Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #54740 üzenetére

    A DXR 1.1 a DXR 1.0-hoz hasonlóan egy zsákutca lesz sajnos. Maga a ray query jó ötletnek tűnik, mert valóban sokat segít a fejlesztői oldalon, de kizárja a sugarak sorba rendezésének lehetőségét a koherencia alapján, és ezzel egy potenciális hardveres irányt vág el. Szóval ebből visszatáncolás lesz PC-n, de nem a DXR 1.0-hoz, mert az is zsákutca a dinamikus linkelés miatt. Az a rendszer lesz, amit a Microsoft az Xbox Series S/X-re fejlesztett, mert azzal a kódbázis tetszőlegesen szállítható PC és Xbox között. Ráadásul a rendszer programozható, és nem zár ki potenciális jövőbeli irányokat.

    A számítási kapacitás annyira nem hiányzik, maximum ha szarul van megírva a motor. A valós probléma más. Ezeket egyébként elég jól összefoglalta az Intel a múlt év végén: [link] - érdemes megnézni, hogy mennyire elegáns a megoldásuk. Igaz traversal shader kell hozzá, de egy rakás terhet levesz a VRAM-ról, és nem számol feleslegesen.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák