Új hozzászólás Aktív témák

  • #45185024

    törölt tag

    válasz Malibutomi #19076 üzenetére

    Igaz nem engem kérdeztél de én is elmondom a véleményem :)
    Az rengeteget számítana ha a nem látható háromszögeket előre kiszűrné a rendszer, ezzel jó sokat foglalkoztak régen a motrok, ez akár hozhatna nagyon sok időt is a kártyának ha textúrázás meg fényhatásokat megússza a kártya , de csak bizonyos esetekben, a minél komplexebb esetekben.
    Ha egy grafikus Low Poly val dolgozik 30 FPS-en a motorban akkor nem sokat ér az egész.
    Ha lesz ilyen és jól sikerül az ad az ilyen összehasonlító FPS táblázatoknak nagyon mert 3 eltérő játéknál teljesen máshogy fognak beállni a kártyák. Aztán az 500 as sorozatn meg majd jobban optimalizálja az egészet és jobban összedolgozik a motrokkal és majd ott fog kb tökéletesen futni mindenen.
    De ha egy ilyen rendszert behoznának a másik oldalon meg nem, akkor megint arról fog szólni a történet hogy ki írja a játékot és melyik kártyán szeretné hogy jól fusson a dolog. Mindent ki lehet használni meg ki is lehet kerülni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák