-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dhampir
félisten
Itt a megfelelő házszámot már nem adta ki a felbukkanó listából, és így már nem lehet kitölteni az alatta lévő "Emelet vagy Földszint típusa", "Emelet száma", "Ajtó" rubrikákat. A begépelt házszám nem jó, mellette ott a "Kérjük adja meg a házszámot! pl. 10" piros betűs kiírás.
Ez nem sok reménnyel kecsegteti a megrendelőt. -
Topikgazda
válasz Dhampir #5101 üzenetére
Ezeknek az netes ellenőrző listának nem kell feltétel nélkül hinni, sokszor tévednek, rendeld meg telefonon/személyesen, az a biztos.
Hallottam olyanról is, hogy valakinek egy ilyen azt hozta ki, hogy nem lehet nála bekötni a szolgáltatást, közben meg már ment minden vidáman.Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Net L with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Dhampir
félisten
válasz Gubek-Einste #5103 üzenetére
Köszönöm válaszodat, marad a közvetlen megkeresés, mert ez másként nem ment.
-
hun005a
tag
Üdv
Használ valaki ADÁCS-on Fiber Power 120-at?
Ha igen mennyi jön ki belőle?köszönöm
-
MODERÁTOR
Üdv!
Az analóg TV2 mindenhol elveszett, vagy csak a mi körzetünkben? Itt körülbelül két napja nincs!
[ Szerkesztve ]
-
hucsikoi
senior tag
válasz Intruder2k5 #5107 üzenetére
Debrecenben lakom, itt elérhető.
-
decibeldrag
tag
Sziasztok!
Szeretnék egy UPC-s üzletkötő elérhetőséget kapni Valakitől,ha lenne!
Szeretnék analóg előfizetésről digital gold csomagra váltani,de nekem nem lehet 'akciós csomagom',mivel már van náluk szerződésem!
;-(
Sosem fogom megérteni,akkor mivel 'becsüli' meg a régi előfizetőket a (bármelyik) cég?!
Köszönöm,ha segít Valaki!"A processzor füsttel működik, ha kijön a füst, akkor Nem működik többet!" AMD FX9550
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz decibeldrag #5109 üzenetére
Szia!
És akkor mi van, ha van már szerződésed? Nekem is volt - persze nem hűség, csak előfizetői szerződés -, felhívtam a 1221-et, és újrakötöttem a honlapon hirdetett árakkal! Ez volt augusztusban, így most az...
50/5 net + digital gold tv + analog silver tv + telefon = 9200HUF
előtte pedig volt...
50/5 net + analog silver tv + telefon = 11500HUF
[ Szerkesztve ]
-
HUNited
őstag
válasz decibeldrag #5109 üzenetére
Felfele módosítással te is lehetsz gold csomag előfizető, még akkor is, ha hűségnyilatkozatod van.
-
HUNited
őstag
Szerintetek mennyire lep meg, hogy 2 hete!!! írtam két külön témában is az ügyfélszolgálatnak, és még egy kiba**ott válaszra sem méltattak?
-
MODERÁTOR
-
decibeldrag
tag
válasz Intruder2k5 #5111 üzenetére
Üdv!
Nekem azt papolj@,nem vagyok rá jogosult,hogy igénybe vegyem az új csomagot,főleg nem 'akciós áron' !
Kössek más nevére szerződést,akkor az lesz(ek)![ Szerkesztve ]
"A processzor füsttel működik, ha kijön a füst, akkor Nem működik többet!" AMD FX9550
-
MODERÁTOR
válasz decibeldrag #5115 üzenetére
Van hűségidőd?
-
decibeldrag
tag
válasz Intruder2k5 #5116 üzenetére
Már rég nincs...
"A processzor füsttel működik, ha kijön a füst, akkor Nem működik többet!" AMD FX9550
-
HUNited
őstag
válasz decibeldrag #5117 üzenetére
Akkor mond le a szolgáltatást, és mindjárt fogsz kapni ajánlatot, még jobbat mint amit most meg akarnál kötni. Nálunk is ez volt.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz decibeldrag #5119 üzenetére
1221 lemondás gomb.
-
Zsokopi
csendes tag
Tisztel Upc!
Jól értem Önöket , hogy kábel bronzom van hűségidővel és felfelé módosíthatok digital bronze-ra plusz költség nélkül?
Üdv.
Zs. -
MODERÁTOR
-
hucsikoi
senior tag
válasz Intruder2k5 #5122 üzenetére
Én úgy tudom, hogy upc_on-line a UPC embere és szokoot járni ebben a fórumban is. Nekem sokat segített az ügyintézésben.
Zsokopi: Tudomásom szerint a felfelé váltás hűség idő lejárta előtt is lehetséges és nem jár plusz költséggel.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Intruder2k5 #5107 üzenetére
Budapesten is elérhető, faterék nem panaszkodtak, hogy baj lenne.
Tegnap valakinél nem volt délelőtt szakadozás? Mert nálam (Budapest XVII. ker.) fél tíz és fél tizenegy között folyamatosan szakadt minden (analóg/digitális tévé, net/telefon), központi hibát beismerték, majd magától nem sokára meg is szűnt.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Net L with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
HUNited
őstag
válasz decibeldrag #5119 üzenetére
Telón
-
-
upc on-line
tag
válasz HUNited #5113 üzenetére
ÁSZF-ünk az ügyfélmegkeresések megválaszolási idejére az ügy jellegétől függően, 3 és 30 nap közötti intervallumot határoz meg felsőhatárnak, természetesen ettől függetlenül igyekszünk az előírtnál gyorsabban reagálni. Mindenesetre, ha továbbra is szükséged lenne segítségre, írj nekünk a upconline@upc.hu címünkre (ügyfélszámodra és az emailek iktatóira is szükségünk lesz).
üdvözlettel, upc on-line Twitter:upc_online_hu Facebook:upcmagyarorszag
-
[CS]Blade2
addikt
Kaptunk olyan levelet, hogy a meglevő szerződéseinket új szerződéses alakra hozzák. Ez nem jelent lényeges változást a lényeges tartalmi elemekkel (nem tudom egyébként, hogy vannak lényegtelen, vagy nem lényeges elemek is a szerződésben, és melyek ezek. ), és az új szerződés is addig tartana mint a meglevők.
Ilyet más is kapott, vagy csak én/mi
Ráutaló magatartásos téma, ha nem szólok, és tovább használom a szolgáltatást, és befizetem a következő hónapot is, akkor a közös megegyezésnek veszik, hogy felmondjuk a meglevőt, és ezzel el is fogadjuk az új szerződést(szerződéseket).
Egyébként ez egy tájékoztató hátulján van, új csatornákról ír, meg a mobilnetről, és a smartguardos ökörséget reklámozza, hogy az milyen fontos, és ebből rögtön küldtek 2 példányt is.A TV hűsége következő hónapban telik le, a telefon és a net 2013.03, és utána variálni akarom a dolgokat, így nem lenne jó, ha bekavarna, hogy elfogadok olyan változtatást, amit egyébként nem akarok.
-
Dhampir
félisten
válasz kabelmania27 #5105 üzenetére
Szia!
Sikerült utánakérdeznem és műszaki felmérést ajánlottak. A szomszédos lakóépületekben már jelen vannak, hátha a megadott címre is sikerül behozni a kábelt. Remélhetőleg elhárul majd minden akadály.
-
AtHoS
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #5130 üzenetére
Melóba pont ma jött ilyen levél, amiből eleddig nem sikerült kihámozni, hogy pontosan miért is van szükség erre a "szerződéses ajánlatra" (idézve a szövegből)
A kapott doksi állítása szerint semmiben nem változik a jelenleg érvényben levő szerződés:
"A gyakorlatban az Ön számára az új szerződés a korábbihoz képest annak alakján túl nem jelent tartalmi változást."Lehet nagyon hülye vagyok a témához, de ha nincs változás a szerződés tartalmában, akkor minek újrakötögetni és megszüntetni az érvényben lévőt?
Azt szépen leírogatják, hogy mi nem változik, de arról egy szó sem esik, hogy mi változik, amiért szükséges az újrakötögetés. Unalomból meg csak nem küldözgetnek ilyen leveleket az ügyfeleknek.Illetőleg, ha élni kívánunk ezzel a lehetőséggel:
"Amennyiben az új szerződés ilyen formában történő megkötéséhez Ön nem kíván hozzájárulni, úgy kérjük, hogy azt levelünk kézhezvételét követően szíveskedjék ügyfélszolgálati elérhetőségeinken jelezni."
, akkor marad a régi szerződés érvényben?
Írnak egy webcímet, ahol meg lehet nézni az érvényben lévő szerződési feltételeket. Nem kicsit lepődtem meg, mikor hirtelen megláttam, hogy az év utolsó két hónapjában ötször változik
Na, de a lényeg, hogy valaki tőlem értelmesebb elárulhatná azt, ami az információs levélből kimaradt, miszerint: miért is van szükség a szerződés új alakban történő újrakötözgetésére?
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
HUNited
őstag
Én is kaptam ilyen levelet, besírnának, ha a most 1 hónapja aláírt hűségnyilatkozatot felbontanám?
Már csak szopatásból is meg kéne lépni, kéne szervezni ilyen csoportos szerződésbontás napot ehhehe.
Amúgy meg mióta lehet szerződést Magyarországon jogilag "ráutaló magatartással" megkötni?
És miért nem küldik ki az ügyfélnek az új szerződést? Tudtommal egy szerződés akkor érvényes, ha mindkét fél kap belőle egy példányt, aláírva (igen, még a telefonon megkötött szerződést is alá kellett írni amikor kihozták a smartcardot)
-
TheHardOne
tag
válasz HUNited #5133 üzenetére
A levél elég homályosan fogalmaz, minden konkrétum nélkül. Az ÁSzF meg (szándékosan) túlbonyolított, abból nem derül ki semmi. Szintén érdekes, hogy a levél hátoldalán van megemlítve, a videotár meg egyéb dolgok után. Ráadásul fontosnak van minősítve, mégsem ajánlott levélként jött (több ismerősöm meg sem kapta).
Személyes véleményem az ügyben, hogy ez valamiféle reakció az új hírközlési törvényre, amivel egyszeri vagy folyamatos áremelés lehetőségét készítik elő. De majd megpróbálok belső forrásból pontosabban utánajárni.
Az meg külön gyönyörű, hogy a számla befizetésével automatikusan elfogadja az ügyfél az új szerződést. Én például 2011 áprilisa óta, mióta UPC van, nem fizettem számlát (csak a bank) és hirtelen ha akarnám se tudnám lemondani, főleg, hogy pont a levél kézhezvételekor volt a számla fordulónapom.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz TheHardOne #5134 üzenetére
Ez most pontosan mi? Egy kicsit elveszítettem a fonalat...
-
HUNited
őstag
válasz TheHardOne #5136 üzenetére
én írtam nekik hivatalos panaszt, annak nyoma van iktatószámmal együtt...
-
AtHoS
nagyúr
válasz HUNited #5133 üzenetére
A levélben egy szó sem esik szerződésbontásról.
Amit említenek: "Amennyiben az új szerződés ilyen formában történő megkötéséhez Ön nem kíván hozzájárulni, úgy kérjük, hogy azt levelünk kézhezvételét követően szíveskedjék ügyfélszolgálati elérhetőségeinken jelezni."
read-only mode on the forum
-
anonymus89
addikt
válasz TheHardOne #5136 üzenetére
Nekünk most jött mi után befizettük a csekket, milyen véletlen szóval már belegyeztünk.
Bár tartalmilag semmi említésre valóval nem rendelkezik kivéve azt a sort, hogy nyomatékosítják még könnyebben és gyorsabban elérjék az előfizetőket.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
bozsozso
őstag
válasz anonymus89 #5139 üzenetére
Mondjuk ahogy elkezdtem olvasni az ÁSZF változást ezzel kezdődik:
Bevezetésre kerül a Tranzakciós díj, melynek mértéke bruttó 142,24 Ft
szerk.: a többit töröltem, mert csak saját magam hergelem. mindenesetre ez aljas húzás a UPC-től(mármint a közlés módja) amire szerettem volna választ kapni tőle: upc on-line
[ Szerkesztve ]
-
-
bozsozso
őstag
válasz anonymus89 #5141 üzenetére
Mondjuk nem egy korrekt társaság (mint bármylik más szolgáltató). Bármi nemű változást íly módon elfogadtatni Főleg díjnetes fizetésem van és a levél jóval később érkezik meg mint maga a számla? Hűséges ügyfélként a leghamarabb amikor tudtam 5-én be is fizettem. Egyébként meg ha nem olvastam volna itt a fórumon a levélről akkor úgy ahogy van megy a kukába mivel a levél első része számomra érdektelen. Az általuk is fontos rész viszont elrejtve a másik oldalára úgy hogy a végén szintén nem fontos dolgok vannak. Közben meg egy "ártatlan" tranzakcióval elfogadom a módosításokat? Még mindig nem értem ha semmi változás nincs benne akkor mi szükség van rá? Következő szerződéskötéskor az új formát alkalmazom és kész. Mit gondoljak erről ha ilyen rejtve közlik?
Na mindegy szomorú, hogy bármit megtehetnek a szolgáltatók.
-
khorvat
senior tag
Ekkora egy semmit mondo levelet kikuldeni 1 nappal a csoportos leemeles utan, nah sebaj nincs husegem csak mediacardra azt meg ha kell kotberrel kapjak vissza azt tuti ilyenbe nem megyek bele mivel nem teljes koru a tajekoztatas! Holnap telefon lemondo osztaly vagy adnak vilagos valaszt mire kell ezaz egesz sirnak hogy postazni kell szamlat erre meg van penz ilyen levelet kuldeni. Az tuti ha nem allnak elo vmi olcsositassal bukjak a havi 17k befizetesem van mas szolgaltato szerencsere!
-
Criton
veterán
válasz anonymus89 #5141 üzenetére
Én is két napja fizettem be, de a díjnet számla pld csak ma érkezett. A díjnet számlának köszönhetően viszont 2000 forintot jóváírtak
(#5143) khorvat: nekem itt csak upc van
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
válasz bozsozso #5142 üzenetére
Ők ilyenek előre, nem is emlékszem már, hogyan tudtam meg a csekkadó bevezetését.
Csak annyi, mint már említettem, hogy az ügyfeleket könnyebben tudják tájékoztatni valamint az internetes szolgáltatáshoz plusz dolgokat vezetnek be, ami nem sok vizet zavar.
Kb. már 7. éve vagyunk előfizetőjük és még most sem értem, hogy aki már régi ügyfél miért nem ajánlanak fel akciókat számukra?
Sajnos egyéb okok miatt nem vállalhatunk magunkra hűséget, így gondoltam milyen jó lesz már az új határozatlan idejű hűség nélküli akció.
Persze most jönnek az apró betűs szövegek, 3 szolgáltatással rendelkezőknek nem lehet csak is a legnagyobb összegűt.
Csakhogy itthon 30-s net van a csomagban pedig 50-s ez azt jelentené, hogy az 1 év után kiharcolt modemcserét követően ismét cserére volna szükség, ami már nincs ingyen.
Még fizessek pluszba egyszeri ktsg-t, azért mert nem olyan modemet kaptam, ami tudja az 50-s netet.Szóval mint régi előfizetők már egy-két dolgot tapasztaltunk.
#5144 Criton: Sajnos mivel előre fizetünk így az e havi még nem kerül levonásra majd csak következő hónaptól, nekünk marad az 1500,-.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
ödönbéla
csendes tag
Engem is érdekel upc on-line véleménye a levéllel kapcsolatban.
Ha minden marad, mi változik? És mit jelent az az "új szerződéses alak"?
-
HUNited
őstag
Szar az egész, csak azért vagyok UPCnél mert nincs másik szolgáltató a környéken.
Heh családi házas övezetbe is jöhetne már végre a Digi.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ödönbéla #5146 üzenetére
Az a baj, hogy mire kiderül, hogy mi a változás, addigra mindannyian elfogadjuk, mert olyan sokáig nem lehet húzni a köv. havi befizetést. Ráadásul már lehet, hogy mind1 is, mert tovább használjuk a szolgáltatást a levél kézhezvételét követően.
Közben nekem másra is figyelnem kell, mert volt egy telefon, hogy letelik a hűség, és beleegyeztem, hogy mivel nem írok alá még 1 évet, ezért bármikor változhat az ár. Szerencsére az előre fizetés miatt látni fogom, ha változna, és még beletudok nyúlni időben. Annyi, hogy ilyenkor már az elcseszett számlát kell kifizetni, vagyis lényegében az ügyfél add kamatmentes kölcsönt a UPC-nek, aki a következő hónapban törleszti a tartozást.
Így volt ez a smartguard-al, ki kellett fizetni, a követvetkezőben pedig levonták.Mellékesen megosztanám, hogy hogy jártam ezzel a smartguardos dologgal idén:
Fiber60-ról váltottunk 120-ra online (március), aztán betette ezt a smartguardot is 3 hónapig ingyen, és kb 2-3 hét várakozás után kitöltöttem a lemondós lapot a weblapon. (van valami idő korlát, amíg nem lehet lemondani.) Vezetéknév, ügyfélszám, e-mail, pipa a smartguard elé, ellenőrzőkód, pipa az elfogadom elé. Egy majom is kitölti, csak hogy állandóan jött a mail vissza, hogy sikertelen, próbálja meg később. Egy idő után nem próbálkoztam, közben elkezdték kiszámlázni a havidíjat.
Hívtam őket telefonon, kinyomták, de addigra már be lett fizetve 2,5 hónapnyi. 1-et visszaadott, a 1,5-el be lettem húzva. Azt mondta az ügyintéző, hogy biztos rosszul lett kitöltve a lemondó-s űrlap. Kértem, hogy mondja már el, hogy kell kitölteni, de ebben nem tudott segíteni. Biztos szarul tudom a vezetéknevem, vagy az ügyfélszámom, mert a mail az jó volt, a technikai okok miatt sikertelen lemondásos mail az megjött. Megvannak ezek a mail-ek, hogy kitöltöttem a lemondást, és mint adtam meg a mezőkbe, így bizonyítani tudnám, hogy jól töltöttem ki. Talán vissza is szerezhetném a 1,5 hónap árát, csak bemenni, meg az egész hercehurca, mind idő és pénz, nem éri meg egy 1000Ft-os tételnél. -
anonymus89
addikt
válasz [CS]Blade2 #5149 üzenetére
Nekünk a 3 éve kötött mind3 szolgáltatás került össz: 11.000,-Ft-ba. Mégpedig digital bronze, fiber power 30 és gold telefon amit a 2+1 akció miatt ingyen kaptunk.
Ez a hűség 2010. végén lejárt azóta a 4500,-Ft-os tv --> 4950-re, a 6500,-Ft-os internet ---> 7100-ra, a 0,-Ft-os telefon---> 450-re változott.
Számíts rá, hogy kb. 5-6 havonta emelkedni fog.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
- Xbox Series X|S
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kés topik
- Autós topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Spórolós topik
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest