Új hozzászólás Aktív témák

  • mzso

    veterán

    válasz V/ #25104 üzenetére

    Hát ez az. A dispute indítása után eltűnt a megérkezettnek jelölés. Úgyhogy még "in transit"-ként jelöli meg és eltűnt a gomb a megérkezés jelzésére... Így a feedback résznél sem szerepel...

    Pedig a dispute-nál azt jelöltem meg, hogy hogy nem olyan mint amilyennek kéne (magyarul már megvan), de úgy látszik ennek helyes kezelése meghaladja az ali képességeit. Nehogy segíteni tudjak más vásárlóknak...
    Hátha visszakapom az opciót, ha lezáródik a dispute. (Bár ezek után nem tartom valószínűnek).

    Nehéz felfogni hogy lehet egy milliárdos forgalmat lebonyolító oldal ennyire gány. Átirányítási hurokba is folyton belefutok még mindig, évek óta. Szánalmas. (pl Track Order-re klikkelés ha https-ben használod az alit) Sok más helyen már lassan kötelező a HTTPS ez meg nem működik normálisan HTTPS-ben.

    "Ha minőségi reklamáció volt, akkor meg elsőként a megérkezést kell leigazolni, mert ami nem érkezett meg annak nem lehet minőségi problémája és akkor rögtön ott az értékelés."

    Nyilván. De akkor vagy automatikusan megérkezettnek kéne jelölnie, vagy addig nem engedni ezt az opciót amíg meg nem teszem. Ez így abszurd... Gondoltam gyorsan megírom a dispute-ot majd majd értékelem is. Hát nem jött össze.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák