-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz makszi #12639 üzenetére
Azt, hogy 3 opció van (ha fejből jól rémlik):
1.: Csak kijelzi a képernyőn, de még csak nem is sípol.
2.: Figyelmeztető hang és felirat van, ha indexelés nélkül átlépsz a felfestett vonalon.
3.: A kormányon is megjelenik egy "ellentartó" erő.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz rbalint88 #12633 üzenetére
A forma mindegy, hasznaltnal (foleg a jelen piaci korulmenyek kozott) a deal josaga tobbet nyom a latban. Preferaltan 5ajtos, de szedan vagy kombi is johet.
Most poénból rákerestem a használt HSD Corolla-kra, és hát túl nagy választék nem lesz, és ráadásul kb. újkori árukon kelnek el. Szóval a deal "jósága" elég viszonylagos innen nézve.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
makszi
aktív tag
Köszönöm!
Cifu neked is
Holnap át fogom állítani az lesz az első![ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
válasz #76500480 #12630 üzenetére
Igen, sejtettem. Néhány hónapja egy hosszabb UK-Mo.-UK nyaralást követően trombózis-hajlam miatt felmerült a gondolat az IS 300h leváltását illetően valamilyen SUV-irányba. Voltam tesztvezetni az NX 300h-t, NX450h-t, illetve megnéztük a bemutató teremben az UX 250h-t is, mint opciót. A 3 SUV közül, mérete ellenére utóbbi érződött a legmodernebbnek. Azonban a külső méretei ellenére kicsit csalóka volt, belülről már kisebbnek érződött az IS-hez képest, mind elől-mind hátul, de lehet hogy simán csak optikai csalódás. Te/Ti mit gondolsz(tok), az IS 300h-ról váltva előrelépés lenne az UX 250h?
-
No.01
őstag
válasz makszi #12658 üzenetére
Ha megvan akkor segits majd kerlek, h hol is talalom ezt a funkciot?
Tegnap probalkoztam atnezni 1-2 dolgot (manual nelkul ) de sok dolog szamomra nem egyertelmu meg mindig. Tervezem, h hetvegen raszanok a manuallal egy fel delutant, de az intuitiv az nem ilyen...Mas: elso szerviz elotti (korai)olajcserere jelentkeztem Mayerhez karacsony elottre. Mondtam, h csak olaj + szuro + munkadij. Erre a holgy azt kereste ki, h 60-65e korul lesz. Ez mennyire realis szerintetek?
-
rbalint88
addikt
A trombozis-hajlamon mit segitene egy SUV Kollegamnak meg gimiben volt, neki azt mondtak ne uljon ket oranal tobbet egy huzamban, mozogjon sokat, igyon sok vizet (meg persze gyogyszert is kell szednie). Ezen altalanos jotanacsok megfogadasa szvsz tobbet er, mint egy autocsere, de kivancsi vagyok a tudomanyos magyarazatra
-
Ck.
addikt
válasz rbalint88 #12664 üzenetére
Az IS-ben és igazából a legtöbb alacsony építésű autóban nem lehet szinte semennyire sem átmozgatni a lábat, nincs hely a kormány alatt szinte semennyire, utasoknak sem a legkényelmesebb szögben áll a lábuk. Egy SUV-nál a magasabb üléspozíció miatt tejesen más szögben van hajlítva a térded, jobban tudod menet közben is átmozgatni a lábad, kevésbé zsibbad el és nehezebben vizesedik be a boka. Tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz gaborn1 #12661 üzenetére
A Camry nekem is nagyon tetszik és simán elfogadnám utódnak a Suzuki S-Cross után. A probléma csak az, hogy nagyon belekényelmesedtem a "SUV" kategóriába. Nem szívesen váltanék egy olyan autóra, amibe kell ülni. Kényelem és lustaaság rulez.
Érdekes módom amikor páromnak nézegettük a Yarist, akkor az nem tűnt annyira beleülős autónak. Kényelmes volt a ki és beszállás is.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
őstag
válasz KubanitoS #12668 üzenetére
Pont ezért lesz nekem is Rav4 Scross után. Érdekes beülve nekem sokkal jobban tetszett a yaris mint cross tesója. Valahogy arányaiban nagyobbnak éreztem (méretéhez képest). Yaris cross nekem nagyon szűk volt (Yarist meg nyilván azzal a szemmel néztük hogy esetleg jazz helyett majd).
-
gaborn1
tag
Az rendben is van, de egy automata kocsinál jó lenne pl lámpánál nem (adott esetben) egy percig tiporni a féket, hogy ne kússzon előre, hanem tartsa a kocsit, ezt tudja is auto holddal, csak a gombot minden egyes indításnál be kell nyomni, különben nem aktív. Más márkáknál miért jegyzi meg?
De ha ezen kívül semmi gond nem lesz a kocsival, megbocsátok neki.
-
-
#76500480
törölt tag
IS300at nem vezettem, hangszigeteléséről nem tudok nyilatkozni de ránézésre is jóval modernebb a belső. Sok mindent elsumakoltak a katalogusbol pl kemény térdtámasz F-Sport szintig vagy az egyretegű üveg, automatikusan behajló külső tükör (ez meg nem automata, nincs hozzá igazítva a komfortnyitashoz míg egy VW termek igen…) Ülésfűtés szinten egy némethez képest gyengébb. Ha számít, itt is alacsonyra tudod állítani az ülést. Ami miatt elvérzett ez a típus az a csomagtér sokan pártolnak át egy NXhez. 4 felnőtt elfér kényelmesen, 190cm magassággal teszteltem a hátsósort. Közepén kakasülő veszhelyzetre. Olajcsere0w16+pollen kb 60ezerig megáll. Kaposváron 50perc alatt végeztek…(18e/óra Lexus munkadíj)
[ Szerkesztve ]
-
gorgo
őstag
Urak, létezik valami beárazós topik. Oly sok mindenre van ilyen itt a pH!-n, hátha van autóalkatrészre (Toyota) is... Köszi szépen!
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
SoulReaver
veterán
Jó estét urak.
Érdeklődni szeretnék, hogy váltó terén vissza fele mennyire kompatibilisek toyotáék?
Volna egy 2018-as 1.6 6 sebességes benzines váltó... Ez jó lehet a 2009-es 1.6 aurishoz? Egymásmellé rakva a két váltó ugyan az.
-
Paxker315
addikt
Óh, ezt furcsállom:
Auris HSD 2013E-H radar, ülésfűtés miatt úgy gondolom, nem fapad, de nem is tip-top, ellenben az ára "mókás", ahhoz képest, hogy sok Auris HSD 4.5-5m körül van már. Mi lehet a buktató? Első lokos bal elől picit meg van húzva, jobb hátsó sárvédőív-lökösnél is kisebb esztétikai hiba, a kormány felülete picit kopottasabbnak hat, de, nem tudom, másra érdemes-e figyelni.
Meg, hogy mennyit kellhet rá költeni (gumik? fékfolyadék-váltóolaj-szűrők cseréje? fékbetétek?)Mostani piaci helyzetben nagyon jó vételnek tűnik, kérdés, meddig lesz meg.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
dj79
senior tag
válasz Paxker315 #12684 üzenetére
Öööö... áprilisban vettem egy 2014 végi ts-t, több méterrel, viszont 3milláért, téli-nyári gumikkal, végig vezetett szervizkönyvvel, körben gyári fényezéssel a lemezeken. Lassan esedékes lesz a vízpumpa cseréje meg egy egr puceválás (össz kb 170k), azon kívül köszöni, jól van. Ahhoz képest szerintem ez drága.
(bár ha így mennek fel az árak, lassan ez lesz a realitás...)[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rbalint88 #12685 üzenetére
Én tavaly év eleje óta hajtok egy 2014/12-es TS-t. Bi-xenon fényszóróval, panoráma tetővel, és igen, ahogy dj79 is írja, kötelező körökön kivül teljesen jól van Teszi a dolgát.
Lehet jobb az FL bizonyos dolgokban, de nekem annó nem érte meg a felárat.. meg valahogy a Fl előtti eleje jobban bejön A kanyarkövető xenon meg zsenális cucc amúgy..
Nyáron volt EGR és hűtőközti takarításon, meg évente jár márkaszervízve (Budakeszi Mayer) megkapni a kötelezőt.Paxker315:
Itt megtudod nézni a márkaszervíz árakat.(4+ program)
Sok gond nincsen ezekkel az autókkal -
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #12685 üzenetére
éjszaka nem vezetek (nem szeretek, nem szoktam), zajszigetelés, ha nem üveg, csak kárpit alatti részek, utólag orvosolható. Csak az árán akadt meg a szemem, mert más aurisokhoz képest 800ezer-1m-val olcsóbb A pre-fl frontrésze amúgy nekem jobban bejön, de a zajszintet nem láttam vészesnek (68dBel ADAC szerint [link] ) kifejezetten a hb érdekel, mert az tetszik, a ts sajnos nem jött be dizájnra. Bár, amennyit autózok, néha csodálkozom, minek rohad a garázsomban
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz koxkids #12687 üzenetére
ismerem a szervizárakat márkaszervízben, múlt héten voltam a yariccsal, és pont azért csodálkoztam azon, hogy a hirdetett aurist nem oda hordták, mert, ilyen brutális 35ezreket kérnek egy olajcsere&szűrők cseréjééért, 4 ezer körül a pollenszűrőkért, de a váltóolajcsere is megáll ~36 ezer körül Ezért nem egészen értem, miért külsősnél mozogtak, főleg, hogy a hibridakku-gari sem rossz "biztosíték", meg a lekövethető előélet.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Paxker315 #12690 üzenetére
Konkrétan amúgy ilyen siralmas a piaci helyzet
2013-tól újabb 132321 km-ig futott aurisok, hibrid hajtással [link] NégyM alatt gyakorlatilag semmi, sok már 5M feletti áron. Felszereltségben Cifu kommentjét citálnám: [link] és tény, hogy az active a legnépszerűbb itthon, meg persze a kombi.[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
nagyúr
Márpedig eléggé magától értetődő, nem kell hozzá kézikönyv.
Fogod, a kormány bal oldalán lévő léptető gombokkal rámész a beállítások menüre, ennek a legfelső eleme az LDA, ebbe belemész, itt lehet állítani őket:
Az LDA-t a kormány jobb oldalán lévő gombbal tudod ki- és be kapcsolni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz SoulReaver #12683 üzenetére
Ugyan alaphangon az adott 1ZR motor és a hozzá való váltók kompatibilisek, de erről bővebben azért egy rendes autószerelő tudna nyilatkozni szerintem...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
K82
őstag
válasz Paxker315 #12694 üzenetére
És a piaci helyzet még siralmasabb lesz. Elkezdtem még a nyáron autót nézegetni, szánok rá 2.5 milkát, gondoltam lesz olyan ami megfelel. Pár éves kombi, szívó motor, négy henger - gyk. a Kia Ceed/Hyundai i30 páros lett volna a befutó (60-70% város így a dízel kilőve, a cégnél lévő benzines autók tapasztalatából kiindulva a kis turbósok is). Háááát, ennyi pénzért nem találtam olyat ami tényleg olyan állapotban lett volna mint a hirdetésben, 90%-uknak nem sok köze volt a valósághoz. Amire már azt mondtam normális, 3.5m. Itt jött képbe az Auris HSD, ennyiért már nem a kínálat alját karcolgatta az ember - nem sokkal többért viszont már vannak faceliftes verziók. Akkor célozzuk be a 4 misit: fl utáni, 2016-17 körüli gyártású volt már 150e körüli futásteljesítménnyel. Körbejártam a környéket, szinte az összes Olaszországból behozott (fapadhoz közeli) volt, egyik kereskedő sem tudott semmit sem mutatni a kocsik előéletéről. A csúcs az volt amikor mondtam melyik autó érdekelne, kezembe nyomta a kulcsot, tessék. A kérdéseknél már elhasalt ('17 októberi autó volt, tehát elvileg lett volna rá hibrid garancia, de dokumentáció semmi), így tőle is búcsút vettem. Aztán a szomszéd településen találtam kettőt is, igaz már ötmillióért. Nagyon szívtam a fogam h kétszer annyiért kell autót vennem mint amit szántam volna rá eredetileg, de végülis ez lett a befutó. Minden papírjával, ismert és vezetett szerviz előélettel, élő garanciával. HaHu-n amiket akkor ennyiért hirdettek, leírásban mindegyik szép volt, alvázszámot/rendszámot ellenőrizve azért kiderültek a turpisságok h ott sem úgy van az ahogy leírják.
Most apóssal vagyunk bajban, gyk. kirohadt alóla a mostani autó is (nesze neked német/osztrák import), venni meg nem tudunk olyat ami jó is lenne. Neki aztán tényleg olyan kell ami szög egyszerű: ahogy bánik az autóval az még egy szimpla vasgolyót is megviselne, nemhogy egy bonyolultabb technikát. Szóba jöhet kombi Octavia, Fabia, Golf, Focus, Corolla: vagy nagyon olcsó a világ összes km-ével úgy h még a rozsda is rozsdás rajtuk, vagy ugyanez 1.5m felett kicsit kevesebb km-rel... Kollegám építkezik, "eldobós" autónak vett 700e Ft-ért tavaly egy kombi Corollát, nyár végén hasonló paraméterekkel alig pár db volt eladó, az is 1 misi felett. És a helyzet durvul, a kínálat nem lett nagyobb csak az árak.Pixel / OnePlus Pad
-
aszamóca
aktív tag
Mennyire alkudhatóak az autók jelenleg a szalonokban, ha újat venne az ember?
Ismerősöm próbálkozott, és nem igazán tudott jó eredményt elérni. (+gumiszőnyeget, meg 180ezret akartak neki engedni)
Év elején még 6-7%-ot le lehetett alkudni a listaárakból.Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Adobe Lightroom topic
- Milyen egeret válasszak?
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen