-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
Ja akkor azt be is húztátok... Az udvaron valóban állt egy ugyanolyan még leragasztott felnikkel, akkor ezek szerint az is eladó autó volt.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
BeZol
őstag
válasz KubanitoS #12351 üzenetére
Én eleve comfort-style-tech-es hybrid yarist kerestem feleségemnek, mert nagyobb felszereltség nem kell, a hibrid pedig kb. 85ezer km után behozza a felárát.
Amúgy szalonban csücsültünk élénkvörös + fekete tetős Yarisban, és nagyon tetszett feleségemnek, viszont így h a forgalomban totál semmilyen, teljesen felejtőssé vált.Így is majd lehet tetetek a kocsira előre/hátra egy bazi nagy kék hátteres T-betűt , a lényeg viszont az, hogy a fehér szín teljesen jó, majd egyszer ha eladnánk, akkor is egyszerűbb lesz eladni, mint egy pirosas kocsit, amit kb. csak nők vennének meg.
Viszont ezek szerint lehet van még 1 db ami eladó, vagy itt is úgy van h van 3db vmiből, amiből amint 1et megvesznek, a másik 2 már nem eladó.
-
-
Senhi
aktív tag
válasz galervin93 #12353 üzenetére
Saját tapasztalatból kiindulva (auris ugyanezzel a kombóval: bordó az alja, teteje és pár elem fekete) az biztos, hogy beleolvasd a városi közlekedésbe, mint tálib a sivatagba. Előtte volt fekete, kék, szürke autó, de soha ennyiszer nem fordult elő, hogy véletlen kihajtana elém, nem látnak stb. Nem bunkók, egyszerűen nem látszik rendesen ebben a színben városi közegben. Az biztos, hogy a következő nálam nem ilyen színű lesz, pedig lemosva, napfényben tényleg szép .
-
nagyúr
Érdekes ilyesmit olvasni, én például fehér autót nem vennék soha, és üdítő a bordó, piros, élénk kék, ne adj isten metál narancs színű autót látni a sok fekete-szürke-fehér masszába...
De nem vagyunk egyformák...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
BeZol
őstag
válasz galervin93 #12353 üzenetére
Senhi szépen kifejtette helyettem is azt, ami számomra csak megérzés volt, mert sztem is szép (szalonban is meg a forgalomban is tiszta példányok voltak), de egyszerűen beleolvad a forgalomba és vmilyen szinten olyan mint egy "vakfolt".
Cifu:
fekete gyönyörű mikor tiszta, de folyton mosni kéne
kék-em volt, ugyanaz mint a fekete
piros van édesanyámnak, az teljesen oké mert világos az árnyalata, nem sötétebb
türkiz yarisa van húgomnak, fényes nappal a nagy őzike oldalba verte fél éves korában, de ugye az is ilyen "sötétebb" árnyalatú, lehet az a baja
Én a kék kocsim után meguntam a heti szintű kocsimosást, a mostani kocsim sötétszürkés, ami hasonlóan igénytelen szín mint az ezüstmetál, tehát alig látszódik rajta a kosz.
Fehér kocsi van ismerősi körben, igazából nincs vele semmi bajom, meglátjuk milyen lesz a gyakorlatbanHa zárt garázsban parkolnának a kocsik, akkor biztos megint kék-et vennék , de amíg teremgarázsban álltam régen, ott is volt egy macska ami folyton az összes kocsit hosszában végigjárta a saras talpával + nyílt terepen meg szimplán hamar poros/koszos lett, úgyhogy meguntam, de tényleg.
-
KTTech
veterán
válasz Gombinyó #12347 üzenetére
De, de a BP-i lakásomban levő Mikrotik routeremen keresztül VPN-ezek, hogy a legtöbb szolgáltató azt gondolja, Mo-n vagyok De a területi beállításaim mindenhol magyarra vannak állítva (ez "némi" gondot is okoz egy bizonyos webáruháznál).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz DjKoxi #12359 üzenetére
Hmmm. Szvsz max peremvedo light
Legalabbis az en felfogasomban ez nem peremvedo. Nem is szeretnek ebbe belemenni mert szamomra az is eleg frusztralo, h meg ebben sincs egyseges megalapodas. Van aki kisebb es van aki nagyobbat hasznal, de a mezei usernek ezt miert kell elore triplan lecsekkolni?? -
DjKoxi
senior tag
Nem tudom súlyban, vagy stabilitásban van-e szerepe, de nekem kinézetre sokkal jobban tetszik a a peremvédős kialakítás. Lehet a /60 méret aránylag magasnak számít, ezért ritkábban alkalmazzák. Raktam be képet, talán másnak is fontos információ egy téli gumival kapcsolatban.
-
Upo
addikt
Én pont az ellenkezőjét tapasztalom. P3 Plugin van most, abból is barcelona red-et vettem volna, de olyan színben nem létezik, csak sima P3. Ahogy figyelem azóta is a hirdetéseket, a pirosak azonnal elmennek, nagyon nehéz kifogni. Ha van több színben eladó egy helyen akkor elsők között viszik a pirosat.
A fehér szerintem épp nem egyszerűbb, ahhoz inkább a lerúgott cégautó/taxi asszociáció párosul. Ahogy tapasztalom, a fehéret nehezebb eladni mint a pirosat.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Drizzt
nagyúr
Corolla E210 hibridnél tapasztaltok olyat, mintha elég gyenge lenne a fűtés?
Ha autóra van állítva és mondjuk 23 fokra, 13 fok külő hőmérsékletnél, mintha nem is jönne belőle meleg. Feltekerem 30-ra, akkor sincs különösebb változás. Viszont ha manuálisan feltolom a ventit, akkor azért tud belőle melegebb levegő jönni. Ennek a vezérlése ilyen béna, vagy lehet hibás benne valami? Úgy emlékszem day 1 óta ilyen. Legalábbis az E12-höz hasonlítva mind a hűtés, mind a fűtés jóval gyengébb/lassabb.[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
No.01
őstag
Nekunk a P2 ezust (nem szeretem, de halas szin) a P3 Plug ugyszinten szurke csak a sotetebb (na ez mar kevesbbe toleralja az utca porat)
Az itteni velemenyeket viszont en is kisse furcsan olvasom. Megmondom oszinten, h a Toyota/Lexus gyongyhazfeher szine nekem mar 10 evvelezelott is tetszett, de vannak olyan modellek amin szvsz egyszeruen nem adja ki.
A Corolla is ilyen szerintem... igy lett vegulbordovoros.
Labjegyzetkent megemlitem, h a cement szurke a.k.a. Manhattan szurke baromira tetszett mindkettonknek, de az utobbi idoben annyi, de annyi helyen lattuk. Audik ugye, Skodak sot mar Vespan is, tovabba nem is annyira metal (pedig az) igy elengedtuk es nem bantuk meg.Viszont Lenne egy kerdesem a kozelgo gumicseret illetoen. A teli szetthez lesz uj felni is mert a 17 az megiscsak kisebb es olcsobb is tovabba a szep gyarit nem szivesen tennem ki a teli ido viszontagsagainak.
Szoval a kerdesem az, h ha gyari Toyota TPMS szenzort vennek a 2. szetthez akkor is kell programozni/feltanitani vagy ilyenkor az Ready to use? -
nagyúr
válasz Drizzt #12363 üzenetére
Nekem nem hibrid van ugyan, ès bár alapértelmezetten nem vagyok teljesen elégedett a fűtéssel, de ennyire nem vészes. Viszont a kézikönyvben emlékeim szerint van olyan említve, hogy hibridnél van valami takarékos mód.
Nem lehet, hogy be van kapcsolva nálad?[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Upo
addikt
Nekem 2013-as a plugin, és még nincs benne tpms (szerencsére). 2014-ben lett valahogy kötelező, onnantól biztos van benne.
Amúgy a P3 még csak 4 szenzort tud, a P4-től kezdve 8-at (téli+nyári).
Ha gyárit veszel bele, akkor minden csere után programozgatni kell.
Én inkább vennék utángyártott programozható szenzorokat, amiket a gumis felprogramoz a meglevő gyári szenzorok kódjaival. Akkor csere után is kéne hogy menjen, mert nem tudja az autó hogy ki lett cserélve.
Amúgy Techstream-el simán programozható otthon is, ha van kábeled, nem egy agysebészet. Én a klíma beállításokat is igazítottam magamnak vele.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
#76500480
törölt tag
Sziasztok!
Regebben írtam a 12V akkuproblemaval kapcsolatban.
Adott egy hibrid Lexus UX, egy újonnan vett EXIDE 47Wh. 2-3honapot nem volt használva a kocsi és csutkara lemerült. Vászontetős VW termékkel nem volt ilyen gond ugye az is állt a garázsban, télen… Gyári 12Val is így megjártam 2020as szezonban. Mi a franc szívja le? Riasztó keveset eszik… SOS kapcsoló? Duplazaras védelem?(belulrol is nyithatatlan).Ami bosszantó, hogy kioperált akksit enged tölteni addig halottnak hiszi… csomagtartós elhelyezés meg nettó kicseszés.(csomagtérajtó belülről való megbontását követően, valami kiskar/huzal segítségével nyitható.)
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz #76500480 #12374 üzenetére
2 komment: a 2-3 honap a nagy akksinak sem tesz am jot sot igaz a Lexussal nem vagyok annyira kepben, de ilyen allasnal mar az alvo allapot is bejatszhat. Legalabbis anno olvastam v.mi hasonlot es ott 1 honap koruli idot irtak.
Az Exide-ot nem ismerem igy nem osztom az eszt mert valoszinu nem is az a gond... a riaszto viszont - foleg ha nem gyari - akkor azert okozhat problemat. Szerintem.
-
flegga92
senior tag
válasz #76500480 #12374 üzenetére
Nem ismerem a típust, de a motortéri biztosíték táblán nincs "bikázó pont"? Prius, Aurisnál ha leveszed a tetejét, van egy piros sapkával védett rézlap, a negatívot pedig egy fémtiszta csavarhoz csípteted. Így simán lehet tölteni, vagy másik akksiról bikázni, míg kinyitod a csomagtartót.
-
őstag
Nézegettem Toyota oldalt (kíváncsiság mikor jön az új Aygo) és látom minden corolla mellett a készlet erejéig kitétel. Ráncfelvarrás? Új modell lesz? Vagy nem lesz egyáltalán?
-
#76500480
törölt tag
Odáig nem jutottam el de az akku kiszerelés hamar megvan.
Van benne komfortkulcs opció de az VW kocsiban is volt. Nyilván a vászontető miatt azt egy 64wh akku etette de mégis kibírta egy hétvégi minimálisan futott ház garázsában a telet. Annyit hozzátennék hogy azt talán elindítottuk havi 1szer(kb 20p mire a víz hőfok felment 90fokra)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #76500480 #12379 üzenetére
Valószínű azért bírta ki. Kéne egy csepptöltő/battery tender, ha ez a kihasználatlanság rendszeres. Vagy még inkább sűrűbben tenni vele egy kondicionáló járatási kört (/eladni és egyszerűbb technikára csere, hibrid akku sem örül, ha sok ilyen van - főleg annak tenne jót, ha elő lenne véve gyakrabban)
-
#76500480
törölt tag
Sajnos elektromos kizárva… Japánból van Mazda viszonylag olcsóért ameddig meg nem látja a vásárló az akkumeretet…Koreaival nem tudok azonosulni francia/nemet/amcsi meg nem kell.
Sikeres indítás után láttam, hogy a hibrid akku 60-70% volt és van. Tudom nem Li-ion de megnyugtató…
Köszi a segítséget. Mindenesetre ennek a dupla lakat jelölésnek utananezek, hátha az a 12V “fogyasztó”.
[ Szerkesztve ]
-
Upo
addikt
válasz #76500480 #12381 üzenetére
Az egy mechanikai plusz zárás az ajtózár mechanizmusban. Ha duplán zárod, akkor még bentről se lehet nyitni a kilinccsel.
Ez arra való, hogy ne tudjanak ablak betöréssel és benti kilincs nyitással behatolni az autóba.
Nem gondolom hogy meríti az akkut, csak valami plusz mechanikát kattint be az ajtózárban.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Autó nézegetésben vagyok és az egyik lehetséges verzió az egy Corolla Verso, 1.8 129LE benzin motorral. Van valami amit tudni kéne róla, sikertörténet vagy nem?
Köszi.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
nagyúr
válasz Markizmark #12384 üzenetére
1.: Egy alsó hangon 14 éves autónál a gazdi gondosságától függ nagyjából minden. Ezt varázsgömb vagy tarot-kártya szintjén tudja bárki megmondani szvsz a topicban ennyi információ alapján...
2.: Motorkód 1ZZ, rákeresel itt a topicban, vagy a Google-ban, és bölcsebb leszel. Vagy nem. Van itt a topicban is olyan gazdi, aki (tavaly) 250e km után sem volt vele semmi gondja, én ismertem olyat, akinek sokkal kevesebb km-el is sok gondja volt vele. A Toyota visszahívást és garanciális javítást is vállalt fiatalabb korában erre a motortípusra. De hasonló korú, hasonló futásteljesítményű autók között sem nagyon fogsz olyat találni, ami kimegy a világból úgy, hogy költeni sem kell rá.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
baritz1995
tag
válasz Markizmark #12384 üzenetére
Szia
Van tapasztalatom a típussal, ezt megosztanám, hátha segít.
100ezer km-el került hozzánk, jelenleg 285ezer van benne.
Motorikusan csak jót tudok róla mondani, minimális olaj fogasztása van, 2-3dl 10ezer km-en
2005 utániakat érdemesebb venni, úgy tudom ezek kevésbé hajlamosak rá.
A mienk 2007-es.
A futómüve elég igénytelen, ami jó is és rossz is, nem a kényelem jut róla eszembe, de használható és olcsó.
Az első féltengelyt idönként szereti eltördelni, nálunk kettőt már megevett(ez széria hiba a versoknál).
A belseje nem vészesen pusztul, talán az ajtó kárpitokra kell kicsit jobban odafigyelni, nedves törlsét kerülném, mert elég gyenge a ragasztás minősége.
Ami viszont fantasztikus benne, hogy a német konkurenseknél sokkal kissebb, keskenyebb
de mégis jól pakolható és terhelhető, ez pedig nagyon jól tud jönni városban, könnyebben elférsz vele.
fogyasztás nálam 7,7 és 9,5 közt minden volt, autópálya 160 környékén már nagyon eszik, de egyébként nem vészes.
Részemről ajánlom.
Végülis ez egy toyota[ Szerkesztve ]
-
Upo
addikt
válasz baritz1995 #12386 üzenetére
Féltengely törésre a rajta levő gumibabákat szokták mondani. Alatta marad a víz és szépen elrohasztja. Le szokták vágni a gumibabát a közepéről, és onnantól nem törik.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Drizzt
nagyúr
Egy másik dolgot is észrevettem, a kormányt ha elfordítom jobbra, egyenesre visszafordulás közben nyikordul egy jót. A szalon ahol vettem, eléggé messze van. A garancia dolog hogyan működik? Szólok előre bármelyik márkaszervízben, hogy ilyen dolog van, vizsgálják meg, ha van probléma, javítsák? Ilyenkor valamilyen összeget felszámolhatnak? Pl. átvizsgálás címén? Vagy garancia időben még ez ingyen megy?
I am having fun staying poor.
-
Lali-213
senior tag
Sziasztok,
Újdonsült Toyota tulajdonosként fordulok hozzátok. Van egy 2009-es Auris 1.6 Sol autónk, amiben egy 2 dines navis fejegység van. iPhone XS-t szeretnék rábírni, hogy lehessen róla BT-n zenét lejátszani. A híváshoz sikerült megoldani, de a zenét nem tudtam összehozni. Androidos telefonnal hallottam, hogy működik, de Apple készülékkel valahogy nem bírom megoldani.
Tudtok segíteni nekem?
-
nagyúr
válasz Lali-213 #12390 üzenetére
Ha sikerülne is, akkor mono átvitel beszédhangra optimalizálva a maxium, amit elérhetsz.
Még podcast hallgatására sem alkalmas, annyira rossz.
Inkább yatour termékei érdemes átnézni, biztos van megoldása a te fejegységedre is.
Ezt szokták ajánlani.A legjobb megoldás az eredetit lecserélni androidos fejegységre.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Lali-213
senior tag
-
-
nagyúr
válasz Lali-213 #12395 üzenetére
Most a gyári, a normális androidos fejegység.
De már többet néztem, a toyotások mind elégedett volt még a 2GB RAM-os androidos fejegységgel is.
Ami között én vacillálok, az a EKIY T600 (H7) 4G 64G és a T900 (T7) 4G 64G."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Lali-213
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen