-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyós
őstag
válasz Sanya #118099 üzenetére
Most éppen melóban vagyok, de ha jól emlékszem 9-en van. Ez volt az Analyzer szerint a "legtisztább" a házban.
A leirásban annyit találtam még, hogy a 802 B/G/N ( plusz akárhány) )sávból nem szereti valamelyiket , de nem tudom állitani, hohy mit ne használjon a párositás idejére.
Kipróbálom majd mobilnettel, hogy a telefon lesz a hotspot, ha úgy sem sikerül akkor lehet wifi modul gondja lesz a klimának.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
senior tag
válasz kabelmania27 #118100 üzenetére
Most 1 nap után visszajött. Van tv adás, az megy. A többit is megírnám, de így hogy most van inkább ettől függetlenül is hagyom jöjjenek ki, mert nagyon gyakori hiba.
-
rayoliviero
veterán
Sziasztok!
Lemondtam az otthoni vezetékes előfizetésem. Kaptam egy SMS-t, hogy tartozok még 4880 Ft-tal. Hogy tudom ezt befizetni?
A fiókomat törölték, nem tudok belépni. A Vodafone-nál személyesen elvileg nincs rá lehetőség. A bankszámlaszámukat pedig nem találom a neten, ahova tudnám utalni.[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
A mobilos appal (is) lenne problémám:
Az otthoni szolgáltatást (korábban UPC-sként) amíg lehetett díjneten fizettem minden probléma nélkül. Ugye ezt most már nem lehet, kénytelen vagyok a Voda saját felületén.
De ez valami iszonyatosan sz@r... Csomószor nem működik, nem tudok belépni, lassú, lefagy, stb.
Gondoltam hátha a mobil app jobb lesz (és kényelmesebb lesz azon fizetni), de ott meg be sem tudok lépni (Android)Mi lehet az ok, miért nem enged be ugyanazzal a felhasználónév-jelszó párossal, amivel böngészőben be tudok lépni?
Ez így nagyon gáz... ráadásul folyamatosan elfeledkezem a számláimról, díjneten sokkal kényelmesebb volt.... -
MolTol
tag
Az ok amiért a mobilos app nem enged be az, hogy az a mobilos app.
De viccet félretéve, a mobil és a vezetékes szolgáltatások két teljesen független rendszeren futnak, ezért van a weboldalon is külön bontva a kettő, vezetékes előfizetéssel a mobilos app nem használható.
Jelenleg a Voda azt sem tudja megoldani, hogy a mobilos szolgáltatásai mögött álló rendszer az alapvető működésnek megfeleljen, hogy a vezetékest is integrálja bele beláthatatlannak tűnik.
Én biztos nem szívnék havi szinten a számlák fizetgetésével, adj csoportos beszedési megbízást rá a bankodnál, limitáld a levonható összeget és nincs tovább probléma. A fizetési határidő napján fognak vonni, addig nálad a pénz.[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
válasz MolTol #118106 üzenetére
ja, hogy a mobil appon nem fizethető otthoni szolgáltatás
Hát ez remek, éljen a 21. század
Szóval akkor vagy csoportos beszedés, vagy utalgatás a weboldalon keresztül. Nagyon haladó megoldás mindkettő...
Korábban jött díjneten az értesítés, telefonon rányomtam, hogy fizetem és kész.... az túl egyszerű volt -
ztsoft
őstag
válasz rayoliviero #118104 üzenetére
Szia!
Kellene kapnod egy végelszámolási számlát, amin szerepel az összeg meg a fizetés mikéntje, mivel egyedi számlaszámra történt eddig a befizetés (nyilván ezt törölték a szolgáltatás lemondásával).
De pontosabb infót a Vodafone üzletben vagy az ügyfélszolgálaton tudnak mondani (én a személyes ügyintézést ajánlom, az ügyfélszolgálat sok esetben nincs a helyzet magaslatán).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
senior tag
válasz kabelmania27 #118109 üzenetére
Most megint elszállt (internet már pirosan villog). Ennyi elég hozzá? [kép] [kép]
Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
golyós
őstag
válasz N.otorious #118103 üzenetére
Van benne, látom fizikálisan, stick gyakorlatilag, usb portra kell dugni, az elejében van a szűrő elött. Csak a Voda modem-routere van
Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
senior tag
válasz kabelmania27 #118111 üzenetére
In/out jelzéseket nem látok a kábelen, de ha rosszul lenne csatlakoztatva, akkor soha nem lenne internet, nem?
Bent vagyok a modemben, ez pontosan hol van?
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz jannid #118113 üzenetére
Az F csatlakozón nincs külön felirat, az osztónál látsz in és két out feliratot, akkor van jól bekötve ez az osztó, ha a lakásba bejövő kábel csatlakozik az osztó in bemenetére, a modem/tv az out kimenetre.
Elvileg haladó beállítások hálózat állapota vagy diagnosztika menüpontban láthatod a letöltési és feltöltési értékeket. Ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki az ipv6-ot.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz rayoliviero #118104 üzenetére
A fiókomat törölték, nem tudok belépni.
Ez azért jó, mert pont idéntől kötelező fél évig megtartani és a júzernek elérhetővé hagyni a fiókot. Bár még mindig nem egyértelmű nekem, hogy csak szolgáltatóváltás esetén, vagy mindig. Bár mondjuk csak a tárolt információk hozzáférhetőségét írják (előfizetői szerződés, jótállási jegy), de az elektronikusan tárolt számlák is ide tartozhatnak és a logika azt diktálná, hogy ha már maguk a számlák elérhetők kell legyenek, akkor már ugyan legyen a befizetés is, de lehet, hogy az nmhh máshol kapott logikai érzéket. El kéne olvasni a jogszabályt mit írnak, mert ez a kivonat pontos infóra kevés.
[ Szerkesztve ]
-
Puro
aktív tag
Sziasztok,
a csekk nélküli késedelmi kamatos 78 forintos számlát hol a rákba fizetem be? Banki utalásnál nem fogadja el a szlaszámot, az ügyfélszám már megszűnt legalább egy hónapja, gondolom a számlaszám is érvénytelen. Csak azt ne, hogy menjek be személyesen és várjak három órát mire a 78 forintjukat megkapják. -
Puro
aktív tag
válasz asdf_ #118119 üzenetére
Nekem így néz ki:
a közepe a megszűnt ügyfélszám 23835135
Kipróbálom amit írtál.
Hiba van a rendszerben mert a fenti azonosítót nem fogadja el se a telefonszámomat. Névátírás miatt új ügyfélszámom van már. az utóbbi befizetési módszernél pedig fel kell őket hívni, mert 500Ft alatt csak úgy lehet... Vicc az egész[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
Hejho. Bankszámlaszám ami a számlán van mindenkinek egyedi. Ezt ügyfélszolgálat mondta pár hete mikor nem tudtam kártyával fizetni. Szóval ide számlaszamokat ne írjatok ki.Jav, nem olvastam végig.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
gregory91
senior tag
válasz #82860288 #118084 üzenetére
Nálunk a kártya aktiválásával voltak gondok,kihívtak hozzánk egy technikust.Mutatom neki hogy a csatornák helyett csak a megszokott hibaüzenet ugrik fel,igen ám de bejöttek a csatornák,lestem hogy ez mi.Elmesélte hogy mielőtt kiérkezett volna betelefonált a központba hogy ugyan csináljanak már valamit(ilyen-olyan lépésekkel).Értetlenül is állt szegény hogy-hogy nem sikerült eddig nekik.Majd végül végig vizsgáltuk hogy minden rendben van-e,aztán elment.
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
-
kezo0
addikt
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
#82860288
törölt tag
válasz gregory91 #118122 üzenetére
Hát, én általában ilyenkor mindig arra a következtetésre jutok, hogy Gizikét nem is érdekli, hogy legalább minimális tudásának lennie kellene (amit egyébként megtanítanak neki belső tréningeken). 0 affinitása van hozzá meg életkedve is, aztán az egyéni emberi hülyeségen elbukik a dolog.
De hogy technikus pl. miért nem jön ki többször sem, azt nem tudom megérteni. -
golyós
őstag
válasz N.otorious #118126 üzenetére
Volt az is, igaz csak 5 sec.
SSID nevet is átállitottam egyszerübbre, jelszót is, tűzfalat is lekapcsoltam, csatornát váltottam, már mindent is kipróbáltam. Android 8-10-11-12 = semmi.
Ma jön a szerelő kicseréli a wifi modult, hátha.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #118116 üzenetére
Nem vagyok annyira járatos a KRESZben, de arra gondoltam, hogy a villogó sárga lámpa vmi olyasmit tesz, hogy normál üzemen kívül, légy óvatos.
Tehát ott is arról van szó, hogy amennyi erővel sárgán villog, simán akár működhetne is. A villogó sárgával tényleg jobban lehet spórolni az árammal?
-
kezo0
addikt
válasz gduck #118131 üzenetére
Nem az a vita tárgya, hogy újabb-e, hanem, hogy jobb-e. És mindent összevetve, bizony a régi nyer. Nem a mostani állapotában, hanem ahogy régen, még a szándékos lebutítása előtt működött…
cocka: Ja, értem már, mire gondoltál. Én meg itt összevissza forgolódtam, hogy milyen sárga lámpa villoghat nálam…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
szrobert
tag
Sziasztok!
Eurosport 1, fekete bevillanások adás közben...
Tapasztalt valaki hasonlót? -
MadMancs
veterán
válasz Luissimo #118136 üzenetére
Szövegértelmezés megy ugye? A SONY
vonult ki. Ezért a csatornák az Antenna Grouphoz kerültek. Velük pedig most sikerült megállapodni.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
kezo0
addikt
-
cocka
veterán
Hát igen, ráadásul a régieken egy szál amúgy is bekötött koaxról ment a netes visszanézés. Szóval simán maradhatott volna. OK értem, a HDD-k nagyok, de hogy egy modem se fér el. Akkor ennyivel is több lehetne, mint egy átlag settopbox mostanában. De az egész inkább még kevesebb lett. OK ne legyen HDD, ne legyen modem, de hogy még audio kivezetés sincs, még csak egy sima jack se. Nehogy már egy hifire rá tudd kötni mókolás nélkül.
-
zeon.hu
nagyúr
-
cocka
veterán
válasz zeon.hu #118144 üzenetére
Ja olyan nekem is volt, hogy 1 perc, de minimum fél mire csatornát váltott. Mondom ez most mi? Kihúztam a tápot, visszadugtam semmi változás. Hát mondom ez nem igaz. De amúgy asszem "fagyással" kezdődött, szóval először betöltötte a fekete-fehér logót aztán se kép, se hang. Utána jött be nagysokára és akkor produkálta ezt. Utána mikor kihúztam az ethernetet is meg a tápot is, aztán vissza először a tápot és aztán az ethernetet, úgy hirtelen egyből jó lett.
Most már nem csinálja azt a baromságot legalább, hogy ha ethernetkábel nélkül kapcsoltam be, akkor hiába dugtam rá az ethernetkábelt, meg kerestettem vele a hálózatot, majd kiírta, hogy hálózati csatlakozás rendben, de adás továbbra se volt, meg nincs információ sehol se. Úgyhogy ez már jó. Hozzáteszem én koax nélkül használom, szóval lehet a rakat egyéb anomáliát a koax is okozza. -
gregory91
senior tag
válasz gduck #118131 üzenetére
Attól hogy sz*rrá korlátoznak és nem tetszik, attól még a VTV box és az által használt források az újabb technológia.
Kár hogy ellenmondanak egymásnak.....Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
őstag
Ha jól gondolom ma nincs ügyfélszolgálat ?
Héten kötötték be a gigabit csomagot mondtam a szerelőnek hogy saját routert fogok használni mondta oké .
Ma neki állnék összerakni a dolgokat és szembesülök vele hogy ez nem olyan egyszerű mint normál esetben. Összefoglalóban olvastam a leírást de kell ügyfélszolgálat.
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...