-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vadger
tag
@molnarpeter: hát igen, egy 2009-es suzuki swift de annyiból nem a legjobb példa, hogy azért a használat módja meg fog változni, suzukival csak a városban jártam, autópályán talán évente 2x.
@Drizzt: igen TSben is a tech csomag része, ami nem lenne rossz mert azért elég nagy ez a kombi, főleg egy swift után
@makszi: hm, hát igen, ez a 3-4 ember meg csomagok azért befigyelne néha... emiatt is agyalok... köszi hogy leírtad.
CCNA RS, Security és egyéb hálózati témák oktatása: https://ccnaoktatasmagyarul.hu
-
nagyúr
Izlések és pofonok, mi idén egy 75 lóerős Golffal mentünk le Vir szigetére 3 fő + 1 kutya + csomagok szintjén. Nem útakadály szinten, GPS 130-140km/h utazóval. Az tény, hogy ha vissza kellett gyorsítani egy-egy forgalmi helyzet után, akkor türelmesebbnek kell lenni, de szvsz a kisebb hibrid is élhető lehet, ha csak havi 1-2 alkalommal megy az ember autópályán, és nem akar Fittipaldizni az ember. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
1. Bejáratás szempontjából egy ilyen szívó benzinessel szerintetek van teendő ezt sem szabad majd pörgetni az első 1-2 ezer km-en?
Ha jól értem, akkor az erősebb hibrid változatról van szó, az 2.0 literes.
Ez nem hagyományos szívó benzines, hanem hibrid, ne tekints úgy rá, mint benzinesre, mert akkor csalódás fog érni.Túlzottan pörgetni amúgy sem fogod tudni, ha csak nem Fittipaldit szokásod játszani. Ezzel együtt próbáld meg kímélni az első kb. ezer km-en. Már ha érdekel a jövőbeni sorsa...
Most akkor ez azt jelenti, hogy ha pályán ráállok 140-es tempomatra akkor miután pár km után az akksi lemerült akkor már nem egy 180 lóerős autóm lesz hanem csak egy 15x lovas igaz? Hisz az a 30 le ami a 150-180 ig van azt az elektromotor adja hozzá, ami ugye lemerül és ha domb van töltődni sem fog ha jól gondolom.
Először is rosszul gondolod, a 140-es tempó dinamikus eléréséhez lehet, hogy kelleni fog a villanymotor, de a sebesség tartásához már nem. Ahhoz a benzinmotor takarékos működése tökéletesen elég lesz, de itt a rendszer inkább úgy működik, hogy mindig a legtakarékosabb megoldást választja majd a haladáshoz. Ami általában azzal jár, hogy a motort a lehető legkisebb terhelésnek tegye ki...
Továbbá a hibrid féle teljesítményszámolás nem sima +30LE, ugyanis az elektromotor teljesen más karakterisztikájú, mint az Atkinson-ciklusú benzinmotoré. A gyorsításhoz fogja igénybe venni az elektromotort alaphangon. Ha például egy nagy emelkedőn mész felfele és közben gyorsítasz, akkor előfordulhat az, amit írsz.
De ezt leírni nagyon nehéz, meg fogod életben tapasztalni, és hamar rá lehet érezni...
Ennek eredménye hogy mire beülök a kocsiba addigra szélvédők tiszták ülés meleg stb.
Ezt a hybrid corollával is meg fogom tudni csinálni?Miért ne tudnád?
Jól gondolom, hogy ilyen hidegben ő is rögtön beindítja a benzin motort vagy hogy csinálja ezt?
Külön kezeli a hajtáshoz használt aksit és a fogyasztókat is tápláló "sima" aksit és az azokra kötött fogyasztókat az autó. Azt majd a belső elektronika eldönti, hogy mikor kell a motort beindítani. Ezt kell majd megszokni és elengedni a régi beidegződéseket, hogy mikor kell a motornak járnia, mikor nem, meg milyen fordulatszámon...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Tin
veterán
Vezetted mar? En igen, es szerintem ne aggodj, a 2.0 hibrid teljesen jol megy. Arra ne szamits, hogy 140-nel ralepsz a gazra, es pikk-pakk 180-on vagy, de nem gyorsul rosszul autopalya temporol sem. Es ahogy irtak, ne a LE-t vany a Nm-t nezd, mert a LE negyede sem kell ahhoz, hogy tartsd a sebesseget autopalyan, a villanymotor nyomateka meg akkora, hogy pont gyorsitaskor segit be komolyan. Es nem fog "lemerulni", mert nem ugy van tervezve, hanem hogy folyamatosan legyen legalabb "fel" toltottseg, szoval ha kell, tolti az akkut a motorrol, a villanyt leginkabb gyorsitaskor, illetve lassu sebessegnel, meg dugoban hasznalja kizarolagosan. A tobbi esetben csak besegit a benzinmotornak. Meg autopalyas gyorsitaskor is. Csak autopalyan a fogyasztasban mar nem tud igazan sokat segiteni, mert ott minimalis a visszatoltes fekrol.
Bejaratas roviden: ne padlozd, es lassits lassan, kis gazpedal-allassal. Akkor nem porgeti nagyon a motort, es szepen lassan be tud kopni. 1000 km eleg, utana olajcsere (de ez asszem Toyotanal benne is van a szervizek kozott), utana pedig mar lehet terhelni, egyre jobban. Parezer km mulva nyugodtan taposhatod is neki. 0-100-as padlogazat azert bejaratas alatt ne csinalj, bamilyen kivancsi is vagy
-
Tin
veterán
Japanok altalaban ezt irjak elo, szorosabb illesztesuek a motorjaik, igy nem is igazan olajevok, de naluk pont emiatt nagyon fontos a tisztito elso olajcsere, mert a bentmaradt femdarabkak 10e alatt nagyobb gazt csinalhatnak. Nemet kocsikon meg nincs ilyen, de azok lazabb illesztesuek, igy jobban is csipegetik az olajat.
En mentem vele palyan is, autopalya temponal sincs gond vele. Probaltam a savtarto tempomatot is, tok jo dolog. Azt kell csak megszokni, hogy uvolt a motor, ha gyorsit. A tobbit tudod: kicsit szuk a hely nagyobb embernek, illetve a menetzaj nagyobb (nem a legjobb a szigetelese).
-
Drizzt
nagyúr
"1. Bejáratás szempontjából egy ilyen szívó benzinessel szerintetek van teendő ezt sem szabad majd pörgetni az első 1-2 ezer km-en?"
Én nem tudtam arról, hogy lenne ilyen, eladók nem szóltak. Különösebben nem figyeltem rá. Úgy tudom már rég úgy árulják az autókat, hogy nem kell bejáratás. Olajcsere periodus 15K, nincsen 1K-s."2.Ez az autó ugye 180Le nek van hirdetve amiből a benzinmotor 15x lóerő.
Most akkor ez azt jelenti, hogy ha pályán ráállok 140-es tempomatra akkor miután pár km után az akksi lemerült akkor már nem egy 180 lóerős autóm lesz hanem csak egy 15x lovas igaz? Hisz az a 30 le ami a 150-180 ig van azt az elektromotor adja hozzá, ami ugye lemerül és ha domb van töltődni sem fog ha jól gondolom."Az elektromos akksit sosem hagyja lemerülni teljesen. A benzinmotor meg állandóa tölt, szóval ha padlógázzal mész, akkor se fog teljesen lenullázódni az akksi soha.
"3. Az ilyen tél időjárásban amikor reggelre lefagy minden a kocsin(családi ház és nincs garázs) akkor a mostani kocsimnál azt szoktam hogy beindítom indulás előtt kb 5 perccel és benyomom az ülésfűtést a hátsó szélvédő fűtést és az első szélvédőre is a leolvasztást, szóval elég sok fogyasztót bekapcsoltam pl ma reggel is a -5 fokban a mostani dízel kocsimon.
Ennek eredménye hogy mire beülök a kocsiba addigra szélvédők tiszták ülés meleg stb.
Ezt a hybrid corollával is meg fogom tudni csinálni?
Jól gondolom, hogy ilyen hidegben ő is rögtön beindítja a benzin motort vagy hogy csinálja ezt?"Meg tudod ezt csinálni, s igen, azonnal menni fog a benzinmotor, mert onnan tud fűtésre hőt termelni leghatékonyabban. Viszont ennek az is lesz az eredménye, hogy jó sokat fog fogyasztani. Én manapság csak az ülésfűtést használom, ha max 15 perces útra indulok. Így is vagy 1 liter körül nagyobb a városi fogyasztás, mint nyáron. Rendes fűtés még szintén rátenne egy elég vaskos lapáttal. Érzésre szintén legalább 1 liter. Ha nagyon rövid utakra mész a rendes fűtéssel, előre fűtve, akkor majdnemhogy normál benzinautó fogyasztásod lesz. Ha mész azért legalább 10km-eket, akkor annyira nem lesz nagy átlagban a fogyasztás növekmény a fűtés miatt.
I am having fun staying poor.
-
Gaben92
őstag
Nem lesz. Nekem kicsivel 8 felett van a CT fogyasztasa de en mostansag par km-es tavokat megyek vele csak. Az elso 2-3 km-en lesz magasabb a fogyasztas aztan szepen beesik. ahogy kell 5L körulre. 2x40km-en szerintem siman közelebb leszel az 5L-hez mint a 6-hoz.
Nekem ha ki kell ugranom a masik ceghez (2*13km) akkor a mostani 8L-es atlagomon egy ut kapasbol lehoz 1 litert. Most a 2*320km-t 4,9L-böl jartam meg -2 fok köruli hömersekletben, szöges gumival, hoban, vegig 80-al kb.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
No.01
őstag
Az az 5 liter szerintem nem teljesen realis elvaras a 2.0-es verziotol.
Inkabb 5.5-el szamolja vagy kicsit a folott. Foleg az elejen amig "atszoksz"
Legalabbis a fonokomnel igy volt 2.0TDi utan.Gaben92
Ezt adom. E10-nel erezhetoen megugrik a fogyi. Foleg telen es foleg autopalyan.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Hat, azert az 5 literes atlag nem biztos, hogy teljesulni fog. A 2 literes hibridnek nagyobb az akkupakkja is, szoval kifejezettem varosi dugozos korulmenyek kozott akar az ido 60-70%-aban is tud tisztan elektromos uzemben menni, de viszont a 2 literes motor az 2 literes motor, es az autopalyan nem fog ez a kocsi neked 5-6 litert enni (varosban a 4-5 liter realis lehet). Szerintem is inkabb 5.5-6 literes atlaggal szamolj ilyen korulmenyek kozott.
-
Gaben92
őstag
Leginkabb a fekhasznalat, pontosabban a "nem hasznalat" a kerdeses. Minel kevesebbet hasznalod a "vasfeket" annal többet termelsz vissza. A fekpadal emiatt maskepp is viselkedik mint egy normal autoban. Aztan kell egy kis idö mig az ember megszokja, hogy csak leveszi a labat a gazrol es az auto magatol fekez, amikor meg feket kell hasznalni akkor ott is hozza kell szokni, hogy eleinte csak kicsit nyomod be (ilyenkor meg full elektromosan fekezel) es csak mikor meg akarsz allni akkor taposod meg jobban.
Ket veglet van varosban. A forgalomfeltartas es a tempos közelekedes, köztuk 1L kulönbseg legalabb fogyasztasban. Megtalalni azt a pontot ahol meg jo a fogyasztasod de a közlekedesed alapjan csak a feliratrol veszik eszre, hogy hybridet vezetsz es probalsz ertelmes körulmenyek között fogyasztast optimalizalni, na az eltart egy kis ideig.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Tin
veterán
Az 1.8 hibrid jobban fogyaszt, mint a 2.0 hibrid. De ezt a Toyota el is mondta, hogy az 1.8-at a fogyasztasra optimalizaltak, mig a 2.0 hibridben az elektromos hajtas kicsit inkabb a teljesitmenyre megy ra. Az elektromotorral tudsz erosebb es takarekosabb kocsit is csinalni. A kerdes, hogy inkabb melyiket celzod be. Szerintem a 2.0 egy kifejezetten jol vezetheto, eleg eros hibrid, amivel lehet sportosan menni is, es emellett nem szall el a fogyasztasa az egekbe. Az 1.8-nal viszont jo, hogy tobbet fogyaszt, nagyobb a benzinmotorja is.
-
No.01
őstag
Kis onellentmondas is felfedezheto am benne... mert akkor ezek szerint ha a gyarto jobban tudja akkor megiscsak jo a gepkonyvben eloirt akar 30e km-es csereperiodus?
Inkebb nem, mint igen. Szerintem.Tobb fejfajast okozhatsz vele, mint amit megsporolsz... Bar ha en korbekerdezek itt az irodaban akkor a tobbseg betartja az eloirtakat mondjon az akarmit is. (akar 30e)
Annyi, h az ertelmesebbje legalabb evente elviszi, de van akinek annyi ido alatt mar tobb szalad bele, mint 15e. Talan nem art az autonak, de lehet, h megis.
A kerdes az, h mennyire tervezel hosszutavra?A volt fonokom sz*rt bele az egeszbe ahogy kell, hasznalta majd mivel - lizinges, ugyis leadom - 4 ev utan cserelte egy masik uj autora. Ot pont nem erdekelte, h mennyibe fog majd ez v.kinek kerulni par evvel kesobb. Az ilyen kocsiktol mentsen meg a jo Isten!
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
-
BeZol
őstag
Grat a kocsihoz.
Gumival kapcsolatosan azt nézd meg, hogy defekttűrő v. merevített oldalfalú vagy bármi egyéb ilyen okosságot tud-e, mert nekem gyárilag a más márkájú kocsimra ilyen "csodagumi" volt, amivel 30-70km/h-val közlekedhetsz tovább 0bar nyomással defekt esetén, viszont merev volt, nem kezelte jól az úthibákat, nagyobb sebességgel kanyarban pedig a sok kis apró úthiba miatt elpattogott szépen lassan az ívről az autó. Néztem gumitesztet (minden évben van téli és nyárira is, keress rá a cikkekhez és a megfelelő gumiméretre ami jó a kocsidra), aszerint választottam másikat, és woala, tökéletes lett sima normál gumival az autó komfortja, cserébe ha defekt van, jöhet a trailer
(#8728) hhenry
2-4 hetente megyünk rokonlátogatóba, 150km az egyik, 200km a másik oda-vissza, így elektromos, főleg autópálya 130cal télen már karcsú, DE ezt még le is nyelném, ha családi házban élnék, egyelőre viszont nem ez a helyzet, nyilvános töltőket meg nem fogok vadászni a szabadidőmben, főleg ha fizetősek is lesznek.(#8724) No.01
Köszönöm az élménybeszámolót!
Ha szép idő lesz hétvégén, felrakom a nyári felniket, kitakarítom a kocsim, aztán megy fel használtautóra. Ha elkelt (ami biztos nem egyhamar lesz), akkor jöhet nálunk is szóba az új/használt kocsi, bár 2-3 hónapon belül tényleg égető probléma lesz már.
Én még nem vezettem egyik típust sem, de a mostani 270 lóerős kabriómhoz képest mindegyik óriási visszalépés lesz. Engem a húgom 115 lóerőre chipelt diesel yarisa is kiéget, pedig megy mint a rakéta , úgyhogy csak legyen kényelmes, legyen benne számunkra megfelelő hely és vigyen el A-ból B-be. -
BeZol
őstag
2012-ben mi is itt vettük húgomnak a Yaris-t. Még nem volt meg a jogsija (kiderült h kamu oktatóhoz járt, akinek 1 éve elvették az engedélyét, de feketén praktizált, és csak tologatta a vizsgaidőpontokat hetekig, aztán kiderült a turpisság, húgom pedig kezdhette a 0-ról a vezetést egy "rendes" oktatónál, mert ez a több hónapnyi vezetés nem volt "hivatalos"), de engedtük neki átcsorogni az átadóból egyenesen azt a max 20métert, hogy tankoljon
Szép kocsi, imádom az új Corolla formáját
-
nagyúr
Gratula a kocsihoz!
A fejtér sajnos kevés (én 196cm vagyok, és úgy hátra van döntve az ülés, hogy a B oszlopnál van a fejem). Ilyen szempontból egy Golf például sokkal nagyvonalúbb...
Neked kulcs nélküli indítás van gondolom, a "sima" bicskakulcs ha nem is igényes, de nem rosszabb, mint egy hasonló kategóriás autóé.
A vezetéstechnikai dologból ami nekem ilyen árszinten már kicsit prosztó, hogy nem dinamikusak a tolatóradar képén látható segédvonalak. Egy Kia / Hyundai esetében is tolatáskor a kormány állásának megfelelően mutatja, hogy merre fog a kocsi kanyarodni, itt ugye fixek a segédvonalak...
Az Apple Car / Android Auto nagyon hiányzik nekem, majd rátelefonálok a szervízre, hogy mikor jön a szoftverfrissítés...
Ami még zavaró nekem, hogy az ablaktörlő a vezető előtt nyomot hagy, nem törli le sokszor tökéletesen...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
Anno mikor nem jutottunk tesztautohoz a Toyotanal bementunk az egyazon epuletben levo Kia szalonba is (a Hyundai elott) Ott a kulcs is fenyevekkel volt a Toyota elott. Aprosag es igazabol semmit nem tesz hozza az autohoz, de v.hogy mar akkor meglepodtem mikro a kezembe nyomtak a ProCeed kulcsait...
Na az az auto szerelem volt. Nagyon, magyon tetszett. A kulso ugye kicsit hajaz a Porsche-re amit azonnal rendelnek egy megfeleloen nagy lotto nyeremeny utan
Jol ment 1.4T, jo volt a belso is... DE
Annyra levett minket a labunkrol, h pl az elso probakor alatt nem is tunt fol, h hiaba a leengedett ules a tetoablakos verzio nalam nem jatszik mert beleer a hajam. Hatul meg ennel is sokkal rosszabb a helyzet.
Igy probaltuk a sima kombit is. Az mar alapbol jobb volt, de aztan elmerultem a reszletekbe es ha azt tervezzuk, h megmaradna az auto legalabb 6-8 evre akkor mar sok dolog szol ellene igy vegul teljesen lehuztuk a listarol.makszi:
Eloszor is gratula az uj autohoz
Masodsorban koszonjuk az irast. Mi is hasonlo felszertlseget neztunk es a Skyview volt elso amire azt mondtuk, h ez marpedig nekunk must have
En csak 183m vagyok szoval igy a tetovel tan mar eleg lesz a hely. A vicc az, h igaz az uj Rav4-ben csak par percet toltottem, de erzesre ott sem volt tobb hely a fejemnek teljesen leengedett ules eseten sem.
A Falken gumit nem tudom ajanlani. Volt vele tapasztalatom raadasul mind2 a csucs valtozat volt (mind2 nyari) sem tapadasban sem semmiben nem volt kulonosen kiemelkedo... cserebe vizes uton szvsz kifejezetten gyenge volt igy a ceges kocsin cserelve lett a sajaton meg a 2. evben lekerult es eladtam amig meg ert v.mit.
Amit en szemely szerint batorkodnek kerni az az, h ha 2-en utaztok akkor teszteljetek mar kerlek a klimat. A kis felesegem erre elegge kenyes es bo 100km alatt v.miert nem tudtuk jol beloni hiaba a 2 oldali kulon hofokszabalyzas. (nalunk ez is egy must have az uj autonal)
Eloszor azt gondoltuk, h az a baj, h nem megy a klima... visszauton mar kellett, de az eredmeny ugyanaz volt. Folyamatosan allitgatni kellett...
Mikro visszavittuk ezt emlitettuk is, de az mar nyilvban nem derult ki, h gyedi problema esetleg v.mi mas.... Az a konkret auto raadasul egy elegge gyartas eleji peldany volt igy meg tan az is bezavarhatott.Szoval kivancsi lennek, h ez nalatok jol mukodik-e.
Persze erdekel ezen felul a hosszabb tavu tapasztalat is.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Az, h fut vagy hut remelem nem olyan amit csekkolni kell egy uj autonal
En 2 dologra lennek kivancsi:
- Erezheto-e hosszabb tavon a kulonbseg a 2 oldal kozott?
- Egyik vagy masik oldalt vagy ha nem a dual mod aktiv akkoris mukodik-e ugy a klima vagy/es a futes, h ne kelljen allitgatni?
Ahogy irtam nalunk a tesztauton hutesnel es futesnel is kellett a hofokot allitgatni mert a futes nem futott elegge egy ido utan. Jobban mondva felfutott, jo volt majd mikor ujra futenie kellett volna akkor mar nem csinalta jol es a kellemes homersekletbol mar inkabb kisse hideg lett.
Hutesnel meg kisse ossze-visszanak tunt: volt mikor kicsit hidegnek majd volt amikor kicsit melegnek ereztem mindezt ugy, h a homerseklet fixen 22.5-re volt allitva.
(valoban a belso keringetes dolog tan bezavarhat, de mi az emliett utat reggel tettuk meg szinte 0 forgalom mellett 90%-ban autopalyan es nem hinnem, - meg ha kenyes is a szenzor - h ott csak ugy atkapcsolna belso keringetesre... bar nem is kizart )[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
feltételezésem: Meleget fúj a klíma, nap rásüt a hőérzékelőre, ami azt mondja a klímának, hogy túltolta a meleget, hűtse vissza a megadott hőmérsékletre. Klíma elkezd hideget fújni.
Nap elmegy, erre hőérzékelő adja a jelet, hogy hideg van az utastérben, klíma erre, elkezd meleget csinálni.
Klíma nem működőt csak a hideg-meleg befúvás.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
No.01
őstag
Igen mi is hasonlot tapasztaltunk.
A kereskedesbe viszaerven azt mondtak biztosan az ECO mod okozhatta (miert is??? az max kevesbbe nyomatja a meleget vagy a hideget szoval pont, h forditva kellene, h legyen szerintem)
Illetve ami meg fura abban amit irsz, h nalad csak 1-2 sec ideig volt ez meg bele is ferne, de nalunk ez ennel lenyegesen tovabb tartott, ezert is kellett allitgatni. Lehet ha meg varunk par percet akkor helyrejon, de ki szereti azt, ha egy ido utan fix homerseklet mellett folyamatos - erezheto - hideg(ebb) levegot fuj be?
Azota kiderult, h a mi regi (P3 plug-in) autonk is hasonlot csinal igaz ott nincs dual mod.Majd meg nyomozok.
**Mas**
Hamar itt vagyok akkor meg kell emlitenem, h idokozben voltam Rav4-et tesztelni. Szelteben lenyegesen kellemesebb, de fejterben - a kotelezo tetoablakkal - nem volt am sokkal szellosebb ami minimum fura.
Az elektromos ules a szellozteto funkcioval viszont baromira jo es nem is annyira zajos, mint amire emlekeztem (regebbi Kiaban lattam eloszor) -
-
Senhi
aktív tag
Bár auris, de hasonló volt a probléma, kevés helyre lehet felrakni anélkül, hogy zavarna. Én végül egy Xiaomi 70mai Pro-t vettem. Ez nem lóg le, rásimul kellően a szélvédőre és visszapillantó tükör mögött, a biztonsági szenzoroktól jobbra be lehet úgy rakni, hogy én ne lássam, az utast meg egyáltalán ne zavarja.
Tápellátást nem tudom biztosra. Ha van biztosítékdoboz a kesztyűtartóban akkor ott egy piggyback biztosítékkal meg tudod oldani, de erről megoszlanak a vélemények, hogy mennyire biztonságos. Nekem márkaszervizben aszondták, hogy a kesztyűtartó felett, a műszerfal belsejében van egy üres kimenet, oda szokták kötni, csak hát ehhez le kell szedni a műszerfal egy részét. Van a családban egy rav4, ott is hasonlóan oldották meg a bekötést márkaszervizben. -
nagyúr
Egyenlőre semmilyent. De én is gondolkodtam rajta. Ahogy a telefontartó, úgy a kamera rögzítését is kész katasztrófa megoldani. Ha az szélvédő aljára rakod, akkor ugye a légbeömlő nyílásból fogja folyamatosan kapni a meleget (hideget), ami megint nem ideális.
A legjobb, amit találtam, az a tükör mögé, jobbra. Az utas látószögében lesz, de elviselhető mértékben. [Itt egy tök jó kis videó arról, hogy lehet beszerelni egy ilyet].
Mondjuk a saját autómnál nem merném megcsinálni. Viszont a jobb oldali USB csatiból (ami ugye az utas lábánál van végig lehet húzni egy hosszabb USB A - MiniUSB kábelt.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
Nem a bejáratás miatt esett a fogyasztás, hanem a hőmérséklet emelkedése miatt
Az enyém 1 hónappal ezelőtt még majdnem 0.5-0.8L-el többet evett, mint most, pedig nem változtak a szokásaim, sőt, most már folyamatosan megy a klíma is, viszont reggelente 13-14°C van, később meg 17-26°C körül (itt már a 17 is melegnek számít, legalábbis rövidnadrágos idő erőteljesen).
Azt tapasztaltam, hogy olyan 12-13°C körül vált át takarékosabb üzembe a kocsi.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
Ugye jól emlékszem és 2.0? Nem rossz ez... Sőt!
Most olvasom csak. Én is adom. Mióta beütött a jó idő valóban kevesebb a fogyi. Nem számolgatva hanem már észrevehetőenAsbee :
Ne vedd magadra, de az hogy te mit szeretnél az itt nemigen számít.
Csekkold le a könyvét. Az a tuti ami ott van.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Igen, a helyi "prius clubban" (ami már inkább hybrid club) a többség is hasonlókat ír. 5.3 és 5.6 között szóródik a nagy átlag.
Jan akinek leghamarabb lett a nagy motoros verzió már 14e km-nél jár és ő tényleg vegyesen használja, na neki 5,6 jelenleg.
A sima tulajok többsége ezzel szemben 0,4-0,7 literrel kevesebbel is eljárnak.
Télen ez kb majdnem mindenkinél 0,5 liter volt pluszban.Ettől függetlenül biztosan számít valamint a bejáratás is.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Nekem erre a GAP insurance van ha lenyúlják (vagy rommá törik, mindegy ki hibájából), a biztosító kifizeti a rá eső részt, majd a GAP állja a biztosító és a hitelösszeg közti különbséget a Toyota Finance-nek. Legalábbis 4 évig, aztán meg úgyis valószínű visszaadom nekik, és választok egy másikat...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
Ahogy a neve is mutatja az KIT IN tehat mashogy ved. Pl totalkarra nem onnnatol meg ugye mar nem teljesen lehet osszehasonlitani a 2.
En simerek 2 olyan embert is aki mas miatt szivta meg. Egyikuknel raadasul duplan gaz volt mert a kulonbozet millios tetel volt. Szoval jobb felni, de a 2 opcio szvsz nem hozhato parhumaba.
-
nagyúr
toyota mayer (márkaszerviz)
toycar (asszem márkaszerviz jogosultságuk van)
12000km (vagy 1 év) után cseréld, mert nálunk magasabb az üzemanyag kéntartalma (megengedett határon van) hamarabb elhasználódik az olaj[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- Escape from Tarkov
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gyúrósok ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- 33 280 mAh csak elég lesz
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest