Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Drizzt #8029 üzenetére

    Köszönöm a visszajelzést! :R

    Akkor sajnos meg kell várnom az Android Auto-t... :U

    Első tapasztalatok akkor a Sedan Comfort Tech 1.6 M/T-vel:

    +Csendesebb, mint vártam (igaz rá voltam készülve, hogy nem lesz csendes)
    +Nagyon patent minden, a sebváltó nagyon szépen jár
    +Az automatikus rögzítőfék (HOLD) nagy találmány :)
    +A sávtartó az M7-esen egész korrektül működik, a radaros tempomat dettó
    +Az elektrokromatikus (elsötétedő) középső tükör hasznos cucc
    +A mélységben (tengelyirányban) állítható kormányoszlop jó dolog
    +Az audioegység meglepően jól szól
    +Nincs Start/Stop, így kikapcsolni se kell :DDD
    +A magyar nyelvű szövegek normálisan vannak lefordítva (Papp Tibi féle Camry videó után pozitív csalódás)

    +/- Tudtam, hogy az olcsóbb (nem LED-es) fényszóró és hátsó lámpa lesz, de sehol sem tudtam azt sem megnézni (a Comfort fokozatnál a Style csomaghoz jár, illetve az Executive csomaghoz, és persze mindenhol ilyenek voltak). Végül is nem néz ki rosszul, de azért olyan jól se. Mintha azért érzékeltetni akarnák, hogy spóroltál, elégedjél meg ezzel...

    -Sajnos a mérnök-szanok továbbra is úgy gondolják, hogy a Homo Sapiens Sapiens 190cm-nél megáll a növésben. Vissza kell szoknom a Carina E és Corolla E100-nál már "bevált" hátradöntött üléses pózhoz, amikor a fejem mellett van a B oszlop.
    -A mélységben állítható kormánynak hála ugyan legalább nem kell terpeszben ülni ehhez a pózhoz, viszont így a sebességváltó kar a kényelmesnél távolabb van elől. Ez sajnos a tesztúton nem tűnt fel, mert ugye mindenhol Hybrid tesztautók vannak, ott pedig nem kellett váltani...
    -Tök jó a digitális műszerfal, de amíg a hibridben három választási lehetőség volt, a manuálisban csak kettő (Analóg és Digitális, a három gyűrűs itt nincs valamiért...). Most komolyan, egy francia autóban fél tucat opció van alapból, a németekben is vannak mindenféle személyreszabási lehetőségek, itt van két opció, oszt ennyi....
    -A középkonzol menüje... japánosan egyszerű. Egy fokkal csinosabbra azért lehetett volna szabni.
    -A Bluetooth lejátszásnál az első számnál szépen behúz mindent (még a borítót, ha beállítjuk a menüben), aztán.... azt ugyanazt látjuk tovább a többi számnál is. Nem frissíti valamiért.
    -Ezt a középkonzol jobb oldalán elhelyezett USB kimenetet nem tudom hogy engedhette át bárki is...

    Mindennel együtt nagyon örülök az autónak, és eleve tudtam, hogy komromisszumokkal választottam - hosszú ideig szeretném használni, és megbízható autót kerestem. Persze bennem van, hogy a Focus kényelmesebb volt, több fejtérrel (normálisan beállítható üléssel), de annak a beltere nem tetszett ennyire, és sajnos nem bízom eléggé benne. A Hyundai szintén nem tetszett annyira, mint a Corolla E210, és emlékeim szerint abban sem ültem kényelmesebben. Szóval elégedett teljesen nem vagyok, de bánni se bánom a választásomat...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák