-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovsol
titán
válasz
Menthirist #10269 üzenetére
Én hamar eladtam az FX-t, és 2012.-ben még nem voltak így elszállva az intel árak se. (3570k 45k)
Egyébként meg nem az intelt preferálja a DX11, hanem szimplán jobban fekszik neki a kevesebb erős mag, de ezt az AMD már az FX tervezésekor is tudhatta, mert nem mai csibe már a dx11.May the Force be with you!
-
7time
senior tag
válasz
Menthirist #10359 üzenetére
Ez mindenkinek jó lenne, kapnának egy rendes technológiát pénzt a fejlesztésekre és rendesen tudnának dolgozni, túl szép hogy igaz legyen.
-
smkb
őstag
válasz
Menthirist #10364 üzenetére
Intelt megfogni az x86 piacon kb lehetetlen. Olyan mértékű fejlesztést, időt és pénzt igényelne, amit egyszerűen a piacból szerezhető részesedés nem termel ki. Intelnél vannak a legjobb mérnökök, többéves technológiai előny, jól bejáratott üzlet kapcsolatok. Még a Samsungnak is nagy falat egy Intellel megkűzdeni az x86-os piacon.
A legfőbb szempont pedig a Samsungnak is a profit, hogy x K&F költségből mennyi profit valósul meg. Na ebből a szempontból az Intel uralta x86 piac nem pálya. Ott volt a lehetősége az ARM szegmensbeli dominanciára, ahol megmutathatta volna az erejét (könnyebb menet lett volna), de az sem ment, sőt ... ott tartunk, hogy MediaTek csipek is megjelennek a mobiljaikban. -
kovsol
titán
válasz
Menthirist #10364 üzenetére
Mondjuk az intelnek saját gyártástechnológiája van amit magának fejleszt, addig az AMD és az NV bérgyártókkal dolgozik, így azon a fejlesztésen jókorát tud spórolna. Egyébként az intelnek nagy előnyt is jelent ez a jobb gyártástechnológia, mert így nem szorul rá más cégekre.
May the Force be with you!
-
#35434496
törölt tag
válasz
Menthirist #10364 üzenetére
" csoda hogy az amd nem tud simán "erőből" erősebb procikat kihozni mint az i7-ek)," Jelenleg az i3 is gondot okoz amd prociknak.
[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
válasz
Menthirist #10367 üzenetére
Meg az intel nem is nagyon öl pénzt olyasmibe, hogy driver fejlesztés, vagy a fejlesztőknek optimalizációban segítség. AMD nek ebbe a szoftveres részbe is sok lé elmehet.
May the Force be with you!
-
Crytek
veterán
válasz
Menthirist #10364 üzenetére
" Csak remélem nem mennének el full-mobil irányba mint az nvidia."
Ők sem mentek volna el csak mivel nem gyárthatnak procikat pc-be mint az amd maradt a mobil front
Pedig jóféle nv apik lennének az hotziher"Nem gond a DX12 ez megoldódik mivel az I3 már egy FX6300 is el fogja verni"
Majd ha a tesztek bizonyítják.....
Nagy pofára esés lesz ez a dx12 az tuti annyian beleélik magukat hogy majd most a 80 éves géppel is hasít majd minden
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
#35434496
törölt tag
válasz
Menthirist #10376 üzenetére
Majd kiderül mi lesz.
Èn egyenlőre nem cserélem le az 5960X-et ha nem baj.
-
7time
senior tag
válasz
Menthirist #10379 üzenetére
-
7time
senior tag
válasz
Menthirist #10518 üzenetére
Nem tudom hogy sül el ez az AMD HBM de ennyi találgatást még kártyáról az életben nem láttam.
-
Gainka
őstag
válasz
Menthirist #10597 üzenetére
Ha lesz egyaltalan olyan kartya
-
do3om
addikt
válasz
Menthirist #10679 üzenetére
Pislogni majd akkor lehet ha már csak 10-ből
1 sem lesz ami megütné az elvárt szintet.
Persze játék játék, mint a trabant is autó meg egy BMV X6 mindegy az mit kapsz igaz?Xmister
A W3 mindjárt megjelenik te miről beszélsz?
Ja hogy majd (szeretitek ezt a szót), szóval le is írom nektek megint legyen öröm: majd egyszer csinálnak hozzá támogatást ami utólag megtákolva tutira igen jó lesz.
Sőt talán hamarabb lesz kész mint a 4. rész.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-Solt-
veterán
válasz
Menthirist #10682 üzenetére
Szerintem a GTA V is megkapja majd a DX12 támogatást...
www.smart-bus.hu
-
do3om
addikt
válasz
Menthirist #10682 üzenetére
Nem vagyok nagy játékos az igaz, meg sok időm sincs rá, amikkel játszottam az elmúlt időben szerintem nagyrészt népjátékok.
A W3 is várom már, GTA5 (ez ugye már kiderült mi kel neki intel+NV mint a játékok 80%-ának, mert rohadtul nem jött be a konzol miatt az AMD előnyben lesz sem szinte sehol mennyit olvastam ezt már szinte el is hittem, nem is lehet játékot említeni)
Solt
Szüksége is volna rá a jelenlegi helyzetben.
(már ha egyáltalán valóban jobb lesz az AMD DX12 alatt vagy ez is a szokásos nagy felhajtás amit már szánalmasan sokszor elkövetett)[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
#85552128
törölt tag
válasz
Menthirist #10685 üzenetére
Én még nem láttam in-game videót...
Egyébként a Dragon Age: Inquisition is néhol olyan látványt nyújt DX11 alatt amit megjelenés előtt el sem hittünk volna.
Még úgy is, hogy a promó videókban az is sokkal szebben nézett ki.Szerk.: Az "in-engine" videókkal pont az a gond hogy a végső játék nem úgy fog kinézni. A DA:I-nál is az első trailer FB-vel volt renderelve, de a végleges játék nem volt annyira szép... Ilyen promo trailereknél mindent ráraknak amit csak tudnak.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz
Menthirist #10697 üzenetére
Vártam mikor hozza fel ezt valaki
Akkor ne szoftveres hanem hardveres korlátról beszéljetek amelyek gyengébb (<i3) CPU-k esetében jönnek elő és ebben az esetben egy új API hozHAT előrelépést.Mellesleg az utóbbi 2-3 évben a 4 magos i5/i7-ek azért nem ritkák játékosok körében és ezek is hasonlóan teljesítenek DX11-ben, azt meg kétlem, hogy DX12 alatt drasztikusan csökkennének a gépigények és nem i5/i7-ek lennének a minimum/ajánlott gépigényben... De szeretnék én is ilyen optimista lenni és várom jövőre ilyenkor mi llesz a helyzet meg azt is amikor az AAA játékokhoz a bika GPU mellett elég lesz egy i3/AMD APU.
Btw. nincs CPU limit, egyenlőek az esélyek: miért lassabb a Mantle a DX11-hez képest ?
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz
Menthirist #10699 üzenetére
Aha mérési hiba és pont a DX11 a gyorsabb
Az nem mérési hiba, CF-ben is van különbség.De itt egy másik kártya másik játékkal: [link]
Ja és ráadásnak még egy DA:I [link]
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Menthirist #10763 üzenetére
Egyébként, ha a népszerű 4096 ALU-s pletyka igaz, akkor elég jól látható már, hogy milyen lesz ez a 390X - brutálisan gyors lesz, és hasonlóan brutálisan fog fogyasztani is. 1440p-ben és 4K-ban valahol a Titan X környékére kell, hogy kilyukadjon (az sem kizárható, hogy gyorsabb lesz), viszont OC potenciál aligha lesz benne sok, úgyhogy az nVidiának itt marad mozgástere pozícionálásban. Mindez DX11-ben.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
7time
senior tag
válasz
Menthirist #10779 üzenetére
Egy olyan kártyának a tuning potenciáljáról beszélni ami meg sem jelent szerintem több mint korai, mi van ha nem is lesz szüksége tuningra?
Sima átnevezések pedig szerintem várhatóak még az eredeti gcn 1.0-sokból is. De most már több 1.1+-os 3xx kártyát várok mint 1.0-sat
Menthirist
A csúcskártya minimum GCN 1,3 lesz már csak a vezérlő miatt is.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz
Menthirist #10783 üzenetére
"de ettől még nem a 980-as fogyasztását kéri magának. "
Nem látom ez miért gond, ha a teljesítménytöbblet ezt megindokolja, ez a 390/X-nél sem lenne az, ha 300W-on mondjuk hozza egy jobb 980 teljesítményét DE ugyanolyan áron.
Ez is azért melegszik ennyire mert az a ref hűtés nem a legjobb, de 85 fok furmark alatt közel sem vészes.
(#10782) 7time:
A tuning soha nem egy "szükséges" dolog, hanem extra, nem elhanyagolható szempont főleg ha vízzel jön és a hőmérsékletek miatt sem kell aggódni.
Nem mindegy mennyivel lesz a ref 980 előtt, mert egyrészt attól a custom verziók jobbak, másrészt 15-20% teljesítménytöbbletet szinte bármelyikből kilehet hozni egy kis OC-vel.[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
válasz
Menthirist #10783 üzenetére
Én inkább már a performance/dollar -ra lennék kíváncsi jobban a 390/390X -nél.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
válasz
Menthirist #10776 üzenetére
Élesen szétszedném a DX11 és a DX12 kérdést. A becsléseim DX11-re vonatkoznak, a 12-vel kapcsolatban annyira sok a változó, hogy arra jobb nem jósolgatni. Tudható, hogy nagyobb a potenciál a GCN-ben, és az is ismert, hogy lesz pár engine, ami ezzel élni is akar. Hogy ez mennyire fog sikerülni, mennyire lesz sok próbálkozó, és nem utolsósorban mikortól lesz széles körben elterjedt, az mind nagy kérdés. Ebből az is következik, hogy (szerintem) 2015. júniusban a DX11 alapján kell értékelni a kártyát, azzal a kitétellel, hogy nem most kell 18-36 hónapra szóló vásárlási döntéseket hozni.
A HBM nekem elég egyszerű kérdéskör. Van egy pletykált sebességszint, ami duplája a 290X-nek, ezért ha valami műszaki gebasz nem lesz (reméljük, hogy nem), akkor olyan (vagy még jobb) lesz, mint a 4870-en a gDDR5. Happiness.
Tuningpotenciál terén én nem a hőelvezetést látom a fő korlátozó tényezőnek, hanem a tápellátást, ill. azt, hogy az alkatrészek mennyire fogják bírni ezt a szintű megterhelést. A 295 esetében volt az árazásban hely arra, hogy mindent túltervezzenek, itt az amúgy is drága HBM miatt ez nehéz lesz. Valamint ott lesz a GPU, aminek a (várható) fogyasztására még nincs precedens.
(#10777) 7time: Szerintem kicsit túlpörögted ezt a kötekedés kérdést
Ha a fogyasztás annyi lesz, mint a Titan X-é, akkor nyilván nem lesz gond a tuninggal, de a fogyasztás nem annyi lesz, mint a Titan X-é, még csak nem is annyi, mint a 290X-é.(#10791) Abu85: Az elméleti alapok nagyon szépek, de itt most a gyakorlatról beszéltünk, és a lapka területe eddig szóba sem került. Btw. az emlegetett CPU-k tekintetében a 8150 sokkal nagyobb, mint a 2500 (sőt, a 2600, hiszen ugyanaz a chip), mégsem lehet belőle jelentős előnyt kipréselni. Ezért jó, ha az elméletet tudjuk a helyén kezelni.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
joysefke
veterán
válasz
Menthirist #10857 üzenetére
Köszi!
sosem kellett erősebb proci az amd alá mint az nvidia alá. dx11 alá kellett jóval erősebb proci mint dx12, vulkan vagy mantle alá. És erős alatt is erős egyszálú teljesítményről van szó, mivel a cpu és a gpu közötti kommunikáció egyetlen szálon zajlott. Tehát dx11 alatt a jövőbeli kártyák (új radeonok, pascal nvidia-k) ugyanúgy egyetlen szálon át tudnak kommunikálni a procival ahogy az elmúlt 5 évben, és a sebességük attól függ, hogy a proci ezen az egy szálon át tudja-e eléggé etetni vagy sem, és az erős vga-kat erősebb proci tudja egy szálon etetni.
DX12/Vulkánnal majd ráérek akkor foglalkozni, ha lesznek.
DX11 alatt a 7XXX-Radeonoknak pedig erősebb proci kell mint hasonló geforce-oknak (előbb ütköznek procilimitbe). Erről kár vitázni, van erről egy csomó teszt.
Örülnék, ha az AMD legalább az új VGA szériával elkészítene egy a lehetőségekhez képest CPU kímélő DX11 drivert (DX11 drivert azoknak akik a jelenben játszanak és DX12/Vulkán drivert azoknak akik majd a jövőben fognak egyszer játszani). Nos attól félek, ha a 380X egy felfújt 290X lesz, akkor ez sem fog teljesűlni, és ha a sejtésem beigazolódik, akkor tuti nem vennék ilyet egy "kis",non-K i5 mellé (i5 3550, a második legygyorsabb ivy i5 volt, de tuti nem adna vele optimális teljesítményt).
J
[ Szerkesztve ]
-
joysefke
veterán
válasz
Menthirist #10859 üzenetére
Miért is? cpu limit esetén a gpu még nem megy 100%-on, míg a proci már nem tud több adatot adni neki. Tehát azt állítod, hogy pl egy 780 Ti már 100%-on megy, mikor egy 290X még nem (ugyanazon a gépen)?
Kb ezt. A lényeg annyi, hogy mivel a HD7xxx DX11-es drivere kevésbé optimalizáld mint az NV féle DX11 driver, ezért ahhoz hogy ugyanaz a processzor az AMD kártyán kirajzoltasson egy frame-t több órajelre van szüksége mint ha NV kártyán kellene kirajzoltatnia ugyanazt a frame-t. Ezért ahhoz, hogy egy-egy azonosan erős AMD és NV kártyát DX11 mellett teljessen kihajts, AMD kártya mellet magasabb egyszálas teljesítményre van szükség.
A jelenség elsősorban nem abban mutatkozik meg, hogy hűde kevesebb FPS-ed van AMD kártyán (ha nem elég erős a proci), hanem hogy hajlamosabb lesz a CPU limit miatt micro laggolni.
A HD-6XXX DX11-es drivere ebből a szempontből egyébként nem volt elmaradva az NV-től
J.
[ Szerkesztve ]
-
joysefke
veterán
válasz
Menthirist #10859 üzenetére
szerk
1862:
Nem csak micro lag, de azon veszed észre először. Van FPS visszaesés is.___
Itt van például ez:
http://www.overclock.net/t/1495236/amd-vs-nvidia-cpu-overhead
A tag leteszteli a 290X illetve 780Ti teljesítményét különböző CPU-k mellett (8350(lassú CPU) / 4690K(gyors CPU))
Gyors CPU mellet a játék mindig jobb, de nem ez az érdekes, hanem az érdekes az, hogy a 780Ti teljesítménye százalékosan sokkal kevésbé esik vissza, ha gyenge CPU mellett kell dolgoznia, mint amekkora visszaesést a 290X teljesítménye elszenved.
J.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz
Menthirist #10882 üzenetére
Ez azért kicsit ironikus (főleg ebben a topciban hozzászólókat elnézve...) tekintve, hogy visszafelé is ugyanúgy érvényes a dolog...
A vásárlók többsége a kimutatható teljesítménykülönbségek alapján dönt, nem pedig az alapján, hogy mi LEHET 2-3 év múlva...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Menthirist #10882 üzenetére
Nem gondolhatod komolyan, hogy a VGA-vásárlók 75%-a elkötelezett egy gyártó irányába
A nagy vásárlói tömeg döntését elsősorban az befolyásolja, hogy ki tudja őket meggyőzni arról, hogy az ő termékére van szüksége a konkurenciával szemben - ehhez kell fogyasztói marketing, műszaki pozícionálás, időzítés, és nem utolsósorban eladható termék. Az nVidia ebben mindig is jobb volt, az utolsó 8 hónapban pedig drámai a különbség - pontosan ez látszik a market share-en.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
Menthirist #10885 üzenetére
Ó, dehogynincs, a teljes vásárlóközönségnek akár 5-6%-át is kitehetik - beleértve mind az nVidiátveszekszarAMD, mind az AMDtveszekköcsögnVidia típusú vásárlókat is. Ennél valamivel többen vannak (de nem sokkal), akik a valós teljesítmény és valós problémák mérlegelésével vásárolnak. A többiek attól vesznek, aki ügyesebben ad el - és ezzel rögtön a 2. paragrafusod felvetéseit is megválaszoltam.
Ami miatt pedig ez fontos jelen pillanatban, az az, hogy a 390X hiába lesz ultrabrutálk***aszuperTitanhunter, ha nem raknak mellé erős üzeneteket, akkor nem fog piacot tarolni. És ha halo kártyáként nem tarol piacot, akkor azt a lineup többi tagjának eladásai is megsínylik.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
demmer123
őstag
válasz
Menthirist #10922 üzenetére
Nekem r9 290 oc kártyám van és sajnos a gta5-hőz már nem elég.Full hd élsimítás off minden ultra és van 40-50fps néha lemegy 30-ra is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #10993 üzenetére
A Vulkan és a DX12 egyáltalán nem VR-ready API még. Azért jönnek specifikus környezetek a gyártóktól. Az persze igaz, hogy az AMD a VR-ben előnyét részben szoftverből nyeri azzal, hogy a LiquidVR funkciókat a Mantle alatt működtetik, ami már egy VR kiterjesztésekkel megtömött API.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
7time
senior tag
válasz
Menthirist #10993 üzenetére
A dual 980 SLI sem sokkal olcsóbb és akkor ott a duállal járó rengeteg nyűg bugok..
-
Televan74
nagyúr
válasz
Menthirist #11022 üzenetére
Főleg úgy hogy már sejteni lehet,hogy a 650$ indulnak a 390 -s kártyák és Abu megsúgta a 390X 800$ körüli árát.
Ha többet tud majd a 380X mint a 290X akkor bőven felette lesz árban az is.Most 120k körül/felett vannak a 4GB -os 290X -k.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
válasz
Menthirist #11019 üzenetére
Van konkurencia is, nem adhatják drágábban.
De csak hogy lássuk a "csúcs" kártyák hogy mozogtak az utóbbi pár évben (titánokat leszámítva, melyek ellenfele a dual GPU volt mindig árban).
HD 7970GE - $500
HD7970 - $450
HD7870 - $350
GTX680 - $500
GTX670 - $400
GTX660Ti - $300290X - $550
280X - $300
270X - $200
GTX780 Ti - $700
GTX780 - $650
GTX770 - $400
GTX760 - $250GTX980 - $550
GTX970 - $330
GTX960 - $200Namost ebbe a piacba kell pozicionálni a cuccokat.
Oké a 390X esetleg lehet drágább mint a 980, ha sokkal jobbnak vélik + jön egy 980 Ti is valahova $700 közelébe.
A 390 nem lehe drágább mint a 980... ez ezer százalék.A 380X az a 970-970 közé jöhet... de szvsz $300-$350 dodonál egy közép kártya nem lehet drágább... vagyis az pont 100-120 körül kell legyen, ahol most a 290X és a 970 tanyázik.
Ha innen kiárazzák magukat akkor siralmas eladásaik lesznek.És alatta így tovább...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
7time
senior tag
válasz
Menthirist #11025 üzenetére
Volt de idióták mert közben veszik a GTX kártyákat, ennyire nem lehetnek kezdők hogy lenne mit kiadni de visszatartják.
-
válasz
Menthirist #11038 üzenetére
Ez nem így megy hogy profitot kell hozni, ha a konkurencia 70-80%-os részesedéssel hasít, akkor te nem árazhatod ki magad a piacról csak azért mert picit jobb vagy. Sőt, engedményeket kell adnod.
Itt az engedmény az lesz/lehet hogy nem árazod sokkal többre a jobb termékedet sem.
Ezt max az nV tehetné meg (meg az intel), vagy teszi is.Az AMD egyszer már bepróbálkozott ilyennel.. azt hiszem pont a 7970 indulásakor, akkora pofára esés lett hogy árat kellett csökkenteni hogy vegyék az emberek.
Ez volt az hogy a 7970 jobb volt mint a 680... és mégis jött a GHz edition meg árcsökkentés, annyiért adták mint a 680.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
7time
senior tag
válasz
Menthirist #11043 üzenetére
Értem de az is problémás mert az R9-290X sokat eszik felhúzva megközelítené a 330W ami nem lehetséges mert eddig arról volt szó hogy az R9-390X fogyaszt 300W.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Menthirist #11043 üzenetére
no meg árat csökkenteni könnyebben lehet mint növelni
Hát még egy "rosszabb" hírű gyártónak aki épp vesztésre áll üzletileg is.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
xNAGOYAx
tag
válasz
Menthirist #11050 üzenetére
Jogos el felejtettem a Vulkánt sorry
csak régebben kérdeztem még itt és valaki rögtön i7 és K-s procit említett most az kb ott kezdődik , hogy 80-90 a proci 10 kb a hűtő és23-35 az alaplap és akkor hol va na vga xD csak ezért érdeklődtem és köszi a válaszod nálam a cél minimum a médium akadás mentesen ,de a hig/ultra a mostani játékoknál tökéletes volna
-
xNAGOYAx
tag
válasz
Menthirist #11056 üzenetére
Én kezdetnek szerintem egy 375x vagy 380-at veszek és majd késöbb 2 év múlva ráérek lecserélni szerintem még vagy 2-3 évig (remélem így lesz
) nem lesz olyan játék ami 100%-ban kihasználja a vga-t , bár ez függ attól is ,hogy a 375x, 380/380x mekkora memória mérettel jön bár az alap 3 Gb szerintem megmarad .
-
demmer123
őstag
válasz
Menthirist #11038 üzenetére
nvi pascalok mikor jönnek?
-
#85552128
törölt tag
válasz
Menthirist #11065 üzenetére
Haladunk... Remélem tényleg így jön, bár valószínű a sima 390 ugyanúgy marad 4 GB-vel.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Menthirist #11065 üzenetére
-
regener
veterán
válasz
Menthirist #11068 üzenetére
-
-Solt-
veterán
válasz
Menthirist #11068 üzenetére
Ha a 8GB-s kompakt vizes lesz 800 USD, akkor a 4GB-s léghűtéses simán lehet 600 USD, az meg már nem lenne rossz ár... én bőven ellennék 4GB-l 1080p-n vagy két évig még...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
#85552128
törölt tag
válasz
Menthirist #11072 üzenetére
A törlés egy dolog, de be is kell tölteni, az pedig ugyanúgy HDD-ről - jobb esetben SSD-ről történik - ami még mindig nem olyan gyors... Nyílt világú játékoknál pont ezért is előnyös ha benne marad a VRAM-ban mert azonnal hozzáférhető. A GTA-nak is pont ez a baja, szépen fut egy ideig, aztán elkezd 1-2 percig akadozni (megnézem pont a határnál van VRAM tekintetében).
Az új apikról meg annyit, hogy a FB Mantle alatt jelentősen több VRAM-ot használt DX11-hez képest, ezt lehet, hogy addigra javítják, de a grafika is fejlődik annyit: nagyobb részletesebb textúrák jönnek főleg, hogy egyre jobban a 4K felé közelítünk.
+ Ugye 1.5-2 éve még a 2 GB röhögve elég volt, most meg már a 4 GB határát súroljuk...(#11073) Malibutomi Ha a sima 390 a 980 szintjén lesz akkor az nV még mindig jelentősen csökkenthet árat úgyis elég szép profitja lesz rajta és akkor már nem olyan egyértelmű a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz
Menthirist #11072 üzenetére
Abun kívül egyébként esetleg valami hivatalos forrás,mondjuk az MStöl ahol ígérik ezt?Mert én már szkeptikus vagyok,lassan már ott tartunk hogy a low level api táltost csinál bármiből. Túl sok az ígérgetés.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz
Menthirist #11078 üzenetére
Én meg az utóbbi X évben minden egyes apinál végignéztem,hogy az lesz majd az igazi, a gyakorlatban meg mindig elcsúszott.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
#85552128
törölt tag
válasz
Menthirist #11080 üzenetére
"Ha a fejlesztő balfék és nem használja ki ezeket, akkor nem lesz gyorsulás. Ha a fejlesztő mindent úgy csinál ahogy eddig, akkor megintcsak nem lesz gyorsulás."
A fejlesztőknek eddig is volt lehetősége, hogy jobb DX11-es portokat készítsenek mégsem éltek vele, mert nem érdekük. A Low-Level API-val meg lehet még rosszabb lesz mert ugye lőttek a driveres utó-optimalizálásoknak...
"Mert tény hogy low level elérésnél elég tiszteletre méltó minőséget sikerült kihozni ps3-on is 256 MB vram-ból is."
Meg azt is tény, hogy mióta megjelentek milyen "részletes" a mostani XO/PS4 kb. nagyon hasonló API-val mindenféle "API korlát" nélkül: 900/1080p-n gyengébb látvány mellett küszködnek 30 FPS-sel...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz
Menthirist #11087 üzenetére
"Ez meg részben fejlesztői és marketing kérdés. Most is lehetne 60 fps-re fejleszteni rá egy játékot, csak az effektek egy részét kellene kivenni vagy visszabutítani."
Már eleve így is butított látványt kapsz 900/1080p 30 FPS-sel...
Ha már most ekkora kompromisszumokat kell kötni mi lesz később ? És ezek a dolgok kihatnak a PC-s verzióra is, mert ha a konzol nem bírja akkor eleve nincs szükség szebb effektre, csak PC-re nem fognak költeni (tisztelet a néhány kivételnek)...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz
Menthirist #11090 üzenetére
A PC-s DX11-es verzióhoz képest butított.
"A mostani kódot nagyságrendekkel könnyebb low level apira portolni, mint a régieket. Egész egyszerűen olcsóbb."
Ennek nem biztos, hogy örülni kéne, hogy még ennyit sem kell foglalkozniuk a PC-s porttal mint eddig. Így minimális erőfeszítés nélkül megkapod ugyanazt a rondább buildet...
(#11089) 7time: Nem a konzol felhasználók igényeiről volt szó, hanem arról ,hogy új API-val sem lehet szarból várat építeni. Btw az igényesebb multiplatform címek többsége 900/1080p-n futnak 30 FPS-sel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Microsoft Excel topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Yettel topik
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- Vodafone mobilszolgáltatások
- E-roller topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...