Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
A német VW AG vezérigazgatójának személyi használatú bemutató autója volt!
Amit az bizonyít, hogy...Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Bubu79
addikt
válasz BlacKSouL #1201 üzenetére
Nyilván a válságra való tekintettel választotta a Phaeton helyett - "szükségmotorral" a kis bálnát
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
BlacKSouL
addikt
Tegye fel a kezét aki vezetett már ilyen autót, és mindig zökkenőmentesen be tudott rajta állítani mindent, klímát, rádiót, egyebet. [link]
Én a cégessel lassan 2 éve barátkozom, úgy 2-3 havonta kerülök vele kapcsolatba, de hogyismondjam...amennyire idegesítő, hogy a szemem előtti függőleges síkból oldalra ki kell nézni ha látni akarom mennyivel megyek, pont annyira idegesítő, hogy hosszú percekig kell kattogni, nyomkodni, pislogni, újrakezdeni hogy 1-1 funkciót be-, átállítsak. Vagy hagyok mindent gyárin és úgy van ahogy van, vagy potenciális veszélyforrássá válok. Borzalom.
Apró mellékes dolog, hogy 240k km-el magában gyakorlatilag álló helyzetben is mindenhonnan folyamatosan zörög, és a váltó folyamatosan mozog magától előre hátra attól függően, hogy gázt adok vagy motorfékezek. És a váltás is olyan már, hogy valahova teszem a kart, ott lesz talán egy fokozat.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Rick4
félisten
válasz BlacKSouL #1204 üzenetére
és a váltó folyamatosan mozog magától előre hátra attól függően, hogy gázt adok vagy motorfékezek.
A váltóra gondoltál, vagy a váltókarra? Mert belülről inkább az utóbbit látni.. Talán illene motor és váltótartó bakokat cserélni, és akkor nem fog mozogni, ill minden visszakerül a helyére..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
BlacKSouL
addikt
a kar természetesen kavircsolok valami gumiszerű enyhe ellenállás ellenében, és egyszercsak mintha keményebb guminak ütközne, na akkor sejteni hogy ott egy fokozat lehet Persze idővel meg lehet szokni, de attól még nem jó. Ahogy a szétkopott kuplung sem. Meglehetősen nehéz vele elindulni, mint valami versenygéppel, trükközni kell hogy le ne fulladjon az ember. Jó, mit várok 240k km-es céges autótól, amelyik volt hajtva rendesen, de generálozva vagy nagyjavítva vajmi kevéssé. Az hogy büdös belül az már majdnem lényegtelen De úgyis tervezi eladni a cég.
Elég sok mindent kellene már cserélni rajta, nem érné meg, de attól függetlenül az eredeti gondolatom szerint, a középkonzol agyonra van bonyolítva.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
_Voyage_
aktív tag
válasz BlacKSouL #1206 üzenetére
Hmmmm, ilyen autókat utálok, amiket hajtanak, mint az állat, olyan apróságra 240.000km után, minthogy bakok, vagy kuplung meg minden költeni.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
BlacKSouL
addikt
válasz _Voyage_ #1207 üzenetére
és mindezt egy - figyelem érdekes dolgokra világít rá - magyarországi japán autóalkatrész-gyártó cég japán vezetéssel. megjegyzem nem igazán foglalkoznak ők a céges kocsikkal, használati tárgyak, ha elromlik még mindig használják, ha már nem lehet használni, ócsón megjavíttatják
szóval attól hogy japánok, nem fognak jobban vigyázni az ilyen dolgokra, amik csupán eszközök a napi munkához.
mondták az előző vezérről, hogy saras volt a Passat oldala, kiszállt, meglátta, odament, cipőjével lerugdosta róla, kész.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz tomcsi23 #1210 üzenetére
arra gondolt hogy ha használt autót veszel, ha céges volt is, talán jobban megkímélt lenne, mint attól aki nem autóiparban van...de nem
amúgy lehet hogy ez volt a cél, de ez eredetileg arra kellett, hogy a gyárigazgatót furikázzák minden áldott nap Pest és Tarján között. És ahhoz nem ártott a légkondit is használni, az meg nem kevéssé bonyolult, mint a rádió
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Mobi28
tag
válasz tomcsi23 #1210 üzenetére
Régi munkahelyemen a céges ivecókba alapfelszereltség volt a rádiós magnó. A tetvedék kisfőnök meg kiszereltette mindből. Na ez milyen?
Elküld egy Bp-Nyíregyháza-Bp útra, elindulsz hajnalban visszaérsz kora délután de közben nehogy ám már hallgasd azt a szar rádiót mert esetleg még nem unod halálra magad. Persze az autópályamatrica teherautóra drága nem futja rá a cégnek így zötykölődjél oda vissza szar minőségű fő és mellékutakon. Mennyire utáltam ott dolgozni.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz BlacKSouL #1211 üzenetére
Csak a levezetését nem értettem, miben kapcsolódik a hsz-edhez.
Japán gyárigazgató ne klímázzon. Tekerős ablak le, osz' szíjja a friss levegőt.Mobi28: persze, aztán meg eladta. Most is vannak ilyen hozzáállású egyének sajna.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
Üdv!
véleményetekre illetve tapasztalataitokra lennék kíváncsi, hogy kinek mely gyártótól (és milyen tipusú) fékbetét vált be?
illetve melyik volt borzasztó?
az hogy mennyire fogy kevésbé érdekel (ésszerű keretek közt), minél később melegedjenek túl.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
!Overdose!
őstag
válasz Winner_hun #1215 üzenetére
Milyen színűt?
Nekem a gyári és a Ferodo vált be. Textar elmegy, Jurid nem az igazi (nyikorgott).
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Winner_hun
félisten
válasz !Overdose! #1216 üzenetére
Zöld vagy sárga, valószínűleg utóbbit.
De ez még odébb van, sajnos nagyon Mondjuk nem baj, első fékeken pár év van még, a hátsók lennének lassacskán cserések...[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #1215 üzenetére
Hüm, nem hallottam még róla, bevallom őszintén.
hol lehet kapni, illetve mennyiért és régebbi audihoz is gyárt?
hátsó fékhatás (elmelegedés) szempontjából nem olyan jelentős mint az első, meg fékhatás szempontjából sem túl jelentős, kivétel ha állandó jelleggel két cemetes zsák van a csomiba
!Overdose!:ferodo esélyes nálam, de ott mi alapján lehet megkülönböztetni, a tipusokat egymástól, mert a sima utcai kevés lenne, a DSP2000 meg az árához viszonyítva felesleges mert az éves futás felét nem verseny pályán tölti a kocsi
meg akkor még esetleg azzal bővülne a kérdésem hogy milyen tárcsa+betét kombot ajánltok?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #1220 üzenetére
Hali!
Ez a dsp nem nyikorgászott enyhe fékezéskor
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #1222 üzenetére
Az fain. Használat közben mik a különbségek?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
!Overdose!
őstag
válasz tomcsi23 #1223 üzenetére
Városban semmi. Hosszabb utakon, nyaraláskor, megpakolva + 5 személy később melegszik el, illetve nem melegszik el. Az Accordon kicsit alul van méretezve gyárilag a fék. Ezt a Brembo tárcsa + Ferodo betét kombóval sikerült áthidalni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tomcsi23
veterán
válasz !Overdose! #1224 üzenetére
Hát ja, az már gáz, ha normál használatban is elmelegszik, de ugye sok helyen spórolnak ezzel is. Lényeg, hogy probléma megoldva.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tibi666
senior tag
kurva mercedes, még megszopat mielőtt eladom.
féltengelyes lesz... jobb hátul erősen kopog valami balkanyarokban, főleg terhelve. -
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #1219 üzenetére
köszi!
45e-re jönne ki kb a betét szett előre (a jobbikból),az sok most sajna.
!Overdose!: a Premier ferodot meg kapom 16e ft ért. (sajnos az unix-hoz vagyok "kötve", fél áron kapom a motyokat).
valószínű akkor az lesz, elvileg egy 1,5t-s kocsira van méretezve a fék az enyém meg 900 körül mozog, remélhetőleg nem fog olyan gyorsan elmelegedni, főleg hogy az audin nincs légcsatornás fékhűtés, a kis golfon meg van.
már csak az kell hogy elférjen a keréktől
köszönöm a segítséged!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Geryson
addikt
Hölgyekurak! Egyszerűen nem találok az interneten erre vonatkozó pontos információkat, tudna nekem valaki segíteni?
A kérdésem az, hogy B + E kategóriával mekkorát tudok vontatni fékkel ellátott ikertengelyes utánfutóval?
Annyit már tudok, hogy 3.500 kg össztömegig és 750 kg vontatott súlyig húzhatok sima B-vel, B + E-vel meg meghaladhatom a 3.500 kg-ot, ez tuti. Na de gondolom van itt is valami korlátozás a vontatott jármű súlyához viszonyítottan. Adott esetben egy 2.805 kg össztömegű vontató autóról (Nissan Navara) van szó, mi lehet a max. vontatott súly? Szintén 2.805 kg? Google-ben szörföltem egy jó darabot már, de nem lelem...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz !Overdose! #1234 üzenetére
Azt hiszem 3.000 kg, de akkor szted nézzem meg ott először? Azért gondoltam, hogy a jogszabályt kellene megtalálnom, mert ismerve ezeket, mindig kevesebb van ott engedélyezve mint amit bír.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
!Overdose!
őstag
válasz Geryson #1235 üzenetére
"B+E: A vonó jármű B kategóriába tartozik és a hozzá kapcsolt pótkocsival az együttes megengedett össztömegük a 3500 kg-ot meghaladja. (35/2000 BM rendelet)
Ilyen módon akár nehézpótkocsi (750 kg felett) is vontatható!"Ha jól értelmezem a leírtakat, akkor B+E kategóriájú jogosítvánnyal nincs korlátozva, hogy mekkora pótkocsit vontathatsz. Tehát a forgalmi a mérvadó.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Geryson
addikt
válasz !Overdose! #1236 üzenetére
Jaja, ezt megtaláltam én is, de mondjuk én nem így értelmeztem, de valóban igazad lesz, ez így akkor már érthető! Örök hála!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
fero02
veterán
-
Mobi28
tag
-
tibi666
senior tag
ha megütötték az autómat, de nem tudom mikor és hol, az illető pedig nem hagyott telefonszámot, se semmit, akkor szopás és fizethetem saját pénzből a javítást, ugye?
casco nincs.este még ép volt a hátulja, ma reggel többfelé jártam, most vettem észre, hogy a lökhárító horzsolva van, a csomagtérajtó egy picit behorpadva, de ami az igazi gond, hogy nem nyílik szépen finoman, hanem akad .és erősebben kell emelni.
-
Rick4
félisten
válasz tibi666 #1245 üzenetére
Talán annyi, hogy ha egy haver bevállalja, hogy ő volt, Te meg kifizeted a 2011-es és a 2012-es évre a bónuszkülönbözetet, ami mondjuk 20 ezres lesz, akkor megcsinálja a biztosító számlájára a szerviz, de ez egy kicsit már biztosítási csalás, és persze csak elméletben működik, mi meg csak beszélgetünk a dologról.....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #1245 üzenetére
Akkor ezt buktad, nem tudsz semmit csinálni. Rendőrségen bejelentheted, csak nincs értelme, lehet ki is röhögnek.
Én tavaly úgy találtam a parkolóban az autómat, hogy első lökhárító letörve. Oldalról elkapták, sárvédő behorpadt, lökös széle eltört. Se cetli, se semmi.
50k -mba került ez nekem....A Merciről van szó?
Van az amit Rick4 is mond. Azt ilyen kis kárnál nem tudom megéri e.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BlacKSouL
addikt
Csikósékat követte még valaki rajtam kívül?
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- Formula-1
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...