-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #51914 üzenetére
Meg egy dolog. Tegyuf fel a Pesten elok akiknek mint tudjuk a nagy resze nem csaladi hazban el, azoknak most nem az 1 hanem a 30 szazaleka jarna villanyautoval.
Hol toltenek?
Lattal mar benzinkutat munkaido utan, vagy mikor emelik a benzint 3 forinntal? Vagy pl egy Auchan kutat? Sorrban allnak az autok amiket 5 perc alatt megtankolnak.
Mi lesz amikor 40 perc egy orat kell varni ilyen sok autonak. Varosban mar nincs hely arra, hogy toltokutakat telepitsenek -
MoP_FX 57
őstag
válasz szimi57 #51923 üzenetére
Dehogyis a beszállítóké. Az autógyártó-beszállító relációban az autógyártó a nagyobbik kutya, és ő diktálja a feltételeket. Ők keresik halálra magukat a szervízhálózaton keresztül. Nem érdekük a villányhajtás ilyen szempontból.
Dehogyis azért álltak rá a gyártók, mert már elment 2-300 km-t, azért álltak rá, mert ez a trend, és aki nem kezd el időben villanyhajtást fejleszteni gőzerővel, az ledolgozhatatlan technológiai és piaci hatrányba hozzá magát, ami könnyen az adott gyártó végét is jelentheti. Harald Krüger neve esetleg ismerősen csenghet, mint nemrég leváltott BMW CEO, aki nem nagyon hitt az elektromobilitásban.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #51930 üzenetére
Konkrét tény,hogy de.... Nem az autók eladásain keresik a nagy lóvét hanem a karbantartások és alkatrészekből.... Márkakereskedések sem az eladott autókból tartják fenn magukat.... Sokszor feladják a haszon nagy részét csak,hogy el tudják adni az autót darabszámra mennek,hogy minél több menjen el... Rengeteg ismerős van aki Márkaszervizes BMW kelet európai regionális vezető Márkaszerviz hálózat tulaj.BMW-nél dolgozó személyek...
(#51926) MoP_FX 57
Azért fontos még a tisztán elektromos autók forgalmazása mert csökkenti a teljes modellpaletta károsanyag kibocsátását.... És ez itt a kulcs... Ezért van kotla 3 henger 14i 14d stb.... Mind azért kell,hogy a meghatározott értéken belül maradjanak különben iszonyatos pénzeket kellene fizetni....►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz szimi57 #51959 üzenetére
Eleve ha hosszabb utat tervez valaki akkor visz kannában üzemanyagot. 50km-ként biztos van kút itt EU-ban. Ez nem veszélyeztet senki, kivéve az olyan balfékeket, akik mindig min tankal járnak és 3-5000ft tankolnak.
Szoktam röhögni... Átmegy komáromba ahol az eu-ft végett olcsóbb az üzemanyag, kiszáll a 60k merciből és tankol 5000ftV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #51959 üzenetére
Mi? Hogy szinte egy kamion kell ha lemerul egy elektromos szar? Szerinted mennyibe kerul egy ilyen kiszallas?
Es mennyi elmenni egy kanna benzinert.
Azert nalunk manapsag mar nem fogy ki a benzin az autokbol. A villanyautoknal meg izgulhatszAgregatort?
Nalad van baj! Milyen autoval jarsz? Mutasd mar azt az elektromos csodadat! Ja nincs?
Hiteles vagy nagyon, nyomod az egyre nagyobb baromsagokat1000 kilometeres utra? Ajanlom megnezni a becsuletesnepper videojat.
5 orat vert a Passat a Teslara es ha nem ingyen toltes lett volna akkor nincs 5000 diffi az uzemanyagban[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz szimi57 #52021 üzenetére
Hát pedig én várom h legyen 100%-osan működő verzió (majd egyszer 10-20 év múlva talán), mert tulajdonképpen ha melóbajárásra használod a kocsit a napi rutin részeként és még dugózol is meg ilyenek, akkor ez leveszi a terhet a válladról, és ugyanaz az élmény ér, mint most az utasaidat. Tulajdonképpen olyan mint a tömegközlekedés, csak te válogatod meg kikkel mész, és háztól-házig visz. A vezetéssel töltött időt pedig fordíthatod másra, legyen az filmezés, tanulás, készülés vmire, stb.
Ha ez a funkció üzembiztos lesz, akkor idővel majd arra is rászoknak az emberek, hogy ha mennek vhova kiruccanni, akkor oda is önvezető módban mennek majd. Elég sok béna női vezető van, meg elég sok béna idős vezető, akik ha tudják is magukról h bénák, és majd megfizethető áron lesz ilyen típusú autó, akkor szerintem simán átülnek egy ilyenbe, és ugye ilyenkor nem is fáradsz el annyira, több energiád marad másra.
Innen már csak +1 lépés az, hogy ezek a kocsik kommunikáljanak egymással vmilyen globális szabvány szerint, így pedig csökkenthető lesz a dugók mértéke, mert minden autó optimálisan ki fogja használni a rendelkezésre álló úthálózatot, ill. mennyi olyan autós van, aki lámpától-lámpáig nyomja neki, majd fékezget állandóan, holott ha betartod a sebességet (néhol kicsit többel kell menni, néhol kicsit kevesebbel), akkor csak rágurulsz az előtted álló autókra és mondjuk 2.-3. fokozatból újra gyorsíthatsz a megengedett sebességre. Ezzel a folyamatos megállás-megindulás (mely a kocsit is jobban nyírja és extra üzemanyagfogyasztással jár) ha nem is nullázható, de jelentősen mérsékelhető, ami környezetbarát dolog.
A nagyon utópisztikus verzió az lesz, ha nem kell a lámpáknál soha sem megállni, mert olyan szinten kommunikálnak egymással a kocsik, h egyszerre megy mindenki minden irányba, sosem lesz "üres" szakasz, amikor elmegy 2 autó, de amúgy elmehetett volna 10, de még várni kell h váltson a lámpa, na ez mind-mind megspórolható lehetne.
Azt hiszem vmelyik Tom Cruise filmben (Különvélemény) volt hasonló elképzelés, mert kb. kapszulákkal közlekedtek városban az emberek (olyan manővereket végezve ami emberileg lehetetlen), vidékre rendes autóval ment önvezetve, de be tudta rakni hagyományosba is. (legalábbis ilyesmi rémlik de nem találtam youtube-on, viszont Én a robotból találtam ilyesmit)
Én várom a dolgot, és él a gyanúm, hogy ha ez a technika szépen el fog terjedni, akkor a városokban (mondjuk ott ahol dugódíj van) simán megkövetelhetik majd, hogy X zónán belül csak önvezető módban hajthatsz be, aztán majd sok-sok év után kiterjesztik mindenhova (ez viszont végképp nagyon távoli jövő), a kérdés csak az, hogy meddig marad opció a hagyományos vezetési lehetőség.
Egyébként az elektromos autókkal kapcsolatosan pont hétvégén Forza Horizon 4-eztem kicsit öcsém xbox-án, és hát bakker mit raknak az ilyen játékokba x év múlva? Nem igazán lesz az elektromos kocsiknak hangja, a benzines sportkocsik pedig számottevően le fognak redukálódni, így pedig eléggé vérszegény lesz ez
-
Ck.
addikt
válasz szimi57 #52039 üzenetére
Nekem a mindennapi munkába járásomba tökéletes megoldás lenne a 330e vagy 530e.
Erősen gondolkodok is lecserélni az F10-et egy utolsó szériás F30 330e-re. Nem tudom maga az 5 vs 3 mennyire lenne visszalépés ha az lenne egyáltalán. Egy biztos, az F10-et néha feleslegesen nagynak érzem, kanyarban nagyobb sebességnél kicsit suta, M futómű ide vagy oda, nem adja azt vissza amit egy 3-assal össze lehet művelni. -
Gsx-rr
veterán
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #52258 üzenetére
Az elektromosnak pedig nincs értelme.
gzbotii: Azért az alap hathengeres motornak egyáltalán nincs brutális ereje. Nekem 2,2-es van az e46 Touring-ban, nem megy rosszul de nem is tépi fel az aszfaltot. Az egy dolog, hogy a legalapabb motorral is el tudsz jutni a-ból b-be de azért nem árt ha előzéskor nem kell megkérned az előtted haladót, hogy álljon már félre. Én márciusban vettem a BMW-m, előttenegy 2107-esem volt kb. 10 évig. Ha csak a környékünkön használtam, nem volt gond de már a 4-esen is akadtak problémák. Pl. nem kezdhettem előzésbe csak ha egyáltalán nem jött szembe senki plusz mindenki levegőnek nézett és nem egyszer előfordult, hogy kamion előzésekor rámelőztek hiába ment az irányjelző és húzódtam a felezőhöz.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz szimi57 #52258 üzenetére
Ja úgy mint bemutatta a speedzone is.
Jaguar i-space. 480km van írva, helyette tud 280km. Egyedül ment, kevés pakk, város és pálya 130km/h.
Aztán azon tojt el e ér a köv töltőig, majd ott várni, hogy töltsön. Elmondta, hogy a töltő fejekkel is gond van.
Fűtés csak az ő felén ment. Klíma nem volt, zenét hallgatott. Amikor megnéztem és láttam ott kell ülni a kocsiban és várni a semmire, ja meg keresni hol van szabad töltő.... Köszi, de ilyen drágán venni egy rakat kínlódást.... Meghagyom annak akinek nincs semmi dolga az életben.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #52296 üzenetére
Persze az autógyártók akarják az elektromos autót. Mert rájuk erőltetik a károsanyag kibocsájtási normák korlátozása miatt. Természetes, hogy az elektromost nyomják jobban mert modt ez a trendi és ezt keresik. Ennek ellenére gyártanak hidrogénes autókat is, de ahhoz elterjedtebb kút hálózat kellene de az nem lesz míg nem kezd elterjedni és lesz értelme kutakat építeni.
-
germinator66
aktív tag
válasz szimi57 #52296 üzenetére
Ennél azért bonyolultabb a kérdés, van ebben egy nagy adag politika is... Sokan azt nem értik meg, hogy a benzinhez képest az akksi önmagában veszett ügy. Ahhoz, hogy ugyanannyi energiát ugyanannyi idő alatt bevigyél egy akkuba, MW-os töltő kellene. Persze elkezdhetünk okoskodni, hogy este/munka/WC stb. alatt töltöd, de akkor igazából egy másik ujjunkba harapunk.
-
germinator66
aktív tag
válasz szimi57 #52311 üzenetére
Csak az a gond, hogy ehhez hozzájön a hatótáv is, és ha csak ennyi a plusz, az akkor is behozhatatlan előnyt jelent, mivel ez a két dolog egy autó esetén kardinális kérdés. Egyelőre kiegészítőként lehet rá gondolni, (teljes értékű) alternatívaként semmiképp. Ezt a piac is visszaigazolja jelenleg.
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #52311 üzenetére
Le is irtad miert lesz bukta az elektromos auto!
A gyagyi akkumulator miatt, hiaba lesz nagyobb a hatotav a toltesi ido is aranyosan tobb lesz.
Nem csak ebben merul ki az elonye!
Abban is ,hogy feleannyiba kerul es az utcan toltve az elektromost annyiba kerul, mintha jarnal egy 20d-velTenyleg: ilyen beteg autod van akkora slager az elektromos, miert nem veszel mar inkabb, azt mondtad aze a jovo.
A tied megsem, csak a baromsagokat tolod itt?[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #52357 üzenetére
Miért van még autód, ha ennyire várod a kivonásukat? ha ennyire sötétzöld vagy miért nem jársz tömegközlekedéssel meg biciklivel ha nem akarsz venni villanyautót mert drágállod? Egy olyan országban akarod, hogy csak villanyautók legyenek ahol egy komolyabb nyári napot nem bír rendesen a hálózat? Csak az új számítógép miatt vennem kellett tavaly egy szünetmentest mert olyankor rendszeres az 1-2 másodperces áramszünet a terhelés miatt.
Vismajor01: Nincs egy hozzáértő ismerősöd akit el tudnál vinni és van festékvastagság mérője és hibakód olvasója?
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz szimi57 #52363 üzenetére
Nőt nem lehet pénzért venni, elektromos autót viszont igen. Ha ennyire oda és vissza vagy értük, hogy napok óta erről próbálsz minket meggyőzni és ennyire utálod a belsőégésű motorokat akkor miért ne vennél?
Soha nem szokott ilyen áramszünet lenni csak nyáron. Nem hiszem, hogy más oka lenne mint a terhelés. -
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #52370 üzenetére
Munkahelyi toltest ,hogy kepzeled maskent? Majd csinalnak neked kulon almerot?
Forgalmaztam eletromos robogokat, a sok csoves azt vette aminek kiveheto volt az akksija,hogy ingyen tolthesse a munkahelyen.
Azonnal kirugtam volna oket.Latom mar 50 evekrol beszelsz. De tok foloslegesen.
Ez igy ebben a felallasban halott dolog. A gazdasagot meg a vasarlasok viszik elore. Azt eroltetik amire van kereslet. Beszelhetunk itt a jovorol ,a szamok a lenyegesek. Par elvakult emberen kivul nem kell a problemas elektromos senkinek.
Cafold meg de hiteles szamokkat.
Nezzuk meg az idei eladasokat. Ketlem tobb lesz mint 3 szazalek. Az nalam meg egyenlo a nullaval! -
-
Gsx-rr
veterán
válasz szimi57 #52414 üzenetére
Szerintem az az ego amit csinalsz,hogy itt sztarolod az elektromos autokat mellette egy kornyzetszennyezo autoval jarsz ami szmogriado eseten be se mehet a varosba?
Ezt hivjak kepmutatasnak.
Amugy a szemelyauto hisztin kene valtoztatni, mikor a Kamionok, teherautok szazszor annyit szennyeznek![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Babzsákfotel
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs