Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny_vT

    senior tag

    válasz Johnny_vT #5032 üzenetére

    Adalék, csak már későn akartam szerkeszteni :D

    A srác nagy sajnálatát fejezte ki, hogy az IS 350-et nem hozta el a Lexus Európába és bátran javasolja mindenkinek a GS szériát. A nagy test (és egyébként hasonló súly!) ellenére szintén jól mozog az úton és a teljesítményben határ a csillagos ég, ha a csillagos ég 350 lóerő körül van.

    A beszélgetésünk óta utánanéztem jobban a GS-eknek és rájöttem, hogy eddig valamiért tudatzavarban voltam. A GS-t BMW mércével az 5-ös és 7-es közé lőttem be (az LS-t pedig legalább a 7-es szintjére), valójában nem, az a 5er vetélytársa akarna lenni. Így már nem is tűnik olyan drabális túllövésnek a személyes felhasználási céljaimra :))

    - És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

  • Tomoty

    aktív tag

    válasz Johnny_vT #5032 üzenetére

    Még 3 éve én is vittem próbakörre egy IS250-est.
    Nekem nagyon tetszett, hogy a motornak 0 hangja van. De a teljesítménye... :O
    Sajnos egy mai átlag 1.4t 140-150 lóval elmegy mellette lámpánál.
    Én is220D-t vettem. Szedi a lábát rendesen, igaz gyári szoftverrel ez is lusta dög volt. Csak a traktorhang hideg motornál + manuális váltó nem jön be annyira.
    De 2-3 év múlva szerintem én is benevezek egy 2010-11 utáni GS450H-ra.

    Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.

Új hozzászólás Aktív témák