Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Raymond #25760 üzenetére

    Anno dolgoztam Ubi-s projecteken (Ubi volt az ügyfél) és többször is megjátszották, hogy egy eredeti koncepciójú, teljesen kész játékot E3 bejelentés előtt két hónappal elkaszáltak, átpasszolták egyik stúdiójuktól a másikhoz, átdolgoztatták és egy nagyobb franchise újabb részeként dobták piacra pár évvel később.
    Azaz az üzleti döntéshozók és a marketingesek sakkozgatnak a projectekkel és a portokkal, random dobálják a munkákat egyik stúdiótól a másikhoz, néha lehetetlen határidőket szabva.
    Azaz nem feltétlenül a stúdiók teljesítménye eltérő, hanem a szerencsésebbje végigviheti a projectjét, aki meg a f..sz rossz végére kerül, annak pár hónap alatt kell portolnia valaki más munkáját, ami nehezebb, mintha 0-ról kellene fejlesztenie.
    Ez még csak nem is Ubi sajátosság, szinte minden óriáscég ezt csinálja.
    Aztán amikor a sok negatív kritika miatt kezd annyira megrottyanni a pénztermelő franchise, hogy már a top menedzsment is érzékeli, akkor kijelölnek egy vezető stúdiót, a nyakukba öntenek egy halom lóvét és hagyják őket végre normálisan dolgozni. Így alakul ki az a hamis látszat, hogy a montreali stúdió gyártja a minőséget, a bukaresti meg a szemetet, pedig lehetne akár fordítva is.

Új hozzászólás Aktív témák