Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • No.01

    őstag

    válasz theuprising #9734 üzenetére

    Altalaban (Toyotanal) a klima a legkisebb problema. A tobbibol mar lehet gond foleg ha sokan jartak vele es mindenki csak hasznalta.
    Az alacsony olaj/hutofolyadek szint nem feltetlenul para, bar a minimum alatt nem szabadna lennie. Nekem legutobb volt, h raneztem es pont a min es max kozott volt feluton. Sikeresen megtettem a nemet utopalyan 2*400 + 1* 1300km igy mikor a szervizbe ertem kozoltek, h tudom-e, h minimum alatt van az olajszint. Mondtam, h nem es kb 2000km-el ezelott csekkoltam akkor rendben volt. Nem szaguldoztam, sokszor volt korlatozas es felujitas, de ahol lehetett ott 130 es 140 kozott mutatott az ora.
    Ugylatszik ezt nem toleralja hosszutavon, bar nem is erre valo.

    Szoval egy pillanatkepbol azert ne vonjunk le nagy altalanossagokat ;)

    Corolla es az Avensis kozul en elobbit valasztanam, pedig volt a csaladban kombi Avensis.
    Nekem belulrol nem tetszett, de ez egyeni preferencia.
    Szigoruan privat velemeny, de mivel az Avensis mar nincs egy ertekallosagbol a Corolla tan jobb valasztas lehet.

    **Mas**

    Otthon letezik vevoelegedetsegfi lista markaszervizeket illetoen??
    Keresnek egy megbizhato helyet akar videken is. kb 1 eve nem jartam tul sok sikerrel, sot volt ahol pofatlanul le akartak huzzni az arfolyamingadozasra hivatkozva. A baj csak annyi volt, h az o szamitasuk szerint az EUR akkor ~510Ft-on allt... :U

    [ Szerkesztve ]

  • Cifu

    nagyúr

    válasz theuprising #9734 üzenetére

    Ezt elég nehéz megmondani. Eleve eléggé lejtmenetben a gazdaság és vele az autók iránti kereslet. A CVT váltótól sokan félnek, de persze olyan is akad, aki direkt azt keresi. Ha eladni akarod, akkor ahogy molnarpeter is írta, nézd meg a hahu-t és azt, hogy az alsó határ környékén megéri-e neked a biznisz.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák