Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz Penge_4 #239 üzenetére

    Akkor nézzük a valóságot milyen enzimmérget is tartalmaz minden fogkrém...
    Megnéztem itthon 2 különböző fogkrémet, mindkettőben nátrium-fluorid van. Önmagában a fluor lehet mérgező, mint ahogy a klórgáz is mérgező, ez nem mond semmit a klórt tartalmazó vegyületekről (például a NaCl, azaz konyhasó, ami azért annyira nem veszélyes anyag.. ). Ugyanígy az oxigén is teljesen ártalmatlan anyag, bizonyos vegyületei viszont azok. (pl. a szén monoxid elég ártalmas)

    Ha egyben hacker is vagy és úgy teszel szert több profitra, hogy tönkreteszed a konkurencia által készített weblapokat, ezzel elérve, hogy tőled rendeljenek, akkor igen.
    És valami bizonyítékot is tudnál nekünk mutatni arról, hogy a gyógyszergyárak bűnszövetkezetként tönkretették a konkurenciát? Merthogy a maffia szó ezt jelenti.

    Itt nem csak maga a profitorientáltság számít, hanem, hogy mire lennél képes a profitért.
    Na, és mire képesek a gyógyszergyárak? Mutass már nekem gyógyszeripari összeesküvést. Vagy bármit, ami alátámasztja az állításaidat.

    Dehogynem. Láttad a "Ki ölte meg az elektromos autót?"
    Nem.

    A hidrogén hajtásúra mennek, amihez töltőállomások kellenek, meg a biomassza irányába, amihez fákat kell kivágni és szintén töltőállomások kellenek.
    Miért, te hogy képzeled el, töltőállomás nélkül ott terem az autóban az energia? Vagy mi van azzal, hogy töltőállomás kell? Az elektromos autóhoz is kell töltőállomás. Ha 200 kilométernél hosszabb távra indulnál az elektromos autóddal, akkor meg kell állj újratölteni az akksikat. A gond ezzel csupán az, hogy rögtön ki is vehetsz egy hotelszobát arra a 7-8 órára, amíg töltődnek az akksik.

    De egyik sem annyira hatékony, mint amennyire hatékony lehetne egy 100%-ban elektromos üzemű autó.
    Figyelj már, léteznek tisztán elektromos autók. Kevés ugyan, de létezik. A használati értékük közelíti a nullát.

    De vajon miért zúzta be a 90-es években az EV1-et a General Motors?
    Emlékeim szerint az EV1 hatalmas piaci bukás volt, ezért álltak le vele. Az amerikaiaknak nehezen lehetett eladni egy 200 kilométeres hatótávolságú, 2 személyes, lassú plasztik fürdőkádat, amikor mindenki nagy és erős vasakat vezetett, a benzin pedig szinte ingyen volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák