Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Madycsa #23897 üzenetére

    Szoktak ilyet, írják hogy indíts dispute-t és oknak olyat válassz ami nem az ő hibájuk. Pl meggondoltad magad, mert nem tetszik az árú.
    A logika miatt kénytelen vagy leigazolni, hogy megérkezett, mert ami nem jött meg arra nem írhatod hogy nem tetszett. Ekkor 15 napon belül kell a dispute-t indítani. Ahogy írja ő majd visszaadja a pénzed. Ezzel nem is lenne gond.

    De!
    Mégsem kapod meg ígérete ellenére a pénzt. Továbblépteted a dispute-t. Ekkor dönt az AliExpress, megkaptad de nem tetszik, jön a döntés: küldd vissza és azután ha az eladó leigazolja hogy megérkezett hozzá, visszakapod a pénzed.
    Nálam az szokott leni, ha nem kapom meg akkor az lesz a dispute oka, mert ez az igazság.
    Egyébként csak az AliExpress döntési segítsége számol neki negatívan, ha ő önként visszaadja a pénzt mert nem kapta meg a vásárló a terméket akkor nem számolják fel neki.

    De ezzel nem azt írtam, hogy ez az eladó is ilyen, de előfordult már ez a szituáció is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák