-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bb.bocs
őstag
válasz F_Zolee #14653 üzenetére
aha. hát igen. van 1 fletöltökártyásom is, azzal vían elvagyok. leginkább a facebook megy, meg googleben keresés meg iylenek.néha progi eltöltés. másra nem kell. de mivel az mobilon megy ezért gondolom kevesebb is neki a mennyiség. köszönöm a segítséget, ezen még agyalnom kell
amúgy van benne vlmi adatforgalom mérö mint a telenornál pl? kiirja mennyit neteztl, mennyit fogyasztottál stb?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz F_Zolee #14888 üzenetére
De ott nem írsz alá hűségszerződést, és költözés nélkül is bármikor felmondhatod! Ha nem írsz alá ilyet, akkor az internet előfizetés is felmondható! Teljesen önként vállaltad, hogy 1, vagy 2 évig itt maradsz, és nem mondod fel az előfizetést, ezért kaptad a kedvezményt! Ennek tudatában érthető, hogy ha valaki mégis felmondja, azt természetesen nem tudják, és gondolom nem is akarják akadályozni, hiszen nyilván oka van rá, de a kedvezményt visszakövetelik, hiszen akkor nekik sem kell teljesíteni a vállalt dolgaikat!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz F_Zolee #14891 üzenetére
Méltányosságot lehet kérni bármikor, aztán vagy megkapja, vagy nem! Ez mindig egyedi elbírálás alá esik!
Én nem azt mondtam, hogy hűség nélkül kell kötni, de van sok olyan lejárt szerződés, ami már átment határozatlan időbe, és a díja egyáltalán nem, vagy csak minimálisan emelkedett, így az előfizető nem is írt alá újabb elkötelezettséget!
-
blakey
titán
válasz F_Zolee #14888 üzenetére
Szerintem nem szemétség, feltéve, hogy hűségszerződést vállalsz. Biztosítónál nincs hűsgészerződés, legalábbis nekem még nem volt ilyennel dolgom. A szerződés aláírásával vállalod a kockázatokat, ezzel tisztában kell lenni. Ha előre tudod, hogy költözöl akkor nem kötsz ilyen szerződést, ha meg nem akkor így jártál, tudomásul kell venni és nem szídni a másik felet, mert valahol ő is hűséget vállal hiszen tartania kell magát a szerződéshez.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz F_Zolee #14894 üzenetére
De értjük, és éppen erre írtam, hogy méltányosságot kérhet, azt nyilván bárki bármikor kérhet, de az nem garantált, hogy megkapja! Ez itt sajnos nem más, mint egy szimpla jogi kérdés egy szerződésről, aminek a feltételei elég egyértelműek! Nyilván előfizetőnek sem esne jól, ha a szolgáltató fél év után közölné, hogy bocs, de mégsem tudom tartani az árat, így jövő hónaptól plusz 2000Ft a havidíj! Akkor gondolom előfizető is azt mondja, hogy OK, rendben, de én akkor megyek máshova!
-
devil-k
nagyúr
válasz F_Zolee #14894 üzenetére
Sajnos, az utóbbi évek tapasztalataiból azt szűrtem le, hogy nem számít már a nagy cégeknek az ügyfél, nem számít úgy, mint régen. Nem becsülik meg, mert úgy gondolják, hogy jön másik. (Ami valahol igaz is, mert nem hiszem, hogy bármikor előfordulna olyan idehaza egy adott szolgáltatóhoz dacból nem megy senki). Nem számít az sem, hogy akár 10 éve vagy 15 éve vagy előfizető, csak egy statisztikai adat vagy nekik. Nem számít, hogy időben fizeted a csekkeket, esetleg igényelsz még új, plusz szolgáltatásokat is. Ez az egész olyan, mintha futószalagon menne minden.
Bár remélem, hogy vannak kivételek!
[ Szerkesztve ]
- mozi bolondéria -
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz F_Zolee #14898 üzenetére
"Na de az ember kevesebbszer költözik, mint ahányszor változtatja az árat a szolgáltató. Így az "állításod" nem épp ide vág."
Ez megint nézőpont kérdése! Ha a szolgáltató szemszögéből nézed, akkor mondjuk vegyünk évi két-három árváltozást, és erre mennyi előfizetői költözés jut? 10000? 20000?
A jog meg már sajnos csak ilyen, amit vállalsz, azt el is várják, hogy teljesítsd! Erről nem én tehetek, és nem is a szolgáltató!
[ Szerkesztve ]
-
seederking
őstag
válasz F_Zolee #15435 üzenetére
Persze értem én.Csak tudod minden sz@rt rögzítenek és tudják hogy előzőleg miért kerested vagy épp kerestek téged.
Nem vártam én,hogy pár óra alatt el legyen intézve de arra gondoltam,hogy legalább nyoma van annak,hogy modosítás lesz.
Ennek ellenére sem a megkeresésről sem a megkeresésben foglalt paraméterekről (díjszabás stb) nincs fogalmuk.
Csak ez a furcsa nekem...hogy legalább annyit mondanának,igen látjuk folyamatban/rögzítve lett vagy valami.
24 óra már eltelt pár órával ezelőtt és én mikor írtam még akkor sem tudtak semmit,szó szerint semmit.
Azóta sem email,sem hívás semmi.
Nem érdekel ha több napba telik csak legalább szólnának,hogy te paraszt ne aggódj a mi munkatársunkkal beszéltél.De még erre is azt mondták,hogy nem látnak ilyen jellegű hívást az irányukból.
Mind1,bízom benne hogy csak az adminisztráció miatt van. -
blakey
titán
válasz F_Zolee #16254 üzenetére
Egyáltalán nem evidens, volt akinek kikapcsolt állapotban is többször újraindult, stb. amúgy meg megkérdeztem, de válasz nem jött rá. Neked evidens, mert ua. a szitu, akinél nem, annak nem evidens.
Az meg egyáltalán nem "evidens", hogy ezzel együtt tudtok élni, nálam 8 év alatt egyik box sem csinálta ezt, kábelezéssel lesz gond, nem megfelelőek a jelszintek, stb.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Topikgazda
-
legenda
-
Mate
nagyúr
válasz F_Zolee #17468 üzenetére
"Az alábbi szolgáltatási díjcsomagokra a Szolgáltató új Előfizetői Szerződést, illetve
szerződésmódosítást 2014. június 25. napját követően nem tesz lehetővé egyéni előfizetők
részére:"Tehát le is tiltották egyből.... Vicc, de ez van. Én átadom valakinek a telefont, ha kell
-
Mate
nagyúr
válasz F_Zolee #18850 üzenetére
A kártyának ha úgy vesszük semmi köze a csatornákhoz. Simán a tv keresi meg, bárki megkerestetheti őket. A kártya csak kikódolja az adott csatornát. Vannak tv-k amik kártyával nem találják meg a csatornákat, vagy nem mindet stb. Ezért javasolja UPC, hogy kártya nélkül kerestesse meg.
-
facan
tag
válasz F_Zolee #18914 üzenetére
Nálam is hasonlóan viselkedett a kártya 1 év elteltével, kicserélték szó nélkül. (miután többször eregettek rá távolról mindenféléket, de nem segített )
1221, ne hagyd hogy ne tudd használni rendesen, nem így kellene működnie.Pana TV-nél nem kell külön várni, a bekpcsolás után az első csatornánál inicializálja, utána már nem szokta csatornaváltásnál, míg ki nem kapcsolod és újra be a tévét..
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
válasz F_Zolee #19061 üzenetére
Ügyeskedés mindig van.
Napi digi vs. upc.
Eddig nem nézegettem digi árait, de nagyon kemény.
Pl. leggyorsabb net, telefon, 3 tv.
UPC: Trio XL 10999 + 2000 240-es netért + 2x1550 Ft 2 tv-re a HD.
2 év hűséggel összesen: 16 099 Ft/hó.Digi: Digi+ 2170+ Diginet 1000 4690+ telefon 140 Ft
2 év hűséggel összesen: 7 000 Ft.Ha hasonló nettel nézem, akkor diginet 200 3290/hó, vagyis 5600 Ft/hó. Közel 3x annyiba kerül UPC-nél a dolog. Oké, csatornakiosztás más, de pl. diginet feltöltése 2,5x-es. Ráadásul telefonhívások is fele annyiba kerülnek.
[ Szerkesztve ]
-
facan
tag
válasz F_Zolee #19082 üzenetére
Ez gyakran előfordul annak ellenére, hogy úgy adják hogy aktiválták előre :-)
Én a TV bekötést nem tudtam megoldani, hisz a NO-TV szűrőt le kellett hozzá először szedni az oszlopon.
Természetesen az az "aktivált" kártya amit kihozott sem volt aktiválva, de azonnal betelefonált így nagyjából 1 perc volt az egész. Ha hívod ilyenkor a 1221-et sztem ott is hamar megoldják.... -
anonymus89
addikt
válasz F_Zolee #19084 üzenetére
Akkor itt is az a tuti, amikor már a tv-ben van és vagy műxik szépen vagy problémás....
Az egyik ezt mondja a másik már mást....Most akkor meg azt döntsem el, hogy kártya vagy stp box?
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
anonymus89
addikt
válasz F_Zolee #19101 üzenetére
Soha de soha nem használtuk arra volt jó, hogy este néha muter rányomott a gombra és nekem kellett kilépkedni.
Ellenben időkapcsolón van mind2 eszköz szóval este 5:30-kor be hajnal 1-kor ki.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Topikgazda
-
GabN73
addikt
válasz F_Zolee #20313 üzenetére
Tört hónap lesz, biztos. Közben utánakérdeztünk, mennyiségnél nem néztem hogy 1.161 van beírva. De én is úgy gondoltam, hogy egyben küldik majd, aztán jóéccakát'. Na, most már ezt is tudjuk.
A csomag tartalma volt benne, és melléjük odaírva az összeg (pl digital broznze, HD csomag) -
pjen
félisten
válasz F_Zolee #20615 üzenetére
Én mikor megrendeltem az üfsz es hölgy azt mondta ,müködni fog,ha nem tetszik 8 napig minden további nélkül vissza küldhetem.8 nap után a rá utaló magatartásommal létre jön a szerződés.Azért kellett telefonálnom hogy HD is legyen,másnap már HD volt.Mivel van már két HD boxom erre nincs is hűség idő. .
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz F_Zolee #20915 üzenetére
Hát ez nézőpont kérdése! Elméletileg az ED3 technológia klasszisokkal jobb mint az ED2, illetve hát nem csak elméletileg, hanem gyakorlatilag is, a baj csak az, hogy azok az eszközök amiket a UPC mostanában osztogat, (hogy is mondjam...?) hát hagynak némi kívánnivalót maguk után! Bár erről is megoszlanak a vélemények, de ha választani lehetne (sajnos nem lehet), én CISCO párti maradnék! Az viszont elég jól látszik, hogy mióta bevetették a TC és Ubi csodákat, azóta több a panasz, és felháborodás ezzel kapcsolatban! Van aki szerint bridge-ben használva tök mindegy mit kapsz, van aki szerint úgy is ugyanolyan instabil, és gyakrabban szorul újraindításra! Szóval majd meglátod, és kialakítod a saját véleményed!
Nekem szerencsére EPC3208-as CISCO-m van, így engem ez most nem érint! Remélem sokáig bírja még, én vigyázok rá mint a hímes tojásra! Sőt, azt is eldöntöttem, ha meg is döglik, én előbb megpróbálom megjavítani (kondicsere, tápcsere), csak ezt követően jelentem be, ha nem sikerül!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz F_Zolee #21032 üzenetére
Nem! Egy kicsit becsapós, tehát figyelni kell, mert bizony attól, hogy bridge módba teszed, a wifi nem kapcsol ki, csak minden eszköz külső ip címet fog kapni, beleértve a wifi-s eszközöket is! A bridge mód annyi jelent, hogy csak modemként fog funkcionálni, illetőleg a fentebbiek alapján wifi-s modemként! Persze a wifi is kikapcsolható, és ez esetben már teljesen olyan lesz, mint egy hagyományos modem!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Router gondok
- Diablo IV
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Iphone 14 pro max 256GB space gray Vodafone függő
- Acer Nitro 5 AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-10300H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 - MAGYAR
- Playstation 4 slim
- Lenovo IdeaPad 3 15ARE05 - 15,6"FHD IPS - Ryzen 3 4300U - 4GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- HP EliteDesk 800 G3 SFF / i5-7500 / DDR4 / NVMe M.2 / USB Type-C / USB 3.1 / több db / 27% számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen