Új hozzászólás Aktív témák

  • Onderon

    senior tag

    Sziasztok,

    Mit tudok tenni olyankor, ha egyelőre úgy néz ki van egy weboldal, ami nagyjából 1-1.5 hete, a Vodafone hálózatán egyáltalán, vagy csak nagyon nehezen töltődik be?

    Én Budapest V. kerületből próbálkozom, másik topikban egyik felhasználó a IX. kerületből írta, hogy neki is nagyon nehézkes. Én évek óta rendszeres látogatója vagyok, eddig semmi ilyesmi nem volt, most azonban gyakorlatilag teljesen használhatatlan az oldal, ami rendkívül bosszantó. Telekom mobilhálózaton azonnal betöltődik, akadás nélkül működik az oldal, Voda vezetékes hálózaton szinte egyáltalán (mobilon nem tudom kipróbálni). Minden más weboldal tökéletesen működik, csak ennél az egynél van teljes halál.

    Most is 5x próbáltam, semmi, aztán 6. próbára bejön a kezdőoldal, utána már linkekre megint nem tudok menni egyáltalán, aztán kis idő múlva mégis betölt, teljesen rapszodikus. Próbáltam másik, frissen telepített böngészővel, ugyanezt csinálja. Szanaszét állítgattam a routerem már, semmi változás, próbáltam más-más DNS szervert, semmit nem használt. Mivel más is jelezte, másik kerületből, de szintén Voda kábelnet hálózaton, hogy nála is ilyen, így csak arra tudok gondolni, hogy a Vodafone hálózattal lehet baj. Valakinek van bármi ötlete? Hogyan tudnám ezt jelezni az ügyfélszolgálaton, hogy ne ragadjak a "próbálta már újraindítani a routert?" örök körforgásban?

    [A szóban forgó weboldal]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák