-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pibácsi
senior tag
Köszi a türelmes válaszokat.
MIndegy mostmár, betettem a Web kártyámat (a kártya adatait adva meg, és nem a hozzá tartozó számlaszámot, de a 400 Ft- levonás megjelent), innen megadom a 4 jegyű számot, gondolom, hogy így is maradhat, baj nem lesz belőle.
Azt kérdezném, hogy az Aliexpressen dollárban megy a kereskedés, ha nekem visszatérit valamelyik üzlet a Paypal-on, akkor azt dollárban adja vissza, ez nekem itt már HUF-ba lesz átszámolva vagy dollárként jelentkezik? Olvasom a leírásodat a "konverzió beállítása bankkártyához", ott úgy értelmezem, hogy ne a Paypal árfolyam legyen használva. Ott szépen levezeted hogyan kell átállni. Azután minden $-ban érkezőt átvált? A belépésnél van egy átállítási lehetőség - pénznemek kezelése - amit még nem állítottam be (nem klikkeltem rá egyikre sem). Ott ha dollárra állok át, akkor mindent $-ban ad meg, vagy amennyiben HUF, akkor átváltja? Ez csak az összesítés miatt van, hogy lássam mennyi pénz van a PayPal-on? Ez nem tiszta, mivel nem mindegy, hogy milyen árfolyamon adja vissza HUF-ba. Melyiket érdemes beállítni?
Sokat kérdezek és elnézést is kérek, nekem még nagyon új ez a dolog.Üdv. Pibácsi
-
Topikgazda
Ez most jó. Ne kattints semmire, hiszem ahogy az eladó javasolta "érdeklődtél" a helyi postán és nem érkezett meg, valószínű hogy elveszett a csomag, úgy hogy a pénz visszajár.
De a dispute oka nem az hogy lejárt a vásárlói védelem ideje de szállítás alatt van (ez még május 19-ig igaz lett volna), hanem nincs nyomkövetési információ, erre kellene cserélni, ha megengedi a rendszer. Update Reason link[ Szerkesztve ]
-
A214
aktív tag
Köszi,megpróbálom a javaslatodra cserélni.
Na de ezt írta üzenetbe az eladó:
Dear friend,
I am so sorry for the delay of package.
But the international transport is out of our control.
Could you please wait for another 27 days more?
If you did not receive the package later, we will resend you a new package or refund you.
Do you agree?
Awaiting for your reply.
Best Regards! -
Flashy
veterán
most már értem hogy miért kínlódnak néhányan az ali vitakezelésével (nem rinyálás, csak leírás!):
másfél dolláros apróságot vettem (kábel), igazi háztól-házig tracking nincs, ali tracking és 17track szerint is március 25-én az utolsó bejegyzés miszerint elhagyta az országot (Kínát). az 58. napon kértem hosszabbítást, eladó visszautasította, hogy a csomag úton van. lejárt a 60 nap, nyitottam dispute, ahol van erre külön opció hogy lejár az idő de a csomag nem jött meg. eladó felajánlotta hogy nem kell visszaküldenem de nem adja vissza a pénzt, mert szerinte a csomag úton van. írtam hogy mivel nem hosszabbította meg, lejárt a 60, a termék lapján ott a kis ikon, hogy ha nem érkezik meg 60 alatt akkor refund, nekem ezt kellett tennem. visszautasítottam a gáláns ajánlatot, pár nap múlva aliexpress közbelépett: szerintük is az én indokom invalid, mert a csomag úton van. most nem igazán tudom mit kell tennem, mert jelenleg nincs accept-reject lehetőség a dispute oldalon, azt hiszem az van hogy várjunk 1 napot és utána lesz valami. én ismét megírtam kommentnek, hogy a csomag a (kínai)tracking szerint március 25 óta nem mozdult, a rendelés lapján látszik hogy "ha nem érkezik meg május 20-ig akkor nyissak vitát és jár a vissza", de május 27-én az ali szerint ez invalid ok, szóval nem értem mit kellett volna tenni, a 60 napot nem én ajánlottam fel hanem ők és én akartam kérni hosszabbítást is...adalék: nem szarrágás a másfél dollár miatt, ha elveszik, hát elveszik, de amikor véletlenül lejárt a 60 nap és elfeledkeztem róla, az eladó utána már nem válaszolt semmire, gondoltam most figyelek és ha jár, akkor jár, megnézem a dispute-ot. azt viszont már értem, ha valakinek több pénz van kockán és értetlenkedik, mert még angol tudással se egyszerű és a dispute oldalon sem mindig világos hogy kinek mit kéne tennie. most az idővonalon a legalsó sor egy olyan, hogy az aliexpress ajánlott valamit, de hogy mit, azt külön kattintásra tudom megnézni feljebb, és most accept-reject lehetőség sem aktív és kommentet hozzáfűzni is úgy kell, hogy fent Edit-tel szerkesztem a régimet. szóval türelem mindenkinek és angol nyelvvizsga. de inkább kínai
-
dragonfx
veterán
En csak olcso dokgokat rendelek.
0.7$ os fukes kalap xar.irtam. eladonak.mondts kukdi ujra.legszivesebbennirtsm volna koszi megegy szemet nem kell. Hagyom a faxba. -200. Tanulopenz.olcso husnak....
Veszett mar ennel tobb is.Am rendeltem 2.5$ert rezmagos szerintuk gyorstolto microusb kabelt es tenyleg gyorsabbsn tolt. Csak nagyon rideg pedig szovetezett.ez is 15,nap utsn itt volt.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
gyulazsolti
senior tag
Sziasztok!
Hogy jobb célszerűbb megrendelni, 2 különböző eladótól.
Külön, vagy egyben fizetéssel? Buy from this seller , vagy Buy All? [kép]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #24412 üzenetére
Ez mehet egyben. Akkor célszerű külön fizetgetni, ha egy temék vásárlási ára meghaladja 22€-os határt, mert akkor a banki igazoláson egyértelmű lesz az összeg, ha kérnék majd.
-
gyulazsolti
senior tag
Köszönöm szépen.
Hamarabb is ráakadhattam volna a topikra.
Múlt héten rendeltem 4 tételt, azokat meg külön külön rendeltem. Mindegy is már, félúton vannak.Még valami.
Elég új vagyok még, és most tanulom.
Váltás volt bankkártyában, a régi sem volt elmentve az oldalon.Mindig bepötyögömtem az adatokat. Az újat sem szeretném.
Melyik a célszerűbb, biztonságosabb? Csak PC-n rendelek itthonról.[ Szerkesztve ]
-
Flashy
veterán
válasz gingerbalm #24410 üzenetére
minden hosszabbításomat megadták eddig, 7 vagy 14 napot írtam be eddig mindig a kérésbe, most is valamelyiket ebből. egy store az eladó, de semmi különös vagy furcsa nincs benne. fene tudja, ki akarták várni hogy lejárjon a védelmem vagy megunjam a vitát és lezárjam, vagy hátha közben megérkezik mégis a csomag, de akkor miért nem adta meg a hosszabbítást. na mindegy, igazából tényleg nem az értéken rugózok, mert más termékeken megspóroltam már annyit hogy néha beleférjen, csak valóban nem könnyű egyezkedni ha nem akarnak...
-
Flashy
veterán
válasz dragonfx #24411 üzenetére
nem könnyű néha felmérni hogy mi az ami reálisan lehet olcsó és még használható, és mi az ami már az "azt kapod amennyit fizettél érte" kategória. kábelből (utp, usb, hdmi, mindegy, most csak a példa miatt) nálunk a boltok simán árulják 5ezerért a legszarabbat is, rendelni meg lehet mondjuk 1 és 5 dollár között (az ár csak példa). de mivel annyira messze van a magyar ártól, nem lehet megsaccolni hogy a 3 dolláros már oké-e és az 5 dolláros már csak prémium (drágább, de már semmivel nem jobb), vagy érdemes az 5 dollárosat rendelni, mert csak az a jó de az ára még mindig harmada a magyarnak.
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #24414 üzenetére
Az Alipay fizetési felület elmenti ettől függetlenül, biztonság kedvéért mielőtt el kezded használni az újat csináld meg a a mobil app telepítése után (ha ezzel fizetsz akkor a termékek nagyobb részénél van + kedvezmény) az Összefoglaló, 10. Gyakran ismételt kérdések, 5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat? 2. pontját.
Ha Visa vagy Mastercard akkor praktikus az Alipay-en beregisztrálni a kártyát, azután nem fognak minden fizetéskor a Neten keringeni a kártya adatok, de maga az Alipay fizetési kliens megfelelően biztonságos, akár beírod a kártya adatot, akár beregisztrálod a kártyát. -
Topikgazda
válasz gingerbalm #24417 üzenetére
-
Topikgazda
válasz gingerbalm #24420 üzenetére
Ez azért jobb mert pozitív színben tüntet fel, mert türelmes vagy és te kezdeményezed a hosszabbítást, ráadásul nyoma marad a rendszerben a kérésnek és nyugodtan lehet hivatkozni rá ha még ez idő alatt sem jönne meg, hogy jóhiszeműen állsz a dolgokhoz, de ennek ellenére csak kéred a pénzt vissza mert minden ésszerű idő letelt.
A vásárlásnál Order detail, a Reminder: 2-es pontja. 2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here .[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
-
Topikgazda
Köszönettel venném ha kulturált hozzászólásokat lehetne olvasni. A trágár, vulgáris és obszcén szavakat legyetek szíves hanyagolni.
Gondolom ez nem olyan nagy kérés, csak egy nyilvános fórumon mutatjuk be magunkat a hozzászólásainkkal.[ Szerkesztve ]
-
Ispán_Péter
csendes tag
Alin hogy működik a pénzvisszakérés meg nem érkezett termék esetén?
Folyamatban van egy megrendelés aminél az order statusnál számlálja visszafele a napokat:
Your order will be closed in: 35 days 12 hours 48 minutes
Ha rámegyek erre a rendelésre akkor ezeket írja:
Your order should arrive within 22-43 Days
és
If your order does not arrive on 2018-07-02 , you can apply for a refund by opening a dispute.A telefonos applikáción van egy Estimate delivery intervallum, Május 18 és Június 6 között. Ezt gépről nézve sehol nem látom.
Melyik időpont a mérvadó? Nem akarok kifutni a visszatérítés idejéből. Ha június 6ig nem fut be akkor kérhetem a visszatérítést? -
gingerbalm
aktív tag
válasz Ispán_Péter #24426 üzenetére
a július 2-át író mondat a mérvadó, az a végső alaphatáridő, ha addig nincs a kezedben, akkor lehet refundot kérni
-
Topikgazda
válasz Ispán_Péter #24426 üzenetére
Az Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás résznél találsz információkat.
-
trialboj
őstag
Elnézést,
kis segítség kellene megint. Ezt a terméket szeretném megrendelni, de elég drágának tűnik a szállítás. Az érdekelne hogy nincs rá mód hogy olcsóbb szállítást válasszak, vagy bármi promó kód amivel jobban járok.
Illetve ha nincs akkor a 3 10 dolcsis lehetőség közül melyiket érdemes választani? Nagyon köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
A214
aktív tag
Ismét kérte ,hogy várjak még a termékre.
Beleegyeztem.
If you agree not to receive a refund, your dispute will be cancelled. You will still be able reopen this dispute until the end of the Buyer Protection period. Are you sure you want to continue?Csak azt nem tudom ,hogy mikor jár le a vásárlóvédelmi időszak?
-
MittuDomain_
őstag
Sziasztok!
A vitás ügyemre (nem érkezett meg a csomag és a semmi update nincs a tracking no mögött, ld: RB309389049CN, ami szerintem egy ordas fake tn) azt ajánlotta az eladó, hogy töröljem a dispute-ot, és megnyújtja a szállítást.
Az eredeti 60 napból még 4,5 lenne hátra. Viszont a dispute-tól nem látni, megtette-e már ezt a nyújtást? Vagy ezt technikailag csak az után tudja, hogy elfogadtam az ajánlatát? Erre nem tért ki az 1. hsz 3. pontja, bocsi.Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #24434 üzenetére
Ha majd megjön legfeljebb újból kifizeted. Maradjon a dispute, mert már visszatérítési szakaszban van.
Azért nincs ilyesmi oda írva, mert dispute-nál nem szoktunk +időt kérni a szállítási védelemhez, arra ott a lehetőség lejárat előtt hosszabbítást kérni, nem pedig dispute-t indítani.
Ha hiszel neki, akkor cancel dispute -erre viszont írtam utalást- aztán amit ezért cserébe ígért meg tudja csinálni, persze arra figyelni kell, hogy a határidőből azért a nagy várakozás közben ki ne csússzunk. -
MittuDomain_
őstag
Oké, köszönöm.
Nem egyből lett dispute, előtte 3 levelemre nem válaszolt.
Most megmondom neki, hogy elhiszem, de legyen kedves ASAP nyújtani a protectiont, különben újraindul a dispute.
Ha közben megjön, kifizetem neki ahogy te is mondtad.Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Egy csomagom már hétfő hajnalban "Célországban feldolgozva" állapotba került, ez után feltétlen lesz még egy Belföldi feldolgozásra továbbítva (vagy hasonló) bejegyzés is? Csak azért kérdezem, hogy ha mindenképp kell legyen ilyen bejegyzés, akkor nem is zaklatom a helyi Postát, hogy megjött-e már a csomagom, amíg ez nem jelenik meg a trackingben
-
trialboj
őstag
Na ez remek, ilyen sem volt még.
Ez érdekes, nem tudom mi történt, mi a teendő ilyenkor? Mi történhetett a csomaggal? Elveszett?[link]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Topikgazda
válasz trialboj #24441 üzenetére
Ez nem nyomkövetési szám, akárki írta ezt a bejegyzést ez nem igaz, ez kamu. Ennek az útját a Posták nem könyvelik.
Mit kell tenni? Dispute, nem érvényes a nyomkövetési szám, ez nem könyvelt küldemény kéred vissza a pénzt.
De lehet hogy holnap, holnapután viszik,de tényleg nem könyveli a Román Posta sem.
Ha jó fej akarsz lenni előtte írsz az eladónak, hogy ezt kaptad, akkor mi is a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
sajtos75
tag
Sziasztok!
Mit tegyek? Rendeltem egy terméket még márciusban a mai napig nem jött meg. Ma telik le a 60 nap. Az "open dispute" alatt lehet ugye választani ,hogy nem jött meg a termék vagy pedig megjött de valami kifogásom van. Én ugye az előzőt választottam ,hogy nem jött meg. Itt viszont kapok egy olyat,hogy azt látja a rendszer ,hogy a "transitot" elhagyta cucc. És itt pont nem tudok mást tenni. Nincs további lehetőség,hogy mire nyomjak. Most ilyenkor mi van? Vissza akarom kérni a pénzt ,de nem tudom. Írtam az eladónak de nincsen válasz. Ha lejár a hatvan nap akkor pedig zárul a kör. 60 feletti rendeléssel vagyok és ez az első,hogy nem jött meg egy cucc. Ezért vagyok tanácstalan. Mit tegyek?
"Dispute indítás végső határideje az utolsó előtti nap! (60 nap esetén 59. nap első fele, a 6 óra előretartás miatt). Ha véletlenül valaki ezt lekési és a rendszer teljesítettre zárja, akkor van még a végső 15 nap, de inkább rögtön induljon ebben az esetben, ne várjon senki a 14. napig."
Na ezt nem tudom megtenni nincs tovább az open disputeban. Ha meg zár a rendszer a pénzem buktam.
[ Szerkesztve ]
-
sajtos75
tag
Köszönöm! Akkor kivárom a holnapot! Ha valami van jelentkezem. Hosszabbítást nem kérek mert ha 60 nap alatt nem ért ide akkor plusz 10 vagy akárhány nap múlva sem fog. Az eddigi rekordom hétfőn rendeltem következő hétfőn itt volt. Semmi extra szolgáltatás. Gondolom elcsíptek egy idefelé induló gépet.
Még egyszer köszi! -
kuyarashi
őstag
Sziasztok!
Rendeléskor System error-t kapok. Mi okozhatja? Volt már ilyenem és magától megjavult'. Haverom gond nélkül megrendeli ugyanazt, úgy, hogy ugyanannál a banknál vagyunk, stb.
Tehát leütöm a megrendelést (Buy Now), majd a következő oldalon véglegesítem (Confirm and Pay). Ezután a böngésző betölt egy K&H biztonsági oldalt, ahol még meg kell nyomnom egy tovább gombot, aminek utána' visszakerülök az Aliexpress oldalára egy üzenettel, ami a vásárlás és kifizetés sikerességéről tanúskodik. Ez a normál eset. Most viszont a K&H ellenőrző oldalt követően az alábbi üzenetet kapom tegnap óta.A rendeléseim menüpontban látom a tételt. Mellette a "fizetésre vár" szöveg szerepel.
Előre is köszi a segítséget.
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
Topikgazda
-
kuyarashi
őstag
Egyik barátom szintén K&H-nál van, bár a kártyánk talán nem egyforma, de nem esküdnék. A lényeg, hogy neki nincs ilyen gondja. Próbáltam másik böngészővel is, de nem volt változás.
AXA-nál egyébként nem volt ilyen ellenőrzőoldal. Ha ki lehet kapcsolni, talán úgy is hagyom, legalábbis, ha sokszor szembesülök ezzel a problémával. Ill. K&H-nál még az nem tetszik, hogy külföldi vásárlások esetében csak napok múlva látom a terhelést. AXA-nál ahogy leütöttem egy terméket, 5 mp-en belül jött az SMS, hogy mennyit vontak le, és persze ebankba belépve is azonnal láttam a rendelés összegét.Köszi.
[ Szerkesztve ]
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
kuyarashi
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...