-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicces
addikt
válasz KTTech #13502 üzenetére
vettem már europecaros autót 1 évesen, pár ezer euróval olcsóbban, és makulátlan volt.
a rádióban volt mindenféle nemzetiségű csatlakoztatott telefon gazdájának a neve. magyarul vezette az autót a világ szinte minden részéről származó bérlő.
de az autó igy is makulátlan volt. szóval ha ilyesmi autót találnék nem félnék tőle egy alapos átvizsgálás után.:)
-
KTTech
veterán
válasz vicces #13503 üzenetére
Azért írtam, hogy Toyota Certified abban nincs benne hagyva semmi, viszont rendbe van rakva. Ha visszaadtam volna a Yarist, az is egy ilyen vétel lenne... szervizeltetve volt, mindene rendben van, de felajánlották, hogy visszavásárolják és adnak egy újat. Akkor lett volna 1 éves és 2-3 hónapos, átadáskor, olyan 25-27000 km körüli futással. Végül nem mentem bele, de ha valaki megvette volna, nem járt volna rosszul, 3-4000 fonttal olcsóbban.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
duracell89
senior tag
hali mindenki,
Most kb 9 hónapja újonnan vettem egy Corolla TS Executive hibridet, kb 27ezer km mentem vele, de sajnos órási csalódás az autó, nem akarok hosszú távra tervezni vele, ezért rövid úton megválunk töle. A kinézett utód egy max 2-3 éves RX450h vagy új NX350h lenne.A kérdésem, hogy közületek valakinek van carplay elötti RX (vagy azonos infotainmentes NX,GS,IS)? Tudom, hogy van rájuk utólagos carplay integrálási megoldás, de nem találom. Tudtok esetleg ilyent linkelni ha ismeritek?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz duracell89 #13506 üzenetére
Mi a gond vele?
Miért csalódás? -
No.01
őstag
válasz duracell89 #13506 üzenetére
Igen engem is erdekelne a miert.
Az RX es az NX nagyon nem egy kategoria am. Elobbit ismerem, nagy(obb) es biztosan kenyelmesebb nemcsak a Corollanal, de az NX-nel is. Igaz az uj meg tan kicsit fejlettebb muszakilag.Az okositasrol sajna nem tudok, de szerintem az en baratromat is erdekelne a dolog. (hacsak nem a "szokasos" fejegyseg cserevel jar)
-
csendes tag
válasz duracell89 #13506 üzenetére
Mi a gond vele? Mondjuk én már a vételi szándéknál meginogtam, nem lett belőle semmi, de nálam lehet más szempontból esett ki.
-
Ck.
addikt
Emlékeztek még gyerekkorotokból
a grafitceruza hangjára, amikor véletlen leesett az osztályteremben a padlóra? Akinek fejben összeállt a hang, az biztosan el tudja képzelni, hogy mennyire idegesítő lehet ezt folyamatosan hallgatni már a legkisebb út hibánál is vagy akár csak egy kisebb hepe-hupánál. Valahonnan a műszerfal alsó burkolata mögül jön, térd magasságban. Van egy másik idegesítő hang, az pedig a B-oszlop mögül jön a sofőr oldalon. Egy ideig tűrtem, próbáltam elfogadni és feljebb hangosítani a rádiót, de mostanra már borzasztóan zavar. Pár hét múlva esedékes lesz a következő szerviz, mivel az autó még garanciális, megemlítem nekik a dolgot, de igazándiból fogalmam sincs, hogy fognak-e érdemben foglalkozni vele. Bár a Lexus eddigi ügyfélközpontúság át figyelembevéve talán van esély. Egy-egy ilyen zörgés annyira el tud rontani egy egyébként nagyon fasza autót, hogy nagyon.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Gombinyó #13511 üzenetére
Az angol fórumokban azt írták, hogy a zörgés miatt bent fogták az autót két napra, 3 technikus ment el többszöri próbakörre; egy vezetett, a másik kettő fülelt, aztán lebontották az ajtó burkolatot, mindent átnéztek, zaj elnyelő plusz szivacsot tettek be, stb. Emiatt bizakodom csak kicsit.
Az F10 BMW-mnél is volt hasonló zörgés probléma, ott is a szerviz után még 2-3 órára ott fogták az autót, 2 technikus vitte el tesztkörre, majd aztán lebontották a kérdéses részt.
[ Szerkesztve ]
-
duracell89
senior tag
Downsizingnak szántam az autót az elözöhöz képest (BMW G31), gondoltam legyen valami relative olcsó, megbízható, de pár extráról nem akartam lemondani az előző autóhoz képest, ezért TS Executive hibrid lett, kéttónusú alul gyöngyház/felül fekete (lexus) fényezéssel, ami a teteje (11.5-12m). Az eddigi 9 hónap és 30 ezer km alatt rájöttem, hogy hiába extrázol fel egy kb 7-8 milliós kategóriába szánt autót, az csak 7-8-ért fogja megérni.
Pályázásra teljességgel alkalmatlan, harmat gyenge (igazán..fájdalmasan gyenge), és kb annyira elviselhetetlenül zajos mint egy 10-15 évvel ezelőtti opel corsa. Cégemnek vásároltunk régebben Dacia Dokker furgonokat, azok hasonlóak pályán.. a lemez Dacia!!Emellett a Toyota megbízhatóság létező dolog a hajtáslánc tekintetében (biztos vagyok benne, hogy a HSD rendszer elmegy 400ezer km gond nélkül), de minden egyéb átlag alatti, vagy egyenesen gagyi, számos dolog romlik el ezekkel. A teljesség igénye nélkül a nálam előforduló és corolla csoportban sokat említett problémák:
- első ablakemelő assembly recsegnek, garis csere szokott lenni
- kormánymű ropog, gariban szokták cserélni
- kipufogó hővédő pajzs leválik, csörög, törik
- (a kb 10 évvel ezelötti szintet megüto) infotainment fagyogat, AA és CP csak kábellel van, de sokszor megbízhatatlan
- elképesztő mennyiségű zörgés, csörgés
-stbMindeközben a családban/barátok között lett több új autó (hasonló árban), pl bátyám 8-as golfja milliókkal olcsóbban kb. egy rolls-royce a corollához képest. Sokkal kifinomultabb, halkabb, kellemesebb. Sokaknak jó autó lesz a corolla, de szigorúan városba, és nem szabad többet költeni rá mint mondjuk 8.5, mert afelett az ár/érték arány beleáll a földbe.
Közben megtaláltam a Lexusokba való utólagos megoldást, GROM VLINE2 a neve.
RX vs NX témában tesztvezettem mindkettőt, és az új NX sokkal jobb, mint a kifutó RX. Teljes csend, jóval erősebb, kiváló infotainment (a 14-es kijelzővel), végre modern belső stb. -
FLx
addikt
válasz duracell89 #13514 üzenetére
Ez melyik motoros Corolla? Mert ennyiert boven adnak meg most is 2 literest, az meg nagyon nem gyenge, sot.
-
FLx
addikt
válasz duracell89 #13516 üzenetére
De listaar turistaknak valo. Meg tavaly ev vegen is vehettem volna 10,5 kornyeken ilyen felszereltseggel, de inkabb a 2 literes Style Tech-et vettem kicsivel 9 felett. Szerintem 10 alatt nem egy rossz vetel ez, megneztem egy rakas masik markat es azok se voltak jobbak.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz duracell89 #13514 üzenetére
Nem mondom, h nem ertem meg, de csak felig...
Mi 2.0-as TS Exe + JBL + Sky akarmivel (uvegteto)
Oktober vegit atvetel ha jol emlekszem azt mondtak 2022 szeptemberi gyartas.
11e km alatt nalunk se zorges se semmi nem jott elo az itt emlitettekbol (lehet szerencse is)
Abbol amit irsz az infotainment resz azon reszevel ertek egyet, h ultra gagyi, de legalabb mukodik. Fagyas nem volt meg, ami meg igen az a kabelmentesito dongle hibaja.Mi szeretjuk, jol fogyaszt (5.8l/100km) igaz palyazni csak havi max 2x szoktunk.
Listaaron valoban 13 folott van, de regebben lehetett nagyot alkudni. (manapsag mar jo par szazezerrel kevesebbet)
Az emlitett Golf-ot (is) neztuk, sot volt meg Ceed is a tarsolyban, de megbizhatosagban es fogyasztasban egyik sem erte el ezt a szintet hiaba voltak jobbak belul (szemnek legalabbis mindenkepp)Az uj NX viszont nekunk is tetszik holott a SUV tolem nagyon tavol el bar az elonyeit elismerem. Meretben viszont a RX mas kategoria.
Ja es az utolagos okositastert jar a pacsi kuldom is az illetekesnek.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz duracell89 #13516 üzenetére
Közepes felszereltségű hibrid rav4-et rendeltem ennyiért, remélem nem lesz csalódás zajosságban az scrosshoz képest. De különben én éppen a te említett logikáddal szoktam vásárolni, inkább egy kategóriával feljebb ha a fullosból kijön a következő szint közepes felszereltségű modellje.
u.i: abban viszont úgy látom kb a topic egyetért ha lehet akkor NX Én is így vagyok vele ha nem leszek teljesen elégedett akkor pár év és meglépem mondjuk facelift után. Kb úgyis jó áron el lehet adni toyotát.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz duracell89 #13514 üzenetére
Teljesen meg tudom érteni az álláspontot, ez egy 6-8m ft-os autó max. 10 felett már nem ezt a minőséget várja az ember, abszolút jogosan.
-
duracell89
senior tag
Ez így konkrétan nem létezik. 12,3m feletti listaáron volt ez az autó (executive VIP + safety csomag+ 450ezres extra fényezés) és neked több mint 1.5-2 milliót engedtek volna, hogy 10.5ért megkapd, miközben nekünk már 2021 áprilisban alig volt rendelhető az autó 4-6 hónap várakozás alatt (azért lett ez, mert volt raktáron es 1 hónap alatt) és számos kereskedést kérdezve sem lehetett 3-400nál többet lealkudni? Garantálom, hogy nem vehettél ilyent 10.5ért.
[ Szerkesztve ]
-
FLx
addikt
válasz duracell89 #13521 üzenetére
Akkor jo. Novemberi rendeleskor 1,5 millio feletti kedvezmenyt kaptam, nyaron gyartjak. Volt par mar gyartasban levo auto ami marciusban kesz lenne, azt meg olcsobban adtak volna.
[ Szerkesztve ]
-
csendes tag
válasz duracell89 #13514 üzenetére
Teljesen érthető álláspont, én hasonló okokból engedtem el a Corolla kezét, egyszerűen túl sok kompromisszumot jelentett volna, igaz én egyel magasabb kategóriából ültem volna át, szintén Toyota.
Úgy gondolom a Toyota kissé mohó lett, sokat engedett a minőségből, a megbízhatóság lehet még megvan, pár év múlva kiderül, amikorra lefutják ezek a kocsik az első 50-100 ezer kilométert.
-
No.01
őstag
válasz Peter668 #13523 üzenetére
Szvsz kompromisszum mindenhol van csak az a nem mindegy, h utolag majd vakarod-e a fejed vagy sem. (Konkret pelda egy Octavia, de van 7-es Golf is, szep, jo, de ha gond van - marpedig elobb van, mint a Toyotaeknal - az nekunk nem fer bele)
Nyilvan ez mind egyeni preferencia kerdese, nekunk ez volt a jobb kompromisszum. (igaz ezt csak az elmult lassan 10 ev P2, P3 es P3 pluh-in hasznaaltra alapoztuk) -
-
csendes tag
Teljesen igazad van, egyéni preferenciák döntenek, nekem sem volt könnyű meghozni ezt a döntést, több mint 20 év márka hűség után.
Annyit még hozzá tennék, hogy a Toyota hozzáállása a garanciális problémákhoz példás, saját tapasztalat.Nem gondolom ezt örök váltásnak, lehet hogy egyszer még visszatérek, a márkához, addig is meg egy darabig használom a régi verdát.
-
KubanitoS
veterán
Felmerült a családban egy új Highlander vásárlása. Egyelőre a Toyota oldalát nézegettem és nekem nagyon úgy tűnik, hogy ár/értékben a legkisebb, Comfort felszereltség a legjobb. Csak én nem látom jól a dolgokat, vagy valóban nem tud jelentősen többet adni a két nagyobb felszereltség (persze sok millióval többért)?
Első blikkre ami a Comfort hátránya a többivel szemben: 18 colos kerék a 20-assal szemben (ez inkább előny lehet), LED főfényszóró a Bi-LEDdel szemben, tolatóradarok hiánya, "bőr hatású szövet" a bőrrel szemben, automatikusan nyíló csomagtér ajtó, 360 fokos kamera (sima tolatókamera van) és kisebb a központ kijelző. Ezen kívül a külső "csicsa" más, nem króm elemek vannak, hanem festett műanyag és a többi.
Ezek közül a tolatóradar ami valóban fájó pont lehet, de az eggyel nagyobb Prestige felszereltség valamivel 1 millió forinttal kerül többe. Annyit nem ér szerintem.
Ti mit gondoltok?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
nagyúr
válasz duracell89 #13514 üzenetére
Szvsz itt több téren is azért kérdőjeles az indok.
Amit aláírok, az a zajcsillapítás, e téren a Corolla sajnos egyszerűen gyenge. Zajosnak azonban azért nem mondanám. Illetve személyes véleményem, hogy kb. 190cm felett nem ajánlott (én itt néztem be amúgy igazán a Corollát).
A többi terén (2db E210 Corolla melletti személyes tapasztalatok):
-Pályázásra teljesen alkalmasak a sebességhatárok betartása mellett.
-Nem csörög, nem zörög egyik sem.
-Az AA tökéletesen működik megfelelő kábellel mindkét autónál, kábelen (OnePlus Nord).A 8-as Golf-ot azonos felszereltséggel nem kapod meg olcsóbban, a mild-Hibridjük nem azonos szint a Toyota HSD-jével. Az tény, hogy belső terén egy nagyságrenddel igényesebb a Golf. Cserébe megbízhatóság terén egy nagyságrenddel rosszabb (van Golf és Passat a tágabb családban), és a kereskedő hozzáállása a garanciális kérdésekhez egészen más szint.
Nálunk például egy apró karcot vagy törést talált a párom a műszerfal előtti plexin, igazából csak megfelelő fényviszonyok mellett látható, de zavarta. Írtunk a Toyota Mayernek, és egyből jelezték, hogy természetesen gariban cserélik. Erről beszélünk:
A húgom Passatján a középső kijelzőjét (időnként elsötétedett csak úgy) vagy 8 körben, különféle kapcsolatok útján sikerült végül cseréltetnie, mert a szerviz állandóan visszadobta, hogy nem sikerült a hibát reprodukálni.
Szóval a VW csoportnál sem fenékig tejfel az élet, nehogy azt hidd...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
válasz KubanitoS #13527 üzenetére
Futó gondolatként felmerült bennem is a highlander rav4 nézegetés közben. Beszélgetem róla az értékesítővel, a legfájóbb a radar hiány az alap modellben(állítólag az okosan utólag dolog is le van tiltva legalábbis amennyire tudják). És azért egy szép nagy batár, tényleg jelentősen nagyobb a rav4-nél is, én biztos nem merném megvenni radar vagy 360 kamera nélkül (600k kilométer gyakorlattal, átlagos parkolóként).
-
őstag
válasz rob210 #13530 üzenetére
Én a radar tiltására gondoltam (gondolom ugyanaz a fedélzeti rendszer mint mindegyikben csak itt külön vették az energiát és ezt a részt letiltották, elég piti de el kell adni a magasabb felszereltséget is, nehogy már valaki megvegye a gyári alkatrészt és megoldja), azt mondta direktbe a kereskedő.
-
vicces
addikt
válasz Tom1939 #13531 üzenetére
régen is már sok márkánál lehetett a konfigurációt később variálni az alaktronikában. nekem is igy lett tempomatos a seatom pl.
gondolom itt sem bonyolultabb. csak nem hiszem hogy hivatalos toyotánál kell ezt kezdeményezni, mert ha kiderülne a japóknál az nagy bukta.:)
-
vicces
addikt
na volt itt kérdés, hogy mennyi idő a rendelés. van egy autó a kereskedőnél, corolla 1.8. az egyből vihető. 45km volt benne, most van 80. mentem vele egy próbakört.
illetve ezüstöt kérdeztem, mert nincs garázsom, meg talán azon nem látszik olyan hamar a kosz. május elején tudnák szálélítani.
kérdeztem még a jbl paketet hozzá, de az már csak a 2 litereshez rendelhető
mondjuk az alaprádió sem rossz és legalább nem lesz halláskárosodásom tőle.
pályáztam is kicsit vele. 130 fölött tényleg hangosabb, de szerintem teljesen elviselhető. a mostani autóm ezerszer hangosabb.:)
-
duracell89
senior tag
Eddig a megtett 30 ezer km-ből 20 ezer kmt pályáztam az autóval, és elvitatatlanul zajos az autó (Dacia szint sajnos, tapasztalatból írom, ahogy korábban is).
Azt aláírom, hogy az elvárásaim erősek, jóval magasabb kategóriás autóim voltak ez előtt, ahogy írtam downsizing volt a cél. Emelett a gyenge autó + CVT váltó kombóra azt gondoltam, hogy megszokom, nem sikerült, ez is természetesen az én hibám, számos tulajnak ez így megfelel. 135-140 adaptív tempomattal megyek pályán minden esetben (gps szerint 130-135km/h) már kisebb emelkedőn is 4-4500-as fordulaton visít az autó csak hogy a sebességet tartsa. Aki teheti, ne kövesse el az én hibámat és vegye a 2 literest ha pályázás 30%-nál több lesz a futásból.
Nem véletlenül az osztrák/német és a magyar E210 klubban is újra és újra téma a hangszigetelést csináló autóhifi cégek kontaktja.
Szintén az E210 csoportokat megnézve az autó számos típushibát rejt, ami a ha szerencséd van nem jön ki, ha nincs szerencséd kijön. Nyilván minél több a futás, annál nagyobb az esély ezekre a hibákra. Ez bármilyen autónál így lesz nyilván, de piedesztálra emelni a Corollát, mintha bármivel különb lenne egy astránál, golfnál, 308-nál, i30-nál önámítás.A csoportokból ismert dolgok újfent:
- leváló, zörgő, repedő kipufogó pajzs
- napra kifehéredo ablakkéderek
- kormánymű recsegés, ropogás
- ablakemelő szerkezet ropogás (kicsit lehúzott ablaknál csörgés)
- AA küzdés (lehet nálad nem, de folyamatos téma a csoportokban)
- kavicsfelverődések körül néhánynak foltokban lejött a fényezés, garanciában javították nekik ezt is
- stbstbTermészetesen a legtöbben jól elvannak az autóval, de a csoportokban néhányan rendes sagat járnak be az autóval.
Nem azt írtam, hogy rossz az autó, hanem azt, hogy én nem megfelelően választottam az igényeimhez. Èves 40-45ezer km megyek, nagyobb része pálya, max 3-3.5 évig tartok meg egy autót. Aki város/elővárosban használja, kevés a futás, annak kevés jobb autót tudok elképzelni, ha 9 alatt megkapod (felette szerintem ár/érték arány már csökken). Azt is hozzá kell tenni, hogy a megbízhatóság egy autónál véleményem szerint nem csak a hajtásláncra vonatkozik, hanem mindenre, amit a két rendszám között találsz, és véleményem/tapasztalatom szerint ebben nem feltétlenül hoz többet, mint bármilyen más márka.
ui.: Azt egy szóval sem állítottam, hogy hasonló golfot olcsóbban kapni, vagy hogy a mild hybrid lenne olyan mint a toyotáé. Mindössze annyit mondtam, hogy az említett 7milliós golf8 csendesebbnek, kifinomultabbnak érződött, mint a corolla, pedig jóval olcsóbb (és rosszabbul felszerelt, nem hybrid stbstb). A passat kijelzője nem tudom, hogy jön ide, soha nem állítottam, hogy a VW megbízhatóbb lenne, ezért is akarok Lexus-t utódnak és nem egy Audit mondjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz duracell89 #13536 üzenetére
A beltér zörgés sajnos meg fog maradni a lexusnál is, talán később jön elő, talán nem annyira intenzíven, de nem tudnak már úgy összerakni egy autót, mint régebben. A prémium márkákat is sújtja sajnos ez a probléma, itt meg egy alsó közép kategóriás "olcsó" népautóról van szó.
Kollégám lexus is300h-jában is cicereg a műszerfal. fene bele.Aki azt mondja, hogy nem zörög annak vagy rohadt nagy mákja van vele vagy nem járt vele még rossz úton.
[ Szerkesztve ]
-
duracell89
senior tag
válasz KubanitoS #13527 üzenetére
Családban van egy Highlander, szuper egyelőre (executive). Nyilván mindenki a saját szája íze szerint választ, de 2022-ben 16-17 millióért autót venni tolatóradar nélkül számomra enyhén sokkoló. Nem elkölteni az az 1m forintot, az ár kb 5%-át (főleg ha finanszírozással veszed, az kb pár ezer ft havonta plusz) és ilyen alap dolgot kihagyni elég vad. Szvsz vedd a prestige-t, ilyen dolog miatt ne bánd meg az autót, nagyon sokat kapsz azért az 1m-ért.
(amúgy a prestige tech a legjobban megérős szerintem, nagy kijelző, JBL audio, de az már megint kicsit drágább)[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz duracell89 #13536 üzenetére
Azok kedveert akik nincsennek a szosolmediaban: mely helyek szamitanak bevalt zajszigeteloknek?
Milyen feletetelekkel megy ez egyebkent? Zavarja ez a garit esetleg? P2 es P3-at is szigeteltettem, elobbit nagyon utobbit csak az ajtokban. Nem bantam meg pedig ott a cel csak az ajtok dongasanak kikuszobolese volt. -
duracell89
senior tag
Szerintem kb. bármelyik közeledben lévö autohifi cégnél rá lehet kérdezni, én egy Paradox és egy Bazsicarhifi nevunél érdeklödtem.
@Koxkids olyan 200-250 körül lesz szerintem, aminek nagy része az anyagköltség. Ilyen ajánlatot kaptam az ajtók (mind a négy), csomagtér alja, kerékívekre. Vszeg az enyémet nem csináltatom már meg, mivel megpróbálom eladni, de ami tapasztalatok meg voltak osztva velem, mind pozitív volt.Toyotát kérdeztem, meg a csoportból is kérdezték és elvileg garancia szempontjából irreleváns. Ha valami emiatt megy tönkre konkrétan, akkor nem fizet a gari, de egy kis ajtószigetelés vagy csomagtér padló szigetelés gyakorlatilag semmit nem érint.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
Dabasi kontaktot tudok adni privátban, én ott csináltattam, de arra készülni kell, hogy pár napra ott kell hagyni az autót. A E210-es facebook csoport nagyon jó közösség volt eleinte, de mára nagyon felhígult, én ott is hagytam, mert nem győztem már tiltogatni az idióta tagokat.
-
Gombinyó
őstag
válasz duracell89 #13543 üzenetére
Tudom, én voltam nála először, még munkatársam ajánlotta és bedobtam a csoportba az eredményt csak mivel távoztam már nem tudod visszakereani, de itt is írtam róla anno. Ügyes srác a Bazsi, utána többen is vitték hozzá az E210-et hangszigetelésre.
Lényegesen jobb lett a gördülési meg szélzaj, a környezeti zajoknál is érezhető a javulás (szemben elhaladó autók, stb). Én azt mondom érdemes, az üvegekkel nyilván nem lehet mit kezdeni, de sokat tud javulni tőle a komfort.
-
Ck.
addikt
válasz Gombinyó #13537 üzenetére
Én egyre inkább úgy látom, hogy márkától függetlenül, zörgésmentes autóhoz egy baromi nagy adag szerencse kell.
Az akkor 2 éves BMW F10-esem esetében elég sok oda nem illő; prémium markát megszégyenítő zaj volt:
- kesztyűtartó ciripelt, szalvétával kellett belülről kiékelnem az ajtaját
- gázpedál nyikorgott (végül egy kiszerelés és alapos lubrikálás megoldotta)
- anyós oldali első ülés fekvőrendőrökön és úthibákon nyiszogott
- sofőr ülés alsó műanyag tartó kerete az ajtó felől recsegett minden egyes kanyarban
- a kormány díszbetétje recsegett-
ropogott
- a jobb hátsó ajtó éléből nagyobb eső után folyt a víz kinyitást követően, akár napokkal utána is. Szerencsére utastérbe befelé nem.
- a pont az i-re, hogy 3,5 éves korában, a garancia leteltét követően, 80 ezer km-nél kormányműves lett, valamint elkezdett folyni az olaj a difiből.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Nektek nincs problémátok a telefonkönyv szám/név felismerési képességeivel? A 0 előhívóval elmentett kontaktokat nem ismeri fel ha ők hívnak, +XY-ként jönnek fel, név nélkül, mintha két külön illetőről lenne szó. Van bármi más megoldás rá, minthogy az összes kontaktom előhívóját átírjam?
Új hozzászólás Aktív témák
- cigam: Milyen NAS-t vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fujifilm X
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Wise (ex-TransferWise)
- Politika
- iPhone topik
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen