-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sinisi
senior tag
válasz Sancza #15700 üzenetére
Nekem mutatja a posta rendszerében a nyomonkövetésnél azon a számon ami RQ-val kezdődik, hogy a célországba megérkezett a csomag 12.30.-án (és a küldeménynapló listásan mutatja státuszváltozásokta).
Ellenben az LP-vel kezdődő számsorra nincs találat a posta rendszerében csak a global.cainiao.com-on.
-
fornettisuti
veterán
válasz Sinisi #15702 üzenetére
A cainiao gyönyörűen valtja at az LP számot nemzetközi fronton követhetővé. Don't fos.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Sancza
tag
válasz Sinisi #15702 üzenetére
Én csak annyit mondtam, hogy a RQ-s TN szám (szerintem) nem akkor változik/keletkezik, mikor a királyi posta átveszi a csomagot, mivel az én csomagom még mindig (kb 40 napja) csak "célországba elküldve" státuszban van, de már egy ideje van RQ-s TN száma a posta rendszerében.
-
Turbobacsi
senior tag
vettem 11..11-ben egy autós kamerát, nemrég jött meg, agyon-vissza gyűrött dobozban, de legalább a kamera nem sérült. Viszont hamisítvány, pocsék videót vesz fel, a fullhd beállításban 1280x960-as videót vesz fel, ami ráadásul olyan, mintha már az is upscale lenne. A dobozon és a leírásban is szerepel a fullhd, valamit hdmi és av csatlakozól, ami a kameráról hiányzik. Kaphatok full refundot visszaküldés nélkül? (13 dodó volt a kamera, kb. a visszaküldés is ennyi lenne)
"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
-
Topikgazda
válasz Turbobacsi #15706 üzenetére
Vissza kell küldened, de 5000-ből megy. Visszaküldés nélkül max 30% fog megítélni az Ali
-
Sinisi
senior tag
válasz Sancza #15705 üzenetére
Azért gondotam azt, hogy akkor vált át RQ-ra amikor megérkezik a célroszágba mert nálma már ez a státusza a csomagnak (és ugye korábban nem néztem rá). Látom, hogy a tied viszont a célországba elküldve állapotban van. Tehát igen, nem az van, hogy "átmásolják" az időrendiséget amikor átveszi a postánk a csomagot, hanem valahol hamarabb átvált RQ-ra az éterben...
-
Ciccuka
veterán
Találkoztatok már olyannal, hogy Hungary via China Post Registered Air Mail volt kiírva, erre feladja sima YunExpress YT-vel? Ezt a Posta rendszere nem látja.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Bogyi007
veterán
Ezt a választ kaptam:
"sorry friend we checked your parcel, the post office made a mistake, we would like to full refund you, please open the dispute, hope you can leave us a positive feedback after receive the money
sincerely"Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
quicky98
csendes tag
Sziasztok! Erre mennyi esélyt láttok ,megkaphatom még?
RQ055448907MY
Természetesen a telefonálgatások sem vezettek célra,nem tudják hol a csomag...[ Szerkesztve ]
-
P.mini
aktív tag
Nektek hogy állnak a kézbesítések? Nov. eleji cuccra van még remény? Nem 11.11-es.
-
Sinisi
senior tag
válasz fornettisuti #15704 üzenetére
Ezek szerint ahogy a cainiao rendszerébe bekerül ott automatikusan megjelenik a nemzetközi szám is?
Mert eddig nekem az a tapasztaltom, hogy a nyomtatványra (gondolom ahol feladták) ráírt szám alapján lehet nyomonkövetni (tehát papír alapon ez a szám nem változik, szóval akkor nem is generálnak neki menet közben újat hanem a feladáskor kettő számot kap a csomag?) -
Sinisi
senior tag
-
Sinisi
senior tag
-
Flashget
félisten
Jó ez a MP app
December 15-én átvettem 2db csomagot mai dátummal küldi, hogy kézbesítve lett meg hogy az egyik tétel célországba küldve állapotba került....ja bakker november 23-án :p[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
Schimi070
tag
1db. 11.11 csomag még "elhagyta a repteret" státuszban 11.25.-től.
Ezek későbbi rendelések.
1db. 12.10 "célországba elküldve" ma megkaptam.
És 2db. termék ma került célországba érkezettre. -
Ciccuka
veterán
Mit lehet tenni, ha kaptam egy nyomonkövetési számot és a termék megérkezett csak éppen az ország másik felébe? Az eladónak már írtam. Dispute-ot hogy érdemes nyitni, hogy a lehető leghamarabb megoldódjon az eset?
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
mrx1212
tag
Segítenétek nekem:?
mit jelentenek ezek pontosan:Status:
The supplier is processing your orderReminder:
Your order will be automatically cancelled if the seller fail to ship your order in 5days 17hours 7minutes 15seconds .Választások:
Extend processing time
Request order cancellation
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ciccuka #15737 üzenetére
Várd meg mit reagál, pont ma volt ilyen, kiderült, hogy nem az eladó volt a hunyó, szó nélkül felajánlotta hogy visszaadja a pénzt, ő kérte hogy induljon a dispute.
De a megérkezés még jelenheti hogy rossz helyre vitték, ha majd kézbesített a másik helyen -delivered- az lesz a nagyobb gond.[ Szerkesztve ]
-
NOKA32
aktív tag
Erre valakinek véleménye?Jól tele van az a repcsi tankolva ha azóta száll.....
[link][ Szerkesztve ]
-
Lacka89
aktív tag
válasz NOKA32 #15747 üzenetére
Én szoktam hosszabitani szolok az eladonak h bovitse ki a vevo vedelmet 10nappal. Nem disputolok egybol. ha megjon akkor megjon ha nem vagy elloptak a postan akkor is adtam meg egy kis idot neki. Hatha csak elcsuszott valahol. De igem ha mar ennyi idot varok valamire akkor mar erjen ide. Eddig 2csomagom volt ami nem erkezett meg tobb mint 30nal jarok es most folyamatban van meg vagy 15. Pénzt ugyis vissza kapom. De sajnos benne vN h nem jon meg
[ Szerkesztve ]
-
Zoty4
őstag
Sziasztok, megjott egy 11.11-i rendelesem, asszonynak rendeltem karkotot, 2dbot. Kinyitottam a papirdobozt es csak egy volt benne. Irtam az eladonak hogy magyarazza meg hogy lehet ez. Sajnos nem csinaltam videot a nyitasrol. Mit lehet tenni ha leszarja?
-
Jhonny06
veterán
Sziasztok!
Ha elveszett egy rendelés, én hülye meg kifutottam a dispute időből, akkor lőttek a pénzemnek? Az eladó természetesen nem válaszol, gondolom tudják, hogy nem lehet ezek után behajtani rajtuk. A customer supportot többször is felkerestem, csak annyit tudnak tenni, hogy küldenek nekik e-mailt, de semmi behajtás vagy következmény, mert már ugye értékelni se tudom. Sajnos kártyával fizettem, nem PayPal-en keresztül. Lehet még valamit tenni ilyen esetben? Szintén van egy másik ügyem, csak ott meg használhatatlan terméket küldtek, szintén kifutott már.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!