-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashget
félisten
Feltűnően sok a téves címre küldött vagy rossz TN-t kapok ügyek száma mostanában...
Ez a nagyobb szállítmány is ami úgy tűnik november 21-25 között kapott "célországba elküldve vagy elhagyta a repteret" jelölést kapott, maláj kalózok birtokába kerülhetett. Mert ennyi kerozint nem tudnak tankolni a repülőbe, hogy azóta is keringjen a föld körül a hajó meg már ide ért volna ha kajakból van csak és olimpiai bajnokaink lapátolnak benne.Fa Nándira meg nem merek még csak gondolni sem, mert csak a Horn-fok felé tart soká ér még vissza.
[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
-
Flashget
félisten
válasz Criminal017 #15753 üzenetére
lassan én is kérhetem a hosszabbítást ha péntek estig nem változik..11.11 rendelés ennyi van már csak hátra a védelemből.
Rendelését zárva: 8 nap 17 óra 39 percRealme GT Master Edition
-
Mr.Mercury
aktív tag
Sziasztok!
Én még a rendelésem elején vagyok, de azért kérdeznék: dec. 21-én került a követőrendszerbe a csomagszámom. Jelenleg ott áll a helyzet, hogy az eladó ugye postázta a csomagom és most jönne, hogy "felszáll a géppel". Ellenben 4-5 napja azt látom, ha belépek a követésbe, hogy a követési információk átmenetileg nem érhetőek el és ha az ottani posta oldalán írom be közvetlenül a csomagszámot, akkor is azt az infót kapom, hogy nincs a rendszerben olyan azonosítóval csomag. Egyébként RF-el kezdődő azonosítója van, tehát gondolnám nem kamu szám lett megadva. Érdemes emiatt izgulnom már most, vagy várjak nyugiban?
Mercury
-
Flashget
félisten
válasz Mr.Mercury #15755 üzenetére
Mely követő oldalakon nézted?
http://www.17track.net/hu
http://trackitonline.ruRealme GT Master Edition
-
Sinisi
senior tag
válasz Flashget #15756 üzenetére
Nálam tegnap vátozott meg a 11.11-es rendelés állapota "belföldi feldolgozásra továbbítva"-ra, nem tudom, hogy ez mit jelent, de az asszony jelezte, hogy ma kb. 10 percel kerülhették el a postással egymást (az értesítő szerint).
Szerk.: nem válasznak hanem új bejegyzésnek szántam
[ Szerkesztve ]
-
quicky98
csendes tag
Ez sem tul biztato! Ezt irta a posta ma :
Tisztelt xy!
Köszönjük, hogy megkeresésével Ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Tájékoztatjuk, hogy a küldemény sérülten, tartalomhiányosan érkezett a Magyar Posta kezelésébe.
A küldemény állapotáról jegyzőkönyv került felvételre, melyet a malajziai postának megküldünk a burkolattal együtt.
Az Önt ért kellemetlenségért szíves elnézését kérjük.
TrackingQ055448907MY
Üdvözlettel:
Vigh Dóra
-
Compika
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 2016.11.11-ei rendelésem ami még mindig idefele tart repülőn amit egy KC–135 Stratotanker után tölt RJ903222955CN mikor érdemes vitát indítani az eladónak hiába írtam hogy nézzen utána nem válaszól.
[ Szerkesztve ]
Compika felhasználónak 10 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
MittuDomain_
őstag
Van vkinél fejlemény a tegnapelőtti 50USD ruha kuponos vásárlással?
Szerk:
most látom, ez uaz a Store, aki a jóárasított LeBron-os pólókat is árulta, azokkal sincs még semmi...[ Szerkesztve ]
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Sinisi
senior tag
válasz Compika #15764 üzenetére
Benne vagy még az eladó által "garantált" szállítási időben? A purchase protection idővel hogy állsz?
quicky98: kívácsni vagyok, hogy mit fog rá lépni, mert gondolom angolul nem küldte meg neked a levelet a posta. Szerintem valami olyasmit mondhat, hogy ha az ali hivatalosan megkeresi ezzel akkor majd lép (hacsak nem jófej és bemondásra rendezi a számlát).
-
Sinisi
senior tag
válasz quicky98 #15769 üzenetére
Ok, hogy Te le tudod fordítani és el is küldöd nekik (pl. befényképezed az eredetit), csak az a kérdés, hogy elhiszik-e így, illetve az is, hogy mennyire tudnak angolul. Én a helyedbe lehet, hogy megkeresném ezzel az alit is párhuzamosan, esetleg a postán is érdeklődnék, hogy mit intéztek pontosan, melyik szerv irányába ilyesmi, és tudnak-e adni neked abból a "hivatalos" dokumentból ami pl. a jegyzőkönyv, és a konkrét lépésekről amit intéztek (csak, hogy meglegyen ha elakad, elsikkad valahol a dolog).
-
Sinisi
senior tag
válasz quicky98 #15771 üzenetére
Na amúgy ez egy érdekes kérdés, kíváncsi vagyok esetleg a tapasztaltabb kollégáknak mi a véleményük, mert szerintem ez egyértelműen minőségbeli probléma ami mint vitanyitási alap jó is lehetne. De jó lenne lefényképezni a csomagot stb... Másrészről meg a felelősség kérdése jön szóba. Szerintem az eladó felel neked és majd ő ha akarja követelei a szállítmányozó cégtől.
Mindenesetre azt jól tetted, hogy írtál az eladónak, mert ezzel megadtad az esélyt, hogy vita nélkül rendezzétek a problémát.
Talán a purchase protection időt lehet, hogy meg lehetne hosszabbítani de ezzel is várd meg, hogy mit írnak mások, hogy egyáltalán lehet-e ilyen esetben.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sinisi #15768 üzenetére
A küldemény állapotáról jegyzőkönyv került felvételre, melyet a malajziai postának megküldünk a burkolattal együtt.
Természetesen a nemzetközi viszonylatban angoliul leveleznek egymással.
Ha pl. olyan igazolás kell neked hogy az adott küldeményt elvesztették vagy másnak kézbesítették, akkor a panasz benyújtáskor kéred, hogy ezt angolul is igazolják le akkor megteszik és lesz egy magyar és egy angol nyelvű igazolásod a Magyar Postától. -
internetezoo
senior tag
Tartalomhiányos vagyis az üres borítékot visszaküldik beborítékolva.
-
Sinisi
senior tag
Bevallom töredelmesen, hgoy azon a szón tekeredtem fel, hogy burkolat. Mit jelent ez? nem magát a csomagot?
Úgy tudtam ,hogy a hatóságok akkor kötelesek (kérésre) ingyé kiállítani idegen nyelven is ilyen dokumentumot ha az ügyfél idegen nyelvű (bár ügyfél az ali is, és ahogy írod nemzetközileg az angolt használják).Akkor ebben az esetben az a teendő, hogy nem veszi át a csomagot ami visszamegy a feladónak, és addig (ha nem utalja kérésre az összeget) dispute nyitás, hogy a termék sérült?
Szerk.: internetezoo: Jaaaaj! leesett burkolat=üres csomag thx!
[ Szerkesztve ]
-
EdesNovember
újonc
Sziasztok!
Lehet már volt téma, de nem találtam. Szóval eddig simán tudtam rendelni aliról nem volt semmi gond. Viszont decemberben lejárt a régi bankkártyám és az új kártyám számát nem fogadja el. Ezt írja: The card number you have entered is invalid. Beszéltem a bankommal is, ők azt mondták hogy ugyan olyan paraméterekkel kaptam az újat mint amilyen a régi volt. Ilyenkor mi van? -
Sinisi
senior tag
Most nem vádaskodásból de, hogy már így tisztáztuk a burkolat szó jelentését a gyengébbek kedvéért akkor innentől nekem nehéz nem számításba vennem, hogy a tartalom valaki zsebében landolt
-
Topikgazda
válasz EdesNovember #15779 üzenetére
Hol akarod elfogadtatni? A dátum és a CVC,CSC 3 jegyű kód az nem egyezhet az előzővel.
-
Mr.Pentele
tag
Sziasztok!
12.06-án célországba elküldött csomagom, ma 13:15 kor átváltott célországba megérkezett-re. Mennyi idő mire belföldi feldolgozásra továbbítják?
Lehet, hogy mindez a véletlen műve, egy kicsit szerencsésnek érzem magam -
Mr.Mercury
aktív tag
válasz Flashget #15756 üzenetére
Megnéztem a trackitonline-t, ott meg azt is írja, hogy "Format error for Universal Postal Union tracking number. Please check your tracking number." valamint "Data about your item not found or error in request.
Please try check data at original postal site. In case you get data on original site, please notify us about this error." Ezek szerint kamu a megadott szám? Írjak az eladónak?Mercury
-
bambanya1
újonc
Sziasztok!
Még nem fordult velem elő, hogy nem kaptam meg a csomagot, ezért tanácstalan vagyok.
Létezhet olyan, hogy az Ali nem refundolja vissza a kifizetett összeget???
RJ885123265CNMa írtak, hogy adhatok új javaslatot (nem tudom mire gondolhatnak, amikor nem kaptam meg a terméket), elfogadhatom az eladóét (o return & No refund), vagy változtathatok a disputon, tölthetek fel bizonyítékot.
Egyáltalán kell lépnek valamit?Az Ali mindkettőnk számára elfogadható döntést akar hozni. Vajon mi lehet ez?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
Topikgazda
válasz EdesNovember #15786 üzenetére
Ha az Alipay-n nem regisztráltad a kártyát, akkor azt kellene tenned, hogy az Aliexpress mobil app-ban töröld a meglévő kártyaadatokat. Egyébként Maestro, Visa vagy Mastercard? De gondolom aktiváltad és van rajta pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Zoty4
őstag
[link] legyetek kedvesek segiteni ebben.
Azota se reagalt az elado. Inditsak esetleg disputot?
[ Szerkesztve ]
-
gbalii
csendes tag
Sziasztok!
Adidas NMD-t rendelnék (35-40$, nyilván replika...), csak nem tudom megbízható e az adott eladó. A helyzet az, hogy már 1-2 hete keresgélek, és ami Adidas NMD-t találok beteszem wish list-be, viszont 1-2 nap múlva mindig eltűnik, azt írja ki h a termék már nem elérhető. Utána tovább böngészek és újra elérhető szinte ugyanaz a termék csak más eladóval, a termék úgy néz ki hogy van egy kép, rajta sok cipő, és még esetleg egy whatsapp szám is. Sok ilyen terméknél a bolt pár nappal a feltöltés előtt nyílt azt is nézem, és csak pár rendelés van belőle, 5-10. Az ilyen eladó mennyire megbízható?
Illetve milyen eséllyel büntet a nav egy 40$ kamu adidas cipőnél? (ugyanúgy néz ki a képen mint az eredeti, csak a brand name valami kínai )
PL ez:
[link]Valakinek itt valami tapasztalat?
Köszi a segítséget![ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
válasz Flashget #15790 üzenetére
Őszintén,ki az aki minden csomagjáról készít videót?(ez több száz is lehet esetenként..)
Elég életszerűtlen de igaz hogy másként hogyan bizonyítasz?De ez akkor igazságos ha az ELADÓ IS készítene felvételt becsomagolásról és lenne mit összevetni!!
Bizonyítsa Ő hogy azt és úgy adta fel ahogyan a hirdetésben árulta,ígérte!! -
Flashget
félisten
válasz tobias40 #15792 üzenetére
nézd van aki a saját kárán tanulja meg, van aki a másén.
Nyilván nem az 1 dollárosokra gondoltam, de pl. egy 125 eurós tabról vagy mobilról alap dolog.
de már a 10 dollárosról is kell csinálni vagy ha a csomagba törékeny dolog van.
Én most is levideóztam mi van a 14 eurós csomagban meg a 12-ben is.
Hogy bizonyítom be ha nem azt küldte amit rendeltem? Gyerekem nem hallgatott rám nem is azt a fajta hátlapot kapta a mobiljához amit rendelt[ Szerkesztve ]
Realme GT Master Edition
-
Zoty4
őstag
válasz tobias40 #15792 üzenetére
Hat igen, ez lenne az igazsagos. A dragabb cuccokat videozom, de az apro 0-10$os vackokat nem szoktam. Eddig majdnem mindegyik elado korrektul allt hozzam igy en is az voltam az osszessel. Ma is visszautaltam egy eladonak a penzet (most ert ide oktober elejei rendeles)
-
nagyúr
Szerintetek a karacsonyi domping lement mar? Merjek rendelni vagy a magyar losta eg mindignem szedte ossze magat?
-
Sinisi
senior tag
válasz tobias40 #15792 üzenetére
Hallottam olyan sztorit, hogy egy közismert áruházzal megjátszották azt a szállítók, hogy kivették az elektronikai termékeket (tv-k, hifi-k, hangfalak szóval nehezebb és értékesebb cuccosokat) és a helyükre kb. ugyanakkora súlyú téglákat tettek ügyesen eloszlatva. Ennek a poénnak az eljátszása után az áruház most úgy tudom, hogy tételes átvételt alkalmaz (kinyitogatják a dobozokoat és ellenőrzik a szajrét) , és ha nem ok. valami akkor azt át sem veszik.
Ilyesmi jó lenne a postán, futároknál is... belenézek és ha szemre (ne adj isten gyorsba rápróbálok és) nem ok. akkor lehessen nem átvenni (persze valahogy kiegyensúlyozott szabályozással, hogy ne nagyon nyíljon alkalom a visszaélésre az ilyen jellegű visszaküldés jogának gyakorlásával)
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...