-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
majestic
őstag
válasz
Highend55 #38946 üzenetére
Nem tudom mit értesz idősebbnek, legfőképpen azt nem tudom értelmezni, hogy nektek nagyobb tapasztalatok van. Miben is? A gyorsúlásban a városban? Mi kell ahhoz? Valami tehetség? Tudod ki tud vezetni? Nézz meg esetleg a Secret Service (USA titkosszolgálat) vezetéstechnikai gyakorlatait. Amikor városban, vagy autópályán egymásról max. 100 cm - 200 cm-re mennek 150-250-nel szlanozva, váratlan akadályokat kerülnek, védenek ki és mennek tovább. A pedált a hülye is tudja nyomni, megálni nehéz, főleg ha valami váratlan történik időközben...
Na ezt meg tudjátok csinálni?
Egy kis izelítő: [link]
Persze ez csak egy tréning a valóság sokkal durvább, na ezek tudnak vezetni. A magyar kollágák “csöppet” el vannak maradva, de azért ott is vannak komoly tudású emberkék. A magyar kiképzésre meghívtak magyar és külföldi híres driftelőket, rally versenyzőket, egyikőjük sem tudta végigcsinálni a tesztet...
[ Szerkesztve ]
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2024), G30
-
Kickass
őstag
válasz
Highend55 #38947 üzenetére
Ahogy én bárki más is láthatta, de akár le is menthette, nem tudhatod holnap a Blikk vagy az Index cimlapján köszön vissza vagy sem.
Lehet menő ez egy facebook csoportban a sok hurkás tarkójú meg nem idén barnult között, itt sok gratulációt nem kapsz az tuti.
A korral jönni megint nem egy okos dolog, pláne egy nyilvános fórumon.
Az meg, hogy nem csak ti csináljátok nem legitimál semmit. bár nem is tudom miért pazarolom itt a karaktereket, majd úgyis megmagyarázod miért neked van igazad...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
Highend55 #38958 üzenetére
Teljesen nyugodt vagyok
Csak tudod amikor még gyakornok voltam mentünk egy balesethez autópályán. Tacskó kölykök elszálltak a gecibe. Egy túlélte aki ordította,hogy nem érzem a lábam. Haverok szörnyethaltak. Shokktól állandóan kérdezgette,hogy mi van a többiekkel,természetesen látta h kakukk volt nekik. De közben mondanod kell neki,hogy minden rendben lesz vele és többiekkel is. Senkinek nem kívánom,hogy ezt átélje önhibája vagy mások baromsága miatt. Tehát amikor azt írod,hogy alig volt vki az utcán akkor ha te rokonoddal történik valami és a bíróságon csak ezt mondja : hát azért verettünk ennyire,mert alig voltak az utakon,késő este volt. Ezen kéne elgondolkozni. Amikor felhoztam ezt a mindenkit legyorsultam azt nem úgy értettem,hogy versenyeztünk. De már bánom,hogy ezt a témát felhoztam. Bocs,ha össze vissza dumálok csak megviseli az embert ezek a szituációk.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
majestic
őstag
válasz
Highend55 #38956 üzenetére
Én meg 4-szer körbevezettem a földet és egyszer elmentem a holdra is meg vissza! Ezt nevezed te vezetésnek? Bocsi de ez semmi, illetve annyi sem...
Amit belinkeltem, na látod, az nem videójáték, az tudás és nem közutakon. Ha viszont kell, akkor ott is tudják produkálni... Amit ti csináltok, az pedig életveszélyes baromság másokra nézve. Az, hogy te magad otthagyod a fogad esetleg, az a te egyéni szociális problémád, másokat veszélyeztetni viszont büntény. Remélem elkapnak egyszer és akkor majd magadhoz térsz a börtönben. Nem akarok senkivel sem veszekedni, de az ilyen fórumtársak nem viszik előre ezt a topikot, csak visszahúzzák a szinvonalat...
Részemről ennyi.
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2024), G30
-
majestic
őstag
válasz
Highend55 #38967 üzenetére
Igen, büszke voltam, akkor voltam 14-16 éves, szülői felügyelettel vezettem mellékutakon vidéken...
Azt hiszem, hogy ti véreznétek el kb. 1 perc alatt a tesztpályán. Ott nem gázpedál nyomás gyakorlásáról van ám szó!
Én saját használatra sosem kaptam (és nem is kellene) céges autót. Ezeket a kocsikat nem lehet csak úgy hazavinni.
A köcsög orsós sosem volt a felettesem - bár ismerem a szarkupacot személyesen is sajnos - és már nem is lesz hál’ Istennek...
Amit meg ellopott azt meg ha végre lesz egy tökös valaki, akkor szépen vissza kell venni tőle és a bandájától
.
Hogy értsd: én nem bántani akarlak, csak amit csináltok, az közveszélyes és gyerekes. Ez nem vezetés, ez 0.
Ahogy visszaolvasgatom, nem csak nekem ez a véleményem...
Szerintem lapozzunk.
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2024), G30
-
chess001
aktív tag
válasz
Highend55 #38996 üzenetére
Egy pöckölt TD persze, hogy erősebb (karakter is), mint egy gyári szívó...
Az M52B25-ös moci tényleg erőtlenebb-rövid löketű, pörgetni kell, de a vanos nyitásnál már egész jól megy. Az M52B28-as már hosszabb löketű, alul is van nyomaték, de magasabb fordulaton is jó. Az M54B30-as már egyértelműen hosszú löketű, felül elfogy, 7000 felett kifúj. Erre szoktak rakni kompresszort, hogy az erényei jobban kijöjjenek, erős GT karakter lesz, nem sportmotor. Mókából hengerfejcserével, pillangóval, sporttengelyekkel közel S teljesítmény tudhat szívó formában is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #38999 üzenetére
Az M54B30 nagy csalódás egy 30D főleg húzott után viszont az N52B30 főleg 265-272Le-s változatok tudnak még nagyot menni főleg ha remap-ot is kapnak. ~ 300Le / 350Nm-el elég élvezetesen lehet közlekedni. De egy 5-7-esbe egy ilyen "kis" motor.... Oda kell a nagy motor.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #39244 üzenetére
Nyomatek le van fojtva, 78X Nm -rol 730Nm -nel korlatozva van. Igazabol ezen a szinten mar alig tudsz fejlodest elerni, sok plusz kell ahhoz a par masodperchez is, fizika torvenyei ugye... Ezeket nem erdemes tovabb huzni, alig kapsz valamit, de ehes lesz, es a technikanak is megvannak a hatarai. Ha kell az erosebb, akkor 550d.
Egyebkent meg minek? Sehol se lehet mar szaguldani... Vagy legalabbis nem eri meg a kockazatot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
vvh
csendes tag
válasz
Highend55 #39728 üzenetére
Rendben! Köszönöm! Ha esetleg mégsem, akkor mik a legmagasabb költségek ebben az esetben amik számításba jöhetnek és mettől meddig mozoghat? Akár nagy is lehet a baj?
Családtag szerelővel mentem, megnézett rajta mindent, kipróbálta és azt mondta minden téren egyben van, és ő teljes mértékben nyugodt.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #40655 üzenetére
Nem tom, de valamiert csak gyari felnit szeretnek.
Es a diamon cut azonnal nem is, de 3 ev utan mar elkezdheti a korrodaciot, kodosodest.
Na meg az anyagiakra is figyelek, mert nyar vegen elmegy az auto, es folosleges ra meregdraga felnigarniturat venni, mert nem fizetik meg. Igy is eleg foldhozvag, hogy kidobok tobb mint £700-at uj gumikra, mert azok nem elnek meg a nyarat.(a problemam az, hogy alig fogom kihasznalni oket, de ennek okan sem akarok valami budgetet rarakni)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #40680 üzenetére
A felnit fel kellene egyebkent is ujitani, mert kiutott rajta a BMW-s betegseg, es igy sokat levon az auto arabol.
Gumival meg nem szeretek jatszani, meg megyek haza vele, meg talan Spanyolba is lenezunk, es szeretem biztonsagban tudni magunkat. Azert merem lepni neki, mert tudom, hogy jok a fekek, jok a gumik. Erre allergias vagyok... Az SC6 -ok ugyis elfogynak 20k km alatt, a coupen egy hazaut alatt majd 2mm -el lett rovidebb a mintamelyseg a nagy sebesseg miatt. De amikor 27x korul egy gyoker elottem termett 110-el beelozve a 100-al vanszorgot, akkor aldottam az eget, hogy nem sporoltam. Ezek a mostani Goodyear Excellence gyari szerelesu gumik nem tudjak ugyan ezt, nyaron csak 200-rol veszfekeztem ugyan ilyen b@rom miatt, de ereztem, hogy nem jo, mint a ragaszto, mikor nyulik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #40684 üzenetére
Most nem a szerint fogok valasztani... Valszeg en is veszek egy Amperat, kornyeken jo lesz hasznalni, cegemnel van 4 tolto, senki nem hasznalja, ingyen tolthetem, bevasarlokozpontokban szinten, itthon ra sem kell dugnom. Nincs road tax, biztositas fele annyi ra... Aztan megmarad 2. autonak, ellenben addig mas a prioritas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #40655 üzenetére
Ugy nez ki,(bar nem kiabalom el) sikerult vadasznom egy Styling 345 -os szettet. Ez ugye csak M5 szereles, 9 & 10 szeles, es az ET -je is joval alacsonyabb, ET32 & 34, es gyarilag 265/40R19 & 295/35R19 megy ra. De szerintem nem lesz gond, ha a sajat gyari mereteimet pakolom ra, 9 szelesseggel meg elmegy a 245, es a 10 -re is boven jo a 275 -os. Remelem osszejon, csak le kell ugranom erte London melle.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #41568 üzenetére
Ne mondj ilyet....Átmegy kb bármi honosításon.... Ebbe ne menjünk bele ha ezen múlik nyugodtan vegye meg
A moddolt autóval mi a baj ? Sok esetben 3x annyit költöttek rá mint egy mezei lepusztult fosra vagy csak egy sima széria autóra.... És jobban vigyáznak rá nem úgy rúgják szét,hogy nincs olaj / víz benne meg hidegen cserélnek rendesen olajat stb stb....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #41580 üzenetére
Akkor nem értem az első mondatod....
" Nincs benne egr se dpf,lehet hogy honositani nemfogod tudni itthon,csak a gyári alkatrészeivel. " Milyen honosításról beszélünk akkor ???????
Teljesen más a 2 dolog !!! Itt hazai használatról beszéltünk.... Egyébként bármelyik kocsinak lehullhat a turbója vagy elszakadhat a lánc stb stb... Erről kár beszélni. Kivéve ha tudom,hogy x y alkatrészek ki voltak cserélve. Egy a lényeg Magyarországon ha honosítani kell használhatja semmi baja nem lesz a kutya nem fogja megvágni. És a lényeg mind1,hogy gyári az autó vagy nem az állapot a fontosabb ( Lehet neki épp tetszik a narancssárga felni
Másrészt át lehet fújni el lehet adni le lehet cserélni. + a pár matricát se nagy dolog levenni ez pont nem venné el a kedvem ha amúgy jó az autó..... )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
troll81
addikt
válasz
Highend55 #41580 üzenetére
Na akkor mindenes sokat menő autó kell nagy legyen ha lehet normális diesel. az első tetszik a narancs beütés jó. de le infozom mit lehet és mit nem. ha nem vároban zöld zónában vagy akkor jó itt is de gondolom tüv utan moddolták már irtam a srácnak h hogy van ez.
A 6 kombi a másik opció....... meg V70 kell a hely sajnos.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #41583 üzenetére
Ez így netto f@szság. Miért ne lehetne egy "kész" tuningolt autó jó ? Rengeteg embert ismerek aki előbb megcsináltatta a turbóját befecskendezőket stb és utána kapott tuningot egy ilyen "kész" autón miért kéne még egyszer mindent szétszedni ????? Pl nem kell messzire menni a sajátomon is egy teljesen felújított turbó került fel új vízhűtő új cooler vízcsövek vízpumpa görgők szíjak komplett fék stb stb stb Mit kell ezen még javítani ami elve megvan csinálva kivan tesztelve működik és jó ? Nem kell újból elkezdened és neked kipróbálni,hogy mi az ami működik mi az ami jó hanem vehetsz egy kész és jól összerakott/összeállított kocsit... Azért mert valaki már előtted megcsinálta az szar mert nem te csináltattad ???? Lehet venni olyan autókat amik jók és lehet venni olyat ami szar és ez mondom teljesen független attól,hogy tuningolt vagy gyári.... Persze ki kell fogni mindkettőből a jót. Te is tudod,hogy a Mozaik utcán kívül is van élet. Ha így nézzük semmit se lehet rakni a kocsiba.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #41588 üzenetére
Egyebkent igaz, hogy nem BMW, de az ismerosom akart egyet dobbantani, es egy rendes auto, pl. BMW F10 helyett(azert nem vett, mert nekem az van, wtf?!), de annal kicsit olcsobban vett egy keveset futott, fiatal Jaguar XJ -t, ugyvedtol. £16.000 -ert, 3.0TD. Gyonyoru, megkimelt, Jaguarnal szervizelt, minden flott az autoval. 2 honapja vette, azota 3 hetet hasznalta az autot. Volt mar treleren is, jelenleg is a szervizben all, mert minden hetre jut 1-2 hiba/hibauzenet. A 2 honap alatt beleboritott az autoba £4800 -at, tehat az auto aranak majd 1/3 -ad reszet. Most turbocsere van, szoval ehhez meg hozzaadhatsz egy keves fontot.
Erzekeltetni akartam, hogy az auto allapota, es ugy egyaltalan, hogy mekkora penztemeto, nem szurheto le a tulajbol, kinezetbol teljes mertekben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Highend55 #41588 üzenetére
Vagy szövegértési problémáid vannak, vagy fordítva ülsz a lovon:
1. Nem mondta sohase, hogy csak az a jó, ami moddolt.
2. Leírta, hogy bármelyik autón bármi tönkremehet3. Aki nem tud fenntartani egy ilyen autót, ne vegye meg, lásd 2. Pont
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #42078 üzenetére
Tudom. Ismerosom 335D szornye is megbukott.... 2 honapja kaptak ki a DPF -t, mert mar nem birta azt a korommennyiseget, amit az auto termel. Neki meg bevilagitas sem kellett, bar ellenoriztek. A szaki megnezte a kipufogo veget, es csupa korom volt. Kapta a telefont, hogy lesz egy kis baj, mert bizony kormol az auto, van lathato fust is. Most all az auto a garazsban, mert ezzel a konfiguracioval nem lehet ra DPF-t rakni.
De hiaba irod, Mo.-n minden mashogy van.
Meg....
Egyebkent durvan szigoritottak az MOT -val, baratom Insigniaja is megbukott, meghozza millio sebbol. Olyan £1500 -at most ra kell locsolnia a £3000 -es autora, hogy atmenjen, es akkor meg az ulesfutes es a tempomat mindig nem lesz jo. Meg azt is megkapta advisory -ba, hogy a kettostomegu, es a kuplung csere erett.
2010 -es auto, es roncstelepgyanus.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
-
szőröscica
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #42286 üzenetére
En 2 het mulva megyek.
Mar most reszketek, hogy mi stauzas var ram a nemeteknel. Bar en nem a Luxemburgi utvonalon megyek, egyszer probaltam, es megjartam. Megyek az oreg paneuropain....
Nem lett kiszedve a speed limiter?
mod: Ilyenert megbirsagoltak, raadasul ennyire?
En mindig kozepre rakom, azert meg nem szoltak.
joamilestoné: Barmennyire hihetetlen, pont a nagy sebesseg az, ami partiban tart. En Nemetorszagban meg nem ereztem almossagot, mert vagy a stauk miatt forrt a verem, vagy lehetett menni 200 folott vegig. Akkor koncentral az ember a legjobban, ebren tartja a sebesseg. Ha azt erzem, hogy almos vagyok, akkor mindig odalepek. A kemia egyszeru, ugy hivjak, hogy adrenalin. Es 250-270 -el haladva folyamat mar termelodik eleg, foleg, ha tartja valaki a lepest veled.
Aztan persze jonnek az osztrakok, vagy visszafele a belgak. Ott ugye szigoru 130, belgaknal 140. Na, az a szenvedes, ott szokott lenni olyan, hogy alig tudom a szemem nyitva tartani. Aztan otthon az M1-M6 -on ujra lehet ebredni.
Egyszer probaltam megallni, es aludni 1 orat. Nagyon nem jo, mert utana mosott sz@r vagy. Azota csak tankolni allok meg, vagy ha kell valami a csomibol. Tankol, fizet, pisil, megy. 10 percnel nem szoktam tobbet tolteni a kutnal sem.cOxeR: Nalad az auto kialakitasa az okozoja. Olyan soha nem lesz, mint egy borzalmasan merev coupe. Bar az S2000 -nek ilyen problemaja nincs...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #42339 üzenetére
milyen legendát ?
Hogy pancserül indulnak el ? Hogy nem tudnak váltani /rajtolni/kuplungolni ??? Leírtam,hogy az M3-om is a nullás hídon elment tőlem több autónyira..... Mi ezen a legenda ?
Hogy az R8-as ba nem találja az 1-es fokozatot ?
Vagy a szerencsétlen gyerek télen az M4-el nyári gumival rajoskodik mert competition felni az gizdán néz ki... Sajnos sok olyan ember megteheti,hogy olyan erős autóba üljün amibe csak szeretne.... Tudom az is legenda mikor a a tulajnak az E60 M5-be apám mutatta meg a lauch controlt az M powert meg,hogy mit tud a autó és ő mondta soha nem ment még így az autó... Sajnos sok ilyen ember van de mind legenda
Vagy mikor anno gyorsulási versenyen a futó széria E39 M5-öt 150M-ig verte az E28 M5 csak azért mert nem tudta vezetni az ember az E39-et..... Ezek nem legendás dolgok hanem sok ilyen van....
(#42340) CharlieDrop
Nincs arról szó,hogy úr isten mennyire erős..... Soha nem is állítottam ,hogy lehagytam ezeket az autókat
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Highend55 #42342 üzenetére
De ilyet senki nem állított,hogy a 750 jobban megy vagy a 30D. Én adott történeteket írtam le ahol adott dolgok voltak... Tudom,hogy alap esetben elmennek de itt ezek történtek és pont.... Te meg a száraz adatokról beszélsz....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz
Highend55 #42858 üzenetére
Alapvetően a mai (x 100 LE-s) autók olyan sebességet tudnak, hogy max egy profi versenyző tudja használni őket versenypályán, ha begyakorolta. Addig csak farokméregetés, hogy kinek milyen kocsija van, meg hogy megy. Bónusz, hogy közúton életveszélyes kiautózni őket.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #43081 üzenetére
Szerinted en miert arulom az automat? Van egy hazam otthon, vettem egy lakast is, alapitottam egy angol ceget, amibol majd megprobalok megelni. Szeptemberben mar otthon leszunk mi is, nekem is eleg volt.
Az auto ara lesz a kezdo toke.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Highend55 #43078 üzenetére
Ezzel meg tartoztam... Ha mar a lenyomok mindenkit kategorianal tartunk.
Eredetileg RB26DETT twin-turbo... Most mar HKS 2.8 T51R SPL single turbo -ra alakitva. Aki autobuzi, az tudja, hogy ez mit jelent. Aki nem, azt meg ugysem erdekli.
Bar en inkabb 2JZ-GTE parti vagyok, sajnos ahhoz nehezebb hozzajutni.
Don't Tread On Me
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Highend55 #48669 üzenetére
Ha pedig márkaker vagy, és a karbantartásnak része az ajándék mosás, akkor bizony vagy külön ügyfél kérésére maradjon csak el, vagy ha nem fér bele, akkor sűrű elnézéskérések közepette fel lehet ajánlani a korábbi visszaadást az ügyfélnek opcióként végső esetben, de semmiképp sem illendő elsunnyogni. Mindemellett látok sok szervizt, mindenhol érzékeny téma a mosó, mert az közvetlenül nem nagyon hoz hasznot, muszáj valahogy kevés pénzből kihozni, nehéz eset...
-
-
válasz
Highend55 #48669 üzenetére
Erdekes az en autom mindig patika kivull es belul! Sose szeretnem es varnam el, hogy ma's valaha is takaritsa a sajat automat!
Ezer nem kene sirnod, hanem erot kene venned magadon es ami retket belehordasz magatok utan kitakaritod..Teljesen egyetértek, amúgy is csak félmunkát végeznek a takarítással