Új hozzászólás Aktív témák

  • paprobert

    senior tag

    Az RDNA3 RT-raszter arányát figyelembe véve az AMD-nek kb. kétszeres raszter tempót kellene hoznia egy kártyával, hogy az RT-t bekapcsolva egyenlő sebesség legyen az NV modelljeivel. Látnunk kell előbb a teszteket.

    Kicsit megint FX CPU érzetem támad, amikor a "miért nincs az X játék kódja így vagy úgy megírva, hogy az AMD RT-je működni tudjon jól" elvárást olvasom, ha az RT teljesítményt vizsgáljuk.
    Az idealizmus és a realizmus ellentmondását látom ebben.

    Idealizmus: bárcsak mindenki okos kódot írna az előnyökért, ugyanúgy lenne szép RT, és még több feldolgozót is lehetne a kártyára rakni.
    Realizmus: nincs elég RT hardver az RDNA architektúrába iktatva, így ha csak nem változik valami, marad a szenvedés.

    Okos kódot írni nehéz. Betartani az Nvidia 4 éve tartó iránymutatásait és best practice-eit sugárkövetésre vonatkozóan, könnyű.
    Ez szinte egy az egyben az a dilemma, mint ami a DX12(nehéz), DX11(könnyű) körül volt.
    Talán annyi a különbség, hogy elegendő hardverrel kitömve még lehet tovább gyorsítani az RT-t a jövőben, szemben a DX11 nyilvánvaló zsákutcájával.

    [ Szerkesztve ]

    640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

Új hozzászólás Aktív témák