-
Fototrend
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
kavics325i
őstag
válasz k-feri65 #32700 üzenetére
Én a belsőt használom pozitívnak a külsőt meg negatívnak. Az elgondolás valszeg az árnyékolás miatt van . De mivel nekem bal oldalon fordítva van bekötve így ez is dől.
" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
k-feri65
senior tag
válasz kavics325i #32701 üzenetére
na akkor most megint izé leszek,,,mert ugye az erősítőn belül a jobb oldal minusza ugyan az a pont mint a bal oldal plussza,,( belül összekötve) ,na akkor most télleg dől minden....
értem én de le sz@..m
-
kavics325i
őstag
válasz k-feri65 #32703 üzenetére
Nem,legalább is nálam nem. Pont amiatt kell fordítanom benne a fázist vagyis nálam ez bonyolultabb,de mindegy. Lényeg nincs mindig mindenhol össze kötve. Gyakorlatilag az egész erőt együtt néztük át a szervizben,hogy megoldást találjunk a problémámra.Úgyhogy a sajátommal képben vagyok.
De egyébként az árnyékolásra az erősítőn kívül van szükség. Amiatt a koax szerepe ott érvényesül(HET!!!).
Nyilván ha recept lenne a koaxiális felépítés és az mindennél jobb lenne akkor mindenki azt alkalmazná.
Szóval ez így engem nem is foglalkoztat. Látod Rodolpho is le fikázta a kordiálokat köztük a cls-125-561-et is. Így biztosan szólhatna még ettől is jobban a rendszerem,de arra már egy árva petákot sem vagyok hajlandó áldozni.[ Szerkesztve ]
" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
k-feri65
senior tag
-
kavics325i
őstag
válasz k-feri65 #32705 üzenetére
Nem,bár tudom,hogy többek között Te is pont ezt a problémát vetetted fel a kábellal kapcsolatban,de amikor én kábelt választottam a jbl-esek tapasztalatai után mentem és ezért ezt kötöttem be. Bár meglehet egyes hsz-ek esetében tompít és rontja a képet,de nálam meglehet a gti-nek pont erre a zabolázásra van szüksége. Én nem érzem hiányát a magasnak,hozzáteszem egy jó pár évig eldördült a fülem mellett fegyver,úgyhogy nem biztos,hogy a fülem átvitele a legoptimálisabb,de a rendszeres orvosi vizsgálatokon mindig jó volt a süketszobai mért eredmény. 5-5-5-5-5-5 végig.
" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
k-feri65
senior tag
válasz kavics325i #32706 üzenetére
mondjuk az lehet, hogy a jbl miatt van,,,nekem is volt az infinity referenc-em ami kb jbl...annak a magasai nekem is picit ércesek voltak....Kovács Tamásék ajánlották?
most hogy írod a fegyveres dolgot,,,akkor értem már a stinger dolgot::::))) na jó csak vicceltem...
értem én de le sz@..m
-
kavics325i
őstag
válasz k-feri65 #32707 üzenetére
Igen,az "Ő fülük" után mentem,amikor ezt a rendszert kiépítettem,mivel kísérletezgetni nem volt kedvem,és hát ha valaki Ők jól ismer(het)ik a jbl-t. A végeredmény bár az ajtók még nincsenek kiszigetelve,mert közben ajtó bezárási problémáim adódtak így az tavasz lesz,így is nagyon tetszik. Igaz az eq-ba bele kellett nyúlnom ami szigeteléssel vagy marad vagy nem,de kiemelni nem volt szükség semmit. Viszont ahhoz képest,hoy autó nagyon rendben érzem,mondjuk így,hogy balon fázist fordítottam elég macerás beülni a középső ülésre,de ha beülök középre és oda állítok mindent akkor verhetetlen számomra.
" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
kavics325i
őstag
válasz k-feri65 #32707 üzenetére
Egyébként Te meg vagy elégedve a vinyó hangjával?
Most rendeltem én is egyet igaz 40 napos visszafizetési garanciával,de bízom benne,hogy jó lesz.
Én egyébként fázist ezzel szoktam tesztelni: Thom Rotella band-Friends. A nagy-nagy kedvencem meg Ling Ren-The Singer Sing. Na ott van magas simogatás" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
k-feri65
senior tag
válasz kavics325i #32709 üzenetére
van egy vinyóm 500 as... rajta van az összes zeném,,de csak kb kétszer használtam, vannak a 32 es pendrájvok amiken elfér ami kell..és nálam gyorsabb mint a winyó...meg nem sajnálom lent hagyni ebben a párás szaros időben...
a fázist meg a rózsazajjal allítom....vagy a rádióval antenna nélkül....
[ Szerkesztve ]
értem én de le sz@..m
-
k-feri65
senior tag
B.U.É.K.
értem én de le sz@..m
-
PiciPeti
őstag
Decibel, és színpadkép teljes boldog új évet mindenkinek!
-
djmorphy
tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, mert nem igazán érték az autóhifikhez. Vettem egy Sony CDX-GT450U fejegységet. Vettem még egy SAL RX10/A mélyládát. Egy ideig működött is rendesen. De egyszercsak gondolt egyett és elkezdett "hüppögni" (bocs nem tudok jobb szót rá). Amikor kivettem a kocsikulcsot akkor is folytatta egy jó ideig. Itt van róla egy videó: https://picasaweb.google.com/110516734128602546506/SALRX10A?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPPXl-KZ4pa03gE&feat=directlink
Egy Suzuki Wagon R+-ba van berakva
Visszaküldtem mind a Sony fejegységet mind a mélyládát de ugyan úgy fennáll a probléma. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gond? -
PiciPeti
őstag
válasz djmorphy #32714 üzenetére
Ehh...
Szerintem erősítőhalál, de az is érdekes, hogy gyújtáslevétel után hogy maradt bekapcsolva (áram alatt) a láda. Mindenképp nézesd meg egy elektromos emberrel, mert ez így nem valami biztonságos.
Amúgy ha van rá mód, szerintem kérd vissza a pénzed, nem a legjobb komponenseket választottad.
-
opeter70
senior tag
B.Ú.É.K mindenkinek!
djmorphy: Amikor a gyújtást leveszed, a fejegység kikapcsol? Ha a fejegység kikapcsolt, akkor is "hupákol" ? Húzd ki az RCA kábelt vagy a magas jelszintű bemeneteket az erősítőből (attól függően, hogy melyik van bekötve). Ilyenkor is csinálja?
Esetleg adjál a remote (REM) bemenetre ideiglenesen fix 12V-ot, hátha a fejegység ad valami miatt szaggatott bekapcsoló jelet.
De én is úgy vélem, hogy az erősítő lesz a ludas.Ja, és használd a Link gombot, ha valamit linkelni szeretnél!
-
PiciPeti
őstag
válasz djmorphy #32716 üzenetére
Akármelyik autószervízben tudnak segíteni ebben. Aki látott már ilyet, annak 5 perc kb...
Fejegységből, és ládából is lényegesen jobbat tudnál venni ilyen áron, ha nem zárkózol el a használt cuccoktól. Mélyből az ilyen aktív (beépített erősítős) ládák nem képviselnek valami nagy minőséget, szóval inkább egy sima, passzív láda + erősítő.
-
PiciPeti
őstag
válasz djmorphy #32716 üzenetére
Gyorsan szétnéztem itt az aprón.
Erősítő: Signat
Mindkettő jó erősítő, a 4 csatis ennyiért nagyon jó vétel szerintem, és akkor az első hangszóróidat is rá tudod kötni. Ég és föld lesz a fejegység hangjához képest...
Szettben: JBL Ilyet hallottam már, egész kellemes...
Ha ezekből kellene választani, akkor a 4 csatis Signat, ahhoz a JBL mély (ha hangosat akarsz) / Helix, ha szépen szólót, és rákötném az első szettet is.
Fejegységből hirtelen csak ezt leltem, az utolsó jó Sony fejegység sztem: Sony 700D
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
Kb. egyéve épített autóhifihez kérnék egy kis segítséget:
- Pár napja nem szól a jobb oldali hangszórók kötül sem a magas, sem a mély. Leszedtem a kárpitot, és láttam, hogy a mély hangszóróba (ajtóban lévő) hangszóró kábel "elfehéredett": a hangváltóból kicsavarva fehér por jött ki belőle, ill. a kék színű (félig átlátszó) kábelen látszódik, hogy a kék műanyag szigetelés alatt is megy végig egy fehér "vonal". Csak az első kb. 50 centit tudtam megnézni, mert annyi van az ajtóban. Ennek mi lehet az oka? Nedvesség érhette belül az ajtót, v. oxidáció okozza?
- Ill. a magas hangszóró valamiért egyáltalán nem akar megszólalni. Ideiglenesen a mélyet sikerült megjavítani, viszont a magas valamiért nem ok. Ha a kábel végéhez teszek egy elemet ellenőrzésképp hallatszódik a pukkanás, vagyis ott nem kontakt hibás. Viszont a hangváltóra kötve már nem ad hangot. Annak mennyi lehet az esélye, hogy a hangváltó a rossz? Annak nem örülnék, fogalmam sincs, hogy honnan szereznék egymásikat... Vagy érdemes lenne szétszedni a váltót és megtisztítani?Köszi az ötleteket előre is!
-
PiciPeti
őstag
válasz kavics325i #32720 üzenetére
Köszi! Igyekszik az ember...
De akkor én is kérdeznék. Lehet túl sok időm volt gondolkodni az ünnepek alatt...
Szóval a cuccom egy dízel autóban van, ahol ugye az indítás úgy néz ki, hogy előbb izzítok (ebben az időjárásban ~2mp), aztán indítózok. Ahogy elfordítom a kulcsot ON állásba, azzal átfordítom ACC-n, tehát bekapcsolom a fejet, és ezzel az egész rendszert. Pont úgy jön ki a lépés, hogy amint vége az izzításnak, addigra bekapcsol, aztán indítózás alatt kikapcsol, majd megint bekapcsol.
Ezt a ki-be kapcsolgatást akarom megszűntetni, egyrészt idegesítő, másrészt nem tesz jót a cuccnak sem...Arra gondoltam, hogy tennék az ACC szálra egy időkapcsolót, amin beállítok mondjuk 5mp-t, ezzel az izzítás alatt tuti nem kapcsol be a fej, majd indítózásnál elveszi az autó a +12-t az ACC-ről, tehát ismét 5 mp-ig nem kapcsol be. Az indítás utáni fesz tüskéket is ki lehet talán így szűrni.
Szóval a kérdés, hogy valaki csinált-e már ilyet?
Kapcsolóra valami ötlet?
Első körben ezt találtam: időzítő áramkörA másik kérdés részben ebből fakad, gondolom nem ártana egy normálisabb kábelt húzni a fejegységnek, főleg ha már ott matatok...
Milyen kábelt szoktak erre használni? Milyen keresztmetszettel? ISO csatlakozónál hogy szokás megoldani? -
PiciPeti
őstag
válasz Osynho #32723 üzenetére
Jah ezt nem írtam, nem akarok kapcsolgatni...
Főleg, hogy a fejet elég nyögvenyelős kikapcsolni (Sony 7750), mert van egy készenléti állása is. Szóval ha röviden megnyomom, akkor csak készenléti, és utána hosszan kell nyomni hogy ki is kapcsoljon.
Bekapcsolásnál dettó.
Ehhez nincs türelmem.[ Szerkesztve ]
-
kavics325i
őstag
válasz PiciPeti #32722 üzenetére
Ahogy Oszinnyhó írta, ki kell kapcsolni a fejet mielőtt indítózol. Az, hogy ez időben hol helyezkedik el a kulcs kivétele előtt avagy a reggeli első acc-n lévő állásnál lényegében mindegy. Nekem is dízel van, de gyárilag két akksi van benne, úgyhogy nekem nem volt ilyen problémám. Amikor a drága exide kifekütt a gagyi noname akkor is bírta, bár a fej kikapcsolására akkor is ügyeltem. Ennyi
[ Szerkesztve ]
" A fantáziát kárpótlásul kaptuk mindazért, amik nem vagyunk, a humorérzéket pedig vigaszképpen azért amik vagyunk.” ( Széchenyi Zsigmond )
-
PiciPeti
őstag
válasz kavics325i #32728 üzenetére
De ACC szálon csak vezérlőjelet kap, onnan nem szedhet zajt elvileg nem? Akkor az erősítők remote szála is okozhatna zajt, ilyenről meg még nem hallottam...
Ha volt 7750-ed, akkor tudod milyen szívás kapcsolgatni, készenlétiben meg megy az egérmozi...
-
PiciPeti
őstag
válasz Osynho #32726 üzenetére
Olcsóbbnak olcsóbb, az biztos, de nekem egyszerűbb lenne nem foglalkozni vele.
Műszerfalat meg miért kellene szétbarmolni? Egyszer beállítom, lezsugorozom, aztán elfér a fejegység mögött. Sose lássam többet kategória...
Tápkábelre valami ötlet? 8asnál vékonyabbat nem találok sehol, az meg azért túlzás lenne sztem.
-
DarkByte
addikt
válasz djmorphy #32714 üzenetére
Hátha ez segít valamit, bár a tiednek úgy látom van Remote szál kezelése.
Én még a nyár végén vettem a Blaupunkt gTb 8A-t és az a bejövő jelszintre kapcsol ki-be, nincs remote bemenete. Tesóm - aki autó villamosság szerelő - be is kötötte, kapott egy relét pluszban ami a gyújtási árammal kapcsolja ki-be hogy véletlen se tudja éjszaka lehúzni az akksit valamiért. Ennyire nem bíztam az automatikában és mint látni fogjátok nem volt alaptalan a félelem. Nem is volt vele gond látszólag, aztán egyik indításkor elfelejtettem feltenni a rádió előlapját. Amikor beindítottam a kocsit, elkezdett búgni. Valószínűleg az RCA kábelen a rádiótól a ládáig összeszedett valami zajt valahonnan és erre kapcsolt. Teljesen véletlen volt hogy mikor jött elő. Gondolom előlap és standby mód nélkül a rádió valamit nem csinál az előerősítő kimeneten (nem húzza a jelvezetéket testre vagy tudom is én). Végül is úgy oldottuk meg hogy a rádiónak van egy Remote/tetőantenna jelkimenete ami elég erős volt ahhoz hogy az gyújtási áramra kapcsoló relét vezérelje. Azóta tökéletes hiszen ha a rádión nincs rajta az előlap, a relé sem húz be soha és így tápot se kap a láda. Esetleg a tiedét is át lehet így kötni így egy relével hogy már tápot se kapjon a láda az akku felől ha a rádió nincs bekapcsolva. Lehet itt is valami ilyesmi baj van és ezért kapcsolgat ki-be. De ez csak egy laikus tipp, majd a többiek elmondják róla a véleményüket.
[ Szerkesztve ]
-
PiciPeti
őstag
válasz k-feri65 #32734 üzenetére
Igen, ez elég furcsa nekem is, mondjuk korrektek, vettem már tőlük akkuőrt, normális kiszolgálás, stb...
Valószínű egyben van a leírás a kapcs rajzzal, és a reprodukálhatóság elkerülése miatt van így...Mindenesetre a fő jellemzők ott vannak, más részemről nem fontos, mert nem értek hozzá...
Még rágódom a dolgon, de szerintem megpróbálkozok vele, aztán meglátjuk mi sül ki belőle. Remélem nem füst...
-
k-feri65
senior tag
válasz PiciPeti #32736 üzenetére
nézegettem kb azt a panelt,,van rajta két "gomb" kb arra gondolok, hogy kap egy fix 12 voltot..és van egy kimenete ha megnyomod a gombot akkor azon ..x.. ideig kimegy a kapcsolt 12 volt... a másik gombbal meg idő elött lekapcsolhatod ha nem akarod megvárni a beállított időt,,,,, de ez csak egy feltevés,,,,
értem én de le sz@..m
-
PiciPeti
őstag
válasz k-feri65 #32737 üzenetére
Igen, közben nézelődtem még az oldalon, és találtam ezt: kapcsoló 2
Egyszerűbb, kisebb, olcsóbb.
"Késleltetett ki/be kapcsolóFőbb jellemzők
Időtartomány: kb. 0,5 s - 150 s
Leírás
A kódkapcsoló állásának megfelelően a relé a tápfeszültség bekapcsolása után késleltetve húz meg, vagy enged el. A meghúzási ill. elengedési késleltetés trimmerpotméterrel 0,5 s és 150 s között fokozatmentesen állítható, egy nagyobb elektrolit kondenzátorral pedig meg is hosszabbítható."
Szerintem ez jobb lesz, és letölthető a leírása is, bár elég vérszegény.
-
k-feri65
senior tag
válasz k-feri65 #32739 üzenetére
mondjuk azt még nem értem, hogy ki/be kapcsoló....mert ha ráadod a tápot bizonyos idő után tovább engedi, az oké....ez kell nekünk...
de mi a másik a kikapcsolás?...mert ha állandóan kap 12 voltot akkor ugye behuzva van a relé....de mi a ráktól fog az ..x.. idő után kioldani?? honnan kapja a felszólítást, hogy engedj el mondjuk 5 másodperc után???
vagy amikor ráadod a tápot egyből behúz aztán ..x..idő után elenged....na ez lehet....
értem én de le sz@..m
-
PiciPeti
őstag
válasz k-feri65 #32740 üzenetére
Nem, szerintem az egy késleltetett kikapcsolás. Valószínű csak úgy működik, ha a betápon folyamatos +12V van.
Gondolom a kondi tartja behúzva a relét, leírásban benne is van, hogy nagyobb kondival kitolható a késleltetés. A potival meg a kondi feltöltődését tudod szabályozni szerintem.
Nálam a kocsiban a beltérvilágítás is ilyen, nem alszik ki egyből, hanem 3-4mp múlva szépen elhalványul. Ott is egy kondi sül ki szépen lassan.
Ismétlem, nem értek az elektronikához, ez erős következtetés...
-
k-feri65
senior tag
válasz PiciPeti #32741 üzenetére
na de.... ha ugye már rajta a betáp akkor mivel vezérled meg,,,(mivel szólsz neki hogy innen kezdve 15 mp után oldjál)? mert nincs rajta több bemenet csak pozitiv negativ....[link]
ott a kapcsolási rajz...ez egy ic-s kapcsolás,,,....ez már kicsit összetettebb..mint a kondis egy tranzisztoros késleltetés..amit Te irsz az épp az ellenkezője mint ami kell nekünk....nem az a lényeg hogy meghuz és tart x ideig... hanem ne huzzon meg és ha x idő után meghúz akkor maradjon is meghúzva.
de még talán az is jó lehet...ha az izzitó áramra rákötsz egy relét..ami akkor meghúz(old) ha izzítasz, és ahogy az izzítás vége akkor ujra engedi az áramot.....hmmm nem tudom...csak egy ötlet.......
[ Szerkesztve ]
értem én de le sz@..m
-
opeter70
senior tag
válasz PiciPeti #32743 üzenetére
Már bocs, hogy beleszólok, de miért keresel időzítő áramkört, amikor az már alapból benne van az autóban? Úgy hívják, hogy izzítórelé, vagy izzító áramkör.
Ha egyszerűen csak az izzítórelé a kimenetére rákötnél egy olyan egyszerű másik relét, amelyik alaphelyzetben zárt és feszültség hatására nyit (biztos létezik ilyen), akkor máris meg van oldva a problémád.
Amíg van izzítóáram, addig a reléd megszakít, abban a pillanatban, ahogy megszűnik az izzítóáram, a relé zár és a fej kap áramot. "Öröm, bódottá"[ Szerkesztve ]
-
TheJoeker
tag
válasz PiciPeti #32745 üzenetére
Amit linkeltél 2. alkalommal az tökéletesen megfelel a célodnak.
A 2 állású "kódkapcsolót" késleltetett bekapcsolás pozícióba állítod, mondjuk 5-10secre, adsz rá gyújtást (elkezdsz pörögni az 5-10sec), indítózol, és ha az indítózás ideje belefér az előzőleg a potival beállított időbe, akkor csak az után kap jelet a fej. Így elkerülöd a ki-be kapcsolódást.
Annyi, hogy kell neki egy állandó 12V, a gyújtásról meg leveszed a vezérlőjelet.
[ Szerkesztve ]
-
PiciPeti
őstag
válasz TheJoeker #32746 üzenetére
Van bent egy Toyota-ISO átalakító, valószínű azt fogom meghegeszteni, onnan tudok +12V-ot, ACC-t, testet levenni. És akkor a kapcsolóból megy tovább egy ACC szál a fejhez. És akkor fejegység csere után is megmarad, a gyári kábelezést se kell szétfaragni...
Testet, meg +12V-ot pedig húzok az akksitól, ez úgyis tervben volt... Csak milyet?
-
Ragadozó
Ármester
válasz PiciPeti #32747 üzenetére
egy plusz izzító relé, nem lenne rossz ötlet, de ha a saját reléje tovább tart zárva, akkor nincs értelme, mert pont azt akarod, hogy az ACC szál addig ne legyen feszültség alatt, amíg izzítasz és önindítózol...
Akksitól húzz be egy 2,5-feles hangszóró kábelt, de az akksihoz tegyél biztosítékot...
Kisebb átmérő is elég lenne, de nálad van szép áramerősség és mélyből adódó feszültség ingadozás, biztosabb egy vastagabb kábel...
Annál vastagabb nem kell, mert a fej áram felvétele nem olyan magas, hisz a végfokok (ha nem is lehet kikapcsolni, esetedben nem tudom, hogy ki lehet-e...) ha nem hajtanak hangszórót, akkor nem vesz fel túl sok áramot...te is láttad gyárilag mekkora kábelt használ a toyota...legtöbb autógyártó nem használ vastag kábelt a fejekhez (franciák és németek szoktak, de kicsit arrébb már vékonyabb )Hangszóró kábel előnye, hogy minőségi rézből van, ha nem leggagyibb kábelt használod...
Még ötlet, ACC szálon (gyújtáskapcsolónál is meglehet szakítani, ahol múltkor összekötöttem neked egy szálat) nincs sok fogyasztó...
Szerelj be egy ilyet:
[link]Gyújtás kulcsot megfogod, és valami csavarfejet, utána lesz áram az ACC körön és akkor nem a fejet kell nyomogatni egyfolytában...
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
k-feri65
senior tag
válasz Ragadozó #32749 üzenetére
komolyan nem értem mire akartok kilyukadni...izzit addig a relé szétkapcsol ...Mert ugye a plusz berakott izzitás álltal vezérelt 5 lábu relé szét is tud kapcsolni meg össze is.... utánna visszaadja az áramot az AAC-ra....minek ezt ilyen fogdmeg a csavart dolgokkal bonyolítani??? de Ti tudjátok....
meg gondolom álló helyzetben is szoktad használni a zenét amikor nem izzitasz,,,na akkor ez a relé épp semmibe nem szól bele.....
[ Szerkesztve ]
értem én de le sz@..m
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Trollok komolyan
- HTPC (házimozi PC) topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Könyvajánló
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari