-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeriPapa2
tag
Volt-e már valakinek ilyen hibája:
4. éves a YARIS Hibryd autóm. Néha előfordult, hogy a keréknyomás jelzés jelzett, de újra indítással mindig helyre állt ill. a téli szetten nincs is olyankor folyamatosan jelez. Most viszont éppen szervízbe vittem, akkor reggel megint bejelzett, de úgy is maradt. A szervízbe megnézték, azt mondta a szerelő: nem talált hibát és reszetelte. Sajnos újra jelez és nem szűnik meg. A "Tire Assistan" nézve minden szenzor jó és a nyomások is. Mire lehet számítani, hol lehet a hiba? -
hhgygy
senior tag
Egyszerű kérdés: az ózonos klímatisztítás árthat-e a hibrid akkumulátornak? Erről megoszlanak a vélemények, nem tudom, merjem-e vinni ilyen tisztításra.
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
KTTech
veterán
válasz Nikaré #12105 üzenetére
Az ózon erőssen korrozív, emiatt minden fémet károsíthat, amelyik oxidálódni tud... persze a kulcsszó az ózon mennyisége. Fertőtlenítésre ugyanis nem kell nagy koncentráció, szóval ha ésszel használják, nem okoz gondot.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
Buta kerdes, de szerintetek a zongoralakk beteteket egy dekoros mennyire tudna tartosan eltuntetni v.mifele foliaval?
Tovabba van olyan akinek van megbizhato dekoros kontaktja? -
sigidi
tag
Egy hónapja boldogít, 2.0 trek
Lenne is kérdés: S fokozatban alapból S4be teszi, de használati útmutatóban nem sok infó van arról h ezek a fokozatok h is működnek. S6ban pl hagyhatom ha 0-ra megállok, és onnan gyorsulok, vagy visszakéne kapcsolni S1-re? Esetleg videó van róla? Erről nem találtam, csak az eco, normal, sport módokról. KösziExpect the unexpected.
-
No.01
őstag
Lehet megoldjak, de en kis naiv azt gondolnam, h a kulso foliazas az azert sok szempontbol mast kovetel mind technikaban, mint folia tipusban.
Mi a kulcsszo? Autodekor? (mar azert mkerdem mert nekem ez mind kulso foliazasra utal)
molnarpeter
Matt folia is jo lehet(ne), de hamar lud akkor legyen szines (de nem bazari) -
Nikaré
őstag
válasz sigidi #12111 üzenetére
Ez az egész téma érdekel autóval együtt! :) Fotót tudsz küldeni arról a fokozatokról és a beltér műszerfal... (akár privátban is) A stúdió fotók mindig túl vannak színezve! Gratula az autóhoz!!! Mennyi km -t tettél bele? Milyen az ülés tartása, kényelme?
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz sigidi #12111 üzenetére
Szia,
Mivel ez fokozatmentes automata, így kapcsolni biztosan nem kell semmit, semmikor. Hacsak nem szeretnél.
Minden fokozat "virtuális" így maga a váltás is csak egy imitált dolog, nem hinném, hogy bármi valódi különbség lenne az általad említett S4, S6 vagy S1 között.
Lefulladni nem fogsz és ha oda odalépsz akkor is meg fog indulni a kijelzett fokozattól függetlenül -
SoulReaver
veterán
Üdv urak.
Ti hallottatok már olyanról, hogy váltó olaj csere után olyan hangja lett az autónak, mint a tolókerekes váltónak?
Egyesbe még alig, kettestől már minden sebességbe elő jön ez a magasabb sípoló jellegű hang.
6 sebességes toyota auris.
Gyári előírt mennyiség és bele való olajat tettek bele. Az előző olaj nem volt vészesen csúnya, de inkább lecseréltük, de ez lett belőle.
2 szerelővel is beszéltem, mind a kettő a váltó csapágyakra tippel, de akkor is hihetetlen, hogy az olajtól jött ki... Amúgy is volt egy kis hangja, de a yaris váltója is kicsit ilyesmi hangú. Abban nem cseréltünk még olajat sosem.
-
nagyúr
válasz SoulReaver #12115 üzenetére
Némi Google skillel (kulcsszavak: noisy gearbox manual toyota auris ) találtam egy ilyen fórumot, ahol ezt írják:
REF: CP-0030T-0413
Subject: EC6# whining noise in all gears (non deformation)
Models: AURIS; AVENSIS; COROLLA; VERSO
Model codes: NDE150; NRE150; ZRE151; ZRE152; ZRT270; ZRT271; NDE150; NRE150; ZRE151; ZGR20; ZGR21
DESCRIPTION OF PHENOMENON: Some customers may experience and report that whining noise is coming from transmission when driving in all gears.
PRODUCTION CHANGE: Differential ring gear has been changed & Select force characteristic had been changed since April 2012.Magyarul a 2012 április előtt gyártott kéziváltós 1.33 és 1.6 VVTi Auris, Corolla, Avensis és Verso autóknál a sebességváltóból 'síró zaj' érkezhet, mindegyik sebességi fokozatban.
Nem biztos, hogy ez a probléma forrása, de gyanúsan hasonló eset.
Hogy miért csak az olajcsere után jelentkezett, azt nehéz megmondani. Sajnos én is találkoztam anno olyan 1.6-os Avensissel, amelynek "sírt" a sebességváltója, de abban 150 000 km volt, és feltehetően nem cseréltek a váltóban soha olajat.Én elvinném egy szakszervizbe a biztonság kedvéért...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz SoulReaver #12121 üzenetére
Attól még VVT-i (Variable Valve Timing with intelligence), ahogy a Toyota legtöbb benzines motorja 1995-től, ideértve az AR, GR, LR, NR, UR, ZR, ZZ, stb. motorokat is.
A valvematic a VVT-i-n belül egy alcsoport.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz SoulReaver #12123 üzenetére
Ez sajnos nem derül ki belőle.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
SoulReaver
veterán
Sajnos én is erre jutottam.
Remélem, hogy nincs nagy gondja. Ki sem derült volna, ha nem pukkan el a kuplungom még ezelőtt egy héttel.
A ferodol leszakadt a tárcsáról.
Erre a kereskedő nem tudott garanciát adni. Azt mondta, ha a váltó menne szét, arra adott volna... Erre sír a váltó, vagy még nem tudjuk konkrétan mi...A váltó olajat elkerülhetetlen ilyenkor leengedni, és akkor már újat tölt bele az ember.
-
Ck.
addikt
Amennyire vágytam rá és tetszett az adaptív tempomat, az utóbbi néhány napban épp úgy vált stresszessé és idegesítővé is az autózás emiatt. Forgalmas, többsávos autópályán egyszerűen lehetetlen így haladni és sávot váltani, mert folyton befékez az előttem levő miatt, így mire sávot valtanék, addigra már 20 km/h-t lassult az autó, majd padlógázzal elkezd visszagyorsítani, de addigra a belsőben már utolért a villogó állatja és ez ment egész hétvégén. Hogyan lehet az adaptív tempomatot értelmesen haladásra is használni? Egyáltalán ki lehet a radar részét kapcsolni és normál, ráfutásos tempomatként használni?
-
pècsimunkás
addikt
Adaptív tempomat...
Haladnék 140-150 utazóval Ausztriában, de az előttem lévő Audi, BMW, Mercedes, Lexus sofőr adaptív tempomattal közlekedik...
Tartják a távolságot az előtte haladótól jó 100- 150 méterre 140- 150 körül...
Aztán a középső sávban 90-100- al közlekedő cétájpot megelőzi 100-110- el közlekedő C-type, be áll a szép, drága, jól felszerelt, adaptív tempomatos autó elé, majd satu fék...
Aztán a tétó adaptív tempomattal közlekedő továbbra is bekapcsolva hagyja a szarát* , nem tűnik fel neki, ha nem használná az adaptív tempomatot, jobban haladna, és kevesebbet enne az autója!Akik húsvét, karácsony, nagyobb ünnepekkor járnak haza, tudják miről beszélek.
* természetesen tisztelet a kivételnek, aki/ akik kikapcsolják az adaptív tempomatjukat
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
KTTech
veterán
Nem kell megvárni, amíg közel érsz az előtted levőhöz, ez a dolog nyitja Én folyamatosan használom, legrövidebb követési távolsággal. Mivel tudom, mekkora távot hagy, így időben el tudom kezdeni az előzést, ha épp az a célom.
Nem tudod hagyományos tempomatként használni, a radar mindig aktív marad.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz pècsimunkás #12128 üzenetére
Én bekapcsolom, és nem megyek 140-150-el Mert akkor fogyasztana csak igazán a kocsi, ha ennyivel haladnék...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
sigidi
tag
corolla útmutatóban is ez van:
Sebességtartás üzemmód választása esetén gépjárműve egy beállított sebességet tart fenn anélkül, hogy a követési távolságot ellenőrizné. Csak akkor válassza ezt az üzemmódot, ha a követési távolság-szabályozás üzemmód a radar szennyeződése stb. miatt nem működik megfelelően.
1 A tempomat kikapcsolt állapotában tartsa lenyomva a tempomat főkapcsolót legalább 1,5 másodpercen keresztül.
Rögtön azután, hogy megnyomta a kapcsolót, a radarvezérlésű, adaptív tempomat visszajelzője világítani kezd.
Ezután átvált a tempomat visszajelzőre.
A sebességtartás üzemmódba történő váltás csak úgy lehetséges, ha a kapcsolót a tempomat kikapcsolt állapotában működteti.
szerk.: tördelés[ Szerkesztve ]
Expect the unexpected.
-
No.01
őstag
Tudja valaki esetleg a nagyobbik hybrid kombi Corolla 17-es felnijenek a mereteit?
-
No.01
őstag
Kozben keresgeltem es elvileg 7Jx17 ET40 vagy 7.5Jx17 ET40
Elobbire 205/50R17 utobbira pedig 225/45ZR17 gumi megy.Teli szettrol leven szo ha jol matekolok akkor jo lehetne a 7Jx17 205/50-es gumival.
Rosszul gondolkodom?
-
-
KTTech
veterán
válasz Nikaré #12145 üzenetére
Nem, javarészt autópálya, szabadságon voltunk. 3 fővel, UK-n belül. 100km/h körüli átlaggal, ahol lehetett menni, ott néha megtoltam 110-ig (GPS szerint). A mai kép átlaga 5 fővel, melóból hazafele jött ki, de nem a fogyi a lényeg jelen esetben a képeken, hanem az odo állása.
A fogyi a 12000km-re 4.18l/100km-re jött ki, kb. 50-50% autópálya / autóút és város aránnyal, utóbbinál általában 5 fővel, meló jövet-menet.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
gorgo
őstag
válasz KTTech #12146 üzenetére
szépen fejlődik a technika, én csak álmodok ilyen fogyasztásról. Mondjuk rengeteg múlik, hogy milyen forgalmi viszonyok között vezet az ember. A mai munkába járásom 18km/h átlag lett, folyamatos dugóban messze nem ideális.
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
galervin93
őstag
Tegnap voltam Zsuffa Béláéknál, hát egyrészt baromi muris volt odajutni, mert alapjáraton se kutya, de esett az eső és egy egy szerencsétlenkedő kamion miatt még kerülnöm is kellett, na abban aztán nem volt köszönet, az egyik utca (utca... földút némi betonnal) veszett meredek volt hegymenetben, de azért jól szórakoztam. Akku venti tisztítva (nem is volt koszos, pedig van kutya is + horgászautó), plusz elmondásuk szerint korának megfelelő, de az átlagnál jobb állapotban van a P3 akksija, szóval megnyugvás. Nagyon jó fej, tudom ajánlani!
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózatokról alaposan
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- World of Tanks - MMO
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Formula-1
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest