Új hozzászólás Aktív témák

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65197 üzenetére

    Azt írták, hogy csak world pvp-ben fog működni: "Legendary effects will not work in instanced PvP (like Battlegrounds or Arenas). They *will* work in World PvP." Gondolom ugyanezen elv szerint fog PvE-ben is működni, azaz se CM-ben, se raid-ben nem lesz használható:) Szóval úgy néz ki a Blizz mégsem teszi tönkre a wow-ot:)

  • nonsen5e

    addikt

    válasz DrGonzo22 #65201 üzenetére

    Szóval effektíve adtak legendaryt meg nem is. 16846865 kiegészítő óta próbálják valamivel felkapni a world pvp-t, sosem sikerült nekik.
    Most is akkor ezzekkel a semmire sem jó legendarykkal húzzák akkor az időt, ahelyett, hogy hamarabb kidobnák a kiegészítőt nekünk.

    PvE-t meg nem értem miért tennék tönkre.

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • Healbacsi

    őstag

    válasz alexy92 #65184 üzenetére

    Bocs, de szerintem ez iszonyu nagy marhasag gold farmolasra. Ne vedd sertesnek, de ezt az idot sokkal jobban el lehet tolteni, es eredmenyesebben.

  • Healbacsi

    őstag

    válasz Healbacsi #65203 üzenetére

    Ezen a heten nem hazudok 150k-t szedtem ki ah-bol. Nem vicc, 1 het.

    Recept: 8 karakter, barn lvl3, tavern lvl3, naponta 5-15 perc/karakter, illetve hetvegen ujabb 30 perc/karakter allatbefogasra, es kazzak olesre.

    A te modszereddel garantalt a "behanyas" a jatektol eleg rovid ido alatt, es nem sok eredmenye van.

    A raid farmmal nincs semmi baj, de ha leolned a bossokat (a tobbi catas raidben is) 25hc-ban minden karakterrel amid van, akkor sokkal rovidebb ido alatt sokkal nagyobb profitod lenne.

    65207: lassan megkozelitem a 4 milla goldot, evekig se kellene garrisonoznom

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65202 üzenetére

    A PvE részét már nagyon részletesen megvitatták mmo-champion-ön. WoD-ra fordítva: lettek volna emberek, akik első napon ilvl730 legend gyűrűvel indulnak, ezzel mennek Highmaul-ba, stb. nyilván kompetitív PvE-ről innentől fogva nem lehetett volna beszélni.

    [ Szerkesztve ]

  • wjbhbdux

    veterán

    válasz Healbacsi #65205 üzenetére

    tehát napi 1.5-2 órát geriszonozol hogy jövő hónapban is geriszonozhass? én megölném magam ha még egyszer meglátom azt a zöldsz*r fűszínt ami ott van, pedig csak 1 hónapot fizettem be mióta kijött a WoD

    [ Szerkesztve ]

    /s

  • warcat

    veterán

    válasz DrGonzo22 #65201 üzenetére

    Eredeti kérdés és válasz

    Ezt sikerült félreferdítened.
    A kékeknél direkt a pvp részre kérdeztek rá,amire azt válaszolta,hogy rated bg-n és arénában ki lesz kapcsolva az effekt.
    Ez tökugyanaz,mint most van a legendary gyűrűknél,azt se használhatod ott.

    Egy szó sem esett PVE-ről.És mivel nem beszélt róla,ezért oda is behelyettesíthető a mostani állapot,vagyis működni fog,ahogy hogy-hogynem a gyűrű is használható raiden (arra lett kitalálva).

    [ Szerkesztve ]

    EA: It's in the crate!

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #65208 üzenetére

    Semmiféle ferdítés nem történt: "gondolom" "szerintem" kitétel minden esetben ott szerepelt. Amúgy 99,999999999% hogy nem fog működni semmilyen instanciált PvE-ben, ebben szinte teljes az egyetértés az összes jelentősebb MMO-champion fórumozó között (azokról az emberekről beszélek, akik például a simcraft programot készítik az egyes classokra, stb.). Frosted szimulációja szerint Fire mage-re 20-30% dps növekedést hoz csak a nyaklánc! Ilyen item nulladik napon biztosan nem fog bekerülni úgy a játékba, hogy az CM-ben, raid-ben működjön, mert erre képtelenség balanszolni + hazavágja a wow pve kompetitív részét, ami az egész játék (egyik :F ) alappillére. Lehet majd vele daily-zni, world pvp-zni, stb. de másra nem lesz jó. teszem hozzá: szerencsére.

    "A Legendary World droppok nem fognak működni BG-ken és arénában! A PvE részéről még nics info, de gondolom ott sem." - áruld már ebben hol van a ferdítés.

    [ Szerkesztve ]

  • nonsen5e

    addikt

    válasz DrGonzo22 #65206 üzenetére

    Olyan szinten nem lenne semmi extra, hogy amennyiben kiegészítőn keresztül szarták le az átlag játékos réteget (mit lehet most csinálni?), akkor ne abból legyen most a legnagyobb probléma, hogy 2000 játékosnak az 5 millióból rosszabb lesz. A PvE kompetitív része ennyi emberből áll.
    Vagy legalábbis én nem azt nevezem kompetitívnek, hogy az adott csapat a megjelenés után 40 héttel vagy 40 hét és egy nappal után öli meg az első xy bosst. Olyan csapatoknál meg nem az egy szem legendaryn fognak múlni a raidhelyek.
    Ha meg random loot world mobokból, akkor úgyis 40 fős raidekkel fogja farmolni a top 3 guild a tagjainak a legendet, és 2 napon belül full gearben fog az összes sétálni, szóval megint nincs miről beszélni, mert a kompetitív részét PvE-ben a játéknak effektíve a top két marék klán képzi.

    Lesz olyan ember, akinek első nap esik ki legendary és emiatt kerülhet be más helyére. Az kompetitív körökben miben lesz attól más, mintha most valakinek egyszerűen nem akar kiesni a bis op trinket vagy valami más fontos elem, a másik embernek meg minden elsőre kiesik és ezért inkább az utóbbi embert viszik raidre?
    BRF alatt minden héten öltem szinte minden bosst (nehézségi szint ebből a szempontból irreleváns), és több itemem is volt, ami egyszerűen sosem esett ki, bárhány kavicsot dobtam rájuk és volt végül 2 olyan cuccom is, amit HFC-ben váltottam le Highmaulos loot létére.

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • alexy92

    aktív tag

    válasz Healbacsi #65205 üzenetére

    Örülünk a sikerednek. Nos kíváncsi lennék arra a 150k-ra, mert nekem egy hét alatt max 5-6k jön össze 2 karival. (Számoljunk csak 50 goldos blood és 200 goldos stack ár mellett...). Nah visszatérve a meséből, öljem le az összes instát? Köszi, és kilockolom magam. Amit én írtam, az semmi időt nem vesz igénybe tulajdonképpen. Köszönöm a jó tanácsot! :N

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65210 üzenetére

    Például mert borulna tőle a teljes pve ladder... Mi egy átlagos pve guild vagyunk 9/13 MM progress, 1600 world rank. Ha az első héten esne mondjuk 2-3 ilyen item a guildünkben, amire van matematikai esély, még ha kicsi is, akkor akár top10-be is kerülhetnénk az első raid tier-ben. Na ezért nem fog ez az item működni raid-ekben. Mert statisztikailag lesz egy olyan raidguild 1-2000 között, ahol esik 2-3 ilyen, de az szinte biztos, hogy nem a jelenlegi top10 guild lesz, mert annak nagyon kicsi az esélye, hogy pont ott essen, és mivel egy 2000 alatti (kék) guildben nem idióták vannak, hanem többnyire jó játékosok, ezért képesek lesznek kihasználni ezt a jelentős esélyt, és több 100 helyezésnyit előznek. 2-3 demigod emberrel már mechanizmusokat lehet megkerülni...

  • nonsen5e

    addikt

    válasz DrGonzo22 #65212 üzenetére

    Elég valószínűtlennek tartom, hogy az aki 5 hónap gyakorlás után megöl 9 bosst, az 2-3 ajándék item segítségével 2 hét alatt végig tudna lovagolni az egészen.

    Az az 1-2 legendary item miben lenne más, mintha most teszem azt klán1 és klán2 ugyanazzal a setuppal játsszik, ötödik boss egy hatalmas dps check és megakadnak rajta.
    Az RNG meg úgy jön ki, hogy klán1-nek csupa dps cucc esik, ráadásul azokból is a legjobbak, klán2-nek pedig tank meg healer cuccok főleg. És ehhez még azt is hozzáteszem, hogy hiába lesz szupererős tankjuk, a mechanikák miatt lehetetlen egy tankkal leütni a bosst, így klán2 a hajára kenheti a lootot, míg klán1 a tonnányi dps cuccal megtámogatva nevetve leveri a bosst és halad tovább a progressel, míg klán2-nek további két héten keresztül csak a már meglévő heal cuccok esnek.
    Azt meg fokozza az egész abszurdságát, hogy azt mondom, hogy klán2 igazából sokkal skillesebb mint klán1, csak így jött ki nekik a lépés és nem tudnak mit tenni.

    RNG az RNG. A Blizzard meg a pénzért dolgozik, nem a játékosok szeretetéért, így simán megeshet, hogy egyszer nem a felső 2000 játékosnak kedvező döntéseket hoz, hanem a maradék 4.998.000-nek. Wildstar is mennyire a HC rétegre alapozott, aztán mindenki megnézheti, hogy hol van most.

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • warcat

    veterán

    válasz DrGonzo22 #65209 üzenetére

    Nézd meg milyen válaszok születtek rá.
    Az első hozzászólásodnál a hírről nagy örömködve írsz róla forrás megjelelölése nélkül (én olvastam tegnap a tweetet ezért értettem miről van szó) - merthogy akkor PVEben is így lesz! -szerinted (kb ennyire kiemelve :)) )

    Majd az erre reagálóknak már így válaszolsz:
    "Azt írták, hogy csak world pvp-ben fog működni: "Legendary effects will not work in instanced PvP (like Battlegrounds or Arenas)."

    Oké, leesett hogy te magad értetted miről van szó,de másokat megvezettél bőven :)

    Na de konkrétan a helyzetre visszatérve: ez egy olyan komoly döntés lenne,aminek már most meg kellene /kellett volna születnie. A fejlesztők oldaláról még csak utalás sem hangzott el hasonlóról és eléggé példátlan lenne a PVE oldalon ilyesmi alkalmazása,eddig mindig csak nerf volt a vége,ha valami túl erős volt.Most,hogy direkt kitértek arra,hogy rated pvpben NEM fog működni,de továbbra sem lett ennek kapcsán pve korlátozás megemlítve,konkrétan nagyobb lett az esélye,hogy működni fog,mint ezen tweet előtt.

    Egyébként mennyivel más egy mostani friss karakter esete, megvette a Legiont,használta a 100-as boostot,egy héten-kettőn át lelkesen fejlesztette a felszerelését,menne raidelni,de mindig olyat visznek inkább akinek kész a legendary gyűrűje.Blizzard oldaláról ugyanolyan előfizető...

    Előttem már leírták,hogy bár fontos a magas szintű játék támogatása,pár ezer ember komfortérzetét nem lehet milliós tömeg elé helyezni hosszútávon.
    Egyébként én megkérdőjelezem a mostani ranking-verseny fairségét is,alapból hatalmas handicappel indul az,akiknél a raidben sok az átlagos vagy az alatti játékos: harc hossza,heroism/gyűrű uptime,addok milyen gyorsan halnak,ki kezeli a mythic mechanikát (pl hiába van hunter,ha balfasz és csak meghalna)

    Nekem vanilla óta fix raidspotom van, ezen legendary léte/nemléte nem fog változtatni,world firstre hajtó guildek nyűgje hihetetlenül nem érdekel továbbra sem, az "átlagos" mythic guildeknél meg simán lehülyézem azt a raidleadert,aki a megbízható emberek helyett a "legendary man"-t viszi le.

    Kb a legjobban érintett réteg a world first guildekbe vágyó, de nem igazán/teljesen/egészen világklasszis játékosoké ahol ténylegesen dönthet ez arról, hogy be/lejut -e.Szintén nem érdekel a nyűgjük. (Get GUD)

    EA: It's in the crate!

  • Healbacsi

    őstag

    válasz alexy92 #65211 üzenetére

    Oke, szamoljunk.
    1 kari atlag 500g-t hoz naponta followerekbol, napi 4k 8 karival, heti 28k.
    A kibontott savage boxok tartalma elegge mak faktor, de rengeteg olyan cucc esik amit 1-10k kozott megy el ah-ban transmogra.
    (Missionbol jovo 1k conquest item 12-14k, repus item 4k, esetleges mount, pet, neha blingthron mission, ami megfelelo followerekkel 4k-t hozhaz)

    A savage blood nem 50, hanem 65-90 kozott mozog, 50-ert be se rakom, akkor rohadjun meg a taskamban:) 1 kari 7 nap alatt 42 savage bloodot szed ki tisztan, ez 65g-vel 2.7k, 8 karival 22k. A barn meg ad fur-t is, 7 nap alatt ugy kb 7 stacket, ami atlag 300-400 kozott megy el. 300-al szamolva 2.1k, 8 karival 17k.
    Tehat a savage blood total minimum arat szamolva cirka 39k-t hoz, es ugye minden 1k garrison rescource utan barn order, ami 5 work ordert jelent.

    Kazzakbol 8 karival annyi felblight esik, hogy 1.5-2 darab 715-os upgradelot tudok gyartani, darabja 10k legalabb., ez heti 15k.

    Ha csak a nyers szamokat adom ossze, akkor ez 82k garatalt.
    A fennmarado kulonbseg mint lathatod nagyon random, de semmit sem kell tennem erte. Sokszor hetkoznap csak annyit teszek, hogy belepek, master play addonnal elkuldom a followreket, es 1 kari pipa.

    Mas is irta mar korabban ,hogy csak followerezesbol (megfelelo karakterszam eseten) kiralyian megvan a havi token fixen, es meg marad is.

  • #81999360

    törölt tag

    válasz alexy92 #65211 üzenetére

    Kár, hogy nincs /facepalm itt. Az addig oké, hogy kezdő vagy és láthatólag nem értesz hozzá. Persze én is csináltam ilyet, hogy farmoltam a raideket aztán örültem a raw goldnak. De nem is mentem okoskodni más fórumra.
    Igenis a 150k simán összejöhet.
    De nem raid farmolással...

    Mások tanácsai úgy néz ki nem érdekelnek, így nem is írok példákat.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65213 üzenetére

    Ebből a hozzászólásodból is látszódik, hogy nem igazán érted a pve ladder működését. Mi nem 5 hónapja kezdtük HFC-t, hanem alig 10 hete, a roster még csak 6--8 hete állt össze (azóta tudunk fixen 20 embert kiállítani), azaz 1,5-2 hónap HFC MM progress van mögöttünk. Ennek ellenére bejutottunk az első 1600-ba; azaz a közel 3 hónap lemaradás ellenére. Ez pedig csak három módon lehetséges: 1. nagyon magas ilvl - HC-ból nem lehet magas ilvl-t építeni... 2. a többiekénél jobb 1st kill/try mutató 3. nagyon intenzív raidezés, azaz sok try. Nálunk a 2. lehetőség állt fenn, mivel a raidek időtartama rövid 3x 3,5 óra, és az átlag ilvl sem volt valami magas, lévén senki nem raidezett mythicet előtte, és még most sincs meg a +10ilvl raid szinten, mert nem ér mindenki rá Valort farmolni!

    Vannak a progress guild-ek, akik a guide-ok megjelenése előtt megölik a bossokat, ilyen a Paragon, Method... kb. 10-20 guild, értelemszerűen ezek a legend/epic guildek. Ezek után jönnek a progressz orientált guildek, akik már guide-ok alapján, de a ladder-en való helyezést figyelembe véve, "sietősen", de limitált (heti 2-3-4 x 3-4-5 órában) raid-mennyiséggel haladnak. Nálunk ez a limit például 3x 3,5 óra, nyilván ilyen feltételek mellett nem lehet olyan ütemben haladni, mint egy limitálatlan, azaz progress guildben, mivel amíg ők lenyomnak 200 try-t egy nap alatt, addig nekünk ez egy-két hétig is eltarthat; ezért fontos mutató a 1st kill/try. Az igazi progress guildeknek nagyon rossz a 1st/try kill mutatójuk, mivel: 1. nem ismerik a live mechanizmust, csak a PTR-t, nincsenek igazán jó guide-ok, nem világos még, hogy melyik a legjobb taktika 2. nagyon fáradtan is mennek a try-ok. 3. valamivel alacsonyabb ilvl-en vannak (-5-10 ilvl kb.) az első killjüknél, bár ez nem mindig igaz. De vannak dolgok, amik viszont segítik a top100 guildeket: kiapadhatatlan emberanyag, ami miatt bármilyen raid setupot meg tudnak valósítani, ha egy bossra a legoptimálisabb dps felállás 7 druida, akkor szereznek 7 druidát és úgy mennek. Korlátlan pénz a craft gearre az első tierben - sok ember bele sem gondol, hogy egy MM Gorefiend dead save-et mennyiért lehet eladni... és abba sem, hogy a ladderen hány olyan guild van, aki ilyet vett...

    Azt mondani, hogy a ladder 500. vagy 1147. helyezése érdektelen kicsit naiv hozzáállás, mivel ezekért a helyekért szintén komoly verseny folyik; tulajdonképpen a top50 sokkal extrémebb, mert az átlag raider nem tud kivenni 2 hét szabadságot azon az alapon, hogy kijött egy új raid... márpedig progress raiding másképp nincs... azaz a progressz orientált játékos a maga heti 3-4 raidnapjával eleve a 50+ helyekért indul. Az igazi progress guild olyannyira ritka, hogy nem is minden realmen van ilyen... például a silvermoon a legnagyobb angol nyelvű, alliance oldali EU-s PvE realm, és nincs rajta progress guild - de ennek ellenére realm ladderen kielőz olyan realmeket, amiken van progress guild, de azon kívül szinte semmi, mivel rengeteg progress orientált guildünk van.

  • birno

    addikt

    Huge Ogre Cache-t erdemes venni?
    Mert most pl ott vagyok, hogy lehetne feljleszteni 2-esre a town hall-t, de resource nem nagyon van, mert amiket osszeszedtem questeles kozben, az elment a followerek missionjeire, amik resourcet meg nem nagyon hoznak, mert szinte mind bonusz xp-s.
    Szoval most vagy varok napokat vagy veszek egyet.

    A masik, van ez a quest line: [link]
    Mitol fugg az, hogy megjelenik-e nekem? Mert videok alapjan Duroton adja a garrisonba, de nekem nem kinalja fel, wowheaden se latom, hogy mi a fuggosege.

  • Healbacsi

    őstag

    válasz birno #65218 üzenetére

    Ha nagyon gyorsan kell gar resource, akkor teruletekenkent old korbe a rare mobokat, 13-20-t dobnak. Mondjuk ez csak 1x teheted meg, de a garrison felhuzasara tokeletesen alkalmas modszer. Illetve van nehany treasure a terkepen ami szinten ad resource-t.
    Napi hc is ad valamennyit, (lumber mill, trading post, de ezek work order alapuak)

  • nonsen5e

    addikt

    válasz DrGonzo22 #65217 üzenetére

    Az teljesen mellékes, hogy mikorra áll vagy nem-áll össze a Mythicre képes létszám. Ez is része az egésznek. Lehetek én 50x skillesebb mint bárki, ha nem vagyok klánban x ideig (bármilyen okból kifolyólag) és nem raidelek.

    Lehet, hogy HC-ból nem lehet magas ilvl-t építeni, de aki fél éve farmolja HC-t, annak egy sokkal nagyobb alap Mythicbe belépő gearje van, mint annak, aki egy este alatt végigpucolt HC-n és normalon, majd következő héten kékekben-lilákban már Mythicet progressel és veri a bossokat.

    De mint le lett írva, az egész változásokat nagyban súlyozza a célközönségek nagysága.

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • birno

    addikt

    válasz Healbacsi #65219 üzenetére

    Ami rarekkel eddig talalkoztam mind leoltem.
    Treasure map megszerzesehez meg az emlitett quest chaint kellene megcsinalni. :)
    Addonokat most probalom kerulni, bar mar nagy a kisertes. :)
    92-es vagyok, meg nincs heroic.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65220 üzenetére

    Ez egy ugyanolyan ladder, mint a pvp ladder, ha x+y+z a szezon vége felé kreál egy 3v3 teamet, és 90-1 winrate-tet mennek, akkor ugyanúgy feljutnak a tetejére. A PvE ladder annyiban más, hogy 13/13-nál zár a helyezés, és a későbben érkezők már csak a szabad helyekért versenghetnek. Persze lehetnek olyanok is, akik rossz játékosok, és 5-6 hónapig progresselve érik el a 667. helyet, de ez elég valószínűtlen, mivel 1. a később kezdő, de jobbak beelőznék őket 2. az elakadó progress általában felbomláshoz vezet, az ilyen ladderre befagyott guoldek, valójában már szétestek, nem léteznek - ha léteznének, akkor emelkedne a helyezésük 3. később kezdő, de jobb guildek jobban kihasználják a plusz 10 ilvl-t, motiváltabbak... szóval kiszorítják a toporgókat.

    Az is tévedés, hogy jelentős ilvl előnyben lennének a később érkezők. Egy mythic guild (és főleg az igazi progress guildek) mindig ilvl cappig mennek, BRF-ből 705-710 körül jöttek ki, erre jött egy hét HC HFC, majd a mythic... A legtöbb progress orientált mythic HFC guild nem az, hogy nagyobb, de gyakran kisebb ilvl-ről indult ezekhez képest; mi biztosan nem voltunk 710-en sem, és még most is van tag, akinek 755-ös a gyűrűje! A top100 guildek gear előnye a kiegészítő alatt folyamatosan nő, egy HC guildben közel gearcappelt karakter 695 körül volt BRF után, egy mythic guild-ben lévő 705-710 körül. A 10-15ilvl előny miatt az utóbbi facerollozzta a HC-ot, és tovább növete az ilvl különbséget, majd első héten megkezdte a mythic progresst. Egy mythic-re váltó HC guildnek elég komoly idő ezt a lemaradást behozni, és elérni azt az ilvl-t, amivel az utóbbi 1. héten megkezdte a maga progressét.

    Ugyanez logokban is nyilvánvaló; BRF alatt még csak pugoltam, és Silvermoon 8. legjobb firemage-e lettem HC-on warcraftlogs-on (nem ilvl szerint, hanem összesítettben!). Egyszerűen még nem nyílt annyira szét az ilvl olló két vége, így versenyképes helyzetben voltam a mythic-et is raidezőkkel. HFC-ben ezt nyilván képtelenség lett volna megismételni, mert addigra annyira szétszakadt a mezőny. Most pedig már gőzerővel megy a log gyártás; "mezei" loggal itt már senki nem rúg labdába. 730-740-es raidteam áll 710-re vetkőzött BiS emberek mögött, akik ráadásul 3 trinkettel mennek, fight alatt megölik magukat a 2x heroism, 3x pot miatt, stb. Szóval, aki a valódi buildeket keresi, jobban teszi, ha az első pár száz helyezést átugorja, aki azokat copyzza, az egy valódi raiden nagyot fog koppanni:) Amíg BRF alatt még bárki kipróbálhatta magát egy Combusty-hoz, Nocni-hoz képest a heroic ladderen, addig HFC-ben erre már esély sem volt. BRF HC-ban márciusban lehetett olyan logot csinálni, ami összevethető volt ezen emberekével, vagy akár ki is lehetett őket előzni, mert ugyanazt a játékot játszottuk, úgy, hogy nekik volt egy kisebb előnyük; júniusban, júliusban már nem egy ligában voltunk, elméleti esély sem lett volna egy összevethető logra. 2016 januárjától, februárjától én újra mehetek majd olyan logokat, mint ők, de pontban már nem tudom őket behozni, míg BRF hc-ban egybeesett a progress szakaszunk, ezért zárhattam kb. ugyanannyi ponttal a tier-t.

  • Zedz

    addikt

    PvP-n destro warlock staff vagy 1h sword és offhand a jobb szerintetek? Esetleg tökmindegy? :DDD

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #65214 üzenetére

    Az eredeti kérdés kifejezetten PvP-re vonatkozott: fognak-e működni a legend droppok pvp-ben ("Can you confirm that the legendary effects will, or will not, work in rated/non-rated PvP?"); erre jött a válasz, hogy world pvp-ben igen, instanciában nem. PvE-ről ilyenkor még szó sem volt, azt csak a dev válasza után vetették fel, szóval abból, hogy a dev a PvP-re kihegyezett kérdésre PvP-re vonatkozó választ adott nem vonnám le azt a következtetést, hogy PvE-ben működni fog. Sokkal inkább következtetek arra, hogy kompetitív körülmények között nem fognak működni, hiszen a kompetitív PvP-ből már lehet tudni, hogy kizárták, mivel borítaná az egész PvP laddert... De ugyanezen okból - borítja a PvE laddert is - onnan is ki lesz zárva. Sem a pvp-t sem a pve-t nem lehet ilyen erejű random droppokra optimalizálni, és ezért a kompetitív részből mind pvp mind pve esetében ki lesznek zárva. A fixen beszerezhető és lassan fejleszthető gyűrű megfelelője az artifact weapon, nem pedig ezek a legendary-k. Az egyedüli esély arra, hogy raidekben működjenek, ha a beszerzésük nem lesz random + a számuk limitált lesz (max 1, esetleg kettő). Ilyen feltételek mellett lehet rá balanszolni, és az egymás után jövő raid tierek gear igénye is eltérő maradhat; hiszen ne feledjük: teljes kieg alatt BiS itemet kapunk első tierre! - pont ezért nem fog működni, mert ez a második feltétel akkor sem megoldható, ha nem random a beszerzésük.

    Nehéz eldöntenem, hogy egyes dolgok alatt mit értesz; például mire használod a kompetitív pve kifejezést, a top10 guildre? az első 100-ra, stb. Kompetitív pve alatt a wowprogress kék guildeket szokás érteni, ez kb. 60.000 embert jelent, ők a wow pve motorja, de az összes raider-nek még így is csak kis részét adják. A kompetitív pvp sem a ladder top10-et jelenti... egy ladder 953. pvp team tagjai is kompetitív pvp-t játszanak.

    Szintén nehéz a személyes élményeidből információt kihámoznom. Azt mondod, hogy nincs veszélyben a raidspotod, jöhet akármennyi ilyen legend drop, de sehol egy progress/guild/bnet info. Így egyszerűen nem tudom hova tenni ezt a megállapítást, nekem is van altom 13/13 HC guild-ben, annka sincs veszélyben a raidspotja, de ennek semmi köze a legend droppokhoz, mert olyan guildben van ahol nyilván sneki nincs veszélyben.

  • #81999360

    törölt tag

    válasz Zedz #65224 üzenetére

    Szerintem esetleg tökmindegy. :DDD

    Nekem azért van Dagger és offhand mert azt tudtam transmogolni, értelmes staffom nincs ami illene egy ilyen cuki Gnome-hoz :(

  • Lirion

    addikt

    válasz DrGonzo22 #65225 üzenetére

    Kompetitív ladder pve-ben hivatalosan nincs. Felejtsd is el szépen, mert ez kimerül a world 1st és realm 1st achikban.. Magaddal tolsz ki, ha e köré gyártasz elméleteket.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Lirion #65227 üzenetére

    Tudom, hogy trollt nem szabad etetni, de azért ajánlom figyelmedbe a következő két listát: [link] [link]. Ezek is mind megtévedt szerencsétlen lelkek, akik azt hiszik, hogy létezik kompetitív PvE.

  • Viktor77

    titán

    válasz DrGonzo22 #65228 üzenetére

    Annyiból igaza van, hogy a Method leverte jó korán elsőnek Archit.
    Ha a fene fenét eszik is, a következő kiegig ők lesznek elöl. Megölheted 60-as karikkal Archit Mythicben, akkor sem leszel előrébb, pedig hát nagyobb tett.
    Ez minden, csak nem kompetitív.

    Csinálni kell. Kész. Pont.

  • Lirion

    addikt

    válasz DrGonzo22 #65228 üzenetére

    Nem akarlak megsérteni, de ki a túrót érdekel szerinted, hogy y guild hány tryból verte le x bosst, ha előttük már z számú guild leverte?

  • warcat

    veterán

    Nem érzek én itt trollkodást,amit érzek inkább azt jól átadja ez a vicc,amit sajnos csak tartalmában tudok pontosan idézni:

    Legelészik 3 bika a dombtetőn.Egyszercsak befordul a lenti völgybe egy tehéncsorda.
    Felkiált a legfiatalabbik: - Ú,rohanjunk,megdugom az összesett!
    Mire a tapasztaltabb: - Csak lassan kocogjunk le,még eltörik a lábunk.
    Felhorkan a vén tenyészbika: - Ugyanmár,majd feljönnek ha akarnak valamit.

    Túl sokat adsz ilyen piszlicsáré oldalak véleményére.Úgy sorol "elénk" egy guildet,hogy másfél hónapnyi Gorefiend utáni bossok farmolásával ölték le végül magát Gorefiendet,addig kreatívan kihagyták,hagyjuk már.
    Egy world top 20 guild talán jelent valamit,onnan emlékeznek/emlékezni lehet pár névre meg guildre és ennyi.
    Persze téged nyugodtan érdekelhet az hogy world 627. , 978. vagy 1666.helyezés jut-e legendary drop hiányában, nadehogy abban reménykedni sőt elvárni,hogy Blizzard majd ezt tiszteletben tartva fog dönteni a milliós számú előfizetők szórakozásáról...

    [ Szerkesztve ]

    EA: It's in the crate!

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Viktor77 #65229 üzenetére

    Pontosan ezt írtam le én is pár hsz-szel előbb. A pve ladder-ben, ha valaki clearezi az adott tier-t, akkor fixálja a helyezését. Method-é volt az első 13/13 MM, ezért az első hely már fix volt 2 hét után - aztán feloszlottak, és most a Serenity az első, de ez egy lényegtelen kérdés. A lényeg, hogy még most sincs meg az első 500 guild, még mindig megy a harc az 500-ba kerülésért. Az első 2500 guild kap kék színt wowprogressen, hivatalosan ezek a progresszorientált raidguildek. Egy működőképes MM roster 25-30 emberből áll, tehát 62.500-70.000 között vannak a progresszorientált raiderek, ezek olyan emberek, akik 5-6 MM HFC boss-t öltek ebben a tier-ben, tehát szűkebb kör, mint a MM-ot raidezők. Ez körülbelül a wow előfizetők 1,5%-a. Ezekbe a guildekbe kizárólag olyan emberek kerülnek be, akiknek fontos a helyezés (nagyon fontos). Ha ezt a 70.000 embert megkérdezed, akkor 99,99999%-uk azt fogja mondani, hogy a random legend drop nem maradhat a játékban. Tehát azok az emberek, akik kompetitív pve-t játszanak nem hajlandóak elfogadni ezt az ötletet (ami egyébként csak egy félreértés, mert nem fognak raid-ekben működni). A többi játékosnak teljesen mindegy milyen a pve gearje, mert nem játszik olyan tartalmat, ahol számítana a gear, így az ő beleszólásuk abba, hogy a Blizz felborítson-e egy olyan pve tartamat, amit ők amúgy sem játszanak több mint nevetséges igény.

    Hogy mennyire komoly dolog az 500-be jutás, arról csak annyit, hogy a most 12/13-as guildek is kickelnek, folyamatosan próbálják beszervezni a jobb embereket a pár bossal lejjebb lévő guildekből. Hatalmas a tempó, a feszültség; a raidspotokért ugyanakkora a harc, mint bármikor máskor. Egy 500-ba (vagy 1000-be; 2000-be) jutott guild egészen másképp tud majd recruitolni Legion elején. Egy jobb bosskill dátummal könnyebb lesz jobb guildbe jutni, stb. Meg úgy egyébként is, ezekben a guildekben motivált emberek vannak, akik ugyanúgy harcolnak az 778. mint a 1123. helyért. A top20-50-ről már írtam; ők tényleg nagyon kis százalékát teszik ki az MM raid community-nek, és ők valóban kivesznek 2 hét szabadságot, stb. tehát extrém esetnek számítanak.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #65231 üzenetére

    Végre jönnek a valódi info-k, a valódi okokról... Szóval megakadt a progress MM Gorefienden, kielőztek a $ guildek, és ezért ez a nagy keserűség most...

