Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomoty

    aktív tag

    válasz Tele von Zsinór #3144 üzenetére

    Nekem ugyan ez a problémám. (Nagyon-)Ritkán 2* kell kuplungolni, hogy bevegye az 1-est!
    Lexus 2.2 D-CAT.
    Volt már váltóolaj csere, de nem oldódott meg a hiba.

    [ Szerkesztve ]

    Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.

  • Tomoty

    aktív tag

    Még sehová nem raktam fel képet 1+1/2 év alatt az autómról.
    Ha nem probléma, akkor most megteszem. Karc nélküli külső és belső.
    Mint a mesében: 7 éves(volt akkor) 60ekm!!! Reálszisztémás szervizkönyv, női multicég-vezető tulajdonossal. Igaz, rendesen meg is kérték az árát.

    [ Szerkesztve ]

    Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.

  • Tomoty

    aktív tag

    válasz Ragadozó #3358 üzenetére

    Szép. TS?

    Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.

  • Tomoty

    aktív tag

    válasz Silentfrog #3367 üzenetére

    Én nagyobb méretben (17 és 18") kb 10 fajta gumit használtam.
    Kifejezetten jók voltak: Michelin, Kleber, Continental.
    Pirelli nálam erős közepes (gyorsan kopik).
    Egyszer rábeszéltek a kínai LingLongra. Életem legrosszabb gumi döntése volt. Soha többet kínai :(
    De a lényeg, a legjobb a Dunlop volt (és van is). Nem kopik gyorsan, bármely útviszony közepette tapad rendesen. Barátomnak is ezt ajánlottam, és a 2.2 D-CAT közel 500Nm-re felhúzott Lexusa alatt meg se nyikkan és nem kenődik padlógáz 1-nél se. Csak teszi a dolgát.
    Szóval én Dunlop fan vagyok, de a felsoroltak közül én is a Continentált választanám.

    Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.

  • Tomoty

    aktív tag

    válasz troll81 #3580 üzenetére

    3db lexus is220d (az egyik az én autóm) van a közvetlen környezetemben. Ugyan az a motor, mint az avensisben (2AD-FHV).
    Eddig egyikre sem volt panasz.
    Városban torkosak rövid távokon, megváltozott munkám miatt sokszor megyek vele napi 3-4* 2-3kilómétert, így 8-9 litert megeszik. Pályán (ahová való) 130-140-es tempónál 6.5-7 környékén elkaristol. A 80-110 közötti tartományban nagyon takarékos, itt 5-5.5 literrel is megelégszik.
    2 év, és 40ekm vezetése után eddig semmi probléma.
    Szoftverfrissítés óta pár decivel többet kért, de minden bizonytalanság megszűnt a motornál. Nincs remegés alacsony fordulatnál, nincs befulladás, stb., illetve javult a dinamikája az autónak.
    Megnéztem hengerfej szivárgásvizsgáló készlettel a motort, semmi jele átégésnek, vagy HF hibának.
    1 éve optimalizáltattam a szoftvert a rigotech.hu-nál, így 195-200 ló között van, és az elmondásaik alapján kevésbé jelentkezik az egr-dpf hiba.
    Én sem vettem észre semmi hibát, nincs füstölés, nincs egr hibakód. Érzésre motor járása még jobban kisimult. Azóta egy gyors előzés tényleg nagyon gyors, pillanatok alatt 100-ról komoly csekkes sebességre ugrik az autó. Ezzel a 100 feletti gyorsulással nagyon elégedett lettem ;)

    Szóval, ha sokat pályázol, akkor elgondolkodtató lehet a 2.2D-CAT.
    Igaz rövid távokon városban sem jelentkezett eddig probléma, csak ilyenkor elég "szomjas" ez a konstrukció (8-9 liter), aki mást mond az hazudik.
    Ja és mindenképpen érdemes szoftvert frissítettni szakszervizben megvétel után. Tényleg sokat jelent.

    Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.

  • Tomoty

    aktív tag

    válasz Johnny_vT #5032 üzenetére

    Még 3 éve én is vittem próbakörre egy IS250-est.
    Nekem nagyon tetszett, hogy a motornak 0 hangja van. De a teljesítménye... :O
    Sajnos egy mai átlag 1.4t 140-150 lóval elmegy mellette lámpánál.
    Én is220D-t vettem. Szedi a lábát rendesen, igaz gyári szoftverrel ez is lusta dög volt. Csak a traktorhang hideg motornál + manuális váltó nem jön be annyira.
    De 2-3 év múlva szerintem én is benevezek egy 2010-11 utáni GS450H-ra.

    Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.

Új hozzászólás Aktív témák