-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz bizmark6 #24748 üzenetére
Azt írtuk mostanában, pontos időpont nem jut az eszembe, hogy ezt a kupont csak egy vásárlásra és egy eladótól javasolt igénybevenni. Több eladó vásárlási összevonása és egyben fizetés szokott az oka lenni, hogy ez történik.
Az általuk idézett kuponszabályzatban is írva van.
A kifizetett pénz a szokásos rendben 3-5 munkanap megkapod, a kupont elveszítetted.[ Szerkesztve ]
-
bizmark6
tag
köszönöm a válaszod,akkor várok.csak azt nem értem,hogy fogadja be a rendszer,és vonja le a kifizetendő összegből a kupont,hogy aztán törölje a rendelést,és visszatérítést kreálni.egyszerűbb lenne ha meg sem engedné.én mint kezdő felhasználó naívan örülök a kedvezménynek,hogy aztán pofára essek,és nézzek,hogy akkor most mivan?még jó hogy van ez a fórum,illetve ilyen segítőkész emberkék.üdv,és köszönet.
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
Topikgazda
válasz tomazin #24754 üzenetére
Múlt héten is linkeltem, meg akit érdekel megtalálja az oldalakun, de jó a link ha arra mész akkor bal oldalon ezt kell keresni: Coupons & Promotions a + jelre kattintani és a help ezen résznél: Coupons
Coupons
Why cannot I get discount?
I did not receive my coupon, what can I do?
What kind of coupons are there on AliExpress?
How do I get a coupon back?
How do I get coupons or discounts?
I cannot use a coupon or get discount. What can I do?
How do I use a coupon or discount?
Why cannot I use my AliExpress coupon?
Why cannot I use my seller coupon?
Why cannot I use my select coupon?View More
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
Sziasztok,
lenne egy olyan gondom, hogy az eladó aki egy gagyi cuccot küldött az eredetileg rendelt termék helyett szándékosan át akart verni egy FAKE tracking labellel a csomagon, ahol nem az ő adatai vannak megadva (az enyém természetesen stimmel). A fake TN label alatt viszont ott volt az eredeti is az ő adataival, most dispute van, de váltig állitja én vagyok a csaló Mindent feltöltöttem a bizonyitékokhoz, erre bejelölt vagy 10 sárga kis szarházi facen
Kérdésem hogy valakinek volt-e már hasonló esete? Nem az első dispute-om de sose volt olyan, hogy az eladó egyből ne fogadta volna el a refund kérelmet. Tudom, most majd az Ali dönt, de mire számithatok?
-
Topikgazda
válasz blueMerle #24756 üzenetére
Csak halkan megjegyzem, van amikor a az ország elhagyása előtt a logisztikai cég átcímkézi, hogy kézbesítési probléma esetén hozzájuk kerüljön vissza, mert az eladó felé nekik kell elszámolni.
Szóval igen előfordul, hogy két címkés a dolog, de nem átverés miatt. Ha megkaptad, akkor mi lenne benne az átverés? Ezért nem szoktunk indítani dispute-t mert 1. nincs rá ok, 2. értelmetlen.
A minőségi probléma (gagyi cucc) az más dolog. Bár ez is nézőpont kérdése, hogy eleve a hirdetés is a gagyit tartalmazta így akkor az let megvásárolva.
Teljesen mindegy ki a feladó, a minőségi probléma dispute során nincs jelentősége.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Lenne egy kérésem, segítsetek már egy postai vitában, kiegészítő információk kellenének.
Ha valakinek ebben az évben volt postai vámeljárásos esete, akár kellett fizetni, akár nem az megosztaná a következő információkat:
1. országba érkezés dátuma. (Import (Megérkezett a célországba) vagy Célországban feldolgozva)
1a vámolásra kiválasztás dátuma (Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés vagy Vámkezelés)
2. az igazolások bekérésének dátuma, ideje
3. a beküldött igazolások feldolgozásnak dátuma, ideje (Címzettől beérkezett dokumentumok postai feldolgozása)
4. a vámolás megkezdésének dátuma, ideje (Hatósági eljárás kezdeményezése vagy ... vámkezelési indítvány NAV részére elküldve)
5. a vámolás befejezése és küldemény továbbítása (Küldés a kézbesítő postára)
6. kézhezvétel dátumaAz enyém 28 napig tartott, az ideérkezés 10000 km-ről 5 nap volt
-
#16729600
törölt tag
28 nap (??) , atya gatya. Ausztriában 1-2 nap alatt lezavarják a vámeljárást, ha kell fizetni, ha nem. Ez az alis csomi vámköteles ( bringa váltószett ), meglepne, ha ma nem hoznák ki. Csak példaképpen, hogy milyennek kellene lennie egy normális ország, normális postájának.[link]
-
Topikgazda
válasz #16729600 #24762 üzenetére
Valójában valami személyes bosszúra gondolok, bár én ott senkit nem sértettem meg, 1 hét még oké, azzal lehet tervezni, de ezt a melót is vissza kellett mondanom, amire ezek kellettek volna. Egy 16000 Ft-os tétel egyébként, kemény 4800 Ft ÁFA vonzattal. Többet buktam mint amennyi a Állam bevétele, úgy 10* annyi összeget. persze majd 2-3 hónap, 1 év múlva megint lesz (vagy soha) olyan meló ahol felhasználhatom.
[ Szerkesztve ]
-
UberMutant
őstag
feleségem a május 5-én amerikából Mo-ra befutott csomagot vámeljárás után július elején kapta kézhez (pontosabban, értesítő nélkül a postára kellett bemenni érte, panaszt tett és másnap hozta a postás az értesítőt,hogy ez tegnap elmaradt...) . szerintem most valami gubanc volt, eddig sosem tartott ilyen sokáig. vagy szabaságolások vannak.
-
Topikgazda
Ez oké, de ha nem ők végzik ezt a "szolgáltatást" akkor a vámosoknak max 21 napjuk van, de 2-3 napon belül megcsinálják és nincsenek ott alul fizetve a postai dolgozók. Annyit kapnak amiért dolgozni is kellene. A munkájuk egy ilyen esetben úgy 45 perc persze eltelik az adat bekérés és a megérkezés közt 1-2 nap. 20-25 perc a megoszlás.
-
Zeki
nagyúr
válasz pulutodurumo #24769 üzenetére
Kínából lehet svéd-holland-belga-török-német postával is postázni.
-
Topikgazda
Köszönöm a szállítási információkat.
Most úgy néz ki, hogy májustól ugye emelték a postai díjakat.
A postai vámügynöki szolgáltatás díját nem emelték, csak forgalom lassításba kezdtek, az 1 órás munkát minimum 168 órásra határozták meg, de ha tovább húzza a dolgozó, akkor gondolom prémiumot fog kapni, az ok valószínüleg nehogy egészségkárosodás lépjen fel a dolgozóknál. Vagy csak egyszerűen azt gondolják, ők ezt megtehetik, az ügyfél érdeke lényegtelen.
Pofátlanul szolgáltatásnak nevezik és még pénzt is kérnek érte. -
blueMerle
veterán
Ezért nem szoktunk indítani dispute-t mert 1. nincs rá ok, 2. értelmetlen.
Na még egyszer: azért lett dispute mert nem a rendelt árut kaptam. Nem a minőséggel van bajom hanem hogy egy Macbook USB-C HUB + card reader helyett valamilyen sima USB 2.0 gagyi usb elosztót kaptam, azaz semmi köze a rendelt áruhoz. A fake TN label csupán a bónusz, amire minő meglepő azonnal hivatkozott az eladó hogy nem az ő cucca és én akarom átverni.
Ha ez nem dispute, akkor mi?
Egyébként volt már két cimkés termékem, tudom hogy működik a dolog, de itt abszolút nem erről van szó. Ez biza kőkemény szándékos átverés. A 30 dolcsis cucc helyett kaptam egy kb 2 dolláros vackot és amint reklamáltam szinte azonnal el is utasitotta a refund kérelmem. Most persze kussolás van, hogy nagynehezen levakartam a felső cetlit és ott alatta kukucskál az övé.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz blueMerle #24774 üzenetére
Sajnálom hogy félreértetted amit írtam. Az átcímkézésre nem indítunk dispute-t.
Az alábbit írtam, a bekezdés egybe tartozó gondolat lett volna, csak egy mondatrész kivétele más mondanivalót eredményez.
Szóval igen előfordul, hogy két címkés a dolog, de nem átverés miatt. Ha megkaptad, akkor mi lenne benne az átverés? Ezért nem szoktunk indítani dispute-t mert 1. nincs rá ok, 2. értelmetlen.Ebből a szövegből nem egészen az olvasható ki, hogy te minőség probléma miatt indítottál dispute-t:
szándékosan át akart verni egy FAKE tracking labellel a csomagon, ahol nem az ő adatai vannak megadva (az enyém természetesen stimmel). A fake TN label alatt viszont ott volt az eredeti is az ő adataival, most dispute van, de váltig állitja én vagyok a csalóErre reagáltam.
Arra is utaltam hogy a minőségi kifogásra lehet dispute.
A minőségi probléma (gagyi cucc) az más dolog. Bár ez is nézőpont kérdése, hogy eleve a hirdetés is a gagyit tartalmazta így akkor az let megvásárolva.
Teljesen mindegy ki a feladó, a minőségi probléma dispute során nincs jelentősége.És azt is hogy valószínüleg "pontatlanul" fogamaztam, de nem kaptál hamis címkét, mert az hogy visszaküldeni nem az eladónak kell, hanem a logisztikai cégnek aki a szállítást intézte az bevett gyakorlat. Semmi hamisság nincs benne
[ Szerkesztve ]
-
Rayden02
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
Jelenleg 3 csomagom nem frissült be megrendelést követően immár 8 napja!
LP00095942369513
UH127025511TR
SYBAA43097130Ennyit még sosem csúszott , pontosan mennyi a maximum frissítési idő napokban?
Köszönöm! -
Topikgazda
válasz Rayden02 #24777 üzenetére
Ahogy Zeki is írja, ezek csak küldemény azonosítók, az U-s kezdeti török azonosító is csak hasonlít a nemzetközi postai nyomkövetési számra, mert az nem kezdődhet U betűvel.
Amíg az adott nemzeti posta kezelésében van esetleg látható a mozgás, de ha már kikerült az országból a könyvelési bejegyzéseket nem igazán célszerű igaznak elfogadni. -
Rayden02
csendes tag
Köszönöm a válaszokat!
Közben az LP-s szám befrissült! -
gingerbalm
aktív tag
-
blueMerle
veterán
Értelek, de akkor miért hivatkozott az eladó arra, hogy nekik semmi közük sincs ahhoz a cimkéhez ami felül volt és azonnal elutasitotta a refund kérelmem? Neki tudnia kellett, hogy az a logisztikai cég cimkéje, és egészen addig engem vádolt kvázi azzal hogy én akarom átverni, amig le nem kapartam a felső cimkét ami alatt az övé vot...
Ráadásul nem kicsit fura, hogy az áru tipusa mondjuk rá megegyezik azzal amit rendeltem, de persze köszönőviszonyban sincs azzal amit rendeltem (paraméterekben, tudásban, értékben). Sőt, amit kaptam még csak az eladó kinálatában sincs
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz blueMerle #24782 üzenetére
Azt nem tudom, hogy ezzel tisztában van vagy nincs. Ha minőségi problémám volt egyik sem jött címke dologgal, igaz nem is küldtem arról képet, csak a problémás termékről és úgyis lehetetett egyezkedni velük.
Az utolsó mondatra annyit, hogy csomagoltak már nekem is más dolgot, összekeverték a logisztikai központban, de ezt az eladó elrendezte úgy, hogy elküldte az igazi rendelést, amit kaptam elsőként azt meg "fájdalomdíjként" ajánlotta fel.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz blueMerle #24784 üzenetére
Elkanyarodtunk az eredeti kamu címke problémától, de alul volt az általa készített címke, amelyre valaki rárakott egy másikat, - aki ezt az ő tudta nélkül is csinálhatta - így amikor erről küldtél képet jogosan gondolta, hogy az nem az ő csomagja volt.
Mivel meg van a két címke, te tudod bizonyítani, hogy egy csomagról van szó és így ezt ő is el fogja fogadni.
Ezután már egyértelmű hogy a minőségi kifogásodat sem utasíthatja el erre való hivatkozással, hogy azt nem ő küldte.
50% esély hogy nincs szándékos átverés és 50 % esély hogy az van, nem 100. Erre próbáltam utalni. -
HornedReaper
senior tag
Nekem mostanában a törötten / sérülten érkezett termékekre is azt hozza ki az Ali dispute esetén, hogy küldjem vissza (vagy 4. alkalom 1 hónapon belül), még részleges kárpótlást sem adnak.. Persze a 30 USD-s terméket (amiből hiányzik a leírásban megjelölt 6 USD-s ventilátor + teteje sérülten érkezett) nem fogom horror pénzekért visszaküldeni, inkább rendelek hozzá ventit és megjavítom.. 15 USD-t kértem volna vissza
A másik, 2db (kölön-külön rendelt) elemes NERF puska replika, mindkettő törött tárral érkezett.. Csak a törött tár értékét szerettem volna az egyiknél, vagy küldjön egy új tárat az eladó (4 USD), a másiknál az értékének a felét, mert a motorja is kezdett kerregni. Mindkettőnél úgy döntött az Ali, hogy küldjem vissza őket. Innentől lehet inkább eBay-en és társain veszek hasonló dolgokat a PayPal védelem miatt, hiába drágább ott a cucc. Lassan vigyázni kell az Alival, ha nem 1-2 USD-s kütyüket vásárol az ember!
[ Szerkesztve ]
Keress kínai shopokhoz kuponokért
-
sloja
tag
Nekem is van egy rendeléssel problémám, de az eladó csak a harmadik jelzésem után válaszolt. Feltöltöttem egy videót a youtube-ra, amit ellenőrizem is, hogy meg lehet-e nézni. Ezt válaszolta: "sorry, we can't access youtube or any google service..."
-
elistvan
senior tag
Ezt a terméket szeretném megvenni. Hogy tudom a havi vámmentes tarifa alá bevinni az árát? A 4 doláros új felhasználói kupon nem működik. Select kuponnal nem találtam ilyen eszközt.
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
PainKiller13
őstag
Logitech G102 eredeti lehet?
-
Topikgazda
válasz PainKiller13 #24792 üzenetére
Ha nem eredeti, akkor a cég már rég beperelte volna névjegy bitorlásért, a webshop neve és az árúsított termékeke leírásában a képeken mindenhol Logitech.
Viszont nem minden esetben a gyári dobozban küldik, de ennek ellenére az egér eredeti (Original) Logitech G102.
A csomagolási dolgot azt jelzik is a hirdetésben:
Package
Logitech G102 Prodigy Black(without package)
Viszont ezt is vedd figyelembe:A 18 negatív értékelés egyikében sincs utalás arra, hogy nem igazi termékeket árulnának.
[ Szerkesztve ]
-
timolya
csendes tag
Sziasztok!
Már többször rendeltem ugyanattól az eladótól, eddig 2 hét alatt mindig minden megjött ajánlott postával.
Most is van 2 rendelésem tőle, viszont most máshonnan lett feladva a csomag, RH-val kezdődik, ilyennel még nem találkoztam, a csomagok Shanghai-ból jönnek, és nem mozdul a nyomkövetés:
2018-07-02 00:55
Az exportot megnyitották és lebontották.
2018-07-01 14:41
Shanghai fogadó és továbbító központ, elhagyta, a következő állomás feldolgozó központ
2018-07-01 13:48
Shanghai fogadó és továbbító központ, lezárták
2018-07-01 13:47
Shanghai gyűjt és küld a központ, megkapta a mail
2018-06-28 12:24
Logisztikai megbízás jött létre
Valaki tudna valamit mondani, hogy csak simán ultra hosszú lesz most a szállítási idő, vagy eltűnt a csomag? -
San398
őstag
Sziasztok!
Most rendeltem először az Aliexpress appon keresztül. Az appban láttam hogy adott a termékre egy App only árat.Amikor fizetésre került a sor akkor meg a régi árat írta ki és azt is vonta le a kártyáról. Hogyan lehet az appon keresztül a kedvezményes áron vásárolni?
-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!
-
Topikgazda
válasz San398 #24799 üzenetére
Ha az app-on keresztül történik a fizetés, akkor ahol van ilyen kedvezmény azt fizeted automatikusan.
Én úgy csinálom, hogy a böngészőben keresgélek, bele teszem a kosárba. Mikor fizetném, akkor belépek a mobil app-ba, előcsalom a kosarat és fizetem az app-on keresztül.
Mivel a kártyámat az Alipay-en regisztráltam, még azt sem kell bepötyögni.
Nem tudom te hogy csináltad, úgy nem volt valami jó, ha tényleg volt rá app kedvezmény.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen TV-t vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Nők, nőügyek (18+)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Gumi és felni topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Autós topik
- Parfüm topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- További aktív témák...