Új hozzászólás Aktív témák
-
Crus
őstag
válasz boogie84 #3501 üzenetére
Ott szúrtuk el, hogy ajándék lett volna, letelt már a 14 nap. Amikor megjött, kibontottuk, láttuk, hogy fóliás, bontatlanok a termékek, nem vizsgáltuk meg alaposabban. Na aki kapta, az rögtön kiszúrta. Égtünk nejemmel, mint a Reichstag. Megnéztük aztán mi is alaposan és tényleg. :-(
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
Tikakukac
titán
Csak tök véletlenségből kerültem ide a topikba, és egyből a te hsz.-ed jött velem szemben.
Akkor, hogy teljes legyen a sztori, ez egy sokadig regje a csókának, adás vétel néven futott már a bolt is és ő az oldalon és ez csak az amit biztosra tudok. Érdeklődtem miért tiltották ki, válasz nem volt. Jellemzően csábítóan tuti konfigos laptopok mentek akkor meg telefonok is néha, 1-2 tabbal. Ezekről rendszeresen derültek ki, hogy valójában nem is olyanok, valamint hogyan is fogalmazzak, enyhén szólva sütött az egészről, hogy itt csupa fekete, de minimum szürke cucc forog. BIOS jelszavak, töltőhiányos gépek, számla és gari körüli vergődések, tipikusan azok az üvöltő jelek, amik csak 1 irányba mutatnak.
Több előző weboldalt is hozzá tudtam csatolni, ami mind beszántódott, egyszer egy az akkori cégünktől ellopott gépet is sikerült odáig lekövetni, sajnos nyoma nem volt mikor már a szervek is megmozdultak.
Szóval ebből lett Klaudics. Ugyanaz a Váci úti udvaron belüli kis "bolt", telszám és nick változott, de a szövegek nem valamint a jellegzetes beszéd és duma is. Főnököm bízott meg egy olcsóbb gép felkutatásával és én is így futottam a srácba ismét. A tökéletes Asus gép hibás kijelzős lett mire odaértem 15 perc alatt de a szervizese kicseréli. Másnap kicserélte elviekben neki az eDP kijelzőt LVDS kijelzővel (ejha), de néha csíkozott neki. Mondtam neki, hogy amúgy helló, fogalmad sincs miről beszélsz, de ő hajtotta a baromságokat, sajnos épp csempézett!!! mikor a bolthoz értem így nem sikerült megvennem a masinát. Hát nem bánom.
Utána mentem a sztorinak, akkor raktam össze a kirakót, 2020-02-29-én írtam a PH felé, hogy srácok, azt tudjátok, hogy szar van a palacsintában, itt több tucat vagy akár száz kétes cucc lesz kiárulva az oldalon keresztül, csak nézzétek már meg, hogy üvölt a dolog. A reakció a szokásos volt, hogy ennyi infó nem elég, majd ha maga a pápa ad írásban bármit a dologra, lépnek. Szeptemberig követtem a dolgokat néha, akkor láttam, hogy a nick elfáradt, gondolom felgyűltek a dolgok, vállalkozás ment a levesbe, nick is és majd jön a kövi.És még mielőtt valaki azt gondolná ez egyedi eset: toronyban állnak a hasonló sztorik, nickek, a szarkavarás, olyan mélyre és szét vezetnek a szálak, hogy csuhaj. Én meguntam, hogy szólok és nem történik semmi, azóta csak magamnak gyűjtöm a vicces vagy épp legkevésbé vicces árusokat és érdekes összefonódásokat.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
loncsika
tag
válasz chopin42 #3457 üzenetére
Én viszont erre írtam, amit írtam: "Ugyanezt eljátszották munkatársam telefonjánál is, holott állítása szerint soha nem járt víz közelében a telefon (ők viszont találtak valami nyomot, elszíneződést a panelon)." Erről beszéltem. Itt nem egyértelmű, hogy vízálló volt e a telefon. De ha te látod, akkor az szuper. És egyébként ha párásodik a telefon, valóban elveszti a garit, ugyanis a Telekomnál is csak a Plusz típusú biztosításban van erre garancia. Tehát van a párásodás fogalma, ami lehet attól, hogy a fürdőben bent van, hideg helyről viszed be melegebb helyre, stb. (fizika), illetve van, amikor beleejted a vízbe. És a párásodástól is elszíneződhet az ezt jelezni hivatott matrica. Szerintem nem átverés. Ugyanis ha belegondolsz, hogy naponta megtörölközöl, akkor a törölköződ is vizes lesz, így ha rendszeresen pára képződik a telefonon belül, akkor a matrica is vizes lesz. Itt nem egy alkalomról beszélek természetesen.
If you want to fuck the sky, you must teach your dick to fly.
-
inf3rno
nagyúr
https://székek.hu Igen ékezettel. Valakinek gondja van velük: [link]
Buliban hasznos! =]
-
Exelsior24
aktív tag
Sziasztok!
Gondoltam megosztom itt, mert így még nem jártam, bár másokat olvastam akik már hasonlóan jártak boltokkal, webáruházakkal.
Extreme Digital-ról ( Edigital ) rendeltem 02.15.-én délelőtt 2 terméket (mindkettő volt nekik készleten és azóta is van), az egyik nagyon jól le volt akciózva, minden más webáruházban 4-5ezer Forinttal drágábban. Mivel napközben dolgozok, munkahelyemre pedig nem tudom kérni ezért szokásos Pick Pack pont kiválasztva, rendelés lead, minden szuper. Hétközben követgettem a státuszát a rendelésnek ami szépen át is váltott szépen sorban: Belső mozgatás alatt -> Csomagolás Előkészítése -> Kiszállítás Alatt státuszokra, és mellé kaptam egy Pick Pack pontos nyomkövetési számot is, amin egyelőre annyit írt hogy még nem adták át a csomagot a futárcégnek. Pénteken is ránéztem, még mindig nincs átadva, kissé gyanús, de mondom sebaj majd hétfőn már csak átadják és frissül a státusza. Erre 02.22.-én hétfőn este 20:35-kor jön az értesítés, hogy "Törölt rendelés".
Persze azóta is vannak készleten, csak szépen felment az ára mindkét terméknek vissza, írtam az ügyfélszolgálatuknak, de még semmi válaszra nem méltattak. Én így netes rendeléssel még nem jártam soha, úgyhogy kicsit leszerepeltek most nálam.[ Szerkesztve ]
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
inf3rno
nagyúr
válasz Exelsior24 #3508 üzenetére
Szerintem érdeklődj a GVH-nál, hogy ez megér e egy panaszt, feljelentést. [link]
Buliban hasznos! =]
-
Crus
őstag
válasz Exelsior24 #3508 üzenetére
Edigital néha nagyon nem tudja hol van. Volt egy nagy értékű teló rendelésem pár éve, pár napon belül be sem kapcsolt soha többé. Jeleztem, benne voltam bőven a pár napban, azonnal cserélniük kellett volna. 35 nap múlva, a fogy. védelemmel való fenyegetés után kaptam meg a másik telefont.
De volt egy pár hónapos ügyünk is velük, amikor nyomtatót rendeltünk, kártyával kifizettük, majd leküldtek egy gagyi iratmegsemmisítőt(!). Mire a pénzt visszakaptuk, azzal is szépen kivárták az 1 hónapot.
Sajnos túl nagy cég, személytelen, arctalan, gyakran elérhetetlenek, mailekre hetek múlva válaszolnak sablon szöveget, stb.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
radiana79
újonc
Szeretnék mindenkit figyelmeztetni a BRINGABIKE kereskedővel kapcsolatban!(https://www.bringabike.hu/
2 db kerékpár külső gumit vásároltam tőlük amit rendben megkaptam és a termék kiegyenlítésével párhuzamosan átvettem a Foxpost automatájában.Azonban a 2 gumiból az egyik néhány hét elteltével kilyukadt pár alkalmas használatot követően mindenféle külső behatás nélkül a kerékpárfelni környékén.
Az ügy kapcsán a kereskedővel a kapcsolatot felvettem ahol néhány levélváltás után tájékoztattak hogy a jótállási igényemet egy nagyjából vásárlást követően 3 héten belüli meghibásodáskor KIZÁRÓLAG SAJÁT KÖLTSÉGEN juttathatom vissza.
Hozzáteszem a visszaküldés összege nagyságrendileg hasonló összegű mint maga a kerékpár külső vételára.
A Bringabike oldalon lévő ASZF sem tartalmazza azt, hogy a vásárló a szavatossági igényét csupán saját költségen érvényesítheti,ami félrevezető mivel a vásárló csupán a vásárlást követően szembesül ezzel.
Nagy valószínűséggel a saját gyártó vizsgálatának eredménye részrehajló lesz és csak abban az esetben fizeti vissza a visszaküldés árát ha a termék szerintük gyári hibás,ezt a kockázatot nem vállaltam további költségeket generálva magamnak.
Nem gondolom életszerűnek a fenti gyakorlatot, ahogy azt sem hogy megoldásként a cég egy újbóli külső megvásárlását ajánlotta fel mivel így élni tudnék az ingyenes visszaküldéssel.
VÁSÁROLTAM EGY GUMIT ÉS A BRINGABIKE NEM HAJLANDÓ KICSERÉLNI CSAK HA SAJÁT KÖLTSÉGEN VISSZAKÜLDÖM ÉS A SZAKERTŐJÜK SZERINT GYÁRI HIBÁS.
NE VÁSÁROLJATOK TŐLÜK HA NEM AKARTOK ÚGY JÁRNI MINT ÉN! -
inf3rno
nagyúr
válasz radiana79 #3511 üzenetére
Ez talán lehetne fogyasztóvédelmi ügy is, ha kihangsúlyozod, hogy a cég általános gyakorlata ez. Azért olyan szempontból érthető a dolog, hogy a gumival belemehetsz valami tüskébe és kilyukadhat attól is. A visszaszállítást garanciánál azt hiszem a cégnek kellene fizetni törvény szerint, de nem vagyok most biztos benne.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
_q
addikt
Sajnos kifogtam egy csaló boltot: https://szerszamx.hu/
Hőlégfúvót rendeltem. A doboz sértetlen, de az eszköz részben törött volt. Jeleztem egyből emailben a cégnek. Nem jött válasz az ígért 48 órán belül, sőt 2x annyi idő után se. Telefonos ügyfélszolgálat folyamatosan foglalt, amikor sikerült végre beszélni egy unott és egyáltalán nem segítőkész nővel, ő csak annyit mondott várjak, meg hogy ő is jelez a "raktárnak", ugyanis csak ők tudnak válaszolni, viszont őket telefonon nem lehet elérni. Persze semmi választ nem kaptam. A weboldal már felkészült, van egy 14 napos elállással kapcsolaton menüpont. Kitöltöttem, erre 1 napon belül reagáltak: "kivizsgálják az ügyet". Nagyon bonyolult ügy, látható a törött termék. Nem baj, felcsillant a remény, hogy végre lesz valami pozitívum. A bonyolult folyamathoz kellett 2 nap. 10%-ot visszautalnak, mert csak esztétikai sérülésről van szó. Én ezt nem fogadtam el, ugyan esztétikai, de én nem ezért fizettem, főleg úgy, hogy már kibontáskor sérült terméket kaptam. Visszajeleztem, hogy kérek csere terméket.
Erre jelezték, hogy küldjem vissza. Ez azért érdekes, mert direkt jeleztem a 14 napos elálláshoz tartazó menüben, hogy a cég küldje a futárt. Azóta megint eltelt 2.5 nap, természetesen semmi válasz.Egy szó mint száz, kerülje a céget aki olvassa.
ui.: Azóta elolvastam a google értékeléseket, természetesen 99%-ban ugyan azt írják, mint én vagy még rosszabb tapasztalatokat: [link]
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Szerencsére semmi komoly és az eszköz is működik. [kép]
Egyedül az zavar, hogy nem képesek kicserélni, miközben ez lenne a normális. Na meg nem kínából rendeltem, ahol ez még elnézhető lenne. Kínaiak legalább rendesen reagáltak volna és segítettek volna, nem úgy mint ez a szélhámos banda.Ha megnézed a google értékeléseket, rengeteg panasz van és válaszra se méltatták. Volt aki visszaküldte a terméket ugyan azzal az okkal mint én, sérültet kapott és az ár felét akarták visszafizetni arra hivatkozva hogy értékcsökkent lett a termék. Volt aki nem azt kapta amit rendelt és meg akarták az eladók magyarázni neki, hogy a 2 termék ugyan az. Egyértelmű, hogy átverésre megy az egész.
Én már arra gondoltam, ezeket a termékeket direkt sérülten/hiányosan veszik olcsón. Ugye az ár kb ugyan annyi, mint ha én kínából venném, ami gyanús, mert itthon adó/áfa cég fenntartás stb miatt sokkal drágábban szokták adni a kínai termékeket. Mivel ennyi a sok negatív és szinte hasonló 3-4 panaszra alapozott reklamáció, ezért gondolon. Ennyi szívás nincs azért a kínai cuccokkal, pedig sokszor rendelek kínából.
Panaszkönyvet hol írjak? Nem reagálnak, az oldalukon semmi nincs. Elvileg kb. 40. vállalkozás a nem megbízható országos listán.
[ Szerkesztve ]
-
TIT
veterán
Elvileg ez nem vészes de 14 napon belül amúgy is visszakéne venni,így meg pláne és teljesáron,ne mismerik a törvényt?
Nem a vevő miatt lett értékcsökkent,selejtet adtak eleve.
Itt is hírdet egy mobilos,az csinálta azt,hogy 1 hónap után a selejtes telóját használtpiaci áron vette vissza,kész vicc.
Ha fizikailag nincs bolt akkor nem lehet panaszkönyv se,akkor békéltető,de lehet rendőrség is. -
_q
addikt
A Google értékelések alapján minden hiábavaló. Többen jelentették már a fogyasztóvédelem felé is. Van aki azt írta, hogy ez egy adott cég alá van bejegyezve, nem önálló cégként van jelen, így csak emailen lehet kommunikálni, mert persze a telefonos ügyintéző mint írtam semmire se jó, ha éppen 50-ből 1x elérhető.
Én is a 14 napos elallásban láttam a megoldást, bár nem tudom ilyenkor a ki-és visszaszállítás postaköltséget is kötelesek-e megtéríteni, mert ha nem, akkor nem éri meg emiatt buknom minimum 3000Ft postaköltséget. Viszont szerintem a Google értékeléseken olvasottak alapján biztosan nem fizetnek vissza, de ha igen vajon mikor. Egy emailed nem képesek válaszolni.
-
BigBear
senior tag
Szerintem felesleges kínlódnod, ha használható a termék.
Nemrég én is rendeltem tőlük pár apróságot. Visszaigazolás jött, majd amikor a csomag megjött, az egyik termék hiányzott (szerencsére az ár is kevesebb volt), egy másik meg sérülten jött. Jeleztem, fotóztam, érdeklődtem.
Pár nap után szó nélkül küldték a hiányzó terméket (posta nélkül, ez mondjuk korrekt), majd jött egy email is. Szerintük a sérülés nem sérülés, egyengessem ki én amikor összeszerelem a holmit, illetve azért nem küldték a hiányzó cuccot elsőre, mert nem volt raktáron. Persze a webshop végig raktárra jelezte. Elengedtem a dolgot. 2000 Ft-os kütyünél nem fogok szórakozni postával. A hozzáállásuk meg olyan amilyen... az árakhoz mért... -
-
_q
addikt
válasz inf3rno #3520 üzenetére
Ezek fent sincsenek árukeresőn, ezért van csak google értékelő oldaluk. Most már értem miért...
#3519BigBear
Ez 11500Ft volt, tényleg nem éri meg postával szórakozzak. De az, hogy eltűnnek, nem válaszolnak, meg 1000Ft-ot akartak visszautalni, nem hajlandóak csere terméket biztosítani az az alja.
A google értékeléseket olvasva neked szerencséd volt. Az meg hogy írok nekik 20 emailt és nem hagyom rá az lehet értelmetlen, de ha ráhagyom akkor meg még több embert vernek át. Bár mivel válaszra se méltatnak, így csak a saját időmet cseszem el a semmire.
Ez amit művelnek kínából rendelve tartom max elfogadhatónak, nem egy magyarországi cégtől. Megrendelem kínából és jobb supporttal találom magam szemben mint ezek a csalók. Bánom nem kínából rendeltem be, még 3000Ft-ot spóroltam is volna.Innentől már elengedtem.
[ Szerkesztve ]
-
#21346560
törölt tag
válasz inf3rno #3520 üzenetére
Hát ez sem feltétlenül igaz!
A minap rendeltem használt alufelniket, 5 és 6 mm-es gumikkal.
A képen szépnek tűntek, megnéztem a bolt értékeléseit, és nem volt szinte egy rossz sem.
Na, uzsgyi, bizalom megszavazva, meg is rendeltem tőlük a kerekeket.
Megérkezés után kissé meglepődve vettem tudomásul, hogy az egyik felni annyira padkázott, mintha fűrésszel vágtak volna ki egy darabot belőle.
Az egyik pár gumi 5 éves, a másik 10 ( TÍZ ) éves!!!
Jeleztem felőjük egy szolid e-mailben, hogy ez így azért kicsit elszomorító, és némi anyagi kárpótlást kaphatnék, akkor azt kaptam válaszul, hogy:"Üdv, hibatlan felniket kétszer ennyiért hirdetünk gumi nélkül. Ami a képen van egy sima padka nyom."
Miután én negatívan értékeltem, ez az üzenet jött:
"Negativ értékelés előtt, megbeszélhettük volna kárpótlással is. 5ös kisegit?"
Nem kicsit lekezelőek...
Gondolom páran ilyen üzenet hatására változtattak értékelést, ezért nincs túl sok rossz.
Az első levelem után én is mondjuk egy jelképes 5.000 Ft-ra gondoltam, de egy ilyen lenéző üzenet után még 20.000 Ft-ért sem változtatnám meg az értékelésemet!!! -
Zsoxx
senior tag
válasz pataslogeza #3526 üzenetére
1 fős cég...
Van olyan termékük, amit máshol nem kapsz meg? -
nagyúr
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni az alábbi, elállással kapcsolatos ügyben.
Egy magyar üzletből rendeltem egy bluetooth hangszórót, ami 2021.03.18-án kiszállításra került.
Sajnos az elvárásaimat nem elégítette ki a termék, ezért másnap (2021.03.19-én) emailben jeleztem a cégnek, hogy szeretnék elállni a vásárlástól és ezen email csatolmányaként elküldtem nekik az általuk használt elállási nyilatkozatot kitöltve.
Mivel a korlátozások miatt személyesen nem tudtam visszajuttatni hozzájuk a terméket, ezért postán feladtam. A nyomkövetés szerint 2021.03.24-én a csomagot átvették.
Mennyi idejük van a számla ellenértékét visszautalniuk számomra?
Én úgy tudom, hogy az elállási szándék jelzését követő 14 napon belül. Tehát elvileg a húsvét miatt 2021.04.06-án vissza kellett volna utalniuk a pénzt. Én türelmes voltam és a termék visszajuttatásától (2021.03.24.) számoltam két hetet és akkor küldtem nekik érdeklődő mailt (2021.04.07-én és 2021.04.09-én), amire semmilyen választ nem kaptam még.
Jól gondolom, hogy a visszatérítésnek már meg kellett volna történnie?
Ha igen és továbbra sem reagál semmit a cég, akkor milyen jogorvoslati lehetőségeim vannak?Köszönöm a segítséget .
-
inf3rno
nagyúr
-
-
inf3rno
nagyúr
Eléggé. A nagy cégek esetében simán előfordulhat. Különösen kirívó az aqua, edigital, ipon, de más cégeknél is van rá példa. Érdemes megnézni a negatív vásárolói véleményeket árukeresőn az adott évre, és abból nagyjából összeáll a kép, hogy mire számíts rossz esetben.
Nem tudom, hogy békéltető előtt kötelező fizetési felszólítást írni, vagy elég ennyi hozzá, hogy maguktól nem utalták.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
nagyúr
Sziasztok!
Elindítottam egy Békéltető Testületi eljárást online felületen.
Mennyi idő szokott lenni, mire történik valami?Köszönöm a választ .
-
nagyúr
-
TIT
veterán
Bluechip mással is eljátszotta itt ha jól emlékszem,én 2x rendeltem valamit de szóltak pár nap múlva,hogy nem tudják beszerezni,csak tudnám akkor minek írják,hogy van.
Mondjuk utoljára 2004-ben hallottam róluk,csodálkoztam,hogy még léteznek,mondjuk ezek után pláne.
Csodálkoznék,hogy valami lenne ezeknek.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A compker (Soltrade Europe Kft) egy utolsó szemét banda. Telefonon nem lehet őket elérni (van, de ha felhívod akkor közlik hogy csak emailban elérhetők), az emailekre nem válaszolnak, az általuk elszúrt (adatbázis hiba) miatti hibás szállítást nem hajlandók módosítani, kommunikáció 0. Most ott tartok hogy nem merem visszaküldeni a cuccot és elállni a vásárlástól, mert mi van ha nem utalják vissza a pénzem....
Mindenki messzire kerülje!
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
TIT
veterán
válasz Williamgrant #3543 üzenetére
Nekem pont,hogy visszautalták a pénzt egy 10 napos egeret vittem vissza zárás előtt és másnap reggel már ott volt a pénz,de mióta a vírus miatt nem lehet személyesen vásárolni kerülöm őket.
-
8
senior tag
A telekom pl a 14. nap éjszaka utalja vissza az összeget
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlás elérhető. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. REVOLUT regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
nagyúr
230 km-ről necces lenne a személyes ígyis - úgyis.
[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Zsoxx
senior tag
Asszem itt is felmerült a nevük.
https://24.hu/fn/gazdasag/2021/04/17/holmibolt-millios-birsag-fogyasztovedelem/
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest