-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #42015 üzenetére
TOP3 -ban van az E coupe nalam is az S coupe mellett.
Nem tudom, hogy belevagjak e, karikas marka is tud szoporoller lenni. Viszont ha megmarad a mostani, akkor elverek ra foloslegesen fel millat, ugysem birom megallni. Ezert inkabb meghirdettem, most ugy is le lett szervizelve, uj gumik, uj felni... Es ha elviszik a kov. 4 hetben az emelt aron, akkor gyorsan beleugrok en is egy rulettkerekbe.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #42265 üzenetére
Hogy oszinte legyek, fogalmam sincs, hogy ezek a gumi meret oldalak mennyire megbizhatoak. De XDrive eseten nem sok ertelme van a szelesebb hatso kereknek.
Ahogy olvasom, a kerek atmero kulonbsegere erzekeny az Xdrive, ugy, ahogy minden mas autonal is. Ha a gyari mereteket pakolod fel, akkor semmi problema nem lesz. Eleg, ha a 275 helyett a 285 -ot rakod, es mar kesz a baj.
Anno a Calibra, Vectra turbonal, ha mondjuk elol fullra kopott gumik voltak, hatul meg cserelve lettek, neha ennyi eleg volt ahhoz, hogy a tulaj kinyirja azt az egyebkent hulladek 4x4 -et.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gabesz25
tag
válasz Gsx-rr #42651 üzenetére
szia.
igaz nekem E90, de a CCC kb ugyan az. Két hiba is okozhatja a problémát, bár ha a modult már kiszedted és úgy is rossz, akkor fejegység lesz. majd később meg lehet jön a modulNekem is volt 2,5 éve egy problémám, hogy random elhallgatott a rádió, nem reagált semmire. Ekkor cseréltettem ki a MULF modult MULF2-re, egyúttal lett beépítve USB is így megy az mp3 lejátszás is és vezérelhető idrive-ról, kormányról. Majd később, már nem emlékszem, de kb 1 évvel később meg maga a fejegység is beadta a kulcsot, kijelzőn a boot logónál nem jutott tovább, újraindult. Én (mivel németben lakom) elküldtem Berlinbe, ott megjavították, azóta remekül működik. igaz ez az egész összesen kb. 700€-ba fájt. Ha előre tudom, már az első hibánál ment volna a kocsiba a CiC...hogy most a CiC mennyi, az jó kérdés, de 100ból tuti nem jön ki. Cserélni kell mindent kb.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #42813 üzenetére
Miért kétled ???? Nálam is jött mögöttem egy F16 M50D pályán olyan 110 ről indultunk nem közeledett rám de ilyen 170-180 körül elkezdett lemaradni.... Ezt 2x egymás után eljátszottuk ~230-ig utána elengedtem és akkor néztem,hogy ott virít a kipuffogó a felirat minden.... BeZol autóját én szervizelem és tudom,hogy megy... Bár mielőtt hozzám került épp a kuplung félszar volt a DPF is el volt dugulva meg az egész autóra ráfért pár dolog cseréje de utána nagyon nagyon ment önmagához képest is.... G power box van rajta ( mondjuk mondtam,hogy azt kivenném és rendes remapot adnék ) Szóval hiába az 50D motor elviszi a súly meg a nagy bódé...
(#42811) BMW001
Melegen kell nézni a valós szintet.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #42816 üzenetére
Mivel az enyém úgy megy mint az E92 N57 30D így a gyári 30D is elveri.... sőt még az M57 30D is elveri... E60- alapból nem fogja de egy 3-as 30D igen.... egy E70 71 X5-X6 35D-vel egy E60 30D simán megy.... Egy 3-as meg elveri mint a szart... Egy X6 30D 0-200 33s egy E90 320D ( 184le ) 35s
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #42816 üzenetére
Meg gondolj bele, 1500-1800kg-os 1-3-5ös széria 20d motorral megy kis légellenállással a bő 2.2tonna és bazi nagy légellenállás ellen. Az 30d motorral tudja, amit kisebb kocsi 20d-vel. Lehet, hogy lehelettel gyorsabb lesz az x6 gyorsulása (nagyobb sebességhez közeledve biztos rosszabb), de nem lesz olyan erőfölény abban a 30d x6-ban, hogy körbeautózz vagy levakarj magadról egy 20d-t. Nem hiába alapmotor az a 30d. Úgy csak kicsivel nyújt többet, mint egy A-ból B-be kocsi
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #42967 üzenetére
Ez ugy van, hogy a 2 cd helyes az meg CCC fej, mivel azokban nincs HDD, navi a DVD -rol megy. A 8 gomb az annyiban mas az elolapon, hogy kapsz akciogombot, mint ahogy az F10 -ben is, tehat tudsz preset -et loni neki, ami lehet barmi. Ettol meg a fej egy az egyben jo lesz, es mukodni fog, csak FSC -re kodolni kell.
Bar en tuti cserelnek minden akkor mar CIC -re, ha sokaig terveztek az autoval, mert eleg nagy az ugras.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #43614 üzenetére
Már bocs, de az a én kocsim és szeretek mindennél ott lenni mit, hogy mire cserélik stb.
Motor generálnál is ott leszek, na jó nem mindig, de a haverom mindenről fog informálni.
Ja és egy 10 perces olajcserénél meg ne számoljon már fel óradíjat.
3000ft szoktam fizetni olajcserénél. Filter + olajat én viszem![ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #43712 üzenetére
Parkolni tud a jol felszerelt.(de a tobbseg sz@r fapad, amikben annyi extra sincs, mint egy uj Suzukiban, szoval lehet altalanositani) Egyszer probaltam az enyemen, meg is kereste a helyet, de nekem tul korulmenyes volt hasznalni, igy inkabb mindig magam parkoltam. Na meg olvastam, hogy megeshet, hogy lepadkazza a felnit, igy nem akartam kockaztatni.
Igazabol az F10 meg felszerelve nem volt rossz, mert a W212 meg eleg butacska volt. W213 viszont telitalalat. Az Audi C7 sem volt olyan jo technika teren az F10 -el szemben. Regen pont e harmat neztem meg, es az F10 mellett maradtam. De a C8 -as egy mas kategoria a G30 mellett.... Mintha a jovobol jott volna.FIREBLADE78: Range Rovert ki ne hagyd. Egyszer tenyleg probald ki. Egy ilyen sz@r X3 -al mar a Velar is feltorli a padlot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #44034 üzenetére
Simán lehet, hogy az ólom levált és beadta a kulcsot. Zárlat ugyebár már nem alakul ki, hiszen el vannak szigetelve műanyaggal egymástól, de attól még beadhatja a kulcsot. Vagy simán a szulfásodás elérte a kritikus szintet.
Plusz simán lehet, hogy ha megfelelő ampert nem tud már kiszedni belőle a rendszer, akkor egyszerűen a computer letilt és kakukk. Ha van töltőd, akkor rádobod, majd valamilyen bikább fogyasztóval szimulálva nézd meg mit ad ki magából. -
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44282 üzenetére
Ácsi én nem állok ki semmilyen szétbarmolás mellet !!!!! Ne állíts ilyet főleg,hogy nem is ismerjük egymást. Egyszerűen leírtam,hogy itthon is csinálják ezeket és külföldön is legyünk tisztába ezekkel... EGR hűtőt meg ahol problémás és nem történik semmi ott mondom nyugodt szívvel,hogy ki kell írni... De persze legyen benne maximum kigyullad az autó.... Egyébként a szoftveres kiírása az EGR-nek nem a kocsi szétbarmolása fizikailag semmilyen változás nincs !!! Ráadásul a motort megmented a kokszos lerakódástól. Ez nem szétbarmolás hanem élettartam növelése és a kocsi és a saját biztonságod... + Ha valaki gyári b.zi vissza lehet kapcsolni szoftveresen Remélem érthető.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44284 üzenetére
EGR szoftveres kikapcsolásáról beszéltünk !!!! Erre jött az,hogy külföldön ez meg semmi nem működik mert gyakorlatilag ott csak a makulátlan hibátlan kocsik mennek át... Erre mondtam a saját tapasztalataim nem ezek.... ráadásul egy 5-10 perc alatt kerestem 10 olyan Angol műhelyt ahol kikapcsolják szoftvereresen az EGR -t / DPF-et kiveszik stb.... Gondolkozz kicsit ,hogy mennyien csinálják kint... Németországban ugyan ez..... Ne a Magyar legyen a kókány mikor az Angol / Német a saját honlapján hirdeti ezeket és mennyi ilyen lehet még.... Ti azt hiszitek ami kint van az mind patika meg nem megy át... Lóf@szt... Gondolom a Dízelbotrány miatt bementél VW-hez verni az asztalt ?!?!?!
Volkswagen évek óta környezetbarátként árult amerikai dízelautóiról kiderült, hogy mindenkit átvertek velük: egy szoftveres trükközéssel elérték, hogy a kocsik csak a tesztek idejére kapcsolják be a szennyezést visszafogó rendszerüket.
FORGALOMBAN A NITROGÉN-OXID KIBOCSÁTÁSUK AKÁR NEGYVENSZERESE IS LEHETETT A LABORATÓRIUMI EREDMÉNYEKNEK.
De persze itt nem csak a VW-ről van szó mert a többi gyártó is megcsinálta az okosságot !!!! Remélem írsz nekik levelet és többet nem vásárolsz autót egyik cégtől se csak elektromosat.... Hagyjuk ezt.... Arról nem is beszélve,hogy ezeket a DPF-es kiváltókat EGR vakolókat stb mind Németország / Angilából szokták rendelni és ott is gyártják őket... Micsoda véletlen.... Kint senki nem vágja ezeket ki és ide a nekünk gyártják nem ??? Ezek mind raktáron rohadnak kint mert véletlen se viszik őket..... De nem értem neked mit fáj ez az egész... Mikor a 40 éves BKV busz vagy fos teherautók ( nem az újak bár ha a személyautóknál elcsaltak minden...... ) odatolja a retket odamész szólni ? Vagy a nagy hajóknak a tengereken vagy a dízel mozdonynak vagy a repülőgépek ??? Azoknak milyen a károsanyag kibocsátási normái ???? Szénerőművek ??? Erőművek káros környezeti hatásai ???? Ne beszélgessünk erről... Bárki bejön nem így kezdem vágjuk ki a DPF-et meg írjuk ki az EGR-t.... DPF-nél mindig elmondom keressük meg a hibát miért dugult el stb... De mind1 hagyjuk ezt a témát.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44291 üzenetére
Te teljesen más világban élsz mint az átlag emberek... Te össze vissza veszed okosítva nettoba a kocsikat.... Itt sok embernek nincs pénze 10 milliós autókra és vesz egy 2-3-4 milliós BMW-t és ha besokkolod,hogy vegyél akkor 260K-ért egy EGR hűtőt meg 600K ért egy DPF még lehet meg is kergetnek... + vegyél szívósort egy 300K-ért ha koszos mert akkor legyünk gyáriak azt se takarítsuk rakjuk újat.... Ki engedheti meg ezt magának ????????? Te egy olyan szinten vagy,hogy te megteheted,hogy új autókba ülsz / kevés Km-es fiatalokba sok ember nem... Sokaknak az jut amit más levetett már... Amikor megvesznek egy F30-at és mondod,hogy 400K-t rá kellene költeni vezérlés cserére meg pár apróságokra szörnyethalnak az emberek..... Ez a valóság.... Kevés az olyan ember aki azt mondja pénz nem számít legyen jó... Még neked is számít a pénz mert nem vagy hajlandó kifizetni a teli árat hanem mész okosítani.... És nem G szériás autókban csinálják ezeket és F-esbe se nagyon ez már az ilyen E60 E90 széria ahol egy kocsi ára 1,5M-tól kezdődik... Aki megveszi ennyi pénzért annak a nagy része nem fog venni újat.... És ne menjünk bele jobban. Neked jól megy új autókba ülsz nem kell félned,hogy bárki is kivesz belőle valamit... Majd ha kintről nézel ilyen régi 10 évesnél idősebb BMW-t akkor nézz rá. Pont nem téged érint ez a sztori nem kell felháborodnod... De egy egyszerű EGR-es szoftveres kiírásról volt szó és ez lett itt belőle....
Zárszónak:
Kint Német / Anglia ugyan úgy veszik kifelé a DPF-eket mint bárhol máshol ugyan úgy áttolják a az autókat kint is ahol máshogy is viszont átlagban jobbak az autók mivel fiatalabbak is és több pénzük is van... De azért mert Német vagy Angol egy autó attól még lehet egy szar és persze lehet egy nagyon jó vétel is... Kint a Német piacon nagyobb a választék fiatalabbak az autók így könnyebb jót venni...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Hikvision
senior tag
válasz Gsx-rr #44291 üzenetére
Ok-okozat, pont az EGR és a DPF amivel saját magát szopatja a motor, ha szakszerűen van megoldva, nyilván Misiék szakszerűen csinálják, akkor inkább pozitív mint negatív dolog, hogy ha ezek nincsenek benne.
Az már másik kérdés, hogy a büdös életbe nem vennék dízel autót pláne nem bmw-t
20 éve a PH-n.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen