Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz #85552128 #14546 üzenetére
abu írta korábban, hogy változott a leképző, változott a grafika. hozzátéve, hogy maga a testscene is változott a benchmark alatt, nem maradt semmi, ami alapján össze lehetne hasonlítani az előző bétákkal.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #14551 üzenetére
Az összes batch és az avg FPS között 10% eltérés van, a CPU FPS-nél viszont már 60%. A grafika változását meg jól titkolják ugyanolyan ronda mint volt, az a felszín textúrázás még mindig kritikán aluli 10 éves szint.
Ez alapján 100+ FPS-hez kevés lenne egy 4790k, míg korábban 160 volt ez a szám.
[ Szerkesztve ]
-
daveoff
veterán
válasz #85552128 #14548 üzenetére
Ne megcsináltam a méréseket, érdekes eredmény született....
DX12 ASYNC ON 62.7 FPS
DX12 ASYNC OFF 68.3 FPS
DX11 65.7 FPSNa mit szólsz? Egyébként a grafika förtelmes, ez a havas pálya még randább, mint ami az előző scene-ben volt. Komolyan mondom, ha ezt a játékot ezzel a hülye dumával el tudják adni, hogy sok egység van benne, meg dx12, meg async, akkor lehidalok. Mondjuk én is megvettem...
Ja és mindenki nyugodtan hasonlítsa össze az eredményeket, a napokban linkelt review-okban látottakkal, azért a custom 980Ti-nek köze nincs azokhoz az eredményekhez...ha még az async-et is kikapcsoljuk, akkor meg aztán...
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daveoff
veterán
válasz velizare #14557 üzenetére
Extreme
Malibutomi: ja utána visszaolvastam, ez reálinak tűnik. alapon van a kártyám. igazából ez az async dolog érdekes, mert nv-t lassítja, nem kicsit, kikapcsolva hozza az elvárt teljesítményt. arról nem beszélve, hogy még dx11-ben is csak egy hajszállal lassabb a Ti....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
daveoff
veterán
válasz #35434496 #14559 üzenetére
nincs fent oc progi, így is 1430-ra boostol, szvsz az a 70mhz már nem oszt, nem szoroz....
de egy crazy-t nyomhathatok, ha cain annyira szeretné!
ebben az egészben nem az a lényeg, hogy melyik gyorsabb 2 fps-el, mert annak semmi jelentősége. hanem hanem hogy mit várhatunk a dx12-től, meg ettől az async compute izétől, szerintem az eredmények tükrözik. amd-t talán kihúzza a gödörből, másra nem igazán jó....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #14555 üzenetére
Azért történt változás, a régivel nagyobb volt a különbség, most meg kb. egy szinten vannak. A Fury X olyan 5-10%-ot még gyorsulna, de ennyi... Ahhoz képest, hogy az egyik DX12-re tervezett architektúra a másik meg "nem tudja" elég kicsi, szinte jelentéktelen a különbség. Mindezt úgy, hogy az nV még nem is adott ki erre vonatkozóan drivert és egy köztudottan AMD-t előnyben részesítő játékról van szó.
Szóval szépen fel lett fújva a dolog, de a végére kiderül (megint), hogy azért nagyon nem az a helyzet mint amit az AMD szeretne. A CPU FPS meg látom nálad is ugyanannyit csökkent, kíváncsi lennék mennyi szálat használ most vagy mi történt mert azért annyi változás nem történt a játékban, lassan CPU limitesebb lesz mint néhány DX11-es játék.[ Szerkesztve ]
-
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14563 üzenetére
Az Async jelen esetben hoz 10%-ot az arra képes kártyán úgy, hogy a másik async off meg szinten van. Még ilyen kiemelt optimalizálás mellett is csak egy hajszálon múlik a dolog... Mi olyan nagy szám ebben ? Ez az a nagy párhuzamosítás ? Egy driverfrissítés hoz ennyit...
AMD-nél az van "felfújva", hogy egy kész/végleges játéknál driverre kell várni, nem pedig egy bétánál mint ez ami még játékként is jelentéktelen Vagy hetekig nincs normális driver olyan saját címekhez sem mint pl. a Battlefront. Még a mostani driver notesban is valami corrupted textúra van vagy mi mint ismert hiba... És elég felháborító, hogy a lényeges dolgok javítása hetekig, hónapokig elhúzódik az ilyen szarok - amivel játszanak vagy tízen a többi csak benchmarkolásra használja - meg prioritást élveznek.
Btw. 50%-os akció van rá, aki szeretne
játszanibenchmarkolni most kedvezményesen teheti.[ Szerkesztve ]
-
daveoff
veterán
válasz Malibutomi #14563 üzenetére
igen látszik, meg az is, hogy nv-n negatív hatással van a teljesítményre, talán ezt mondták is korábban itt a szakik, hogy így lesz. az viszont érdekesebb, hogy nv async nélkül is ugyanott van, mint amd async-el, vagy talán még gyorsabb is tud lenni némi optimalizációval.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
nagyúr
válasz daveoff #14565 üzenetére
ha nem képes a hardware asyncra, legalábbis úgy, ahogy a dx12 előírja, akkor ez azért nem meglepetés.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
imi123
őstag
válasz Malibutomi #14563 üzenetére
Itt nem kérdés hogy az AMD az erősebb.
Az jobb kérdés hogy azok a játékok a népszerűbbek amik az Nv-nek fekszenek vagy azok amit az AMD-nek.
Majd ha a Battlefield 5 lassab lessz 5-10%-al akkor nagyobb pánik lesz Zöld oldalon.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
nagyúr
válasz #85552128 #14564 üzenetére
Azért azt ne felejtsük el, hogy az Oxide (saját állításuk szerint) nem egy full DX12 compliant hardverre optimalizált kódot szállított, hanem tett kompromisszumokat annak érdekében, hogy az nVidia kártyái ne kerüljenek olyan helyzetbe, mint anno az FX-ek a Half Life 2-vel. Ennek értelemszerűen jól megfontolt gazdasági okai vannak (a Fury megjelenésekor már kitárgyaltuk őket, és mit ad Isten, igazunk lett), de ettől még a technológiában ott van a potenciál...
... legalábbis amennyi ott van - nehezen tudom elképzelni, hogy az async compute-tal cca. 30%-nál nagyobb sebességnövekedést lehessen elérni egy normálisan megírt motorban."We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
sayinpety
tag
Nem lehet. Am hardwaret ra lehet tervezni. Velemenyem szerint Microsoft egysegesiteni akarja a hardwaredizajnokat. Talan hibasak vagyunk ebben. Sokat panaszkodtunk eltero front endekre. A DXKG kenyszeriti az IHVt az xBox One integrated GPU front end modelhez. Egysegesitesnek orulok. A modszernek nem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A legfőbb oka inkább a multiadapter. Mindenképpen olyan leképező kell, ami jó mindegyik gyártó architektúrájára. Meg kellett keresni a közös "nyelvet". Ha nem lenne keverhető multiadapter simán elég lenne az eredeti ötlet az AMD-re és a még ma is engedélyezhető single engine kód az NV-re.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14571 üzenetére
És mibe fogadjunk, hogy lassabbak lesznek AMD-n ?
Most jön majd csak az nV Kánaán, driverből már nem vagy csak minimálisan lehet majd gyorsítani, mehet a játékba közvetlenül a low-level lassító kód.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Malibutomi #14571 üzenetére
Feltéve hogy támogatja rendesen...
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
#45185024
törölt tag
válasz Malibutomi #14571 üzenetére
Ja Pascal miatt fognak majd jobban futni az AMD kártyák az NV supported játékokban, ez mennyire egy beteg világ Vulcanon nincs lassulásuk viszont a 900 előtti szériák elsorvadnak. De van egy érzésem NV ezen nem fog nagyon tiltakozni (betervezett elavulás ) Ebben viszont AMD segített nekik.
[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
Azért az elég kemény hogy a 390X elver egy custom Ti-t féláron
[link]
DX12 ide vagy oda a Fury X még mindig vRAM limites
btw. Pascal már hardveresen is fogja támogatni az async computeot? -
#85552128
törölt tag
válasz füles_ #14576 üzenetére
Nekem a Rop limit gyanúsabb, mert itt csak High preseten mértek mégis csak 12%-kal gyorsabb a Fury X mint a 390X.
Szerk.: Bár lehet, hogy VRAM limit (is) van mert most futtattam egyet és még high preseten is elég magas (D3D Dedicated 4023 MB max, dynamic 2700 MB max) a VRAM használat 4k VSR mellett.
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Micsoda hírek vannak
"A Computexen mutatkozik be az Nvidia Pascal sorozata?"
Mi van itt megtáltosodott Nvidia ???
De ha megint fadobozt mutattok nekem ...
Látni akarok egy működőképes példányt amin HBM van... MUKODJ !!!
Ha ez így megy tovább jönnek júliusban az Nvidia supported Direct X 12 ONLY programok...[ Szerkesztve ]
-
robertosz91
tag
válasz füles_ #14576 üzenetére
Nézem ezt a grafikont, és örülök, hogy ennyit gyorsulhatnak a kártyák. Viszont nagyon elszomorító, hogy a már "játszható" 30 fps eléréséhez minimum egy 350 dolcsis kártya kell... Ez annyira gáz. Nem túl szép jövőkép.
Jah, most nézem, hogy 4k
De akkor is[ Szerkesztve ]
Az élet jó, csak meg kell tanulni lebegni a sz@rban.
-
Valdez
őstag
válasz robertosz91 #14581 üzenetére
Az új generáció már könnyebben veszi a 4K-t majd.
-
#45185024
törölt tag
Félve kérdezem ha Epic felbontáson Full HD ben vannak 20-30 FPS ek ma akkor abból hogy lesz a next Gen-en 4K 60 FPS ? mert ahhoz minimum 4 szeres teljesítmény kellene egy mai TitánX hez képest. Lesz ???
-
robertosz91
tag
válasz mlinus #14585 üzenetére
Tudod, engem nagyon zavar, hogy mindig mindenki a programozókat szidja, meg a fejlesztőket. Egyszerűen bántja a szemem. Nem neked szól ez a szösszenet, hanem úgy általánosságban. Nem megsérteni vagy kötözködni akarok
Ők valószínűleg értik a dolgukat, a mumus itt a kiadó, meg a felső vezetés. A "hozzáértő" főnökök. Sokszor olyan dolgokat kérnek tőlük, ami tényleg lehetetlen, és ezt nem lehet a drága vezetőséggel megértetni. Ha valamit viszont lehetséges, de több idő vagy pénz kéne hozzá, akkor az a válasz, hogy szó sem lehet róla,, oldjátok meg valahogy" , ez a válasz rá. Tudod az élet sok területén érvényesül az, hogy aki tudja csinálja, aki nem az tanítja, akinek meg gőze sincs róla, na az irányítja.Bocsi az agymenésért!
Az élet jó, csak meg kell tanulni lebegni a sz@rban.
-
nagyúr
válasz robertosz91 #14586 üzenetére
ez kb. pont ugyanolyan szűklátókörű hozzállás, csak a folyamat egy másik szereplőjére van kihegyezve. a felsővezetésnek vagy megvannak a saját főnökei, és a nemet ott is pont ugyanolyan sikerességgel fogadják el, mint nálatok, vagy a saját pénzét tette bele a buliba.
egyébként meg csak érdeklődésképpen, hány dologról derült ki mégis, hogy az adott határidőre mégis meg lehetett drótozni?Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
robertosz91
tag
válasz velizare #14587 üzenetére
Igazad van, van benne szűklátókörűség, de csak azért mert ha teljesen kifejteném a véleményem, az legalább egy logout cikknek elmenne
Hát igen meglehet drótozni időre is, csak ugye mennyi túlóra van benne? Hányszor viszed haza a munkát? Ez a nem mindegy. Egyébként nem az IT szektorban dolgozom, hanem az iparban (hegesztő vagyok), mi nem drótozunk, legfeljebb heftelünk
Az élet jó, csak meg kell tanulni lebegni a sz@rban.
-
mlinus
őstag
válasz robertosz91 #14586 üzenetére
de az ARK egy indie játék early access-ben kiadva...
-
Areturus
tag
válasz #45185024 #14584 üzenetére
Ez a mérés, táblázat ma már nem állja meg a helyét. Pontosabban nem igaz. A mérést még a nagyon korai 172.4-es verzióval csinálták, azóta v236.2-nél tart a játék, s rengeteg optimalizációt kapott. Én mindent felhúzva, -nomansky paraméterrel indítva fullHD-n helyszíntől függően 45-60 fps-t mérek. Ha a ground clutter csúszkát is kicsit lejjebb veszem akkor már 55-70 között vagyok.
-
#45185024
törölt tag
Uhh gyerekek ezt nézzétek meg főleg a videót:
Dragon Front
Az első VR es kártya szimuláció, ha ezt meglátod élőben besírsz és akarsz egyet tuti !
Olyan mint régen voltak a holografikus képek.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #45185024 #14593 üzenetére
Kartyajatek VR-re? Hat ettol nem fogott el a rohanok es veszek egyet erzes
Ehhez inkabb vennek: Star Citizen VR
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz robertosz91 #14588 üzenetére
A vezetőnek az a célfüggvénye, hogy a termék hozza az elvárt pénzügyi számokat. Ha ezt a vezető nem teljesíti, akkor seggberúgják. Ha többször nem teljesíti, akkor ő is repül meg a fejlesztők is, mert egy deficites szoftvergyárat a tőke elfogyása után nincs miből fenntartani. Ha jellemzően a programozók elképzelései érvényesülnének, akkor a szoftvercégek döntő többsége erre a sorsa jutna pár éven belül.
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
#45185024
törölt tag
Ez is érdekes:
"Billy Khan, az id Tech 6 jelenlegi vezető programozója elmondta, az új Doom mindkét konzolon 1080p-ben és 60fps-sel fut majd. De nem csak erre büszkék, hanem arra, hogy szerintük messze ez lesz a legszebb játék, ami 60fps-sel megy: "Azt akarjuk, hogy játékosok elcsodálkozzanak, amikor ránéznek, hiszen más játékok még 30fps-sel sem tudnak elérni ilyen kinézetet". Azt egyelőre nem tudni, hogy PC-n lehet-e majd 60fps fölé menni, hiszen ezt az id Tech 5 alapvetően nem nagyon szerette. Khan mindenesetre hozzátette, hogy az engine olyan modern dolgokat támogat, mint a fizikai alapú shaderek és a teljesen dinamikus bevilágítás"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest