Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
Így van! RBK-val megy, de nem értem miért irányított tegnap többször is a yandex-re. Ja meg tegnap az RBK-n is pofázott, ha véletlenül oda irányított.
Nem mind1, hogy ~4200Ft, vagy ~2900Ft 2500 sasocska.#5211:
Akkor ezek szerint ez a megoldás, hogy vissza nyíl, és amíg nem mutat RBK-t, addig próbálni.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
PAtr0n
addikt
-
RockHaRD
addikt
kipróbáltam úgy, ahogy írtad, de visszadobta a kártyámat elsőre. Megnézem még egyszer mindjárt, hátha én rontottam el valamit.
Amerikai bankból származik a kártya, ez lehet gond?
Amcsi kártya, Magyarországról, orosz oldalon keresztül... lehet, hogy ezt már nem bírja a rendszer
-
-
Atlantis
veterán
Nem csak a repülősök féltek, a többi fegyvernem sem volt jobb, sőt, a repülés legalább gyors, relatíve áldásos halál volt, ha már egyszer eljött az idő. Személy szerint én a tengeralattjárósokat tartottam a legtöbbre, órákig bujkálni, kussolni, rettegni a vízi bombák miatt, mindezt az Isten háta mögötti tengereken, 50-en összezárva egy pi...nyi acéldobozban, várva, hogy a vízi bombák vagy a légierő tép szét, tudva, hogy tehetetlen vagy, legázol egy hajó vagy csak épp valami műszaki probléma miatt a fenékre süllyed a gép és összepréselődsz a nyomástól vagy órákig tartó agónia után megfulladsz az oxigénhiány miatt...na ez a nem semmi, a halálozási arány úgy tudom, kiugró volt annál a fegyvernemnél.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
anytime
őstag
Errol az irasrol egy regi film jut eszembe (talan Montand jatszotta a foszerepet), ami a Felelem bere c. konyv alapjan keszult (olvastam is, nem csak neztem
).
A sofor ott is tudta, hogy az elvallalt fuvar nem eletbiztositas (talan nitrot kellett vinni), de valamibol meg kell / kellett (volna) elni ...
Ne kerdezzetek, hogy miert erre asszocialtam, de ez ugrott be egybol.
Szoval reszemrol, a Felelem bere. Most megneztem franciaul - "(Le salaire de la peur)".
Azt hiszem, le kellene szedni es ujra megnezni
-
PAtr0n
addikt
Nemsoká én is jelentkezek e. De még mikrofonom nincsen. Fullos gép van, egy pár forintos mikrofon meg nem.
Majd becsetelek néha
Atlantis:
Jók az oroszok is, de némelyik gépükön annyira érezni a buffot, hogy hajjaj. Múltkor is, amikor szemből kitáncoltam A6M3-mal egy közelgő Yak9P elől nehogy le oneshotoljon a cannonjából, mondom most jól seggbe rúgom, erre mire megfordultam ő már lőtte is végig oldalról a törzsemet, ami az ő 37mm-eséből eléggé fájt, földnek is mentem.
Minden gép túlzó AB-ben manőverezhetőség terén, de az orosz gépekre még egy lapát buff rá van téve. Egyedül a LaGG szériánál nem érzek akkora buffot.[ Szerkesztve ]
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Atlantis
veterán
Márpedig ez az Atlantis igenis béna, csak rontja a levegőt a profik körül...
Igen, adtál tanácsot (le is törött a nagy igyekezetben a P38 szárnya), BreeZerR is próbált BnZ-re okítani, minek hatására szegény P47-et kétszer is sikerült közel merőleges szögben talajfúrónak használni, de mint kiderült, nem arra tervezték.
Egyébként egyetértek, gyertek nyugodtan, tényleg nem szólnak le senkit. RB-ben ma még véletlenül se találtam el senkit, persze ez frusztráló tud lenni, kicsit el is ment a kedvem tőle, de tegnap egészen jó volt.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
anytime
őstag
Udv!
Ez egy nagyon korrekt, osszeszedett komment (iras) volt. Azt hiszem hasznalhatom a tobbest, eddig is tudtuk, higy szivesen jatszol, jol repulsz es normalis figura vagy. Ezen iras nelkul is tudtam, hogy a FEARS-ben a helyem, de egy ilyen squad vezetoi hsz. ezt csak megerositette bennem.
Koszi a lelkesedest es a torodest, igyekszem majd kill-ekkel meghalalni, ha vegre jatszhatok
. Ma esti igazolt tavollet oka a Peter nevnap megunneplese es Costa Rica batoritasa
. Holnap reggel berepulok es este is, termeszetesen.
Meg egyszer koszi, udv:
AReggel majd egy technikai privat-al kezdenek squad ugyben, engedelmeddel.
[ Szerkesztve ]
-
PAtr0n
addikt
Jó kis összefoglaló/kedvcsináló!
Bocsi, hogy tegnap nem vettem részt semmi akcióban, de köszi, hogy bevettetek!
Amúgy néztem a klán statisztikáit én is (ami azóta frissült), hogy igen jó helyen vagytok/vagyunk! Ha ez így halad, nem túlzás szépen lassan az elsők közé beférkőzni. Ki tudja, még a végén rangos versenyen is indulhatnánk.donmackó:
Már miért is lenne baj, ha valaki bombázóval jön? Annál jobb, minél színesebb a csapat, főleg ha olyan pályát kapunk ki, ahol az ellen kibombázása a cél. Bejövünk 1-2 kisérő vadásszal is, és mindjárt megnehezítettük az ellenfél dolgát."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
Revolit
senior tag
Hát azért a II. VH eseményei még elég erőteljesen befolyásolják a mai gazdaságot (mást is), mert hogy perkálni kell kőkeményen, mert a magyarok nem állították meg a vonatokat. Azok a dög magyarok nem álltak a vonat elé és áldozták fel magukat, háborús bűnös, akasztóra velük! Ja nem, mert akkor kit fejünk tovább...
Na hagyjuk is a témát, jobban járok
-
Atlantis
veterán
Nem szemrehányásnak szántam, bár utólag visszaolvasva annak tűnhet. Sz@r napom van ma, ilyenkor még karcosabb az amúgy sem mindig irodalmi stílusom...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Francia91
veterán
Ja, az a rohadt N1K vagy mi a franc kiszedi a B-17-esemet is, de nem ussza meg critical hit nelkul sosem
Most mar csak a 8. tapasztalt loveszre gyurok a B-17-es legenysegen, aztan a kepessegeket huzom a gunnereknel. Aztan tenyleg repulo erod lesz"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Colos1
őstag
A valóságban akkor csináltak ilyet a gépek, ha a fordulatszámhoz képest túl nagy volt a dinamikus propellerállásszög. (Ami a sebességtől is függ) Pl. a pilóta alacsony repülési sebességen rátolta a gázt úgy, hogy nem növelte meg a fordulatszámot. Ilyenkor a propeller örvényeket kelt, az okozza a rázkódást. Próbáld meg manuálisan vezérelni a prop pitch -et, és WEP -elés előtt tedd 100% -ra. Ha akkor is csinálja, akkor vagy bug, vagy befejezetlen FM. Magyarul vagy hiba, vagy félmunka
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Iqos cigaretta
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- X1 Carbon 8th 14" FHD IPS i7-10510U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Eladó konfig - videókártya nélkül
- i5 9500/ 32GB DDR4/ Quadro K2200 4GB/ 512GB SSD/ ingyen foxpost
- LG 55B3 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!