    Valóban bosszantó lehet, de egyrészt Gorehoz nem feltétlenül kell 1,5 hónap, másrészt ha árultatok volna HC Archi boostot, akkor ti is vehettetek volna Gore save-et... Minket 4 hétig tartott fel a nyomorult, de utána visszaelőztük az összes fizetős guildet. 4 boss van hátra, az 1000-be nagyon jó lenne bejutni, és látok is rá esélyt; az 500 szerintem már nem reális cél, túl sok a 12/13 guild.

  • nonsen5e

    addikt

    válasz DrGonzo22 #65232 üzenetére

    Egyelőre maradjunk annyiban hogy, az, hogy a top 70k játékos 99.999%-a is ellenezné a Legendaryt, meg az, hogy "ami egyébként csak egy félreértés, mert nem fognak raid-ekben működni" mind-mind csak találgatás, speckuláció, a te (és még bizonyosan jópár, de itt jön az én találgatásom: nem 99.999% embernek a véleménye).
    Továbbá a Blizzard bármilyen ellenkező értelmű megszólalása hiányában úgy kell tekinteni a Legendarykra, hogy bárhol fognak működni, kivéve azokon a helyeken, amiket már előzőleg említettek (Battleground, Arena), hogy nem fognak.

    Mondjuk elég érdekes, hogy erre a Tweetszálra még nem reagáltak...

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • warcat

    veterán

    válasz DrGonzo22 #65233 üzenetére

    Nagyon mellé :))
    Azt próbáltam érzékeltetni,hogy mennyit ér/milyen színvonalú egy ilyen oldal rangsorolása.Saját szerveren belül én látom nagyjából ki merre tart,de ha itt is ekkora trükkök vannak,mi lehet a helyzet ha ezt az egészre kivetítjük...

    Ez a fajta kivagyiság saját tapasztalatom alapján kb 2009-ben Wotlk után eltűnt,fórumokon sem találkoztam vele igazából,nekem furcsa,nagyon elmerültél benne,de én elhiszem neked,hogy még létezik,mindenesetre nekem nagyon idegen.Lehetséges,hogy a mi szerverünk lett nagyon állóvíz.

    [ Szerkesztve ]

    EA: It's in the crate!

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65234 üzenetére

    Pedig az a 99, és még sok 9-es elég közel van az ellenzők arányához az MM-et raidezőkön belül. A teljes guildünk+az összes raider ismerősöm hevesen ellenzi, ami ugyan 100% de a kis mintavétel miatt torz eredmény. MMO-champion-on az összes ismert és sokra tartott fórumozó ezen a véleményen van; AT-on szintén. A bnet-en US/EU az összes nem vicc karakterről író ember ellene van, és egyre másra nyílnak a "nerf lgendaries or unsub..." stílusú topikok is. A híres/hangadó... pve játékosok is ellene vannak. Azért nincs még nyílt petíció, mert a többség úgy gondolja, hogy úgysem lesz ebből gond. Amint rendes bétába jut a dolog, anélkül, hogy nerfelnék/fix rewarddá tennék/lenémítanák ezen itemeket, abban a pillanatban flagship emberek vezetésével lesz telespammelve az összes wowos felület. Ennek hatására úgyis bedarálják a random drop + BiS elgondolást.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #65235 üzenetére

    Mondjuk titkolt karakterrel, progresszel, realmmel... alkotni véleményt egy olyan témában, amiben könnyen lehet, hogy nem is vagy kompetens; olyan viselkedés, ami után nem várhatod el, hogy komolyan vegyelek. Ha valaki anonim módon megy ennyire szembe az adott community-n belül megszokott dolgokkal, akkor azért elég gyorsan felmerül, hogy trollkodás áll a háttérben, nem pedig valós tapasztalatok. Ne így legyen, de azok alapján, amiket itt leírtál, nem tudok másra gondolni...

  • nonsen5e

    addikt

    válasz DrGonzo22 #65236 üzenetére

    Ha ez így is lenne, még akkor is ott tartunk, hogy a játékosok kicsi de annál hangosabb töredéke miatt változtatnak meg egy olyan dolgot, amivel a maradék 98%-nak semmi baja sincs. Mert miért is lennne bajuk ezzel, ha nem azok között a játékosok van akik féltik azokban a top klánokban az "állásukat", ahol fightonként cserélik le az embereket, mert az egyik 3-mal nagyobbat sebez mint a másik.

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65238 üzenetére

    Éppen ezért kell ezeket a legendary droppokat lecsendesíteni, így nem zavarják azt a 1,5%-ot, de a maradék is élvezheti ezen itemek előnyeit questelés, stb. közben. Ahol zavart okozna ott kikapcsolják, mert az oda járók nem szeretnék, hogy működjön; a többi helyen pedig - ahol örülnek az ilyesminek - ott pedig hagyják működni. A kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad tipikus esete.

  • nonsen5e

    addikt

    válasz DrGonzo22 #65239 üzenetére

    A kérdés csak az, hogy milyen módon lecsendesíteni.
    Mert az a mód, hogy egyszerűen nem fog működni raideken az nonsense.
    Válaszolj erre: Mi értelme lenne a legendaryknak, ha nem lehetne őket raiden használni? Hogy a random world mob 1.5 másodperc helyet 1.3 másodperc alatt haljon, így amikor clothot farmolok, óránként 53 stack helyett 54 stack jöjjön össze?

    Az effektek nerfelése szintén nem lenne megoldás, mert amennyiben egy kicsit is erősebb marad mint a "mezei" epicek, páran már kötelezőnek éreznék a 24 órában való farmolását, ha meg nem lenne erősebb mint az epic, akkor meg ismételten előjön a kérdés, hogy mi értelme?

    Meglátjuk mit akar velük kezdeni a Blizzard, de a tapasztalat azt mutatja, hogy amennyiben valamit a fejükbe vettek, akkor nem tágítanak, végig fogják nyomni egy kiegészítőn keresztül ha tetszik, ha nem.
    (daily questek, garrison, stb...)

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • warcat

    veterán

    válasz DrGonzo22 #65237 üzenetére

    Az a baj,hogy rettenetesen szemellenzős vagy.Akikről írsz az egy viszonylag hangos, de parányi kisebbség.
    Csepp a tengerben - nem jelentéktelen,de teljesen jogosan mérlegelheti a Blizzard,hogy mennyit vessen a latba náluk a véleményük.Ezt próbáljuk már páran elmondani neked.Könnyű ezt a szem elől téveszteni,mert ezek a fórumok erősen belterjes közösségek,egymás hangját erősítik,de nem a valós keresztmetszete az előfizetőknek.

    Bár szívem szerint a PVE, és ezen belül a raidek adják a lelkét a wownak, a sima heroic (nemhogy mythic) brf/hfc részvételek alapján sem kérhetjük az önzés bélyege nélkül még azt sem igazából,hogy legyen több raid tier Legion-ben.
    Te meg már közben ott tartasz,hogy a world drop legendarykat (amikről azért lássuk be,csak megvillantottak pár kezdetleges tervet egy Alpha verzióból,és amiket Casual József örömmel és bőszen farmolna hónapokon át elégedetten dollárt csengetve a kasszánál) irgum-burgum kapcsolják ki,mert befolyásolni fogja hogy ki lesz egy külsős oldal listáján a 624. helyett a 800.Abszurd, nem tudom érzed-e. Azt talán már elfogadtad,hogy az egyéni lejutásnál nem lesz perdöntő normális guildnél,már haladtunk! :)

    [ Szerkesztve ]

    EA: It's in the crate!

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65240 üzenetére

    Ennél a Blizz sokkal, de sokkal rugalmasabb. Ugye az arcane mage T18 setbonusai nevetségesen gyengék voltak még az utolsó PTR-ban is, annyira gyengék, hogy jobban megérte T17-ben maradni, vagy - egy bizonyos ilvl különbség után - 2nd stat-ra menni HFC gearből és eldobni a BRF set bonusokat. A mage community viszonylag későn ébredt, de így is egy-két nap alatt akkora flood volt, hogy pár nappal a megjelenés előtt új T18 bonus-okat jelentett be a Blizz, és végül az új verzió ment live-ra is.

    De a Prysmatic Crystal is off-GCD volt az egészen késői WoD bétákban is, azt egy Komma (egy nagyon híres mage theorycrafter) nevű amerikai mage mögé szerveződő csoport miatt változtatták meg.

    És ezek csak class specifikus kérdések, jelentőségükben meg sem közelítik a legend droppok kérdését, nagyságrendileg kevesebb embert érintettek... mégis, egy jól irányzott kampány, amit elismert játékosok támogattak, és aminek "hírességek" is az élére álltak meghozta a sikert.
    De hozhatom példának a Rune of Powert is, amit a mage community 99,999% gyűlöl - csak keress rá, hogy hány darab hate topik van miatta - ennek ellenére a Legion-ben is megmarad. És azért fog megmaradni, mert a mm raiderek szeretik, a jobb játékosok szeretik, és az összes nevesebb mage (youtuberek, twitch sztárok...) is mellette vannak. A Blizz szinte soha nem megy a reklámarcai ellen, hiába őrjöng az a rengeteg LFR/normal esetleg HC raider; a RoP marad, mert a reklámarcok szeretik. A legend itemek miatt több ilyen reklámarc is bejelentette (pl. MMO-n), hogy kampányt indítanak, ha marad a "rossz forgatókönyv". Ki akar belefutni egy olyan öngólba, hogy Rikh arról beszél a több százezres YT csatornáján, hogy lemondja a WoW-ot... A Blizz nagyon jól tudja, hogy ezeknek az embereknek óriási hatásuk van, nem lesz hülye ilyen szinten maga ellen fordítani őket. Látom azt a sok szerencsétlent, akik elviszik a RoP-ot, és 20%-os uptime-ot csinálnak vele, vagy 30x becastolják Archimonde alatt... de amíg az xy top mage guide-ja ezt hozza ki legjobbnak, addig próbálkoznak, legfeljebb néha kiereszti a gőzt bnet-en... De amíg az az xy mage szereti, és a százezres nézettségű channeljében RoP-rel játszik, addig van előfizető, mert van példakép, van a nagy próbálkozás... De ha ezek a "példaképek" azt mondják, hogy ok unsub - és ők tényleg unsubolni fognak, mert ha a WoW-ban a random drop miatt nem lesz top10-ben, akkor nem lesz 100k-s channel, és végül nem lesz $ - akkor mivel fogja megtartani a Blizz a játékosokat? Ha a hangadó réteg, akiket a community nagy része néz, követ, majmol az mondja, hogy a WoW-ot elszarták, akkor a wannabe-k is lelépnek. Elveszíteni 1000 noname előfizetőt a RoP bennhagyásával semmi, de ténylegesen unsub-ig bosszantani a flagship embereket öngyilkosság. Megéri bennhagyni a RoP-ot, és ezzel borzolni 300.000 mage játékos kedélyeit? Végül is igen, amíg az az 5-10 YT/twitch sztár villoghat a spellel, és ezt több ezer mage nézi, próbálja utánozni, stb. addig megéri. 1000-en kiborulnak, és lemondják, vagy rerollolnak más classra, de a maradék 299 ezernek célt ad, a lényeg, hogy a YT-er, a twitch sztár jól érezze magát, a többi nem baj ha szenved, maradni fog, mert látja, hogy valaki képes rá, hogy valakinek ez tetszik, és próbálja utánozni, az egész pvp/pve erről szól, sőt az egész mmo, tömegek reménykednek, hogy olyanok lesznek, mint kevesek. A keveseket kell kiszolgálni, és nem a tömeget, a lényeg, hogy példakép legyen, a többség úgyis-úgyis szenvedni fog, mert rossz. Képtelenség addig nerfelni a dolgokat, hogy az alsó 10% is élvezze, de a Blizz tudja, hogy nem is kell, a példaképeket kell kiszolgálni, a többi már megy magától. Elképesztő, hogy az emberek mikre képesek csak azért, mert hasonlítani akarnak a példaképeikre... lásd régi BCs battleground farmolások csak azért, hogy arénában ne 5 hanem 6 másodperc alatt vasalják ki őket...

    [ Szerkesztve ]

  • nonsen5e

    addikt

    válasz DrGonzo22 #65242 üzenetére

    Ezzel kicsit ellentmondásba kerül a Blizzard, mert a class specifikus kérdésekben mindig változtatnak, nem véletlen, hogy annyit változtatnak patchenként az adott classokon.

    Mindemellett viszont a content terén hányszor mondták azt, hogy "elkúrtuk, hibás döntés volt" és javították ki az egészet a következő patchel? Valamilyen szinten a legendary cuccok is contentnek számítanak, mert az emberek játszani fognak azzal a céllal, hogy legyen legendary cuccuk.
    Utálta az emberek 99.9999%-a a daily questeket, aztán még kaptunk több patchnyi ugyanolyan daily questet, és stb... esete. Nem kell olyan messzire visszanézni.

    A youtube-os streameres dolgokkal kapcsolatban nem tudok túlzottan sokat nyilatkozni, de abból, hogy egy top 10-es ember akit néz a sok birka unsubol, szerintem nem feltétlen következik az, hogy az összes nézője is unsubolni fog. És biztosan unsubolni fognak azok a streamerek? Végülis ebből nekik jön a pénz. Ha hozzám bekopogna 10 ember az ajtón, és azt mondanák, hogy itt van $$$, csak játsszál ahogy akarsz, mi meg beülünk mögéd egy doboz popcorn-nal, akkor hülye lennék abbahagyni azért, mert -2dps-t tol a karakterem, és így a rank 468. klán kitesz, és csak a rank 492. klánba tudok újra TGF-elni, és folytatni a streamelést, hogy kapjam továbbra is a $$$-t.
    Aztán lehet ez másképp működik a gyakorlatban, Én sohasem bírtam felfogni, hogy mi a jó abban, hogy más játékosokat nézzek, ahogy játszanak, retardáltnak tartom az összes "youtube hírességet is", de főleg azokat akik nyálcsorgatva nézik őket, de ez csak az én véleményem.

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • Arnold2

    őstag

    válasz DrGonzo22 #65242 üzenetére

    Na ezt már én sem tudom szó nélkül hagyni. Blizznek egyre fontosabb a közösségi média, nyitnak is feléjük rendesen, de hogy pár YT celeb véleménye alapján alakítanák a játékot?
    Ettől az elképzeléstől már csak egy lépés, hogy Mike Morhaime egy gyíkember és a WoW egy hatalmas illuminátus összeesküvés.
    Ahogy Gertrius fogalmazott, egyáltalán nem biztos, sőt az, hogy ha egy YT celeb leiratkozik, akkor viszi magával a nyáját.
    Ha én néznék ilyesmit akkor nem unsubolnék, hanem keresnék magamnak egy másik nekem tetsző csatornát.
    Illetve arról sem vagyok meggyőződve, hogy az összes WoW develpoer naprakész az összes beömlő +/- véleménnyel, ami a szociális médiák csövén folyik be. Szerintem a legtöbben, a CM-ek által begyűjtött és jobb esetben cizellál infóhalmazt kapnak meg és összevetik a saját adataikkal, majd döntenek. Vagy nem.
    De hogy pár YT-er diktálná az utat? Nekem kicsit erős :)

    Viszont azt nem lehet felróni a Blizznek, hogy ha valamit elrontottak, azt utólag ne ismernék el. Általában akkor már késő, de oda tudnak állni 5-6-7-8 millió előfizető elé és megmondani, hogy figyu ezt mi másképp gondoltuk még a tervező asztalon, de nem úgy sült el. Tanultunk belőle.

  • Lirion

    addikt

    válasz DrGonzo22 #65242 üzenetére

    A keveseket kell kiszolgálni, és nem a tömeget

    Hallottál már a pareto elvről? A játékosbázisra vonatkoztatva nem a játékosok 1%-nak kell kedvezni a legendary world droppokkal, hanem annak a 20%-nak, akikből dől a lé. Akik vesznek mindent az in game shopból is és akik nem hc/mythic raidből gearelődnek. Ők azok, akik hosszú ideig aktívak, mert nem tudják 2 hónap alatt bis gearbe öltöztetni a karaktereket, mint a Serenitysek. Őket kell kiszolgálni és nem a progress raidereket...

    Azt meg nem gondolhatod komolyan, hogy a blizzard mindent a hangadók és a forumozók véleménye alapján változtat/töröl/tart meg. Többször is írták már a CM-ek, hogy figyelnek, de nem ezek vezérlik a döntéseiket. Elhiszem, hogy volt a 10 év alatt 2-3 olyan eset, amikor összecsengett a kettő, sőt, akár az is lehet, hogy valamit tényleg a játékosok véleménye miatt módosítottak, de tonnányi ellenpéldát lehetne hozni.

  • lakisoft

    veterán

    BOT-ot farmoltam tegnap, de sehogy sem sikerült az általatok említett gold mennyiséget begyűjteni. 27 perc alatt összejött kb. 200g.

    [ Szerkesztve ]

  • nonsen5e

    addikt

    válasz lakisoft #65246 üzenetére

    Vagy a világ legbalszerencsésebb runjait hoztad össze, vagy valamit nem csinálsz jól.
    -----------------------------------------------------------------------
    Bemész.
    Behúzod az első teremben lévő összes mobot.
    Leölöd őket.
    Minden létező cuccot kilootolsz belőlük.
    Kimész.
    Ha tele vagy, akkor eladsz.
    Reset all instances.
    goto Bemész.
    -----------------------------------------------------------------------

    Ezzel nekem 1-1.5 perces körök jödtek ki, és 2x is adtam el a szürkéket, zöldeket, lilákat.
    Plusz ma jött meg AH-ból postán 2x130 gold az Emberweave stackekért.

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • Viktor77

    titán

    válasz DrGonzo22 #65239 üzenetére

    "nerf lgendaries or unsub..."

    Ez konkrétan az ovi kategória.
    Menjen, kit érdekel, a Blizzardot biztos nem, ő nem az a réteg aki eltartja a játékot.

    MOD, tovább olvasva a hsz-eket: egy "kicsit" tényleg túl komolyan veszed ezt az egészet. A játékosok döntő többsége nem néz videókat (semmilyet), nem érdekli, hogy hányadik a wowprogressen. Bátran állíthatom, hogy ez bőven 90%-ot jelent.
    Akit érdekel, az a felső 1-5% (példának okáért, én a felső 8%-ba tartozom, de már engem sem érdekel, megnézek egy tax videót YT-on, ennyi, nem Twitch-cselek, nem követek pro playereket (még az Armory sem jó, mert hiába nézek meg valakit, nem tudom hol volt kilogolás elött), akik, mint már írták, egymás hangját erősítik.

    [ Szerkesztve ]

    Csinálni kell. Kész. Pont.

  • Telda

    addikt

    válasz lakisoft #65246 üzenetére

    25 fősben érdemes csinálni, úgy vettem észre hogy a 25 normál és hc között nincs különbség drop szempontjából.
    Az sem utolsó, ha olyan karakterrel mész ha tailoringes, mert jóval több cloth esik.
    A clothből csinálsz Deathsilk Bracers-t, azt szétszeded, a hypnotic dustból pedig Embersilk Bag-et, hétvégén 300 körül megy darabja, hétközben 220-250.

Új hozzászólás Aktív témák