Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
addikt
válasz Wesder #110049 üzenetére
Erről beszélek Mindig lesz egy távoli cím, amibe majd lehet kapaszkodni. Ez történik most is. Ehhez képest a látható jövőben az fog történni, hogy...
- Jön egy komplett konf egy játéknak, külön a nagykonftól, mert ebben a másik útban nem fontosak a saját játékok, meg nem tudunk mi olyat csinálni, de azért kap egy külön konfot, jön a csinnadratta meg a melldöngetés, mert az valami rejtélyes okból ennek a másik útnak is része
- Megjelenik a játék, jön a földbeállás, pofánver a rögvalóság
- Bocsánatkérés, kéztördelés+ígéretcunami by PhilSpencer
- Minden megy pontosan ugyanúgy tovább, ahogy addig
Ismerős? -
Wesder
félisten
Azèrt a Hellblade Ii mert az a Ninja a GamePass èra elejèn lett megvève, 5 ève hogy XGS csapat. Ha szar lesz a H2 akkor az tisztán mutatja hogy alkalmatlanok jó játèk kèszítèsère.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Nagyon nagyon sokáig ez sem fog menni. Értem, amit írsz, de ha így folytatják, akkor a nextgen gépüket már nem sokan fogják venni. Feltéve, ha lesz még nextgen xbox. És még az is lehet, hogy nem is nagyon érdekli őket. Majd csinálnak valami streamingre elég hardvert, adják 100 dollárért és elvan intézve. Úgyis a szolgáltatásoké a jövő.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Wesder #110052 üzenetére
Szóval mikor Phil azt mondja, hogy nem tudnak konkurálni a Sony játékaival akkor az Xbox utolsó reménysége egy Sony-szerű cinematic kalandjáték? Oh boi...
Szerintem az remekül mutatja az inkompetenciát, hogy a korábban gigantikus RPG-ket készítő Obsidiannak sikerült egy Groundedet meg Pentimentet letenni az asztalra Xbox vezetés alatt. Good job.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Zó
tag
válasz gianni85 #109997 üzenetére
Igen, a Control a korábbi játékaiknál is agyfaszabb tud lenni, nem nehéz elképzelni, ha ez zavaró, és az irodaház sem a legváltozatosabb környezet a világon (vs NOLF). Viszont játékként sokkal összerakottabb. A QB esetében a filmjelleg is sok tud lenni, de biztos van, aki éppen ennek örül.
-
hombre[EU]
veterán
megnéztem a kinda funny interviewt. phil mondta,hogy úgy látja ,hogy a következō negyedévekbenb minimum egy nagy, magas minōségū(!) játék ott van a pipeline-ban. de most már tényleg
én most ezt elhiszem neki
Life, Uh, Finds A Way
-
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #110056 üzenetére
Mèg jó hogy nem ezt mondtam.
Most arról èn nem tehetek hogy a NT Sony-like játèkot csinál.Akkor mondj egy játèkot, ami hamarosan jön, ès 5 ève tagja a stúdió az XGS-nak. Ja ès nem Forza, vagy Gears.
Akkor csak a Hellblade 2 maradt nem?
Szerk.
A Groundedet 14 ember rakta össze, ès a Pentiment is ilyen kiscsoportos munka volt az Obsidian-nál. Komolyan nem èrtelek.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Zó
tag
válasz Dinomano #110008 üzenetére
Ez is jogos, bár szerintem az Alan Wake-nél túlnyújtottabb játék nem sok van ahhoz képest, milyen változatosságú játékmenet van benne. A QB jobb lehetne, de nekem az is sok volt (nem utolsósorban az átvezetők miatt).
A Controlnál különösen számít, hogy meddig és mennyire köt le a harc, mennyire használod ki a különböző képességeket (ugye már az elején megkapjuk az OP dobálózást, ezért kevés a motiváció a többi jó képességet kiélvezni), illetve a metroidvaniaszerűsége miatt az OCD is el tudja ragadni az embert. Én 60 órát töltöttem vele, míg a Max Payne 2-vel annak idején vagy 6-ot
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #110058 üzenetére
FM8 meg talán a Starfield. Nyár-Ősz.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
hombre[EU]
veterán
válasz Bad Pritt #110056 üzenetére
korábban gigantikus RPG-ket készítő Obsidiannak sikerült egy Groundedet meg Pentimentet letenni az asztalra
ezt én sem értem. évek óta ba**akodnak a groundeddel miközben baldursgate-nek kellene konkurenciát csinálniuk. és nem hiszem el ezt a kreatív szabadság bullshitet...azok,akik eddig "saját oénzbōl" crpg-t készítettek egy maréknyi közönségnek, azoknak miért az álmuk katicabogaras gaas játékot csinálni gyerekeknek?? nem logikus
Life, Uh, Finds A Way
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #110064 üzenetére
Avowed meg meg sem törtènt, az ott nekik a nagy project, meg az Outer Worlds 2.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #110064 üzenetére
És az InXile? A felvásárlás előtt két évente jött tőlük valami és azok sem kis lópiszok digitális novellák, hanem Wasteland 2, Torment, Bard's Tale 4 meg Wasteland 3. Aztán megvették őket, azóta nyaralás van.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
Nem is költségvetésre gondoltam.
És amúgy tök igaza van hombrénak, itt volt egy piaci rés, amire rápróbálhattak volna a Microsoftnál: nagyköltségvetésű CRPG, csilli-villi grafika, tele mindennel, amire egy ilyen kvalitású csapat képes. Lett helyette, Grounded meg Pentiment, a Larian meg milliókat ad el early access-ben a Baldur's Gate 3-ból.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
csuvicsuva
őstag
Tök jó, hogy mindig azok adják az ívet, akik az összes trailertől, meg bemutatótól orgazmust kapnak, aztán amikor kijön egy játék, akkor meg jön az én megmondtam, hogy szar lesz.
Lehet osztani, nem fogok reagálni senkinek, maximum kínomban röhögök.
[ Szerkesztve ]
"Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"
-
Zó
tag
válasz Bad Pritt #110069 üzenetére
Gondoltam, éppen a lentebbiek miatt, csak hát éppen az eddigi indie-ségük miatt lógnak ki kevésbé az utóbbi időben született projektjeik, a gigatikusozás ezt retorikailag kissé félreviszi.
Önmagában pedig a kisebb játékokkal nincs baj, örülnék én egy Lost Vikings 3-nak is a Blizzardtól... A Double Fine-nak is voltak jóféle kisebb projektjei a múltban is, és most is ilyenekre oszlottak szét a Psychonauts 2 után. (Ami - bár messze nem ütött akkorát, mint a maga idejében is kevésbé áramvonalas az első rész - kifejezetten jól sikerült, és kellett hozzá az MS is, legalábbis a pénzük.)
-
oriic
HÁZIGAZDA
Redfall Xbox Series X/S - DF Tech Review - Big Issues And Unfulfilled Potential
(Digital Foundry)Holnap lesz időm végignézni, így csak belepörgettem. Ha jól láttam 21 FPS volt a legkisebb szám.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
Zó
tag
válasz Bad Pritt #110069 üzenetére
Látom a szerkesztést. Amit viszont sosem láttam, hogy az Obsidian vagy az inXile alkalmas AAA RPG-t letenni az asztalra. Személy szerint iszonyú kevés RPG-ként is jó játékot látok, melynek gigaprojektként sikerült ezt elérnie. Ebben az értelemben a piaci rés létezik, de betömni nem evidencia, hanem bravúr. A Witcher 3-on és egy-egy jRPG-n kívül mi volt ilyen valaha? (Nyilván a Baldur's Gate 1-2 a maga idejében sem volt a legnagyobb költségvetésű, de más világ termékei, nem tehetők egy mai AAA mellé abban az értelemben, hogy belőlük következhetnének a maiak.)
Megjegyzem, részemről a Bethesdát sem tartottam soha sokra, és a méretek, a költségvetés és az eladások ellenére a gamebryós játékaik számomra mindig B-kategóriásnak hatottak.
-
Bep
senior tag
-
Bad Pritt
nagyúr
A BioWare karrierjének sikeresebbik szakasza squad-based AAA RPG-k fejlesztésével telt. Dragon Age, Mass Effect mai napig referenciák, Larian is letett egy Divinity Original Sin 2-t az asztalra, Owlcat Games tavaly a Wrath of the Righteous-szal lepett meg mindenkit, aztán most kanyarban a Baldur's Gate 3 megjelenése. Lett volna hova lőni ezzel a két stúdióval az elmúlt fél évtizedben, nem tették meg.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát ha az InXile felé más elvárásokat támasztanak akkor ott csúnya beégés lesz. Obsidian még csak-csak összerak egy közepesen élvezetes fps élményt, de Brian Fargóék nem értenek semmi máshoz, csak a jó sztorihoz, jól megírt narratívához és fasza karakterekhez.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Dinomano
senior tag
válasz Wesder #110055 üzenetére
Halo-t még Xbox 360 érában szerettem. Guardians-al még nem játszottam, de kinézet alapján kb. Halo 4 újrázása. Infinite-et sem láttam még. A két játék között hány év telt el?
Quantum Break: Az is vissza van még nekem. Játék kinézete, sztori és képességek tetszik, gondolom az átvezetőktől fogok hülyét kapni. Fél óra kontrollerszorongatás, várva hogy véget érjen az átvezető! :-)/(^_^)____7=--- - - >|
-
consono
nagyúr
Az a helyzet, hogy mindenki elfelejti azt, hogy volt egy COVID, meg bezárt a fél világ, rányomja a bélyegét mindenre, a játékokra is. A kék oldalon is igazán azok a játékok lettek csak jók, amik már készen voltak nagyjából és csak csiszolgatni kellett őket az elmúlt 3 évben...
Persze ez nem magyarázat minden anomáliára, csak rávilágít arra, hogy hajlamosak vagyunk elfelejteni mindent"In God we trust. All others must bring data"
-
válasz consono #110082 üzenetére
Azért nagynehezen csak kiszenvedtek egy Gow ragnarok-t, vagy Horizon Forbidden West dlc-t. Meg talán még idén jön egy Pókember 2 is. Nintendonál szarabb a helyzet, mert "csak" egy új Zelda rész jön a napokban. (ami gyanúsan sok év játéka címet fog bezsebelni.) Ezekben a címekben látszik az, hogy foglalkoztak velük. Redfallnál sajnos nem nagyon. És, ha őszinte akarok lenni, akkor a legutóbbi xbox exkluzív címek egyikén sem látszott az, hogy valakit is érdekelt volna, hogy milyen állapotban jön ki.
(Covidra meg mindent rálehet fogni, de mégsem állt meg az élet.)Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
ρσгτσ
őstag
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
válasz Wesder #110087 üzenetére
Ha tudnám, hogy mi jött ki az elmúlt 3 évben, akkor könnyebb lenne.
Forza Horizon 5 nálam nem volt túl jó megjelenéskor, de az inkább szerver oldali dolog volt. Meg az egész játék nekem inkább egy standalone dlc-nek tűnik. Halo-t ugye nem mondhatom, mert azt kizártad. Volt a Hifi Rush, de az is inkább indie cím. Grounded talán jó volt, de az meg sokáig csak early access szinten volt. (ezt az adut egyébként kijátszhatnák minden játéknál. ) Psychonauts 2-t meg nem próbáltam.Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
válasz Bad Pritt #110088 üzenetére
Lehetne még hosszan sorolni a listát, de szerintem felesleges. Meta Quest 2-re is sorban jöttek a jobbnál jobb címek. Ezért írtam, hogy a Covid nem igazán lehet(ne) kifogás. Főleg úgy, hogy kb a szoftverfejlesztés az egyetlen olyan terület, amit otthonról is lehet csinálni.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #110023 üzenetére
Attól, hogy a ZeniMax/Mojang (és a többi XGS csapatok azt) azt úgy csinálnak, amit akarnak, attól még a végső felelőség Phill-nél van. Ezért is érthető, hogy magára vállalja a felelősséget. De ahogy mondta, változás nem lesz, mert továbbra s azt csinálhatnak a csapataik, amit akarnak. Erre írtam már többször, hogy ez nem egy jó út, ahogyan az se teljesen, amit a Sony csinál (bár az sokkal működőképes, hiszen mindig is piacvezetők voltak a "hardcore" konzolok piacán.
hombre[EU]: Azért ezt a "készült a PS5 változat, de a MS gonosz módon nem engedte nekik azt megcsinálni" kijelentést kezeljük már a helyén, fenntartásokkal. Mármint nem úgy, hogy nem történt meg, hanemhogy igazából hogyan állt az akkor. Biztos vagyok benne, hogy a felvásárláskor fejlesztés alatt lévő játékok esetében volt konkurens konzol terv, állt az fejlesztés alatt. De ugye elmondták, hogy bár egyedi döntés alapján fogják mérlegelni a fejlesztéseket. Ugye kevesebb platformra könnyebb a fejlesztés (még akkor is, ha ez a kevesebb, igazából eggyel kevesebbet jelent ez esetben).
Bep: nem kell régre visszamenni, de láthatunk rengeteg olyan esetett, ahol, ha csak egy átlag tesztelő (vagy akár a stúdió elött elmenő random járókelő) is megmondta volna, hogy ezt meg mi a sz*r? De végül kijöttek ezek a játékok, és jobb esetben utólag kalapálták össze. És ilyenkor jogos a kérdés, hogy mégis ez hogyan jöhetett így ki? Az Aliens: Colonial Marines esetében talán tudni lehet, hogy a Gearbox Software nem csak a játékosokat, de az kiadó SEGA-t is átverte (pluszban állítólag az arra szánt pénzből csináltták meg a Borderlands 2-t). Vagyis, ha már spekulálunk, nem tudathatjuk, hogy a végső döntésthozók mennyire látták, hogy az adott játék egy kalap sz*r lesz. De ott olt pár hónapja egy preview teszt, ahol a tesztelőknek, a kiadott változat tesztet, és voltak olyanok is (olyan is, aki most lehúzta), akik az év egyik legizgalmasabb várható címnek tartották. Lehet összeraktak nekik (és akár a döntést hozó vezetőségnek is) egy olyan demót, amiben az volt, ami működik a játékban (vagy csak fizetett promóció volt). Valószínűleg ilyen eseteben az igazságra sose derül fény, és maradnak ezek a feltételezések.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Siffredi
senior tag
válasz csuvicsuva #110039 üzenetére
Igen, én is ezt olvastam több helyen. Egyébként ez tapasztalat? Az egyik ismerősöm váltig állítja, hogy a tulaj játékait is elérik a többiek, feltéve ha a tulaj éppen nem játszik.
-
Neurotoxin
őstag
válasz ρσгτσ #109717 üzenetére
Nekem 1-2x olyat csinált a XSX LG C1-en, hogy mintha 640x480-ban indult volna a konzol. Máskor pedig hang nem volt.... Egy újraindítás megoldotta. De nekem is az vált be, hogy előbb bekapcsolom a konzolt, majd rá egy percre a TV-t.
[ Szerkesztve ]
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
Wesder
félisten
válasz csuvicsuva #110095 üzenetére
Hivatalos FAQ-ban az van hogy csak a főfiók tud úgy home-olni hogy a játèkok, ès szolgáltatás is osztódjon. Az alfiókok csak a játèkaikat tudják osztani, előfizetèst nem.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
NoMagix
addikt
válasz Neurotoxin #110094 üzenetére
Na, nálam pont fordítva működik az 55CX és egy XSX.
Kettő verzió működik aránylag jól, elsőnél a tv adás megy és utána kapcsolom be az Xbox-ot majd átkapcsoom a felugró bemenet választóval vagy a másodiknál már HDMI1-en van a készülék mivel ott kapcsoltam ki, bekapcsolom, kiírja hogy nincs jel, de közben rányomtam a kontrollerre és megjelenik az xbox logó.
Ezeknél kb. 20 indításból egyszer nem jó a hang vagy a képarány.
HDMI CEC-nél amikor automatán váltana át ott 10 bekapcsolásból 2-3 rossz volt. Sőt olyan is volt hogy egymás után 2-3 alkalommal is újra kellett indítanom az Xbox-ot, mert nem akart beállni a jó képarány vagy hang.[ Szerkesztve ]
-
Neurotoxin
őstag
válasz NoMagix #110097 üzenetére
Köszönöm a visszajelzést, már azt hittem, hogy nálam van valami hardver probléma....a HDMI kábelre is gyanakodtam, de abból a gyári, konzolost használom. Az 55C1-et pedig az októberi vásárlásakor sem frissítettem. Az Xboxhoz egyébként sem nyúlok bekapcsolás után egy percig, hogy legyen ideje megtalálni a WiFi hálózatomat. Mindenesetre nagyobb baja ne legyen, ezekkel a hibákkal együtt tudok élni.
Most, hogy a végére jutottam újra a hozzászólásoknak, hozzá szeretnék szólni a Control-hoz is: Az Ultimate, XS verziót is tartalmazó digitális változatot vettem meg a storeból ~3.500.- Forintért. Nem nagyon foglalkoztam vele, mert a High on Life végére szerettem volna érni. Végül kb 12 óra játék után, áprilisban befejeztem a Controlt. Megmondom őszintén, már vártam, hogy legyen vége, annak ellenére, hogy alapvetően tetszett. Viszont a story? Folyamatosan az volt az érzésem, hogy majd "most" történik valami, a játék még el akar mondani valamit. Hát nem így lett...A végjáték nekem speciel elég volt, örültem, hogy nem valami fő bossnak kell a vasbeton elemeket halomra dobálni. Csak mégis maradt egy rossz szájízem, hogy "csak ennyi volt?", ennyit sikerült elmondani?
[ Szerkesztve ]
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
Wesder
félisten
SW Jedi Survivor háttèrkèp került be a dinamikus kèpek közè.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Siffredi
senior tag
válasz csuvicsuva #110095 üzenetére
Nos, akkor nagyon úgy tűnik, hogy kénytelen leszek kipróbálni a dolgot, és első kézből megtapasztalni. Július 2-a után kiderül, addig van előfizum.
Köszi a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen