve ]
-
Yeffy
veterán
Udv a csoportnak.
De azóta mégjobban eldurvult a helyzet, ugyanaz az autó, azonos évjárattal és km-rel akár 3-4-5+ ezer fonttal is drágább
ezt sajnos ala tudom tamasztani, szinten UK, kedden volt egy balesetem, ahol a korforgobol kifele jovet egy hatfalas teherauto sikeresen lezuzta az ezer eves Almeram jobb oldalat, GTK, biztositozom epp.nezegetek utodmodellt, nekem regota bejon a 2015-19 kozotti FL Rav4 Hybrid, de csak pislogok, milyen arak lettek az utobbi bo 6-8 honapban, mikor eloszor elkezdtem nezegetni az arakat. foleg, h en gyarto altal forgalmazottat akarok venni, nem akarok tobbet random, eloelet nelkuli autokat venni. egyszeruen sajnalok ugyanarra a felszereltsegu, allapotu, oraallasu kocsira atlag + £4k-t fizetni, nem eri meg.
viszont mindenkeppen hibridet es automatat szeretnek, ami megbizhato, igy kb marad tovabbra is a Toyo/Lexi paros, foleg a "hosszabbitgatos" garanciajukkal.
sajnos szar a terdem, emiatt is jobb lenne valami tagasabb, de azert nem egy vagyonert fenntarthato auto, voltam is tavaly egy szalonban ulesprobazni a Rav4-et, nagyon kenyelmesnek es meretesnek tunt.az elszabadult arak miatt gondolkodom, h maradok ezen a ferdehatu/kompakt meretosztalyban (a terdem mondjuk nem fogja szeretni), hasznalom egy-ket evig, aztan lecserelem/beszamittatom egy nagyobba. azt persze nem tudjuk, h ez a "valsag" hol fog jarni akkor, milyen arak lesznek.
amiket talalok modelleket, az a CT200h, Auris/Corolla Hybrid. A Corollabol az aktualis (E210 asszem?) verzio szerintem nagyon dogos, vegre csinaltak belole egy pofas autot, es asszem 19-tol AA/CP kompatibilis is tud lenni egy frissitessel. nem beszelve a 2 lityis hibridrol, aminek meglepoen jo gyorsulasi ertekeket latok, igaz, a csomagter karara.
A CT kulsore/belsore egesz korrekt, foleg a FL-tol ('14?), mondjuk nem vagyok egyaltalan bor fan. ax Alcantara, de az meg alt. felaras. csak epp latok forumokon motorzorges, kopogas, EGR szelep hibakat - igaz, foleg pre-FL modelleket irnak -, ami sztem meltatlan egy ilyen markahoz, megha az csak egy kis/belepo Lexus. plusz eleg gyengusznak tunik. elbizonytalanitott.
Auris/Corollanak még nem jartam utana, annyi, h egy 19es modellevu Corolla tetszene, de azt is dragallom. Aurisbol meg vannak ilyen regebbiek (MY 11-13) jo aron, de még annak se masztam utana, milyen bajai vannak, mire erdemes figyelni. ezek szinten nem erogepek, de egy ket evig eppenseggel ki tudom veluk "huzni", ha jot fogok ki.
barkinek otlet, eszrevetel, hozzaszolas ezekhez? remelem, nem volt tul hosszu.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
vicces
addikt
én is filozofálok, de szerintem most nagyon rossz ötlet autót venni.
a corollára még esetleg hitellel rá is bólintanék, de 187cm-es magasságomhoz lehet nem passzol. csak egy lányom van, esetleg a jövőben talán egy barátnő lehetséges, de jelenleg nem kell többé családi autó, csak max 2 személyre való .
a 2 literes corolla ami tetszene csapott háttal, de azt elrontották, mert az akksi elveszi a helyet a csomagtartóból.
az 1,8-as szuper lenne, de irjátok hogy hangos és nem is megy. van egy kollégámnak egy ilyen. nyáron 3,7 liter, most télen a hidegben 4 literes fogyasztást csinál vele. jah, kamiononosok vagyunk, nagyából tudjuk, hogy kell takarékosan vezetni
illetve találtam 43000km-el 20000 euró. nem tudom hogy hosszútávon megérné e egy ilyenbe beszállni. év max 10000 km-t ha megyek vele. nyáron robogózok.
én most autót a benzinkorszak végéig vennék, olyan kb 10 évre. de ez a tervem is meghiúsulni látszik az elmebeteg árak miatt. a mostani autóm már 15 éves. úgy vagyok vele, hogy minden hónap ajándék. ha jönne egy nagyobb javitás akkor inkább a roncselepre tolnám ki.:)
-
Yeffy
veterán
válasz vicces #13299 üzenetére
tudom, h rossz otlet, de mit tudok tenni, ha most kell/most volt a balesetem?
nem orulok neki, elhiheted.hasonlo cipoben vagyok, 188 cm, es en is kb ennyit mennek egy evben. ezert hajlok az olcsobb/regebbi Corolla/Auris hibridre most, £10-11k korul is van markakereskedesbol garival, mondjuk 2 evet csak kibir, meg talan er valamit a hibridsege miatt, ha majd elpasszolom/becserelem. csak az is gyenge, ugyanaz a hajtaslanc, mint a CT200h.
a mostani autóm már 15 éves. úgy vagyok vele, hogy minden hónap ajándék
az enyem osszel lett volna 20. nekem is szepen lassan szarodtak el a dolgok, rohadt el ez-az, szoval jah. igy is fel lehet fogni.[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen