-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vendingo
veterán
válasz FeniX- #89351 üzenetére
Szinte semmi gondom. Amikor nagy a forgalom, valami nyugger feltartja a sort, akkor úgy is mindenki 80-nal döcög, ha nincs nagy forgalom, akkor meg úgy is megtudnak előzni. Egyedül azt nem szeretem, ha kamion jön a seggembe, és nem tud megelőzni, én meg lehagyni. Ilyen esetben félre állok cigizni, inni. 1000km alatt 1x volt ilyen. 2 hete használom aktívan a motort, ezalatt kb. 30 ezret spóroltam a kocsihoz képest.
100km a vidéki házunk, mocival 15 perccel hosszabb az út, de cserébe kb 5000ft-ot takarítok meg. Persze örülnék, ha erősebb lenne, de akkor többet is enne. Talán egy takarékosabb 250-es lenne a legjobb választás, de egyelőre ez is megteszi.
Munkahelyem 18ft-os km pénzt fizet bejárásra, ezzel a mocival még pénzt is keresek, 100-ast tankolva is 16 forintra jövök ki.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok
Szeretnék segítséget kérni hol lehet a hiba.
Van egy 504t scarabeom aminek hátsó lámpa led.
A lámpa néha jól működik néha nem.
Amikor rosszul működik halványabb lesz a világítás és a féklampa nem ég.
Szerelő szerint elromlott a lámpa.
Létezhet hogy a led így elromlik.
Előre is köszönöm. -
KTMHobby3
tag
válasz Geri19831208 #89357 üzenetére
Az ki van zárva hogy a led elromlik. Ha elromlik többet soha sem világít. Valahol kontakthiba lehet. Nézd át a vezetékezést.
-
vendingo
veterán
válasz Geri19831208 #89357 üzenetére
Fesszab?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
KTMHobby3
tag
válasz Geri19831208 #89357 üzenetére
Én így utólag a testelésre gondodlok. Nézd át azt is.
-
Zoli bácsi
őstag
Délutáni gurulás, egy izzasztó túrázással. Huh, mennyi motoros volt a Győr-Zirc szakaszon.
Csesznek alá, Gézaházáig mentem, otthagytam a motort. Bementem az Ördögárokba, az Ördöggáthoz, meg az Ördöglik barlanghoz is felmásztam.
Ördögi nap volt.....
Megálltam a parkolóba ahonnét rá lehet látni a várra, na milyen gépsárkány volt ott? Tulaj engedélyével lefotózhattam. Elcseréltem volna a feketémet a Piroskára, az tuti.
Pár kép, kedvcsinálónak, sok robogóssal is találkoztam.
Éjszakás voltam, meg olyan hangulatom is volt...A falvak közti, néptelen utakon 80-nal mentem. Persze a főúton a forgalom tempóját tartottam, de ma nagyon nyugodt volt ott is mindenki. Féltem induláskor,hogy nem tart ki a fél tank benzin, valahol tankolni kell. 2 csík tűnt el, iszonyat keveset eszik ha nem húzom neki, szerintem 2,5l körül ehetett.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89361 üzenetére
Szép helyek, nem mondom! A ruháidat ilyenkor hova tudod tenni?
Kipróbáltam ma a szomszédomnak egy 50-es 4 ütemű yamaha jog-ot. Még sosem ültem ilyenen. :-D Nekem halálfélelmem volt 50km/h-nál a mellékutcában. Ezeknek zsíros bicaj teleszkópja van, ha jól emlékszem.
Egyébként sajnos füstölt a motorka. Kettő is volt az eladónak, de mindkettő füstölt. Nem vészesen, de akkoris. Érezni lehetett ezt a jó kis elégett olajszagot. -
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #89362 üzenetére
Menet közben a hátizsák van a dobozban, ha megállok, akkor a hátizsák kijön, és elfér a sisak, meg a ruha. Ma is rövidnadrágot húztam a farmer helyett a túrához. Sok mindent elnyel a doboz, magam sem hittem mikor megvettem,hogy elég lesz.
Hozzáteszem, motoros ruhám nincs. Hosszúnadrág, zárt cipő, felül pulcsi, vagy kiskabát, pár kesztyű..ennyi.
Bár ma túra után csak a farmert vettem föl, felül egy szál pólóba nyomtam... Tudom nem szabadna.....De olyan jól esett. Láttam chopperest, aki rövidnadrágban volt.
Ha ügyesen kihasználom a helyet, a sisak belsejébe is teszek valamit, minden elfér. Meg a sok folyadékkal túl is terhelem a dobozt, szerintem 10kg is van benne, vagy közel annyi. Bírja, holott 3kg a terhelhetőség. Persze ha eltörne, nem reklamálnék, így jártam, vennék másikat. -
Geri19831208
csendes tag
Köszönöm a válaszokat.
Megnézem amitt írtatok. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89363 üzenetére
Azért legalább egy normális, protektoros mentős kabát lehetne rajtad. Én még ehhez a nyomi 50-es mellékutcai kipróbálásához is felvettem felülre mindent. Szomszédom az eladótól kért egy kölcsönsisakot és tangapapucsban meg atlétatrikóban nyomta. Én nem merek így oroszrulettezni.
-
Zoli bácsi
őstag
Egyrészt lustaság, hogy nem megyek el ruhát venni. Másik, hogy a régi robogómmal 3 év alatt mentem 1450km-t.
Nem tudtam ezzel a motorral mennyit fogok menni, a pakliban benne volt, hogy ugyanannyit.
Harmadrészt úgy gondolom, elég óvatosan, ésszel vezetek. A zöld lámpán átmenve is oldalra sandítok, mert ugye akkor van elsőbbsége az embernek, ha megadják. Persze ez nem jelent semmit, de azt gondolom kevesebb az esélyem egy bukfencre.
Tegnap láttam pólóban, rövidnadrágban motorozni több motorost.
Ilyet lehet rendelek, kollégám (CB600-at vett nemrég) ilyet rendelt: [link] Ezt hordja, kabát nélkül. Kis szerencsével a 3Xl jó is lesz nekem.....
Szerk: Ez már tényleg off, tegnapi túra összekötve azzal hogy vacsira egy tál levest toltam be....1kg súlyvesztés. Lassan megint lemegyek 120kg alá.
Még 20 ilyen túra, és meglesz a cél.... Szeretnék újra "százas" lenni.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89369 üzenetére
Ez a hálós ruha szuper fantasztikus ... a motoroskabát alá!
Mivel, ez - egy esetleges esésnél - egyáltalán nem marad a helyén, hanem lerepül rólad. Ez csak és kizárólag a kabáttal együtt ér valamit, mert az fogja össze az egészet....A kabát, amiből ugye kiveszed a gyári papundekli protektorokat.
Én is így használom. Ez megy alulra és rá a kabát.
A motorosboltos még meg is dícsért, hogy kb. most látja először, hogy valaki rendeltetés-
szerűen használja, kabáttal együtt. -
vendingo
veterán
Legutóbb 100-ast tettem a kis cbf-be. Se jobban nem ment, se kevesebbet nem fogyasztott. Fél decivel többet kért, szóval ez totál elhanyagolható tényező. Mostani fogyim 2.32l lett, ami még mindig jó. 1 tankolással közel 570km tehető meg, 100-as legközelebb csak télre kerül bele.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Honda567
junior tag
válasz vendingo #89372 üzenetére
Én is tankoltam most 100-ast autóba semmi változás nem volt. A legjobb hozzá adni a benzin adalékot Tankoláskor. Robogóba Tankoláskor hozzá adtam wynns benzin adalékot alapjárat is emelkedett, és könnyebben is indult télen, annyi hogy ki kell számolni mennyi ml-er kell egy tankhoz egy kicsit körülményes.
De így biztos benne van az adalék, a 100-as naftába nem hiszek.[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
Én motorba csak 100-ast tankolok. Amennyit megyek, nem igazán számít éves szinten az az ezer forint. Autóval párszor ráfáztam, kisebb, "nevenincs" kutaknál 95-öst tankoltam. Konkrétan Enesén teletankoltam valami Lukoil nevű kútnál, aztán elmentünk Eger környékére. Ignis nem bírta a kaptatókat, nem akart hegyre felmenni. Azt hittem beteg, de Poroszlói MOL kútnál megtankoltam megint 95-össel, és helyreállt a világ rendje..Meg Ignác nyomatéka. Azt hiszem, valamivel megkutyulják a benzint, szerintem lehet jóval magasabb lehetett az alkohol tartalom. Szerintem a 100-ast nem merik pancsolni, ugye nem minden motor bírja az etanolt.
Motorba, fűnyíróba, ahol hónapokig lehet nincs kihasználva a nafta csak 100-as. Ha kis, névtelen kútnál kényszerülök tankolni, autóba is csak 100-as.
Autóba 95-öst csak Mol, OMV, vagy Shell kútnál.
Régebben számolgattam autón fogyasztást, pár decivel kevesebbre jött ki a 100-assal. Többet lehet spórolni önmérséklettel, jóval többet.
Vendingo, tankold egyszer tele hosszabb út előtt, aztánvegyél be két Xanaxotóvatos gyorsításokkal, időben felkapcsolva maximum 80.nal hajtsd. 2l alatt lesz a fogyid, ez biztos! -
vendingo
veterán
válasz Zoli bácsi #89375 üzenetére
Inkább egyen 3 decivel többet, cserébe 80 helyett 90-100-al közlekedve.
A 100-as se garancia a minőségre (márkás kút) . Abba se kerül bele mindig minden. Kutas ismerős mondta, hogy gyakran kispórolják az adalékokat. Én haver kútján szoktam tankolni, ott nincs 100-as, ellenben jó minőségű a 95-ös is, a kedvezményről nem is beszélve.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #89370 üzenetére
Azt nem értem, hogy mi értelme van a protektoros kabátból kivenni a protektorokat és egy protektoros mellényt felvenni alá? A protektorok száma, minősége nemigen változik, a kabát mindenképp rajtad van, plusz ez a hálós mellény is. A rajta lévő protektoroktól meg szellősebb a kabátomban lévő level 2-es.
Oké, a linkelt mellény protektorai nagyobb felületet takarnak és merevek is, de a level 2 is ugyanannyit véd. Viszont a vállvédőn látszik, hogy a műanyag protektor és a kar között van egy nem szellőző vastag szövet, ami a kabát alatt külön élmény lehet.Zoli bácsi: kabát nélkül egy ilyen hálós mellényben kissé tájidegen lennél azon a klasszikus formájú motoron, szerintem. De ha már mindenképp valami hálós gúnyában ülnél motorra, nos mára már az is klasszikus...
A robogót MOL benzinnel tankolom, sima EVO-val 2 évig, azóta csak EVO Plus-szal. Mérhető különbség volt a fogyasztásban, annyival kevesebbet fogyaszt, hogy a felárat kompenzálja.
Gyakorlatilag kevés kivételtől eltekintve az összes hazai kút a MOL százhalombattai finomítójából hozza a naftát, csak a márkák eltérő adagolással kérik. Simán lehet, hogy a Lukoil adagolása volt silányabb a megszokottnál, vagy amit írtak: spórolósabb.
A másik veszély, hogy a kis forgalmú kutakon a nem kúrens termék bizony lehet koros, állott. Hiába a jobb minőségű üzemanyag, ha legutóbb fél éve hozta a kamion...
Amúgy az Auchan-t kedvelik, mert az ára mellett a minősége is jó és kb az egyetlen kúthálózat az országban, ahol némi késéssel, de elérhető az üzemanyagok adatlapja. Hány oktános, mennyi bioösszetevő van benne, adalékok, stb.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
dinnye2023
újonc
Napokon át tájékozódtam, de csak arra volt jó, hogy teljesen összezavarodjak. Most még Simsont használok, de robogót szeretnék venni, hogy ne kelljen az ülésen átlépnem, valamint unom a sebváltást is már nagyon, /nem vagyok fiatal/. Az esetem eléggé cifra:
- a hozzászólásokból látom, hogy a 50ccm 4t lomha
- 125ccm 4t lenne jó, erre rájöttem.
- új robogót vennék, félek a használtaktól, de évi kb. 300 km-t ! mennék csak.
- kisvároson belül használnám csak.
- fontos, hogy a bukósisak elférjen az ülés alatt.
Amit kinéztem: Yamaha Delight 125 4t, v. Suzuki Adress 125 4t, /esetleg Piaggo Zip 50 4t, a kis futásteljesítmény miatt/ de ez nem sokkal olcsóbb mint a Suzuki Adress 125 4t.
Minden segítséget szívesen fogadok, én már minél többet tájékozódok, annál kevésbé értek bármit. -
macilaci78
nagyúr
válasz dinnye2023 #89378 üzenetére
2T 50 ccm nem jó? A 4T-ben illik időnként cserélni az olajat, de évi 300 km alatt nem az elhasználódás, hanem az unalom öli meg.
A 4T 50 ccm lomha, ezért ajánlunk nagyobbat. De a 2T még 50 ccm mellett is fickós. Persze ettől még smkp, vagyis nincs utas, max 40 km/h megengedett legnagyobb sebesség, nem mehet autópályára. Cserébe nincs rendszám, se műszaki, olcsóbb biztosítás.
Sisakot próbáld bele, esetleg doboz hátulra a sisaknak.Persze ha kevés az 50-60 km/h utazótempó, akkor kell a nagyobb köbcenti.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #89377 üzenetére
Hát, persze hogyha jók a kabátban lévő protektorok, akkor sokkal inkább azt! Én picit megbántam a hálós protektor inget, mert nagyon macera viszegetni, plusz még a kabátot is.
De nekem mindig ilyen alap kabátjaim voltak, amiben a benne lévő felszerelés nem ért semmit sem. ;-D -
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #89380 üzenetére
Én olyat vettem, amiből kivehető mind. Protektort könnyebben találok a méretemben, mint kabátot.
Persze így a kabát sem fér el akárhol, motorban biztosan nem. A ruhatáros nő is két kézzel emelte fel az akasztóra.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
válasz dinnye2023 #89378 üzenetére
Én ezen akadtam fönt, hogy évi 300km?
Ha rövid, 1-2km-es utakra használnád, szerintem jobban járnál egy elektromos, akár rásegítéses bicajjal.
Ha új kell, én merem ajánlani a Piaggio Liberty-t, enyémet
áprilisban adtam el..vagyis számítattam be az új motorba a 125-ösömet. Ennek nagy előnye, hogy nagy kerekei vannak.
Ha van jogsid rá, mindenképp érdemesebb 125-öst nézned.Ránéznék még a Honda PCX-re, és az SH-ra. Utóbbiból van 150-es is.
Hondánál van 110-es robogó is, városba elég lehet: [link]
Én nagy kerekűt néznék mindenképpen.
elnézést, valamit elnyomtam a laptopon, nem akartam betűméretet változtatni..
Valamit elnyomtam, nem tudom mit....
Szerk: Valamit nagyon elnyomtam, linkelés sem sikerült,Honda Vision 110-est akartam linkelni.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #89382 üzenetére
A PCX kilőve, ott is át kell emelni a lábat valamin. Az Sh125 viszont valid tipp. De az Address, vagy Liberty inkább a nagyobb kerék végett.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #89382 üzenetére
Semmi vész, csak megnyomtad a "programkód formázást".
</> - gomb. -
dinnye2023
újonc
Köszönet Mindenkinek!
Némi kiegészítés a 89378 hozzászólásomhoz:
- 40 éve motorozok /MZ, most Simson/, ezért nem jöhet szóba elektromos kerékpár
- jogosítvány van 125-re is
- tudtam, hogy az évi 300 km nagyon kevés, de mit csináljak , 40 év benzin gőz......., és
mindig én szereltem a család szocialista gyártmányú motorjait.
- Zoli bácsi és macilaci78 Piaggio Liberty ajánlása nagyon jónak tűnik, köszönöm. -
Honda567
junior tag
válasz dinnye2023 #89385 üzenetére
Piaggio Medley [link] ez van még nagykerekü újba 125ös jó vétel ez is.
-
macilaci78
nagyúr
válasz dinnye2023 #89385 üzenetére
Ha régen szereltél, akkor nem okoz gondot egy olajcsere. Persze gariidő alatt úgyis szervizbe hordod.
Új motor lévén váltót hangolni se lesz szükséged, ennyi használat mellett a szíj is bírni fogja 10+ évig.A Honda Sh széria is jó hírnek örvend, azt is megnézheted.
Bukósisakot tényleg próbáld bele. Elvileg az enyémben is elfér, gyakorlatilag meg csak az állvédő nélkülinek van esélye. Ha nem akarod magaddal vinni, akkor dobozzal is készülj.
Azt is vedd figyelembe, hogy a sisakot időnként cseréled majd.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Zuglóból Pilisvörösvárra kimenni robogóval mennyire öntökönlövés?
50 km/h utazót tudok tartani, hídra felfelé menet (Petőfi, Árpád, Rákóczi híd) 40 km/h, Tordai úton 30 km/h. Tehát emelkedős rész kizáró ok, inkább akkor megyek vonattal.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Árpi001
senior tag
válasz macilaci78 #89389 üzenetére
Én Esztergomból hoztam haza március elején.
A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Árpi001 #89390 üzenetére
Annyi még, hogy szombat délután 16 körül mennék és kb 23 körül vissza, egy hátizsáknyi könyvvel és ezt havi 2-3 alkalommal.
Még él bennem az emlék, hogy Újbudáról Ecserre mentem ki munkanap délelőtt és egy órával később vissza. Az valamivel hosszabb út, azóta viszont meglett a kocsi. Viszont volt, hogy kocsi helyett is inkább vonattal mentem.Most így nyáron Pilisvörösvár közelebb van, amikor ránéztem, 27 km-re 50 percet írt a GPS, tehát egy 30-as átlag. Ezt a robogó is tudja.
Viszont ha közben vannak emelkedők, kamionok az országúton, nekem ott ez a 30 km/h a csúcssebességem lesz, párhuzamos mellékutca lehetősége nélkül...De lehet, bedobom a kérdést a motoros topikba is, ők lehet, jobban ismerik a környéket két kerékkel is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
senior tag
válasz macilaci78 #89391 üzenetére
Én tuti skippelném. 2 évig mentem minden reggel egy Dorog-2. kerület kört, igaz, 125-össel, azzal már élhető volt.
Az a baj, hogy a 10-esen most rengeteg felújítás van, kurva nagy dugó van mindig, és pont rossz időbe is mész kifele. Az autósok is agresszívak lesznek a dugó miatt, elkezdenek letúrni, az út meg nem túl jó minőségű (pont Vörivártól jobb) és nem elég széles.
Esetedben talán jobb, ha dugó van mert kb pont annyival tudsz haladni, mint ahogy az autók is csorognak, de az nettó szívás, ha totál áll a forgalom, és el se tudsz menni az autók mellett mert nem engednek el/nem férsz el.
Vonat klímás, kényelmes, és szerintem még gyorsabban is megjárod -
Árpi001
senior tag
válasz Zsírkrétamen #89392 üzenetére
Egy hete voltunk arra, fel volt egy ponton turva a 10 es.
Sokat adtam volna ha a robogón ülhettem volna inkább, sem mint a kocsiban állni a dugóban.A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
senior tag
válasz Árpi001 #89393 üzenetére
Nem egy ponton van, csak ürömnél 2 helyen
Napi szinten látom a csoportba, hogy 30perc-1óra alatt haladnak 5km-ert meg ilyenek.
Viszont hidd el, robogóval sem egyszerű ott elférni, ez attól függ, jófejek-e az autósok és lehúzódnak-e. Sok helyen a felezőnél nem tudsz menni, mert olyan huplis az út, hogy megdobja a motort. Tudom, minden héten járok arra motorral (de legalább már nem naponta )
Amikor épp nem motorral mentem, akkor vonatoztam. Kb annyi idő alatt értem be mint motorral, viszont nem idegeskedtem útközbe, volt klíma, kényelmes….persze motorozni jó, nyáron én is inkább azzal mentem, amikor tehettem (de ez 125 volt, az 50-es diómmal biztos nem indultam volna útnak Pestre, pedig az ment alattam vagy 70-et).
A vonat akkor szar, ha késik, reggelente pedig elég gyakran van így. -
kenwood3
őstag
Sziasztok!
Valszeg elhalalozott a kis honda dio. Mar nem akarok foglalkozni vele, allandon szerelik, de csak ideig oraig jo.
Elhataroztam, hogy veszek helyette valamit. Talaltam is 1 Derbi Atlantis 2t 50-et. Mi a velemeny errol? Szabad vele foglalkozni ? Igazabol yamahat, vagy hondat vennek, de azoknak az aruk.... Köszönöm!Mi az az ekezet dragasag??
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #89394 üzenetére
Köszi a segítséget, le is beszéltél róla.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vendingo
veterán
Van esetleg tippetek, hogy miért jön egy pillanatra nyikkanó hang a motor felől gázadásra és gáz elvételre [hallásra nem a blokkból jön]? Egy másodpercre adja csak, amikor elzárom, vagy rányitom a gázt, pl váltáskor, induláskor.
Lánc lazasága okozhat ilyet? Eléggé laza volt, azon feszítettem, de próbakörre már nem volt időm, mert közben ledobtam az olajat is.
Másik, hogy van egy nagyon enyhe deformáció a féktárcsába, egy ponton beleér a betétbe. Ez cserés ilyenkor, vagy ha csak kicsit ér bele, az még okés?
Amúgy az olaj fekete volt. Nem vártam tovább oem parts rendelésemre, mert mindig késik, így inkább ledobtam, a szűrőt meg ősszel rendezem benne friss olajjal. Ebbe úgy se hagyományos olajszűrő van, de sanszos, hogy soha nem volt még tisztítva.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#TOTTI
őstag
-
Zoli bácsi
őstag
válasz vendingo #89398 üzenetére
Én a blokk fölfogatásánál is körülnéznék, ugye rugalmasan szokták a vázhoz rögzíteni, szilent persely, vagy mineve.
Aztán az is lehet ahogy húzod neki, a lovak nyerítenek.....
Azt a tárcsát meg mutasd meg szerelőnek, ha kicsit is bizonytalan hogy javítható-e, vagy használható így, rendelj egy újat. Nem érzed fékezésnél hogy nem egyforma a fék "hullámos"?
Féken, olajcserén ne spórolj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!