Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz ntrbot #5947 üzenetére

    Szia!

    Én másfél éve mentem így az akkori RubiCom-hoz, nem kell semmit sem lemondanod, mindent Ők intéznek! Annyit tegyél majd meg, a majdan megjelölt szerződés lejárati dátum után, hogy felhívod az Invit, és megkérdezed, hogy egész biztosan megszűnt-e minden szerződésed velük, és eme hívás időpontját nem árt feljegyezned, biztos ami biztos! Ezt jobb ha kijelentik Ők is! Bár mondom, nekem semmi gondom nem volt, minden rendben ment! Felhívtak a Rubitól, mondták, hogy pl. ezen a héten pénteken 18 órakor történik a számhordozás, az Invis telefon ekkor el is hallgatott, a Rubis pedig már működött, igaz csak egy ideglenes számon, másnap reggelig, és akkor váltottak át a régi számra!

    Ha netán felmondod, akkor nem tudják a számot kikérni az Inviteltől, mert ezt csak élő szerződésből lehet! Volt aki így járt...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák