-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
Vandit.
addikt
Jaja kénytelen leszek, mert nem akarok túl nagy hitelt vállalni.
Szerk: Amúgy csináltatok már PH-s BMW-s talit?
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
Változnak az idők. Nem az a lényeg mit néztem egy hete, hanem az hogy közben történtek dolgok és most ennyiért nézek. Inkáb az érdekelne, hogy 1 milla körül mit érdemes venni. 6 henger nem fontos, mert ennyiért nincs jó állapotú 6 hengeres.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
Azért gondolom a bimmerteam-es "nem gyári" BMW-t elfogadnád. Azt a gagyi szürkés-kéket. Mondjuk azt sem értem miért baj az, ha alapos vagyok. Inkább 2x, mint egyszer sem.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
Nem éppen.
"Egy ilyen kinézethez kellett a motortuning is, hogy a 320d jobban teljesítsen. Steinbauer P-Box került a kocsiba, ez gyári csatlakozókra szerelhető, 20 perc alatt berakták, így a nyomaték most 380 Nm (a gyári adat 330 Nm), a teljesítmény papír szerint 176 lóerő (a gyári 150). Beszereltek még K&N sportlégszűrőt, valamint a kocsi alá került egy Eisenmann rozsdamentes acél sport-kipufogórendszer 4x80mm átmérőjű végekkel. Amit még látni a motortérben, az már a futóműtuninghoz tartozik, profi az AC Schnitzer könnyűfém toronymerevítő. Persze a futóműtuning sem merül ki ennyiben. Most keménységében és magasságában is állítható KW Variante2 sportfutómű készlet dolgozik az autó alatt – a magasság-állítási határ elöl-hátul 50-70 mm. Érdemes benézni a felnik mögé is, mert BMW M-Technik fékeket láthatunk."A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
-
MPowerPH
félisten
Az M-packethez hozzá tartozik az M sportfutómű is. Nekem pl. a lökösök nincsenek meg, de a futóművem az M -es. M5 még egy dologban különbözik az többitől. Soha nem adták ki automata váltoval, csak a jó kis 6 sebességes manuállal.
Nem kell a 30 -ast tuningolni, minek? Elég az a teljesítmény ide a magyar utakra. Ha M -es felni és Optica van az autodon, és hátulra rákerül a dupla csöves kipufogó rendszer, akkor az életben meg nem mondod, hogy az M5, vagy nem M5. Csak akkor lepleződik le, ha beröffented, megnézed a tárcsákat, vagy felnyitod a motorházfedelet.Ott a csoda az a motor, azt nem lehet pótolni. De úgy hallottam, hogy elég sok gond van az M5 -ökkel, elég magasak a szervízköltségek. Ezt nekem már mondta pár tulaj is, hogy elég sok pénz megy rá, de ugye ez nem is csoda, mivel az M szériával a nagyon gazdag réteget célozták meg.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
ácsi srácok az nem m3!!!!
ott van 328i...Az sima M jel szám nélkül azt jelzi m-packos a szerkezet és teljesne jogos hogy rajta van mert külső belső az, csak ugye a motor nem.ezt még a wallis is ráteszi így"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
Sajnos közbe jöttek dolgok, amivel most nem számoltam, így jegelve van a dolog. De leglább a Civic megvan.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
Jah, nem azzal volt a gond. Hanem mentünk a szerpentineken, gyors kanyarok, meleg aszfalt. Egyszer csak azt vettük észre, mintha eltűnne a gumi tapadása. Elkezdett az auto levánszorogni az útról, kanyar közben oldalazva. Utána meg imbolygott az egész, vissza is kellett venni.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
Ja, hozzáraktam egyéni véleményemet felvetésemet.
Amugy ott van 6hengeres turbo....persze lehet sor6 is de ki tudja a V6 biturbó jobban mutatnaKolumbusz>>szerintme van neki úgy értette kereket.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
(Kolombusz)
veterán
Semmi bajom, Anyám most is egy Fiestát nyúz, megvannak a maga kis hülyeségei, de nem rossz autó (2005, 1.4 tdci ghia). Előtte egy Escortja volt (99-es, full extra) annak is megvoltak a maga bajai, de szerettük azért. Azt leszámítva, hogy zabálta a benzint, de legalább nem ment. Lomha egy dög volt az 1.6-os.
Van más Ford is családban.
De azért a Volvot nem kell túlmisztifikálni. Azért írtam, hogy csak egy Ford.
-
MPowerPH
félisten
Mikor Bp. -n használtam, akkor 12,3l -re jött ki az akkori fogyi.
De én a nagy átlagot mondom, kb. 30% város van benne. Nekem úgy mozog 8,2-8,8 között. És nem szoktam foglalkozni a fogyival ha előzök, mindig visszapakolok.
Szóval szerintem ez a reális. de ha valaki ilyen autot városban akar használni, az ne vegyen ilyet, ekkora motorral. Oda diesel kell.Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
Ez is jó:
Bugatti Veyron vs. Lamborghini Gallardo Superleggera, Audi R8, Porsche 911 GT3 RS, Aston Martin DB9
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen