-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ilias
tag
válasz sirarcheer #43214 üzenetére
Maga az L csomag most is köthető, csak nincs felsorolva az akciók között, hanem csak a webshopban.
Azt megtudakoltad, hogy válthatsz-e kisebb csomagra a mostaninál, mégha le is járt? Elvileg annak számít, bár a majd` fél év szerződés lejártakor nincs már ilyen kikötés. -
PeL
addikt
válasz sirarcheer #52315 üzenetére
Igazából nem most lettem az, de köszi Októberben lesz két éve hogy ideköltöztünk a jelenlegi lakhelyünkre, aktív telekom előfizetők voltunk és kérvényeztük a szolgáltatás átköltöztetését az új helyre már 1 héttel a költözés előtt (a sz*ros 10 megás ADSL-ért fizettem akkor majdnem 5000 forintot, amiből először 6,5 majd később már csak 5,5 megabit volt elérhető a lakhelyemen). Elmondták hogy 30 nap a bekötési határidő blablabla... Közben ugye belefutottunk a következő hónapba. Egy hónap után (se TV se net addig) betelefonáltunk már hogy mi a bánat van mert még nem értek ide. Hát be kéne fizetni az elmaradt csekket mert addig nem tudják elindítani a folyamatot amíg hátralék van. Közben kiderült hogy volt egy elmaradt számlánk 2 hónappal azelőttről is amit nem értünk hogy, mikor elvileg nem volt hátralékunk tudtunk szerint, legalábbis akkor meg nem szóltak. Tehát feleslegesen eltelt egy hónap akkor kiegyenlítettük a számlát, megint elmondták a 30 napot stb. 2,5-3 hét elteltével megint betelefonáltunk hogy nem e lehetne kicsit megsürgetni mert már kb 1,5 hónapja várunk, nincs tv meg net sem. Hát legyünk türelmesek, jönni fognak. Eltelt még 1,5 hét megint betelefonáltunk, közben megint belecsúsztunk a következő hónapba és szóltak hogy azt is be kéne fizetni. Itt már igazából teljesen ki voltunk akadva, mondtuk hogy már lassan 2 hónapja várunk és még sehol semmi és fizetjük a semmit. Kifizettették velünk a második nem használt hónapot is, és azt mondta az ügyintéző egy héten belül jelentkezni fognak a szerelők.
Hát az egy hét elteltével szó nélkül felhívtuk a UPC-t és kértünk egy bekötést. Csütörtöki nap volt ha jól emlékszem, péntek este már kint volt a szerelő a UPC-től bekötni. Elmondtuk neki is a sztorit, nem volt meglepődve, mondta hogy nem egy ilyen volt már hogy váltottak hozzájuk a Telekomtól hasonló esetek miatt. Közben lejárt a hűségidő a Telekommal, hagytuk is a fenébe az egészet úgy ahogy volt. Ami biztos hogy tőlük soha többet nem kérünk szolgáltatást. Megjegyzem azóta sem jöttek, nem is telefonáltak. Szóval ha rajtuk múlott volna azóta sem lenne szolgáltatásunk. Ha meg még nekiálltak volna pattogni a fogyasztóvédelemhez is bementünk volna.
[ Szerkesztve ]
-
Miska0330
tag
válasz sirarcheer #52313 üzenetére
Szia!
Nekem 1 hét volt. Most mikor a modemet cserélték akkor meg 2 nap volt mire működött a visszajátszás illetve az EPG.
-
sacaboy
tag
válasz sirarcheer #52313 üzenetére
Szia!
Jelentsd le hibára, a technikus berögzíti a boxot és rögtön menni is fog.
Én ma kaptam a boxot és ma beszéltem velük, fél pillanat alatt megoldották.Toshiba Satellite L850-1H4 - Apple iPhone 11 - Apple iPad AIR 3
-
blakey
titán
válasz sirarcheer #53914 üzenetére
Horizon Go egy app, a Horizon box-ra gondolsz, nincs olyanom, de ha a távja olyan, mint a Ciscoé akkor olvasd el a boxszal küldött kézikönyvet, ha az nincs akkor a UPC oldalán megtalálod, fejből nem tudom, de a tv-hez tartózó kódot kell megadni mint az univerzális távok esetében és az alap funkciók menni fognak.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
gduck
addikt
válasz sirarcheer #55109 üzenetére
Úgy sikerül, hogy az ügyintézők is tudják hogy a Horizon egy nagy rakás szar. És ha van náluk Cisco (és van), akkor simán adnak olyat
-
tomp
félisten
válasz sirarcheer #55111 üzenetére
Bp-en az egyik plázás irodában alapból nem is adnak horizon boxot mert az ott dolgozók nem hajlandóak. Aki kifejezetten azért megy meg is kérdezik, hogy valóban azt kéri e mert annál csak jobb box van.
Szerintem a legjobb csapat dolgozik ott. Kedvesek, lehet velük beszélgetni ha épp nincs több ember vagy hosszabb az ügyintézés. -
kezo0
addikt
válasz sirarcheer #55111 üzenetére
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
gduck
addikt
válasz sirarcheer #55111 üzenetére
Ez nem telefonos téma Nem tudom belsős vagy külsős cég csinálja a telefonos ügyfélszolgálatot a UPC-nek, de ott valóban nem fognak neked mást mondani!
-
bazsika89
tag
válasz sirarcheer #55115 üzenetére
Sziasztok!
Erre én is kíváncsi lennék.
Nem rég telefonáltam velük és azt az információt kaptam, hogy már nincs készleten semmi, csak ez a csodás Horizon Go. Dec 29-én lett beüzemelve a 2.box, hogy két TV-n lehessen normálisan nézni a HD csatornákat. A régi sima upc HD mediabox tökéletes volt, de ez... Szörnyű. Amennyiben fogom, becsomagolom és bemegyek az egyik UPC központba, kitudom cseréltetni? Vagy mindenképp szükség van rá, hogy újra jöjjön egy szerelő? Kicsit kellett volna visszaolvasnom és láttam volna, hogy van akinek cserélik. Miért váltakozik vajon a UPC hozzáállása kérdéshez, akkor van box vagy nincs box?
Ha mégsem sikerülne, hogy lehet ezt a csodát beállítani, hogy ne lépkedjen azokra a csatornákra amik nincsenek benne az előfizetésembe? Nem elég, hogy nagyon lassú az eszköz, de még azt sem lehet beállítani, hogy néhány csatornát kihagyjon?
[ Szerkesztve ]
Nokia 5800 -> Galaxy Spica -> iPhone 3G -> iPhone 4S -> Samsung S3 -> LG G2 -> Nokia Lumia 930 -> Lumia 950 + Lenovo MiiX 2 10,1 -> Honor8 -> Mate 9
-
Faterkam
addikt
válasz sirarcheer #55261 üzenetére
Aki CI+ kártyán nézi az adásokat, azoknak nem lassú a csatorna váltás (több másodperc)?
Igen, főleg a HD csatornáknál, sajnos!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
blakey
titán
válasz sirarcheer #55261 üzenetére
Nálam gyorsabb a csatornaváltás (Sony), mint a gyerekeknél lévő Cisco boxon. Szoftvertől, kompatibilítástól is függ. Pl. Samsungnál, LG-nél UPC esetén a Guide menüben nincs kép az aktuális műsorról, Panasonic, Sony (háttérbe megy) van, szóval itt a gyártók is hibásak.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
4Grider
nagyúr
válasz sirarcheer #55664 üzenetére
Meg az is a hátránya, hogy csesznek normális és rendszeresen frissített EPG/műsorújságot mögé tenni. Max. egy napra van előre program, de nem egy csatornán késő délután/kora este jelenik csak meg az éjfél utáni műsor, így pl. elég nehéz a tv-n felvételt beállítani.
Ennek ellenére számomra is felejtős a box, nem égetem magam egy gagyi szolgáltatói távirányítóval. -
cstibi73
tag
válasz sirarcheer #55666 üzenetére
Horizon box-ot hogyan tudod tv távirányítóval kezelni?
-
unicumnext
aktív tag
válasz sirarcheer #58019 üzenetére
Szia!
Tapasztalat, nem minden eszköz szereti ugyan azt a csatornát, ki kell tapasztalni, hogy melyik jó mindegyiknek.
Üdv
Next -
vg
addikt
válasz sirarcheer #77365 üzenetére
Véleményem szerint az csak egy gép, megcsörget, hogy él e a szám.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz sirarcheer #77414 üzenetére
Neked kell felhívni hétköznap a 1221-et és a lemondás gomb után kimondani a négybetűs varázsigéket, aki felhívott nem jogosult ügyfélmegtartó csomagot adni, viszont a lemondás gombnál olyan ügyintézőhöz kapcsol a rendszer aki jogosult olcsóbb csomagot adni.
[ Szerkesztve ]
-
headhunter
addikt
válasz sirarcheer #77414 üzenetére
Nekem ugyanazt az ajánlatot adták, amit már hónapokkal ezelőtt megkaptam e-mail-ben.
-180Ft a jelenlegi árhoz képest Gold-ról TV Premium. (500/22Mbit, 2 CI modul, Alap telefon)
Hűségidő vége: 2019.09.21.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!