Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz Watercolour #60263 üzenetére

    Arról nem is beszélve, hogy ha nem tudják, hol a hiba, mégis mit javítottak június 25-én?
    Szerintem jelentkezz ezzel az "Év poénja" címre! :DDD :C

    Én azelőtt mobil telefonnal készítettem videót a box fagyásokról, nem akarták elhinni.
    Már ideje lenne rájuk húzni a vizes lepedőt valakinek. Nagyon el vannak már kanászodva.

    Csak mellékesen, a Horizon box a mai napig produkálja a hang hibákat, kép kockásodásokat, párhuzamosan egy Amiko box-al tesztelve, az Amiko-n nincsenek ilyen hibák.

    Nekem még sosem sikerült 5 percen belül ügyintézőhöz kerülni (kivéve a teszt alatt a hiba bejelentő), eddig a csúcs az 42 perc volt, a legkevesebb pedig 17 perc. Érdekes módon a Vodafone-nál sikerül tartani az 5 percet.

    (#60261) sunnysys Én közel 10 ezerrel fizetek kevesebbet két TV-re úgy, hogy nincs konkurencia. Igaz nekem csak Nonstop S telefon van (500 Ft).

    [ Szerkesztve ]

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák