Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • No.01

    őstag

    válasz Tin #7903 üzenetére

    Annak ellenere vitatkoznek ezzel, h mi is vegul a 2.0 verzio melett dontottunk.

    Tudni kell, h mire veszi az ember es mikent lesz hasznalva! A normal (1.8) valtozat is teljeseggel vallalhato.
    Szerintem az a nem realis elvaras amikor egy olyan "specialis" korulmenyre fokuszalunk, minthogy 5fo + csomagok + autopalyan, emelekedon elozes.
    Nem mondom, h nincs ilyen, de ez az emberek tobbsegenel igencsak kis szazalekban elofordulo jelenseg. Akkor meg minek erre alapozni? :U

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Tin #7903 üzenetére

    Ez nem ár kérdése, hanem nézőponté. A céges főnök előző Volvo S80-asában az 1.6-os HDi motor volt, azt mondta, hogy neki elég az, 150-el azzal is megy autópályán, többel pedig nem csak nem érdemes, de nem is szabad. Most egy 17 milliós Volvo S90 T4-e van, ez a legkisebb benzines motor ebbe a kaszniba (190 ló).

    Nekem a legelső saját névre vett autóm volt a legerősebb (180 ló), azóta volt 116 lóerős E100 Corolla, meg most a 75 lóerős Golf. Az ingázás fele autópálya (M7, heti 2x M0), és mint említettem, még az érdi emelkedő sem túl para 2 fővel. Ha bejön a belső sávba valaki megelőzni egy teherautót 100-al, és mögöttem jönnek, akkor mondjuk visszasorolok a középsőbe, mert a dombra felfele felgyorsulni 130-ra azért már idő kell neki. De nem dőlök a kardomba... :)

    Hogy a Corolla milyen lesz 132 lóval, azt nem tudom, mert sehol sem volt tesztautó belőle...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák