-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
válasz aszamóca #12699 üzenetére
Szerintem alkudhatóak, csak nem biztos, hogy lefele: a kérdés lassan az lesz, hogy mennyit fizetsz a listaár felett, ha fél-3/4 éven belül át akarod venni... de a listaárat is folyamatosan emelik, akár modellfrissítés címén, jó példa erre az új Yaris, jelentősen drágább lett, mint az elődje volt, és mivel mindenből hiány van - acél, vezérlők stb - amiből elkészül az autó, így az árak is nőnek (a kereskedő fele először, aki igy nem is tud engedni annyit).
Emiatt a használt autók értéke sem lefele megy, hanem felfele...
Amikor én vettem kb. fél éve az új Yarisomat, a kereskedő egy fontot nem engedett a listaárból, és még extrát sem adott (pedig itt alapból drágább, mint Mo-n).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
galervin93
őstag
Nem gondoltam volna, hogy a videókártyám után a kocsit is vételáron tudnám lassan eladni... Nagyon beteg, és hát a gazdasági adatok, pénzügyi intézkedések, meg úgy az egész hazai rendszer felépítése szerintem előre vetíti, hogy ebből se jól, se gyorsan nem fogunk kijönni... Kutya egy időszak elé nézünk, illetve fél lábbal már beléptünk az ajtón, de kívánom hogy ne legyen igazam...
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
rbalint88
addikt
válasz galervin93 #12706 üzenetére
Ez kivetelesen nem lokalis problema, bar nyilvan tompitana a hatast, ha itt is euro lenne. De alapvetoen azert dragul a hasznalt auto itthon, mert dragabban tud behozni kulfoldrol a kereskedok.
-
Ck.
addikt
válasz rbalint88 #12708 üzenetére
Külföldön is drágul egyébként elég jelentősen a használt piac. Érdekes egy helyzet. Mi májusban vettük az IS 300h-t, 18.700 mérfölddel. Most lesz benne lassan 25 ezer mérföld, ehhez képest ugyanaz a hivatalos márkakereskedés kp-ra, másik autó vásárlása nélkül durván £1000-al többet adna érte az eredeti vételárhoz képest, ilyen se nagyon volt még. Ráadásul még a főút mentén is nagybetűkkel hirdetik, hogy “We want your used Lexus” De ugyanez igaz kb bármelyik más márkára is.
-
Ck.
addikt
Ma volt lehetőségem egy kicsit közelebbről is szemügyre venni egy Toyota Mirai-t tankolás közben, egy Uber sofőré volt. Menő cucc. Néhány perc alatt végzett, remélem idővel épül majd kiépül szélesebb infrastruktúra is Európa - és világszerte.
[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
Corolla percek következnek.
Ma feltették az új vector gen3 gumikat, felni maradt. Nem csináltam semmit, de nem vonyít a TPMS. Nem kellene neki, vagy ez rendben van így?
a TS csomagtér rolója csak akkor fér el a pótkerékfészekben ha a padló a magas állásban van, ugye?[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Veron
őstag
köszi srácok, így már világos.
TS roló kérdésre valaki? hova szoktátok tenni, ha ki kell venni?@Tom1939: mindenképp, csak emlékeztess pls! Michelin CC2, Pirelli SF2 és GY Vector 3 volt versenyben. Előbbi kicsit drágább nyárias, az olasz meglepően halk, a GY pedig télies és Pirelli árban volt. Tesztek alapján a Michelin szintjén van, téli környezetben meg is előzi. Ami előny volt, hogy a háromból csak ezen van peremvédő.
@Cifu: akartam már kérdezni, miért vállaltál be még egy Corollát? ha jól emlékszem, Te is tisztán látod a konstrukció gyenge (és erős) pontjait. nem számítanak?
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
makszi
aktív tag
Én a rolót be szoktam tenni a csomagtér alsó részébe. Nekem általában akkor kellett levennem a rolót ha szállítok valami nagyobb dobozt és akkor az üléseket úgyis lehajtom.
Továbbá általában a sík rakodótér kell ezért ilyenkor a csomagtér padló alsó állásánál alá simán befér a roló igaz nem keresztben hanem átlóban. mankókerék helyre még ilyenkor is tudsz pakolni egy csomó mindent. -
No.01
őstag
+1 a Good Year Vector Gen 3-ra. Nalam is a peremvedo vegett esett erre a valasztas na meg, h ez teliesebb (nyarra meg ott lesz a gyari felni)
-
mala_X
újonc
Elhoztuk mutter Toyota Yaris Cross-jat, szep auto, viszonylag kellemes volt vezetni, de azert azt mondta meg szoknia kell a 2009-es Auris utan.
Viszont kerdes reszemrol, hogy elektromos kezifek van benne de manual valto. Ilyennel meg nem volt dolgom, es szerencsetlenkedtem is egy sort. Arra mar rajottem, hogy azert nem oldott ki, amikor kicsit elore akartam menni, mert nem voltam bekotve. De miutan nyomkorasztam, ugy tunt, mintha mar nem is mukodne automatan, az lehet? Pl megalltam parkolni, es nem kapcsolt be, hagyta az autot gurulni hatrafele enyhe leejton.
-
gaborn1
tag
válasz mala_X #12723 üzenetére
Nekem 2 éves Corollán az elektro kézifék működése a következő:
Ha be vagy kötve: old magától ha sebességbe rakod és engeded fel a kuplungot, megálláskor ha leállítod az autót, akkor behúzza.
Ha nem vagy bekötve: Gombra old elinduláskor, de féket nyomni kell, szintén gomb kell a behúzáshoz.Sok "nyomkorászás" következménye: asszem ha 5S-ig nyomva tartod vagy húzod (valamelyik a 2 közül, nem tom sose csináltam) akkor kikapcsol az automata kézifék funkció rajt (induláskor oldás, megálláskor behúzás)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz SoulReaver #12711 üzenetére
Ez mondjuk pozitív abból a szempontból, hogy nagyobb a merítés a bontott alkatrészekből.
Szép munka!
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
@Cifu: akartam már kérdezni, miért vállaltál be még egy Corollát? ha jól emlékszem, Te is tisztán látod a konstrukció gyenge (és erős) pontjait. nem számítanak?
Először is az asszonypajtinak lesz.
Én néztem a Hyundai i20, Toyota Yaris, horroble dictu Suzuki Swift körüli autókat. Munkába ingázni, anyóst elvinni olykor ide-oda teljesen megfelel (szerintem).A Swiftet alapból lehúzta ("nem kell olyan autó, aminek S van az elején"). A Hyundai i20-at kicsinek találta. Aztán jött a Toyota szalon, a Yaris szintén szűkös, és a Comfort Tech szinten egyszerűen nem volt elég igényes a beltere. A kályhaezüst kár volt oda szerintem is. Az a Yaris, ami már belül is igényesebb, pedig annyiba kerül, mint egy Corolla Comfort Tech, és az belül egyenrangú minőség (többé-kevésbé), cserébe sokkal tágasabb.
Szóval kipróbált pár féle felszereltségű Yaris-t, megnéztük képeken a Yaris Cross-t (csak úgy lehetett akkor még), majd beült egy Corolla HB HSD Comfort Tech-be, és azt mondta, hogy hazaért, neki egy ilyen kell.
Én osztottam-szoroztam, és azt mondtam, hogy két okból legyen akkor már hibrid, az egyik az, hogy nálam is többet vezet Budapesten, így az automata váltót nagyon hamar meg fogja szeretni. A másik pedig az, hogy úgy nőttek a benzinárak, hogy már reálisnak kezdtem érezni a megtérülés faktorát is a dolognak.Ez a rövid történet.
Magamnak nem biztos, hogy még egyszer E210-et vennék, egyfelől nekem kívülről a Szedán jön be (de az nagyon, továbbra is), a HB és a TS kevésbé. A másik fájdalmas pont pedig a fejtér, egyszerűen a tervező-szanok figyelmen kívül hagyták azt a vásárlócsoportot, amelybe az én 196cm-es magasságom is tartozik. A bajom csak az, hogy a Toyotán belül nem is nagyon van opció számomra...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
Ma voltam papírokat aláírni, irtó nagy tömeg volt a kereskedésben (csak aznap volt megbeszélve nem pontos időpont), egy érdeklődőt amíg kivártam beültem a highlanderbe is. Hát jó nagy batár, de fejtérben azt sem éreztem olyan nagynak. Bár lehet hogy azért mert ahhoz hogy kilássak belőle (1.82 vagyok) elég magasra kellett állítani az ülést.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12730 üzenetére
A megadott ülőlap-tető távolság alapján a panorámatetős esetén kemény 2 cm a különbség, a nem panorámatetősnél mondjuk már cirka 6 cm, ami nem sok, de éppen elég lehet.
Nem mintha valaha is felmerült volna bennem, hogy egyáltalán ránézzek Highlanderre, mert még amikor csak kíváncsiságból nézegettek autókat, akkor sem érdekelt. Árától függetlenül...
Szvsz egyszerűen a Toyota mérnökei nem terveznek nagy fejteret, mert a vásárlók mondjuk 95%-át lefedik azzal a cirka 185-190 cm-es limittel, amivel dolgoznak. Csak mondjuk amikor átül az ember egy VW Golf-ba, és ott nem szembesül ilyenekkel, akkor azért kicsit elszontyolodik...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
őstag
Hát nekem szerintem nem jönne szóba a Highlander még ha lenne is rá pénzem, valahogy kevésbé tetszett mint a Rav4 (meg persze a méret is túl drabális, Rav4 is nagyon határeset nagyságban). Feldobna a pénz NX-et venném (persze miután megnézhető ami odébb van) ha élőben is tetszik.
-
KubanitoS
veterán
Csipszhiány ide, csipszhiány oda, ma érdeklődtem a 09.27-én megrendelt Yaris Selectionről. A kocsi le van gyártva, december 9-én kerül Csehországba, átadás december vége, január eleje.
Most akkor csak szivatják az embereket, vagy mi van? Direkt azért rendeltük "időben", hogy tavasz végén-nyár elején ha ideér, addigra összeszedjük a kesht is rá, aztán erre ez van. Azt hiszem karácsonykor szárazkenyér lesz vízzel.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
No.01
őstag
Az igazi ellentmondas! Tobben varjak az uj autot mint a messiast nektek meg az a baj, ha hamar erkezik?? Ilyet se hallottam meg.
Egyebkent meg ez szvsz elegge kiszamithatatlan. Modell es felszereltseg fuggo... tovabba a Toyota erdeke, h jo evet zarjanak igy teljesen ertheto, h probaljak kiszallitani amit csak ki lehet. Szerintem.
BTW az uj Corollanal az ablakmoso spricnit mikent lehet jol beallitani? Meg mindig a kis vekony tuvel valo vacakolas a leginkabb celravezeto vagy...? A kis felesegem ma mar 3. alkalommal panaszkodik igy sanszos, h este neki kell ugranom a dolognak...
-
gaborn1
tag
Nekünk pl nem lenne jó, ha előbb jönne, azért mentünk most venni, mivel azt mondták nyár mire megjön a rendelt kocsi. Ez pont jó így nekünk, mivel a másik akkor lesz 3 éves, letellik a lízing, megy eladásra, jön az új.
Ha megjön 3-4 hónappal előbb az kellemetlen lenne, gondolom érted miért. -
nagyúr
válasz KubanitoS #12735 üzenetére
Eközben szeptemberben arról volt szó, hogy japánban több Toyota gyárat is leállítanak.
Élek a gyanúval, hogy inkább arról lehet szó, hogy bizonyos típusokat kivonnak, leállítanak, akár bizonyos piacokról is, hogy a fontosabb piacokat kiszolgálják.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Veron
őstag
válasz Tom1939 #12721 üzenetére
Gyors #GY Vector Gen3 beszámoló. röviden: megérte.
A gyári nyári Falken Ziexeket váltotta, mert
-sok helyet foglal a két szett
-Bp-en a global warming közepette nincs egetrengető hőesés
-reméltem hátha halkabb a GY
-eladtam a Yokohama téliket és kellett valami télkompatibilis azért
-jól szerepelt tesztekben a GY
-promóció keretében 15e Ft-ot jóváír a GY.A teljesítményre nem térnék ki, mert nagyjából 500 km-t mentem a gumikkal és nem tudnék valós képet rajzolni. De komfort terén mindeképp jót tett az verdának a váltás. Eddig a gördülési zajt hallottam az M0-áson, most a szélzajt.
Valóban "erősödött" szél zaja, de számomra tolerálhatóbb, mint a gördülési zaj. Plusz mintha a féktáv is javult volna, de lehet ez csak placebo.
Pedig a Ziexekben is kb. 10-12e km lehetett, nem voltak széthajtva."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
KubanitoS
veterán
Tudja valaki esetleg, hogy mennyibe kerül 1 db gyári TPMS szenzor? Facebookon Toyotás csoportban valaki 50 ezer / darabot ír.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
No.01
őstag
En kulfoldrol rendeltem eredeti Toyotat szallitassal egyutt volt 158EUR.
Iden a Toyotanal nem volt kozponti akcio (ahogy az elozo evekben) igy ott most 89e a 4dbNemtudom igaz-e mert tesztelni nemigen tudtam, de azt allitjak, h az Alisok olcsobbak, de nem is birjak annyi ideig, mint a gyari. Szamok nyelven 2-4ev vs 3-6ev
Új hozzászólás Aktív témák
- Wise (ex-TransferWise)
- Politika
- iPhone topik
- Call of Duty: Mobile
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Okos Otthon / Smart Home
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Eredeti játékok OFF topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest