Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #54738 üzenetére

    halottuk már ezt a DXR1.1 megjöttével. Aztán nem lett belőle semmi.
    A Turing nagyon szépen hasít a DXR játékokban. mire meg érdemi fejlődés lesz már kint lesz megint egy új generáció Értelmetlen az egész hasonlítgatás így. Meg fogják oldani ahogy eddig is tették.

    Alogonomus:
    Dehogy kulcsfontosságú: A valóság az hogy felesleges nem látható távolságban lévő dolgokra ütközést számítani . Pont ez a lényege ennek, hogy ekkorka számítási kapacitással csalni kell. Eddig még egy játékban sem láttam olyat, hogy a bekapcsolt RT a szemem elött aktiválódott volna, maximum textúra BUG miatt, lásd CP2077.
    A valóság meg az hogy jelenleg a 6090 vagy 80 XT a 3060 ti vel harcol RT alatt bekapcsolt DLSS nélkül is. Ha ezen javít is a később valamit az Amd akkor sem lesz egy szinten soha a két architektúra RT alatt. Ez van ,csodák nincsenek, sokszor elhangzott már ez itt.
    Az Nvidia se fogja tudni megoldani az RBAR-t olyan szinten más GPU ján és 1-2 év lemaradással mint AMD vagy Intel fogja a saját architektúráin amit ők terveznek és látnak előre.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák