-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45185024
törölt tag
Összefoglalom amit írtok.
Akkor egy Fury shaderszámával, attól lassabb memóriával, de jobb belső átrendezéssel jön a Polaris 10 490x néven és mivel megszabadult az interposer és hbm árdrágításától 120-140 között vártok egy Fury Xtől kb 20-30%al erősebb népkártyát UGYE ? -
őstag
válasz #45185024 #18751 üzenetére
Várni - várjuk, csak az nem lesz népkártya, és nem is abban az árkategóriában fog jönni.
Inkább 200k környéke lesz az általad leírt kártya.Én személy szerint a 390X árkategóriába egy attól 25%-al erősebb kártyát várok 25% fogyasztás csökkenéssel.
Őszintén szólva ezek a táblázatok jelenleg pont arra alkalmasak, amiért kiadták őket. Találgassanak az emberek, és ébren tartsák az érdeklődést. Konkrét adatokat nem fogunk megtudni idő előtt, amikor még azon is megy a titkolózás, hogy milyen lesz az egyik, vagy másik cég közép kategóriás kártyája (lásd 380x vs. 960ti, lesz-e,mit fog tudni, mikor adjam ki az enyém)
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
Z10N
veterán
My2cents:
http://videocardz.com/58634/amd-confirms-polaris-10-is-ellesmere-and-polaris-11-is-baffin
6db p11 (Baffin, 128bit) es 2db p10 (Ellesmere, 256bit) sku lesz kezdetben, az elobbibe beleszamolva a mobil valtozatokat is. Szoval p10-bol nem lehet le/pro/xt jelenleg. Tippre ahogy a cikk is mondja a 2304spu-s lesz a pro es az xt pedig 2560spu. IMHO ha lesz kesobb LE akkor az tippre 2048spu lesz. A mem savszelt kicsit sovanynak tartom, de hatha kiokoskodtak. A gddr5 varhato volt, mint ahogy mar sokan mondtak. Majd a kovetkezo gen-nel kapnak oc-t es gddr5x-t.
Tippre a p11-ben 1536spu lesz max (18-24cu), a 1792spu-t mar ketlem (1280/2048=0.625; 2048/2816=0.727).
P11-nel szerintem 3+3 lesz a desktop+mobil felhozatal. Esetleg 4+2 es akkor a fenti pelda le lesz fedve 18-20-22-24cu. Ez utalna a korabbi kijelentesre, hogy sok variacoit fogunk latni. Vagy ervenyesul az eddig sema es mobilbol lesz tobb 2+4, azaz marad p11pro es p11xt.
P10-nel nezte valaki az 50°C target temp-t?
A graphics pipes p11:5 es p10:6 mi lehet?
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
http://videocardz.com/58639/amd-polaris-10-gpu-specifications-leaked
Ha ez a p10pro (3,6864 TFLOPS es 192GB/s) akkor eleg erdekes balansz, mivel ez igy egy buffolt 380x-nek nez ki. Viszont meglehet, hogy ez egy ES.
Nem hinnem, hogy ez a tablazat fake, mivel Sisoft Ranker adatbazisbol valo.
http://ranker.sisoftware.net/show_run.php?q=c2ffcdfbddbcdde0d2e3d4e7d0e8cebc81b197f297aa9abccff2c2&l=enPoints 88
Score 909.98Mpix/s
Qualification Good Performance
Created 18 March 2016
Single-float Shader Compute 3473.97Mpix/s
Double-float Shader Compute 238.36Mpix/sGddr5-nel, ha jol tudom 7GHz a jelenlegi ajanlott max, az pedig csak 112GB/s a p11-nek.
Ezek alapjan mocskosul nagyot kellet guritaniuk, ha ezek fogjak valtani az elodoket.
Die Size-rol mik is voltak az infok? Ha ez egy nagyon cut-down ES verzio akkor meg van remeny a tobb cu-ra.
Anno 3072spu-t remeltem es 1792-t a p11-nek, de ezekszerint az a NEW logo nem hiaba van ott es 2-2,5x ratio is igaz lehet.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
Jobban megnezve a device id-ket ez bizony P10XT-nek nez ki. A C4 lehet az ES-re vonatkozik.
67DF : C4 (36CU 2304SP SM5.0 800MHz, 8GB DDR5 6GHz 256-bit, PCIe 3.00 x16) (D3D 11)[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
Rakeresve a dev id-re validnak nez ki, mivel ket meresi idopont is van. Bar az eredmenyek nehol furcsak.
Video Shader Compute
909.98Mpix/s 2304SP 800MHz Normal Desktop Windows x64 6.2GP (GPU/CPU/APU) Processing
1586.39Mpix/s 36CU 793MHz Normal Desktop Windows x64 6.3Video Shader Compute
909.98Mpix/s 2304SP 800MHz Normal Desktop Windows x64 6.2
18 March 2016Video Memory Bandwidth
27.50GB/s 8192MB 6000MHz Normal Desktop Windows x64 6.2
18 March 2016GP (GPU/CPU/APU) Processing
(OpenCL) 1755.53Mpix/s 36CU 786MHz Normal Desktop Windows x64 6.3
23 March 2016[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=AMD-Open-Sourced-Polaris
Rosszul adtak meg ket dev id-t. Marad a 6+2 sku
The initial Baffin PCI IDs include 0x67E0, 0x67E1, 0x67E8, 0x67E9, 0x67EB, and 0x67FF. The Ellesmere IDs are 0x67C0 and 0x67DF.# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
#45185024
törölt tag
Ööö összefoglalná ezt nekem valaki ?
-
nagyúr
Amíg az órajelről nincs közelítő elképzelés, addig sokat nem érdemes spekulálni a teljesítményről még akkor sem, ha elhisszük a unit-számokat (amit amúgy én nem). Az órajel pedig függ a processztől és az architektúrától is - lehet, hogy 900MHz is köhögős lesz, meg az is lehet, hogy simán megy 1200-at. Ez 33% különbség, azonos memóriasebesség mellett is kb. 25% FPS-ben. Ez kb. a 390X és a Fury X közötti differencia...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Malibutomi
nagyúr
Ez vajon mennyire fedi a valosagot? [link]
Tomoren: hogy a polaris uj command processora segithet a dx11 overheaden.
-
füles_
őstag
válasz Malibutomi #18763 üzenetére
Hát nem lenne rossz
Én ezeket találtam:
-A Baffinnak,Ellesmerenek is lesz ez a Carrizo féle powergating,azaz lekapcsolja a CU-kat amikor nincs rájuk szükség
drm/amd/powerplay: add thermal control for elm/baf
drm/amd/powerplay: add UVD&VCE DPM and powergating support for elm/baf
drm/amd/powerplay: add all blocks clockgating support through
SMU/powerplay
drm/amd/powerplay: add GFX/SYS clockgating support for ELM/BAFdrm/amd/powerplay: add GFX per cu powergating support through
SMU/powerplay
drm/amd/powerplay: add GFX per cu powergating for Baffindrm/amd/amdgpu: add medium grain powergating support for Baffin
drm/amd/amdgpu: add power gating initialization support for GFX8.0
drm/amd/amdgpu: add power gating init for Baffin-Baffin,Ellesmere 8 HWS tömbbel érkezik
+ case CHIP_BAFFIN:
+ ret = amdgpu_atombios_get_gfx_info(adev);
+ if (ret)
+ return ret;
+ adev->gfx.config.max_gprs = 256;
+ adev->gfx.config.max_gs_threads = 32;
+ adev->gfx.config.max_hw_contexts = 8;+ case CHIP_ELLESMERE:
+ ret = amdgpu_atombios_get_gfx_info(adev);
+ if (ret)
+ return ret;
+ adev->gfx.config.max_gprs = 256;
+ adev->gfx.config.max_gs_threads = 32;
+ adev->gfx.config.max_hw_contexts = 8;Már lassan az egész oldal tele lesz ezekkel a hülye driveres írásokkal
[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
+vbios.high_yclk = bw_int_to_fixed(6000)
+vbios.mid_yclk = bw_int_to_fixed(3200)
+vbios.low_yclk = bw_int_to_fixed(1000)
+vbios.low_sclk = bw_int_to_fixed(300)
+vbios.mid_sclk = bw_int_to_fixed(974)
+vbios.high_sclk = bw_int_to_fixed(1154)Ez már reálisabb GPU órajel
[ Szerkesztve ]
-
Z10N
veterán
A 786, 793, 800 nem eleg kozelito ES-nek? A 2304spu pedig ket konfignal is szerepel. 1200-t realisnak tartom.
Ahogy Malibutomi is emlitette a command processor is es sok minden mas is uj lesz. Szoval lehet eleg lesz ennyi cu, mint anno az optimalizalt/finomhangolt Barts es Cayman-nal.
Fules pedig kikereste a pstate profilokat:
mem hi: 6000
mem mid: 3200
mem low: 1000
gpu low: 300
gpu mid: 974
gpu hi: 1154[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
apatyas
Korrektor
válasz füles_ #18767 üzenetére
Én viszont azt nem értem, mintha a mellékelt (sisoft-sandra ha jól írom) teszten a shader teljesítménye se lenne olyan kimagasló. Osztogattam azt az órajellel meg CU számával délután, meg jósolgattam, de valahogy mégse jött ki konzisztens eredmény a korábbi chipek teljesítményéhez képest. Memória sávszéltől mennyire függ?
Sz: lehet, hogy megvan, mit mivel kevertem össze. Holnap megnézem, amikor megint tudok gondolkodni.[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
nagyúr
válasz füles_ #18767 üzenetére
A shadereknek hogyan nő a teljesítménye? Két MAD-ot végeznek egy ciklus alatt? Akkor az már nem egy shader, hanem kettő
A kihasználtság persze javulhat, gondolom erre mennek rá az új CP-vel, meg a CU-n belüli ütemezésen is biztos hangolnak. Az sem kizárt, hogy az aszinkron compute mintájára aszinkron grafikus programokat is fog tudni futtatni. De ez mind csak feltételezés.(#18766) Z10N: Most akkor elég közelítő a 800, vagy reális az 1200? Ez már nem is 33% különbség, hanem 50%. Ég és föld.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Z10N
veterán
Marmint, ha az ES tud 800-t, akkor a 900 mar eleve nem lehet kohogos, igy a vegleges teljesen hiheto 1200-n.
"Az órajel pedig függ a processztől és az architektúrától is - lehet, hogy 900MHz is köhögős lesz, meg az is lehet, hogy simán megy 1200-at."Ui: A video-t ujranezve kezd korvonlazodni mit is akarnak elerni.
"Polaris is different enough from GCN that it can be considered a new architecture. The ALUs are not the same, the Command Processor is not the same, the caching is not the same, the CUs aren't the same, the RBEs aren't the same, the memory controller is brand new."
"Polaris is bringing brand new geometry processing units, new memory controller, new Command Processor, new CUs and thus improved FP32 performance per clock, improved caching, dedicated 4k media processor and a re-organized front end."
"With a new command processor, DX11 CPU overhead is fixed on Polaris. Improved geometry processors means that nvidia's tessellation strength is gone. Improved CUs means that AMDs Polaris can now tackle a wider array of shaders with improved performance per clock thus limiting the impact of nvidia optimized shaders. Improved performance per watt negates nvidia's strength in that dept. AMD hired Scott Wasson in order to improve their frame pacing. Multimedia cores for Shadowplay-like accelerated 4K video capture. HDR feature for improved color reproduction (new Display Engine)."
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
válasz apatyas #18768 üzenetére
Egy kalkulacio jo lenne a teszteredmenyek alapjan, mivel nem igazan szoktam bench programokkal foglalkozni.
Viszonyitaskent:
380X (TongaXT)
970@2048:128:32
SP 3973.1
DP 248.3P10XT(?)
800@2304:?:?
Single-float Shader Compute 3473.97Mpix/s
Double-float Shader Compute 238.36Mpix/sAz Mpix/s nagyon hasonlo a GFLOPS ertekekhez. Bar ketlem, hogy kommutativ lenne.
Ui: Feltunt egy ujabb eredmeny.
GP (GPU/CPU/APU) Cryptography (High Security)
67DF4 (2304SP 36C 1GHz, 16kB L2, 3GB DDR3 5GHz 256-bit) (OpenCL) 24.50GB/s 36CU 1000MHz Normal Desktop Windows x86 10.0 24 February 2016[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
Az egyik korabbi reszletesebben.
1417.25Mpix/s 36CU 800MHz
1755.53Mpix/s 36CU 786MHzAz elobbinel mondjuk a "3GB DDR3" erdekes.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
nagyúr
Az órajel-dolog nem egészen így működik, kifejezetten tekintettel kell lenni a chip fizikai designja során arra, hogy milyen órajeleken akarod üzemeltetni. Abból, hogy az ES 800MHz-en megy, önmagában nem következik semmi, az is lehet, hogy 850-nél a falnak megy a design. Persze nyilván nem így lesz.
A továbbiak nagyon jól hangzanak, legyen úgy. Az időzítés (meg a kíváncsiság ) miatt úgyis valószínű, hogy a következő kártyám egy Polaris 11-es lesz, majd jól leellenőrzöm ezeket.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Z10N
veterán
Azert azt belathatod, hogy bar uj gyartastech-rol es csikszel-rol van szo azert eleg valoszinutlen, hogy +6,25%-nal falba utkozzon. Ha tenyleg olyan bonyolult lenne a uarch akkor az ES se 800-n nyitna.
Az 1200-t pedig mint mondtam a pstate profilra alapozom (1154). Ennel mar alakul: 5317,632GFLOPS.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
nagyúr
Még egyszer: ez nem bonyolultság kérdése, hanem célzatos tervezésé. Ilyen magas órajeleknél már figyelembe kell venni a "vezetékek" hosszát stb. A 850MHz nyilván extrém példa volt, de pl. a Hawaii meg a Fiji 1GHz felett nem érzik túl jól magukat. Nem tudom, mire designolják az újat.
A szivárgott infok pedig továbbra sem hiteles források.[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
füles_
őstag
AMD’s Greenland/Vega 10 GPU to feature 4096 Stream Processors
Ez ugyanannyi SP mint amennyi a Fury X-nek van...
Valaki elmagyarázná pontosabban mit csinálhattak az SP-kel hogy elég lesz kevesebb is? Az addig oké hogy nő a hatékonyság[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
válasz Malibutomi #18777 üzenetére
Szerintem is,de úgy látszik hogy valami nagyot alkottak ezen a téren.
Amúgy ha mégnézed a 2880 shaderes 780Ti-t is jó 15%-kal odakente a 2048 shaderes 980 -
füles_
őstag
Most valahol azt olvastam hogy az instruction prefetching és nagyobb L1/L2 cache növelik a shaderek teljesítményét.És az új parancsprocesszorban fejlődni fog shader utilisation,ami azt eredményezi hogy gyakori async compute használat nélkül több shader lesz kihasználva
Na ennek most mennyi értelme van?
-
nagyúr
válasz füles_ #18780 üzenetére
Ismét: ezek nem teljesítményt növelnek, hanem kihasználtságot, ill. az egyes shader programok teljes átfutási idejét csökkenthetik. Ennek mindig van értelme.
A 780Ti pixel-műveletek terén mérföldekkel a 980 mögött volt, míg az effektív ALU-kapacitásban alig volt érdemi különbség.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Sir Ny
senior tag
válasz füles_ #18778 üzenetére
(#18781) gbors: "Ismét: ezek nem teljesítményt növelnek, hanem kihasználtságot"
Neked eddig sosem adtam arcpálmát, azt hiszem.
(#18778) fules : "Amúgy ha mégnézed a 2880 shaderes 780Ti-t is jó 15%-kal odakente a 2048 shaderes 980"
20% -kal nagyobb órajel? jobb ALU-ROP arány?
De valóban, ez kitűnő ellenpélda
[ Szerkesztve ]
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Sir Ny #18784 üzenetére
Hogy hány FPS-ed lesz, az nem csak a teljesítményen múlik. Tudod: Optimalizálás. Mikor adott gépen csúnyább játék rosszabbul fut, az nem azért van, mert a géped teljesítménye visszaesett, hanem mert a játék rosszabbul használja a gépet.
Az elméleti ALU teljesítmény az az érték, amit meg szoktak adni a GPU-knlál. Az egy szorzat eredménye, amit abszolót maximum tud a vas. Hogy a rajta futó program ezt képes-e kihasználni, az megint más kérdés. Általában nem. A gépek sokrétűsége a skálázhatóság és a kompatibilitás miatt kompromisszumokat kell kötni, hogy a végeredmény a kívánt tartományban üzemeljen. Persze lehetne még jobban optimalizálni, de ugye az meg már olyan plusz költség, amiből a készítő/kiadó nem lát plusz hasznot. Senki se vett még játékot úgy, hogy "Rohadt jól van optimalizálva, megveszem!".
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Z10N
veterán
válasz stratova #18783 üzenetére
Leave it, he's here just for the "kill"
Ha ez igaz a p10xt 2304spu-val maris hihetobb. Amugy nem tudom miert, de mindenki a p10-t a furyX levaltasara remeli, arra ott lesz a vega. Hol volt errol nyilatkozat, mivel lehet lemaradtam. Egyebkent sem ertem hova ennyire sietni. Ngreedianal meg nincs hbm implementalva es a legfontosabb szegmens amit cserelni kell az a pitcairn, esetleg bonaire. A p10-t (490x) inkabb a HawaiiXT 290x/390x levaltasara gondolom (2304 vs. 2816).
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Z10N
veterán
http://www.3dcenter.org/news/amds-greenland-chip-mit-4096-shader-einheiten-bestaetigt
suggesting new code name "Vega 10"
confirmed: AMD Polaris / Vega-generation, GCN 4.0 architecture
confirmed: 14 / 16nm manufacturing stage
accepted: ~ 350mm² chip area
confirms 4096 shader units
probably 2048 bit memory interface HBM2
most likely: 8GB HBM2 memory
suggesting 160-180 Watt TDP
suggesting Performance 20-30% faster than Radeon R9 Fury X
confirmed: launch early 2017
accepted: desktop sales name Radeon R9 480 seriesA 20-30% nem tudom honnan jott nekik es a 480-t se Fogyasztasi tippeket kernek. Ha a p11 konfig frame limittel 86W-bol megvolt (vegyuk ezt avg-nek), akkor a p10-nek 100-120W korul realis lenne turbo-n (1154). Igy meglenne a 2-2,5 arany perf/watt a hawaiiXT-hez kepest. P11-nel a passziv hutesnel mennyit disszipalhat el?
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
nagyúr
feltételezik, hogy a litográfiai változtatás hatására a gpu frekin is növelni tudnak - ha már a memória-elérés sávszélessége duplázódik.
a 480 meg onnan jön, hogy szerintük a p11 lesz a 460, a p10 a 470, akkor ez pedig a 480.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Malibutomi
nagyúr
Azert gondolja mindenki a Polarist a Fury levaltasara (teljesitmenyben, nem pozicionalasban), mert fele csikszelessegen+ujabb architekturaval egy fele akkora chipnek hoznia kellene azt a teljesitmenyt. Mondjuk ha egy 15%-ot ratesz a 390x-re akkor mar kozel van a Fury-hoz.
Amit meg lebegtettek hogy a csucskartya duplaannyi tranzisztor lesz, hat abbol+ujabb architekturabol a 20-30% a fury felett nagyon gyenge lenne szerintem. A csucskartyanak ami pozicionalasban is valtja a Furyt szerintem minimum 50%-al kellene gyorsabbnak lennie.
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz Malibutomi #18790 üzenetére
Én nagyon szomorú lennék ha csak 30% ot hozna egy Fury Xre a Vega, egyrészt mert akkor bár gondoljunk bármit is a 980 TI-ról, túl közel lenne hozzá az eredménye, és lehet úgy csűrni csavarni tesztet hogy megverje egy Moha színű Supportedben, ami elég nagy blama lenne neki.
Meg az ártényező is , az nem lenne túl nagy előrelépés hogy a mostani 200 as kártyákat felváltja egy 300 as kártya+30% ért, akkor ugyanott vagy ár teljesítményben talán még rosszabbul, meg kellene nézni az előző csíkszélességváltást , aki még emlékszik rá hogy ott mekkora eltérés volt azonos shaderszám esetén.
Amit szerintem itt nézegettek 2-3000-es shaderszámokkal az a 400-as széria alja, és annak tök rendben is van.
De ha egy majdnem felezős csíkszélesség váltás nem hoz legalább 50% shader emelkedést és vagy ROP emelkedést, akkor én szomorú maradok.
Bár kaptunk egy ígéretet hogy nem lesznek akkora eltérések a rop szám miatt mert jobb lesz a szervezése, mondjuk erről többet szívesen olvasnék Abutól ha kijózanodott a tegnapi buliból lol[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Kellemes Húsvéti Ünnepeket !
-
apatyas
Korrektor
Na lássuk:
1.
Single-float Shader Compute: 3474 Mpix/s
2304 shp, 800 MHz, 256bit 6 GHz.
3474 / 800 / 2304 = 0,001884 pix / shader egy műveletben. a másodperc kiesik.Ugyanezt, itteni teszteredményből 380-ra kiszámolva 0,0021 jön ki,
390-re meg 0,0015Szerk: Eleve zöldség, mert kb ugyanannyi a teszteredménye, mint a 380-nak. Throttlingos lehetett.Ennek a hasonlítgatásnak semmi értelme, zöldség jött ki. Amúgy is, a rangsorban azonos kártyák eredményei közt is rohadt nagy az összevisszaság, nem tudom mihez hasonlítsak, lehet, hogy a feltüntetett órajelek nem reálisak?
[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
Z10N
veterán
válasz apatyas #18793 üzenetére
Igen, utana meg nezegettem a tobbinek is az eredmenyeit es elegge ossz-vissza. Eleve a SiSoft nem valami konzisztens bench es a hw-t sem ismeri fel mindig. Viszont a driver es az adatbazis bejegyzesek egymast erositik meg. Viszont harom eltero konfigban es harom eltero idopontban tortentek meresek, de a dev id azonos.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
apatyas
Korrektor
MEGJELENT AZ ÚJ POLARIS!!!! NÉGYNÉGY!
Ja, mégsem. Csak a Samu ökörködik az elnevezéssel
Ilyenkor kit kéne pitsán rúgni?[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
nagyúr
-
nagyúr
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest