-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jinxb1rd
addikt
Beat Saberben én továbbra se látom a costum songoknál a scoreboardot. Más látja? Mit kell ehhez beállítani?
We are only Stardust...
-
Veghcs
újonc
De már az is megfordult fejemben hogy gyenge lenne a gép az oculus rift s hez hát nem tudom Van benne egy Gigabyte Aorus ultra gaming alaplap,egy AMD Ryzen 2600 6 magos 3,4 Ghz, RAM 32 GB kingston Hyper, Videokártya Gigabyte geforce 1060 Ti 6Gb, Western Digital 1TB SSD meghajtó
[ Szerkesztve ]
-
Pinky001
csendes tag
-
stfx
aktív tag
Beatszablyaszoknak egy must have mod:
AdaptiveSFXRemover
Nem is ertem itt miert nem volt lazadas az adaptive SFX level ellen. -
Hunner
senior tag
válasz Veghcs #25701 üzenetére
Na már csak ebből is (meg a tünetekből amiket elmondtál) egyértelműen következik, hogy USB related a problémád.
Itt az alaplapod User Manualja, amit ebből én kikövetkeztetek, hogy minden portod az ASMedia controller látja el, amivel nem fog menni rendesen a Rift SValaki más nézzen már még bele plz, lehet hogy csak nem jól értelmezem, és lenne olyan port amibe nyugodtan köthetné.
[ Szerkesztve ]
Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM
-
kiskuplung
őstag
The Walking Dead: Saints & Sinners VR - Pre-Order Gameplay Trailer
Legalább olyan látványos, mint a Half-Life: Alyx, azt mégis 10 millióan látták, ezt meg 840-en
-
Jinxb1rd
addikt
-
Márton
nagyúr
válasz kiskuplung #25712 üzenetére
Há' má megin' egy lövöldözős. Tényleg nem lehet ezeket megunni és mindig tudnak valami újat felmutatni vagy velem van a baj, mert számomra mind egykutya?
Annyira szivesen látnék más műfajokat is, amikből 2 hetente jön ki új, más-más fejlesztőtől:
kirándulások, történelem, logikai játékok, sport, bodybuilding, ismeretterjesztő.. Tudom, hogy léteznek ilyenek is, csak kevés, rövid.. Lassan már VR = véres, lövöldözős mászkálásEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
a2d2
addikt
válasz kiskuplung #25712 üzenetére
Már kezdtem magamban fikázni hogy hogy lehet ezt egy lapon említeni az Alyx-el mire rájöttem hogy ez quest verzió. Annak tényleg ütős.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Márton
nagyúr
válasz Raymond #25717 üzenetére
Köszi
Hamarosan teszt, mert a vélemények többsége is dícséri:
If you own a high quality HMD and computer, this could stand as the new go to "wow new users" software replacing the dated TheBlu. You can see individual brushstrokes, all of them.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
a2d2
addikt
válasz kiskuplung #25719 üzenetére
Annak viszont fos
Kifejtve: sem hangulatban sem minőségben meg sem közelíti az Alyxet. De lehet csak azért mert nekem ez a Walking Dead totál kimaradt, viszont így elfogulatlanul tudok róla nyilatkozni
Most megnéztem újra, 0:44 körül jött az érzés hogy ez Quest. Nézd meg a leveleket a falon és a földön. Meg úgy az egész textúrakezelést.[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
kiskuplung
őstag
Ezen nem fogunk összeveszni, nekem mindkettő nagyon tetszik A Walking dead nekem is kimaradt, de a Telltale játékokat nagyon szerettem, ha ebben is lesznek ilyen nehéz helyzetek, ahol dönteni kell, akkor tetszetni fog ez is.
És azért azt lássuk be, hogy az Alyx-es videóba jópár órát tekertek az utómunkálatokkal. Másodpercekre villan csak fel, hogy milyen is az igazi játék (főleg a vége felé, amikor homályosabbak a textúrák, egyszerűbbek a modellek, és nahát-nahát, nem vetnek árnyékot az ellenfelek).
-
barcalaci84
őstag
-
a2d2
addikt
válasz kiskuplung #25721 üzenetére
Igazából az járhatott a fejlesztők fejében a Walking Deadnél hogy minél egyszerűbb legyen cross-platformosítani. A Vader részeknél is viszonylag kevés különbség van Quest és Rift között. Itt is elég lesz visszahúzni kicsit a poligonszámot, kikapcsolni pár effektet és meg is vannak.
Így nem lesz AAA grafika PC-n, viszont cserébe nagy valószínűséggel cross buy lesz.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Jinxb1rd
addikt
válasz barcalaci84 #25722 üzenetére
Hazamegyek, átnézem még egyszer...
Rengeteget számít egyébként, egyszerűen nincs bennem ilyenkor az, hogy jobban mozogjak, nagyobbat üssek, aztán annyira nem is lesz hatásos a testmozgás.We are only Stardust...
-
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #25712 üzenetére
Én szemmel tartom és az előzetes alapján vegyíti a film és a játék (Telltale) elemeit, ami szerintem nem baj.
-
a2d2
addikt
válasz Jinxb1rd #25725 üzenetére
Teljesen egyetértek a global ranglistával kapcsolatban.
Amíg nem javul meg a BS-ed gyere DC-ezni. Néztem van-e új videód de az az egy szem is eltűnt. Azóta sem láttalak egyik ranglistán sem. Futtattad már a nem viveportos verziót amúgy?A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
abydos
aktív tag
Az OZWE Games küldött nekem két extra kulcsot a Death Lap-hez, szóval indítottam egy kis nyereményjátékot VRhíren. Oculus exkluzív cím, amúgy nagyon király gém, szóval megéri nevezni szerintem.
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
Bephott
csendes újonc
Mivel mindenhol (itt is) sokan fikázzák a Cosmost, nagyon hezitáltam, de gondoltam, hazahozok egyet, kipróbálom 2 hétig, ha nem tetszik, visszaviszem. (Alza)
Először is: miért Cosmos? Mert az Indexről most le is maradtam, drágább is, szóval az most nem játszik, a HP Reverb meg nem kapható itt, külföldről meg nem találtam olyat, aki garantálni tudja, hogy nem a régi (meghibásodó) széria, szóval még várok vele. (Mellesleg ha valakinek van eladó HP Reverb Rev2-je, szóljon!)
Más headset nem igazán jöhet szóba, mert szimulátorhoz kell, szóval a felbontás talán a legfontosabb.Eddig volt egy Rift CV1-em, most van egy Samsung O+ és a Cosmos.
A Cosmos kényelmes, korrektül megépített headset. Jó anyagokat használtak, a párnázása különösen tetszik a korábbiakhoz képest, nagyon kellemes a tapintása az arcon, a homlokomnál pedig nem szívja fel az izzadságot. A flip-up csodálatos, nagyon utáltam a homlokomra tolt headset lencséjét folyamatosan takarítani, itt ez megszűnt. 10 perc alatt megszoktam, hogy ezt használom. Sok reviewban leszólták, hogy az arcra felfekvő műanyag kattog és gagyi... Igen, amikor a kezedben van és kattogtatod, de használatkor nem, szóval nincs vele ilyen szempontból semmi probléma.
A füles érdekes, nagy a fejem, és egyszer előfordult, hogy használat közben lepattant a fülemről, de kis pozícionálgatás után rendben van, nem fordult elő többet. Talán valami házi barkács segít rajta, bár tény, hogy piacra dobás előtt ráadhatnák pár nagyfejű emberre is...
A hangminőség viszont jó. Nekem jobban tetszik mint pl az O+ AKG hangszórója, de kb az a szint.A kontrollereket én nem használom gyakorlatilag semmire sem, kipróbáltam vagy 2 percre, nem volt különösebben bajom vele, de mivel csak szimulátorozom, kb mindegy, hogy milyen a tracking pl a hátam mögöt...
Tracking: a kezdeti hibákat kijavították, már jobban követ mint egy WMR headset, semmi problémát nem tapasztaltam vele.
Na és a képminőség. A Cosmos képe gyönyörű. OLED headsetek után sem érzem, hogy homályos vagy elmosódott lenne bármilyen szín, a felbontása pedig nagy ugrás az O+ majdnem azonos felbontásához képest is! DCSben sokkal kevesebb műszerhez kell odahajolnom, hogy le tudjam olvasni, és ez nekem nagy előrelépés! Igen, a Reverb még ennél is jobb, de én ezzel is nagyon elégedett vagyok.
SDE minimálisan van, de csak ha keresed. Az O+ után azt gondolom, hogy a jobb, ha van egy kis SDE egy éles képen mint a picit homályos kép.A sweet spot kicsi. Ez tény. A FOV sem nagy, de a headsetek nagy részének ugyanilyen, szóval már megszoktam. Viszont próbálgattam, hogy milyen a sweet spot, ha közelebb nyomom a fejemhez a lencséket, és nekem óriási javulást hozott! Nagy hülyeség volt a gyártótól nem gondolni erre pl egy állítócsavar formájában. Ha elég közel nyomom a szememhez, akkor csak egészen a kép szélénél látszódik egy kis elmosódás, és minden éles!
És itt jött a kísérletezgetés: kivettem a két alsó szivacsot, ami az arcomra fekszik, magyarán a headset csak lógott a homlokomról. A kép így hibátlan volt! Ha elmozdult, akkor sem csúsztam ki a sweet spotból!
Szóval igazából csak egy apróságon bukott el a képminőség, de biztos vagyok benne, hogy ezt pl a VRCover javítani fogja egy újratervezett arcrésszel.
És egy borzasztóan egyszerű trükk Cosmos tulajdonosoknak: én úgy raktam vissza az alsó szivacsokat, hogy oldalra egy kicsit túllógnak. kb 1-1 centit. Így a szivacs vastag része nem a szemem melletti részére fekszik fel az arccsontomnak, hanem kicsit mellette, így az nem tolja el annyira a headsetet a fejemtől. És gyakorlatilag ezzel jobb sweet spotot érek el mint a Samsung O+ esetén. Szóval igen, nagyon elcseszték, de a dolog javítható. És elvileg itt is működik a lencsecsere. Kíváncsi lennék, hogy azzal mit produkál.Konklúzió: annak ellenére, hogy még nyugodtan visszavihetem a boltba, és egyébként is úgy hoztam el, hogy csak kipróbálom, nem vagyok benne biztos, hogy nem tartom meg. Még használom, próbálgatom, és lehet, hogy a végén az O+ megy a háztól. Sajnos nem tudom összehasonlítani Indexszel, de nekem nagyon az az érzésem, hogy a kicsit kisebb felbontás nagyobb FOV páros egy kicsit homályosabb képet eredményez.
Szimulátorozni a Reverb alternatívájaként szerintem tökéletes! Főleg ha azt vesszük, hogy ennek nem kell akkora teljesítményű videokártya sem mint a Reverbnek. -
Jacek
veterán
válasz Bephott #25731 üzenetére
Mégis úgy gondolom hogy nem véletlenül vannak brutális le árazások belőle majdnem 50% miközben most jelent meg másfél hónapja, Kezdeti starthoz képest a RiftS feljebb ment.
Lehet hogy később jó lesz vagy már az de ez is mutatja hogy a start nagyon fontos, nem is értem mi értelme volt ilyen állapotban kitolni, mért nem lehet tesztelni? -
-
Raymond
félisten
A Cosmos technikai problemain kivul itt szerintem az is fontos hogy a kollega szimes oldalrol kozeliti meg a dolgokat nem mainstream oldalrol. Igy egy csomo Cosmos problema nem is igazan fontos ha a tracking megy amin azert csiszoltak valamit. A masik dolog pedig az ara, mert nem olcso, ahogy neztem 699EUR+ ahol kapni, de ez inkabb mainstream szemmel sok. Egy szimes aki (ha komolyabban veszi mint a Logitecg G29) akkor rendszeresen lat 500EUR+ periferia arakat, egy komolyabb kormany vagy HOTAS siman ott van 500-nal vagy joval felette. A harom monitor/TV szinten 3x nem volt olcso itt, a szimesek mentek inkabb projector-ra es szinten nem olcso cockpit-okra is.
Igy ha valaki ezeken az arszinteken mozog rendszeresen az mashogy latja a dolgokat mint az aki azon gondolkodik hogy megeri vagy nem a 449EUR-os Rift S. Sot, szerintem soskak nem is ugy nezik hogy "jobb ez annyival a Rift S-nel hogy megeri a +250EUR felarat?" hanem ugy hogy "az Index a legjobb, de a Cosmos majdnem olyan jo es 380EUR-al olcsobb"
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jacek
veterán
válasz Raymond #25734 üzenetére
Én szimes oldalról közelítettem a VR-hez, nekem 80%-ban az a fontos ezért van ReverB.
Most itt svédben két nagyon nagy boltban is 170e átszámolva a Cosmos hova jutottunk a 300e-től másfél hónap alatt .Én azt hiszem rászántam az időt a tesztre Indexet megnézném még, de Reverben elvagyok a következő Gen-ig, meglátjuk egyaltalán mi lesz, mert valszeg akkor el fogja érni a Reverb felbontását a többi, persze ha lesz egy 140 fov nagyobb felbontás jó lesz majd 2 év múlva.
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Bephott #25731 üzenetére
"A füles érdekes, nagy a fejem, és egyszer előfordult, hogy használat közben lepattant a fülemről..."
A füles akkor van jól rögzítve ha kattan miután felveszed. Csináld azt, hogy felveszed, kifeszíted kattanásig a két fülest, hogy ne érjen hozzá a füledhez. Ez után hajtsd rá a füledre és a végén a hüvelykujjaddal nyomd bele a füledbe, mintha fülbedugós headsetet akarnál benyomni a füledbe. Ilyenkor is kattannia kellene egyet, na ekkor van rögzítve a füleden. A VR-osok a videójukban végig úgy tesztelték-használták, hogy soha nem volt rögzítve a fülükre...
A kattanás hangja ilyesztő lehet, olyan mint mikor eltörik valami. De ez a normális ebben az esetben. Ha így csináltad akkor nem szóltam.A flipes design nálam is vinne mindent mert mikor videózom mérföldekkel kényelmesebb felhajtani a HMD-t és úgy matatni. Ezt csak az érzi át aki nem úgy használja, hogy felveszi és másfél órán át meg sem mozdítja a headsetet a fejéről.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
Tudom, emlekszek ra meg amikor probalgattad
Egyebkent ma delutan kiprobaltam roviden a Cosmos-t is. Eszrevehetoen nehez meg ugy is hogy a Quest-et surun hasznalom a Cosmos-nak pedig ott a jobb fejpantja. A fules es ahogy meg van oldva nekem bejott. A kep OK, semmi kemelkedo, mondjuk annyit tudni kell hogy csak Superhot-ot probaltam, a sweet spot is csak limitalva aszerint megitelendo, de nem volt problemas. Eloszor a HMD-t nyomtam az arcomba utanna a pantot le es rogziteni. Nem mozdult el jatek kozben de nem is ugraltam igazan. A kontrollerek nehezebbek de nem veszes. A kovetessel nem volt problema, de volt feny eleg. A szivacs viszont idegesito, talan ha 2 percet jatszottam de mar kezdem is izzadni, nem tudom mi lett volna olyan 20-30 perc utan.
Szoval igy kiprobalas utan is szerintem a Cosmos nem eri meg. Nekem nagyon ugy tunt hogy ezt a kepminoseget iolcsobban is megkapod es ha siman csak szimre kell mint neked vagy a kolleganak akkor inkabb a Reverb olcsobban vagy Rift S meg olcsobban.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz Jinxb1rd #25729 üzenetére
Na végeztem a mai edzéssel, Yuri és Remi összes pro pályáját végigtoltam, mindenhol bent vagyok a top10-ben. Látsz most? (Sztrovacsek81)
Szerencsére a tér kibővülése nem általános a pro pályákon. A Remi Yoghurtnál kellett nagyon figyelnem hogy nehogy leverjek valamit mert többször is hálón kívülre nyúltam ami azért idegesítő érzés ilyen kaszabolásnál
A Yuri utolsó pályáján meg nem tudom hogy gondoltak egy jobbról balra váltást de ennyire még nem vertem magam fejbe egy játékban sem.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
turit
tag
ingyenes játék az oculus store-ban.
https://mobilarena.hu/tema/teljes_verzios_jatekok_letoltese_ingyen_nem_warez/hsz_2109-2109.html[ Szerkesztve ]
-
ron8
senior tag
Sziasztok! Fallout 4-et szeretnék játszani oculus rift S-el. Megvettem a játékot, de nagyon fura a mozgás, vibrál, vagy hogy is mondjam, ugrál a kép, akadozik, nem sima, meg az irányítás sem a legjobb. Tudom hogy alapból Vive-re jelent meg, de tudtok erre esetleg vmilyen megoldást?
-
Dyingsoul
Topikgazda
Ez teljesen jó, köszönjük a tippet! Az ilyen menjen ON-ba inkább, az akciók megosztása megérdemli a figyelmet!
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
A VR beállításokban találsz egy comfort opciót vagy valami hasonlót. Próbáld meg úgy, hogy kikapcsolod. Az egy vignette effektet tesz rá mikor mozogsz, lehet az van elbaltázva.
Másrészt indíts a játék mellett egy Oculus Debug toolt és kapcsold be a performance hud-ot. Nézd meg hány FPS-sel megy és mekkora a performance headroomod. Lehet kicsit kevés neki a procid. (Úgy tudom az FO4 VR zabálja a VGA-t és a CPU-t is de javítsatok ki ha tévedek)- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
-
kiskuplung
őstag
Az irányítás a legutolsó patchek óta már használható, bár kicsit esetlen maradt.
Az ugrálás az azért van, mert nem bírja a géped. A Fallout már csak ezért is botrányos VR port, mert amint elindítod, felbőg a VGA, a CPU és még így is örülsz, ha eléred a 45 fps-t.
Ha ráguglizol arra, hogy Fallout VR performance tweaks, akkor lehet találni különböző beállításokat, amivel kicsivel lehet javítani a helyzeten.
Csodát ne várj tőle, nekem i7-7700k + gtx1080-nal is üvöltenek a ventik, még mindent minimumra kapcsolva is. A leírásodban szereplő gépnek szerintem a torkán akad.De ne keseredj el, ez nem a géped, hanem a Fallout port hibája.
És akkor most huszadjára is leírom, hogy ne vegyetek utólag portolt játékokat. Vegyetek Asgard's Wrath-et