-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuffyDog
junior tag
válasz dzf007 #74250 üzenetére
De ez full out of stock. Rendelés után 2 perccel már nem engedte törölni, azóta ez a szép üzenet fogad, mint a képen. Akárhova írok, akármit csinálok nem képesek törölni. Már az eladó fiókját akarják tiltani, mert szabályt szegett, de hiába írtam le körülbelül 500x, hogy oké, de töröljék a rendelést is, escalated to highest team, azt viszlát.
=>> iPad Pro 11 128GB (2021) 100%-os akksival eladó! | ZenBook eladó! <<=
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #74251 üzenetére
Valami probléma lehetett vagy náluk vagy nálad mert 60 percen belül a Cancel order automatikus még akkor is ha közben kifogyott a termék.
De a megrendeléstől számolt 7 nap a feladási határidő és ha nem lesz feladva akkor is automatikusan törlődik a vásárlás.
De azért nem értem honnan jött ez a 2 perc ha 12.-e és 15.-e van emlegetve? Már korábban törölni akartad? Lehet hogy ez kavart be, mert nem futott végig.
Az állapota szállításra vár nem lehet ha te feladást hiányolsz mert akkor már visszakapta volna pénzt a 7 nap miatt.
Ha már az van hogy szállítva, mert akkor meg 10 nap múlva lehet kérni a pénzt (a 11- napon) vissza.
Ezt kellene tenni, a többi csak felesleges lózung amit írnak. De egyébként tényleg nem törölheti magától az eladó csak az AliExpress, ezért van az hogy dispute kell 10 nap után.
A törléssel te még nem kapod vissza a pénzed, az egy rendszerszintű törlés esetén egészen más dolog.[ Szerkesztve ]
-
PuffyDog
junior tag
Akkor biztos valami probléma volt.
Február 12.-én lett rendelve hajnalban. Azért próbáltam meg törölni rendelés után néhány perccel, mert nem a szokásos felület fogadott, hanem a Collected by courier státusz. Gondolkoztam rajta, hogy az mégis mi, amikor most adtam le a rendelést, és cancelre kattintva a már linkelt kép fogadott. Másnap, tehát 13.-án egy csomó termék eltűnt az eladó profiljából, sok pedig simán nem rendelhető. 15.-én írt, hogy ne haragudjak, beszélt a raktárral, de nem tudja feladni, mert nincs készlet. Azóta próbálom töröltetni, de az Ali support, hát egy darab kavics értelmesebb.
Legutóbb erre hivatkozott az eladó: [kép]
Ami igazából foglalmam nincs mit jelent, de több, mint 72 órája küldte a képet és azt írta alá, hogy ha lejár az idő automatikusan törlésre kerül. Hát nem került.=>> iPad Pro 11 128GB (2021) 100%-os akksival eladó! | ZenBook eladó! <<=
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #74253 üzenetére
Az akkor lenen ha nem adná fel. Nagyon egyszerű a dolog böngészőt írom.
Lépj be keresd meg a vásárlást, jó eséllyel ez már a Shipped résznél lesz és Awaiting delivery állapotúKattints az Order details-ra majd azután erre
Ha ezt látnád akkor mg vársz
Ha nem akkor dispute és
-
PuffyDog
junior tag
válasz dzf007 #74254 üzenetére
Én nem tudom mi történt az Aliexpressel, de hasonló rémlik nekem is. Sőt, ha valami nem lett időben feladva az is törlésre került. Termékenként más más időt írnak processing time-nál. 7 nap pl., annál amit most néztem. De régen ilyen bajom nem volt. Bármit rendeltem fel lett adva időben. Nagyon régen meg ott volt a PayPal. Ha probléma volt, az eladó nem írt vissza, a support hozta a szokásos szintet, nyitottam vitát PayPalon, leírtam mi a gond és hamar jött is vissza a pénz. Úgy veszem észre trehány lett az Aliexpress.
=>> iPad Pro 11 128GB (2021) 100%-os akksival eladó! | ZenBook eladó! <<=
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #74259 üzenetére
Világos, ezt a már törölni kellett volna rendszerüknek, ezen sem az eladó, sem te nem tudsz változtatni, az AliExpress-nek kellene kitalálni hogy miért nem lett törölve automatikusan.
Viszont csak szállított állapot van mert a második képeden ez a szöveg:
Your order has been picked up by the courier company and can't be canceled at this time.
A megrendelését a futárszolgálat már átvette, és jelenleg nem lehet törölni.
Az előző képen a Processing esetén ilyen nem lehetne. -
Topikgazda
válasz dzf007 #74260 üzenetére
És nem érkezett meg és ezt választottad: No available tracking information
Ezt nem választhatod mert nincs rá bizonyítékod: Still in transit, pást the delivery time
Ez is használható csak kell valami apró bizonyíték: Tracked as returned/canceled/lost
Nem szoktak a lezárt vásárlás esetén várakozást előírni, mert értelmetlen és csak 15 nap a dispute indítási idő van, de ilyet nem választunk sosem: Still in transit, pást the delivery time -
PuffyDog
junior tag
Ugyanez a szöveg volt rendelést követő néhány perccel később is. Azért lepődtem meg és azért akartam törölni, mert úgy voltam vele, hogy ez lehetetlen. És amit az eladó írt az alapján igazam is lett. Nem értem miért húzzák. Most jött email, hogy 3-10 munkanap, amíg a highest team felülvizsgálja az esetet.
=>> iPad Pro 11 128GB (2021) 100%-os akksival eladó! | ZenBook eladó! <<=
-
-
Topikgazda
válasz dzf007 #74268 üzenetére
Az azért meg van hogy lejár a dispute idő és tényleg nem írhat ilyet, ilyenkor arra kell nyomni hogy nem fogadod el, de a tíz év alatt sosem láttam ilyet hogy egy lezárt vásárlásra az eladó ilyet írt volna, az AliExpress meg egyáltalán nem szokott.
Mit tettél fel bizonyítéknak?
De nagyon nem stimmel, mert az AliExpress álláspontja, vállalása az ha eddig az ideig nem kapod meg a pénzed visszajár, az eladó ebbe már nem pofázhat bele. A 91. napon indítottad amikor már Closed volt az állapot?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz dzf007 #74270 üzenetére
Bizonyíték = a nyomkövetésről kép hogy semmi mozgás X időpont óta.
Minden dispute-hoz kell valami kép és/vagy videó melléklet.Ha azt írja az eladó hogy akármi akkor meg rögtön reject, el nem fogadás ha nem a teljes pénz visszaadás van ezekben az esetekben, de elméletben ilyen nincs, mert ez már nem az eladó fennhatósága.
Az időeltolódás miatt szoktunk a követő napon intézkedni. -
dzf007
aktív tag
Azt is megírtam kb. 60 napig semmi mozgás nem volt..Azán azt a dispute töröltem..
Departed from customs
2024-02-13 20:23
Leaving transit country/region
2023-12-15 02:46
Most szintén 14 napja semmi...lejárt a 90 nap is..Újra dispute...
2024-02-14 00:53
Out for delivery-Arrived at local delivery center -
yogibear
addikt
MPL...
Szállítás - A küldemény szállítás alatt - 2024. 02. 26. 20:13
Csomaglogisztikai Központ BudapestFeldolgozás - A küldemény feldolgozás alatt - 2024. 02. 26. 21:59
Budapesti 3. sz. Operatív Osztály BudapestKézbesítés - A küldemény a kézbesítőnél van - 2024. 02. 27. 9:01
3. sz. Budapesti Operatív OsztályFelvétel - A küldeményt a feladó előrejelezte, az átadást követően megkezdjük a feldolgozást - 2024. 02. 27. 9:08
Kézbesítés - Sikertelen kézbesítés zárt lépcsőház - 2024. 02. 27. 15:51
Kamuznak, tuti nem is volt kiadva a futárnak a cucc...
Nem hívott nem is csengetett fel...
Plusz előző nap kellett volna jönnie értesítésnek másnapi kiszállításról, másnap meg az aznapi kiszállításról... legutóbb így volt, igaz akkor 9:40-kor már ideadta a cuccot és csak 11-kor jött az email, hogy aznap hozza...Parcelsapp / Cainiao szerint :
27 Feb 2024 11:10 Received by local delivery company
27 Feb 2024 11:14 Arrived at local delivery centerOrdas kamu az MPL is... és még ezek akarnak terjeszkedni egész Európában...
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
Topikgazda
válasz yogibear #74273 üzenetére
Az hogy nem hívott vagy szerinted nem csengetett az még nem jelenti azt hogy nem lett kiadva a futárnak, kiszokták. A zárt lépcsőház is igaz volt, nálunk mindig az van.
A csengőn egyértelműen azonosítható vagy?
De egy csomagnál és egy kézbesítő nem megfelelő munkája nem igazán elegendő a minősítésre.
Van amelyik nem telefonál, de ez nincs kötelezően előírva. Ne keverd az EO értesítésekkel. A MPL--nél nem mindig működik az értesítés. Ha nem kaptál erről A küldeményt a feladó előrejelezte, az átadást követően megkezdjük a feldolgozást akkor a másnapi kézbesítésről sem fog menni, illetve többször előfordult már hogy az értesítő később jött amikor már a csomagot régen átadta a futár., de ezt te is észrevetted már. Néha nem kapják meg az e-mail címet. -
yogibear
addikt
A csengőn egyértelműen azonosítható vagy?
Igen és eddig mindig megtalálták...
Néha nem kapják meg az e-mail címet.
Azt is megkapták eddig mindig, kacattáros, az előző ami szintén PNLUC-os volt ott is megkapták (egy hónapja volt)...
Gyanítom, hogy nem került kocsira és még ott figyel náluk a Táblás utcában...
Ráadásul az MPL ide mindig legkésőbb 10 körül ideér, mert úgy van összeállítva az útvonala... ezért is kamu az a du 4 órási sikertelen kézbesítés... csak valamit be kellett írni...
Avagy nála volt csak elfelejtette és kamuzni kellett valamit, hogy miért viszi vissza...
Mindegy majd futnak még egy kört.„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
hroberto
veterán
Abszolút egyetértek! Most akartam venni itthon egy OBD adaptert, gondoltam azért ránézek az Alin is. Hát pont az ötödébe kerül pontosan ugyanaz a cucc szállítással. És itt még rámegy 2000 forint szállítási költség. Szóval elmennek a ...csába!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
yogibear
addikt
válasz yogibear #74273 üzenetére
Tuti kamuznak:
Kézbesítés - A küldemény a kézbesítőnél van - 2024. 02. 27. 9:01
3. sz. Budapesti Operatív OsztályKözvetlen a sorban ez után most megjelent egy újabb beírás, ami eddig nem volt ott:
Kézbesítés - Sikertelen kézbesítés - 2024. 02. 27. 9:01
3. sz. Budapesti Operatív OsztályBiztos hogy nem volt a cucc a futárnál, lehagyták... és most jöttek rá.
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
Cry0
őstag
Sziasztok! Vitát szeretnék inditani,minden adatot kitöltöttem de valami nem oké.hol lehet a gond ?
Iphone 15 Pro Max Kék Titán
-
baly81
aktív tag
Két store-ból vásároltam Choice-os termékeket egyszerre (nem a kacatosból). 3500Ft-os szállítási értéket bőven elérte, 16 napos... 1-2 napon belül mindkét termékről jött rendszerértesítés, hogy shipped. Ez volt 23-24.-én. Azóta unshipped státusza van mindkettőnek. Ráadásul külön-külön jelentek meg a shipped listában (mondjuk ez nem jelent semmi különöset). Most csájnában várnák össze a két csomagot, pakolnák egybe és úgy küldenék Mo.-ra, vagy mi van ilyenkor? Ilyennel még nem találkoztam. Hasonló valakinek?
[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
yogibear
addikt
válasz yogibear #74277 üzenetére
Mondom hogy eddig kamuztak a nyomkövetésben: vagy el sem hozták hétfőn a tranzitból, vagy nem adták ki tegnap a futárnak, vagy csak elkeverte és este a központban jött csak rá, hogy a kocsiban maradt...
Új bejegyzés a nyomkövetésben:
Felvétel A küldeményt a feladótól átvettük 2024. 02. 28. 1:18
Csomaglogisztikai Központ|Budapest
Kézbesítés A küldemény a kézbesítőnél van 2024. 02. 28. 6:49
3. sz. Budapesti Operatív Osztály
Plusz 7:31-kor email, hogy ma hozzák.
Plusz, épp most csörgött a futár, hogy 1 órán belül itt van...fél nyolckor! ilyen sem volt még.
Mindegy amúgy, csak tanulságként...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
Topikgazda
válasz yogibear #74282 üzenetére
Persze, de nem lehetséges hogy adatbázis hiba volt mert nem létezik bombabiztos számítástechnikai adatbázis? Mi hasznuk lett volna a kamuzásból? De a tegnapi adatoknál ugye nem volt olyan hogy átvették? Ha nem veszik át akkor kézbesítés sem menne, ezért gondolom hogy rossz adatokat láttál főleg ha most még az értesítést is kapod. Nem kamu, hanem hiba.
-
baly81
aktív tag
válasz hroberto #74287 üzenetére
Köszi a tippet!
Így már látom a TN-t. Bár az ali rendszere semmi bejegyzést nem hoz, de a parcelsapp-on látom, hogy mozgolódnak a csomagok. Nem is tudom, talán 7-8 éve volt ilyenem utoljára, hogy a ali apk-ban nem láttam valamit. Azóta nem volt ilyenem, pedig évi 2-400 csomagot mozgatok...
THX még 1x! Neked is V/![ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
-
Brinyó01
csendes tag
Sziasztok!
Van egy ECSCCA00 csomagom, 2023. 11. 17-én rendeltem, parcelsappban a következőt látom:
Gondolom már nincs esély rá, hogy megérkezik. Az összefoglalóban ezt olvastam:
"Ha nem kapod meg az AliExpress csak akkor fogadja el a meg nem érkezési dispute okot ha a dispute-hoz mellékelsz egy olyan postától származó igazolást, hogy ezt a ESC00xxxxxx számú küldeményt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére, nincs a postai nyilvántartásban, nem került hozzájuk és ezért nem is kézbesítették és bizonyítékként kell csatolni a dispute-hoz."Ezt az igazolást honnan kell kérnem? Személyesen a helyi postától vagy lehet online is?
Jól gondolom, hogy angolul kéne kiállíttatnom?Köszi!
-
Topikgazda
válasz PuffyDog #74291 üzenetére
Azt a Cancel-t próbáld már meg egy másik böngészőben, úgy hogy ne legyen Aliexpress süti, a böngésző gyorsítótár is törölt és semmi blokkoló, a felugró ablak, harmadikfél süti is engedve. Nem biztos hogy lesz valami, mert úgy tűnik olyan állapotban ragadt be amit csak az AliExpress technikai részlege tudna törölni, de akkor még valakinek a pénzt is vissza kellene juttatni mert ugye nem lesz vásárlás, ha törlik, ennek megoldása nem olyan egyszerű dolog.
-
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
ECSCCA csomagom 21 Feb 2024 Arrived at local delivery center
nem tudom hol miért ülnek ilyen sokáig rajta
Más
vettem egy akciós USB meghajtót 60GB ami hibás vissza lehet e kérni a pénzt mert mintha a dispute-nál csak a vissza küldést ajánlotta volna fel
ennél sok jó visszajelzés de az 1-2 csillagos visszajelzéseknél ugyan azok a hibák szerepelnek mint nálam a tesztnél
[kép] -
kir1975
csendes tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Vásároltam egy 75% os boltból, és lehet ez most a baj, 30k értékben Technic legót, de várni kellett rá, míg eladó megkapja a raktárból.
Ez két hét volt, és lejárat előtt feladta gyorsan, majd írt, hogy több lessz a szállítási költség, fizessek még 16 dollart.
A felét hajlandó ő befizetni, de semmit nem adott, se Számlaszámot, se semmit, és Global Tracking szerint eladó visszajelzésére vár a szállítás.
Mit tudok most tenni, nem hinném hogy vissza adná a pénzt az eladó, illetve stornózná a vételt, hajlandó vagyok fizetni neki, de elég lassan megy a párbeszéd.
Most a kinai postának Cianio stb nek kell fizetnem, vagy az eladótól kérjek befizetési lehetőséget?
Köszönöm szépen ha valaki tudna segíteni. -
baly81
aktív tag
válasz kir1975 #74298 üzenetére
Én biztosan nem fizetnék neki semmit sem! Számlaszámra meg végképp nem utalunk!!! Volt egy olyanom, hogy egy 95%-os üzlet visszafizetett nekem bankszámlára egy kis fájdalomdíjat egy hibás termék miatt. De azt ő fizette vissza nekem, TE NE TÉGYÉL ILYET!
[ Szerkesztve ]
Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Steam Deck
- Hálózati / IP kamera
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- EAFC 24
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Android szakmai topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...